När pungen ramlar ner....

 
Äntligen en vettig  förklaring !
 
 
 
Nu har mamma kommit på besök.. och i kväll far vi till  Yazhou  och äter en försenad födelsemiddag & firar både henne och mej... hon fyllde ju år den 4/2 när jag var i Grythyttan
 
Hon ska få :
 
 
Med massor av frågor.. som hon ska besvara och fylla i.. klistra in foton... skriva ner minnen... och hon lär ha att göra under lång tid framöver !! Och den dag hon inte finns mer i vår värld .. blir boken ett fint minne för alla som kommer efter henne....
 
I morgon kommer vänner på besök.... från bittida till sent..... och det ser jag fram emot
Sen börjar sportlovet och då kommer barn och barnbarn .... och det blir en intensiv vecka... men himla kul, det är jag säker på !!
 
Ha nu en bra start på helgen mina vänner
 
kram & kärlek
 
 
1 Mizzy:

skriven

Hahaha zzzz:) ♥Jättefin present♥

undrar om du ser något bra som händer i mitt lilla liv snart?.)kram:)

Svar: En hel del bra kommer... och något positivt sker riktigt snart.. kram
Esmaralda

2 Studenten:

skriven

Haha😂Hopps ni får en rolig kväll!
Kommer jag få jobb efter studierna? Kram

Svar: Ja det tror jag du får.. kram )
Esmaralda

3 sus:

skriven

hej
fullstäckat schema som vanligt.....
själv vill jag bara vila.....
hoppas på en lugn helg.....
love sus

4 Helena Ir:

skriven

Hahahaa..tänk vad jag gillar din humor :):)

Ha en fin kväll med din mamma.

Kram :)

Svar: Tackar :) kram
Esmaralda

5 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Ha så himla roligt och jag tror sin mamma blir jätte glad utav boken!

Es, har sökt till utbildningen och får se om jag kommer in som medicinsk sekreterare sen kan jag ta ställning!
Kommer jag komma in?
Kommer det bli rätt och bra och resultera i jobb?
Kram

6 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan du snälla se om du ser något om chanserna att jag kommer in på utbildningen medicinsk sekreterare som jag nu har sökt?
Önskar er trevlig kväll!
Kram

Svar: Chansen är runt 70 %.. kram
Esmaralda

7 åsa:

skriven

HA HA HA HA HA HA jaaa dååå fattar jag bättre hur el varför dom gör detta ha ha . Du e Underbaaar!

Sökt flera jobb i sth. blirdet något??

kram Åsa

8 Mizzy:

skriven

Tack snälla för svaret kram:))

9 Rebecca:

skriven

Ja beställde en seans av dig för 3 år sedan, tror du jag skulle kunna ha nytta av en till nu? Kan du få fram mycket nytt även om jag inte ställer så mycket frågor utan ber dig skriva ner det du får fram? :)

Svar: Eftersom det gått tre år så bör det komma fram lite nytt... det är alltid bra om du ställer frågor.. jag skriver ändå ner allt jag ser ... kram :)
Esmaralda

10 Tanten:

skriven

Hahahahaha.......

Önskar Er jättemysigt firande, du och din mamma ikväll.

Kram

11 Signe:

skriven

Hej!
Varmt grattis i efterskott! Härligt att höra att du blivit ordentligt uppvaktad!
Tack även för att du tagit upp ännet mobbing - vilken pina för den drabbade, att varje dag på jobb eller i skolan mötas av fruktansvärd pina. Vilka hjältar ni som blivit eller blir mobbade är. Önskar innerligt stt lärare, vuxna och chefer jobbar mer aktivt för att minska mobbingen och stärka individer.
Stor kram!

12 Lavena:

skriven

Började helgen med att krascha in i ett träd! Skadade fejset och ena handen pga krockkudden, så jag hade änglavakt!

Blir väl till att skrota bilen, för pengar till reparationer har jag inga, men jag behöver promenera mer, so wtf! Huvudsaken är att jag lever!

Grattis i efterskott på födelsedagen till både dig och din mamma!

Här hopar sig all skit på en gång, och jag börjar bli orolig för den relationen jag har - fixar han allt som är kring mig, tror du, eller pyser han igen?!?

Det är så jobbigt att han bara vill vara kompisar, när jag vill så mycket mer! Nu verkade det som om han verkligen ville ha en djupare relation - så blev jag kallad till polisförhör, för exet vill stämma mig på över 100,000 - helt idiotiskt och meningslöst, eftersom inget av det han anklagar mig för är sant!!

Nu väntar det, så smällde jag bilen idag och behöver flytta härifrån eftersom jag inte får vara ifred från exet!! När ska det lugna sig?

Fick veta av soc att jag skulle blivit utredd för fem år sen, och fått skyddat boende för mig och barnen då, eftersom hotet från exet var så stort, och det skär som en kniv i hjärtat på mig, att inget gjordes då!

Inget av det som hänt som lett fram till det helvete jag lever i nu, hade fått hända, om de gjort sitt jobb ordentligt då!

Blir så trött, ledsen och deprimerad på allt - men försöker ändå att se det positiva i saker och ting!

Hoppas du får en underbar kväll!!

Varmaste kramarna!❤️

Svar: Det går ont i själen när man är utelämnad och varken får stöd eller skydd... i ett land som många tror har ett fantastiskt skyddsnät... men så är det inte... många råkar förbaskat illa ut och ofta pga att folk inte sköter sitt jobb som de ska... stor styrkekram !!
Esmaralda

13 Shari:

skriven

Kära esmaralda hur tror du att han tog det/kände kring det jag skrev till honom igår? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

14 Linnean 🌸:

skriven

Ha ha ha...undra vad mina snarkningar kan ha berott på då?! 🤣😂

Hoppas att ni får en härlig kväll på krogen!
Fira så det ryker! 😀

Kram fr Linnean 🌸

15 Tanten:

skriven

KRAM, Lavena


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: