När det begav sig....

 
Tänk när det begav sig.. i slutet på 70 talet och på tältsemester med småtjejerna och ett av mina ex!
 
I morgon börjar en ny vecka.... gör något kul & oväntat och se  vad du får tillbaka !
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Ja lite sånt har man fått pröva på i tiderna, lyckade o mindre lyckade färder. Nodtalgiskt så det förslår :).

Kan veckan tänkas bära med sig något kul, eller är det bara flyttning för hela slanten Es? Vad i så fall?

Plättkalas...
Kram Skorpan

2 Lie:

skriven

Hej Esmaralda?
Gamla Goa tider ser det ut som..

Es, tror du han har fått upp ögonen för någon ny tjej?
Verkar det vara han eller jag som går vidare in i ett nytt förhållande först?
Kram

3 Sus:

skriven

Hej
Men va härligt....
Tror du att hennes plan är?
Love sus

4 Natalei:

skriven

Hej Esmaralda!
Rätt inställning, ny vecka nya möjligheter!

Du har ju tidigare sett att kärleken bör komma från annan stad än min hemstad! Men ser det ut som om vi möts här medan jag bor här i hemstaden?
Kram

5 Hmm:

skriven

Kan du se vem som ringer flera gånger igår o idag???

6 Kvinnan :

skriven

Ser du mig få uppleva en graviditet??

7 Mathilda:

skriven

Hej!
Vilken underbar tur ni måste haft när ni va iväg. Tyvärr fanns inga möjligheter till en hel spådom, då pengarna inte räcker till just nu. Men jag provar att skriva här sålänge.
Just nu ligger jag på sjukhuset med min son, hur går det, tror du vi få åka hem snart och kommer han bli helt återställd?
Jag vill oxå fråga vad du ser om fler barn för min del? Kommer min sambo ändra sig?
Vore mycket tacksam för svar! Stor kram och tack för allt du gör

8 Helena Ir:

skriven

Jag gillade mina tältsemestrar..din bild gjorde mig nostalgisk..

Denna dagen blev inte heller som bestämt..jag vänder blad och hoppas på nästa vecka :)..jag kanske blir överraskad.

Ha en fortsatt fin söndag kväll..

Kram :) du goa Es

9 Tisa:

skriven

Min vän Elin och hennes kille väntar barn, hon kan föda närsomhelst. Alla motarbetar dom och säger att de inte kommer att klara det, och visst de har en del svårigheter. Men kommer svårigheterna att komma i vägen, räcker hjälpen som dom blivit lovade?(föräldrar)

10 Tingeling:

skriven

Tänk så det var förr! Nu fanns jag inte på 70-talet, men på 80-talet! och växte upp på 90-talet kan man säga, det är ju då jag har mina minnen. Vad jobbigt det verkar vara att vara barn och ungdom nu. Gillar enkelheten på bilden, lite Sunes sommar =) Så borde alla barn få ha det! Enkelt, ute och springa och bada och inte bry sig om Facebook och annat hela tiden. Bara leka och vara ute och fri utan att känna abstinens efter telefon eller ipad.... Något man själv kanske borde tänka på.... har min almanacka i telefonen. Kanske borde ha en gammal hederlig hemma i pappersform istället. Annars blir det lätt att man hela tiden tar upp den där telefonen vad det än gäller.

Nu börjar jag bli riktigt nöjd med mitt hem! Ska köpa en bänk till hallen man kan sitta på kombinerad förvaring. Såg en på Rusta jag tänkte köpa. Känns bra nu! Som mitt hem. Inte lika kalt. Och så är jag lite i tanken att flytta så småningom. Kommer jag flytta själv en gång till, eller blir nästa flytt ihop med någon annan? =)

Trevlig fredagkväll!

Kram!

11 Dilara:

skriven

Hej fina Es,

Så härliga bilder:).

Vad ser du om B.? Har han tjej eller kommer han att ta mig? Ska jag kämpa och våga?


Kramar

12 Virrhönan:

skriven

Ja tänk....
Ibland sätter jag mej och tittar på gamla fotografier från förr i tiden, där är det också en del tältsemestrar, det var tider det...härliga tider....
Hi hi detta att göra det oväntade, kan det vara ett oväntat hett möte kanske, är chansen stor? Ibland när vi möts så känns det elektriskt, känner han det med?
Hoppas ni har en trevlig avslutning på helgen, här blir det tidigt i säng. Har förmodligen en lightvariant sv hjärnskakning efter en rejäl smäll i parfymskåpet igår, jäklars va stjärnor jag såg och idag är jag både öm och småkonstig. Kram kram till alla

13 Virrhönan:

skriven

Ja tänk....
Ibland sätter jag mej och tittar på gamla fotografier från förr i tiden, där är det också en del tältsemestrar, det var tider det...härliga tider....
Hi hi detta att göra det oväntade, kan det vara ett oväntat hett möte kanske, är chansen stor? Ibland när vi möts så känns det elektriskt, känner han det med?
Hoppas ni har en trevlig avslutning på helgen, här blir det tidigt i säng. Har förmodligen en lightvariant sv hjärnskakning efter en rejäl smäll i parfymskåpet igår, jäklars va stjärnor jag såg och idag är jag både öm och småkonstig. Kram kram till alla

14 Zara:

skriven

Härliga minnen♥

undrar om jag kommer skaffa många barn när jag möter kärleken, och tror du han har egna barn idag?kram

15 Kvinnan:

skriven

Ser du mig få uppleva en graviditet inom snar framtid

16 Hmm:

skriven

Kan du se vem som ringer flera gånger igår o idag???

17 Virrhönan:

skriven

Ja tänk....
Ibland sätter jag mej och tittar på gamla fotografier från förr i tiden, där är det också en del tältsemestrar, det var tider det...härliga tider....
Hi hi detta att göra det oväntade, kan det vara ett oväntat hett möte kanske, är chansen stor? Ibland när vi möts så känns det elektriskt, känner han det med?
Hoppas ni har en trevlig avslutning på helgen, här blir det tidigt i säng. Har förmodligen en lightvariant sv hjärnskakning efter en rejäl smäll i parfymskåpet igår, jäklars va stjärnor jag såg och idag är jag både öm och småkonstig. Kram kram till alla

Svar: Jodå.. han känner också den den där speciella känslan..... nu får du krya på dej.. kram :)
Esmaralda

18 Anna:

skriven

Vilken härlig bild! Riktig nostalgi! :)

Har känt mig så innesluten i mig själv en tid. Kommer jag ur bubblan någon gång?

Kram på dig

Svar: Ja det gör du om du bara tar steget ur själv.. kram :)
Esmaralda

19 Alltet:

skriven

Hej

Finns det något meddelande från alltet till mig?
kram:)

20 Shari:

skriven

Es, Hur tror du att Must.S tog det/kände kring det jag skrev till honom i onsdags? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

21 Otur:

skriven

Hej

Ser du mig bli lyckligare?
kram

22 Shari:

skriven

Snälla Es, 20 Shari:
skriven för 38 minuter sedan
Es, Hur tror du att Must.S tog det/kände kring det jag skrev till honom i onsdags? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

23 Jessica:

skriven

Es, jag har testat att skicka Telepatiska medelanden till en person, men ser du om den här personen får dom här medelandena? Jag testade detta för kuls skull, och det skulle vara jättecoolt om den här personen får dom här medelandena. Ser du om den här funkar och personen får medelandena? Kram :)

24 Hmm:

skriven

Kan du se vem som ringer flera gånger igår o idag???

25 Kicki:

skriven

Känner igen mig som barn haha, minnen! I vår familj packade vi allt i plastpåsar då vi var på tältsemester. Ett bestyr utan dess like...var strumpor och trosor i konsumpåsen eller var det där ketchupen låg?...Var det möjligt att hitta tandborsten i Tempopåsen månntro? Och alla dessa påsar i bakluckan på bilen. Man kastade påse efter påse över axeln i sökande efter en speciell påse...ja jösses 😃!

Kan du se någonting gällande jobb för mig?

26 Pia1:

skriven

Glad att du är nöjd med detta Monia! Jag hade inte klarat att göra det DÅ när jag längtade... Just nu känns det inte som om det spelar så himla stor roll faktiskt. Men det kanske kommer en dag när man börjar drömma om sånt igen och då vore det trist att veta det är meningslöst. En del har säkert "viktigare" uppdrag på jorden såsom du nog har. Så jag önskar dig all lycka med detta 💕

27 Pia1:

skriven

Glad att du är nöjd med detta Monia! Jag hade inte klarat att göra det DÅ när jag längtade... Just nu känns det inte som om det spelar så himla stor roll faktiskt. Men det kanske kommer en dag när man börjar drömma om sånt igen och då vore det trist att veta det är meningslöst. En del har säkert "viktigare" uppdrag på jorden såsom du nog har. Så jag önskar dig all lycka med detta 💕

28 Susanne Amalia:

skriven

God eftermiddag...
Jag vet inte hur jag ska uttrycka detta..
Skuld och skam.. kan inte vara delaktig i ett förhållande.. Nu är jag inte utan skuld och skam själv.. men jobbar på att släppa det..
Att använda sig av skuld och skam för att rättfärdiga sina handlingar är för mig helt absurt.

Jag blir arg på mig själv när jag upptäcker att jag gör det.

Då är det bättre att gå vidare..
släppa situationen och njuta av livet..

Monia.. varför det ena eller det andra?

när man älskar någon helt utan skuld och skam kan man ha ett öppet förhållande och prata om allt.. man kan säga att den där rumpan är så sexig.. och både du och din partner förstår att det bara är en sexig rumpa.. inget annat..

Om man lever i ett förhållande som är nyttigt, bidragande och kärleksfull respekterande..kan yttre influenser bidra till glädje och harmoni.. men då måste det vara öppet och ärligt.. man delar gömmer inte undan...

tillit kärlek och glädje ... gör att man inte vill bedra... eller smyga undan.. inte heller bravera med något som gör den andra ledsen.. inte trycka ner utan lyfta upp...
och vad är ett partnerskap?
bara du och din partner bestämmer era splregler.. så även i ett kort förhållande.. men då är även det öppet..

Ju tydligare man är destå bättre är det..

jag vill, jag längtar efter och jag lever detta liv.. du behöver inte förklara dig.. bara delge i kärlek till dig själv ... och till din omgivning.. alla har rätt att leva det liv de har valt ... med respekt och kärlek..

kramar och jag önskar dig en underbar dag--- och lycka till med ditt liv som du väljer..

Till Ezmaralda.. kramar och kärlek glädje och sol i hjärtat... önskar jag dig..
Du är så fin och rak det gillar jag ...
EllaBella hälsar och Saga med (fast hon nu är hundkatt) vi är stolta över vår Saga som förmedlar så mycket kärlek..

Fråga.. Börjar min flytt att närma sig?? jag har aldrig känt mig så grundad som nu ... kramar <3





Svar: Ja, en hel del närmar sig och har du sikte inställt framåt.. så bör det snart hända något på rätt front.. MG hälsar ... kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: