Sista chansen

Jaha mina vänner.. nu är det sista chansen  att anmäla er till distans storhealingen som händer i eftermiddag klockan 16 !!
 
Kostnaden är 100 kronor och  på bloggen från den  10/2 kan du läsa alla detaljer om hur det funkar och hur du gör för att delta !!
 
Du kan anmäla dig fram till klockan 15 i eftermiddag
 
 
 
Eftersom en hel del undrat så vill jag tala om att healing kan fungera alldeles utmärkt även om den som får healing inte vet om det.. och alltså inte aktivt deltar !
 
Du som vet och som vill vara aktiv - du ska  under healingens första 10-15 minuter fokusera på att visualisera hur du mår och vad du gör egyer en lyckad healing
 
Därefter släpper du alla tankar &  försöker öppna upp och ta emot
 
 
 
Sitt eller ligg bekvämt.... ha mobilen avstängd, lugnt omkring dig och se till så att du inte blir störd
 
Stor kram och hjärtans välkomna till dagens healing !!
 
Stor kram o massa kärlek
 
P.s. Nettan har ett par tider kvar för spådom via telefon.. sista dagen för extrapriser är på tisdag så passa på !!
Ring och boka på: 070 6661570 eller maila: [email protected]
1 Mimi:

skriven

Godmorgon!

Ser du om jobbet är långt borta eller närmar det sig??

kram

2 Browallia :

skriven

Det ska bli så spännande att få vara med om min första distans storhealing och se om jag är mottaglig ♡

Kram

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Gör jag rätta att jag vill lösning med Frida kvinna och är här rätta år?

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Gör jag rätta att jag vill lösning med f kvinna och är här rätta år?

5 AnnaK:

skriven

Ska göra mitt bästa för att få lite lugn och ro runt mig! Inte ofta det lyckas...

En sista gång.....borde jag ta ett lån? Eller ska jag vänta med det?

Kram :)

Svar: Du bör absolut vänta.. kram
Esmaralda

6 Anki:

skriven

Godmorgon

Grattis till vinnarna !

Healingen blir nog ngt utöver det vanliga med fullmånen som extra boost

Vinnare det känner jag mig som när snälla vänner hjälper mig...och mina djur...
Gammelhunden fick "ärva" finaste hundtäcket efter en grannhund lite stort men fyller sitt syfte
Nu går Molly med ett helt annat steg sen hon slapp kränga på sig matte avlagda fleecväst .Kan tilloch med ta ngr "hopplasteg" :-)

Kram Anki med flock

Svar: Lyckliga Molly :) Kram :)
Esmaralda

7 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Är jag i ett förhållande som är rätt inom 1-2 år? Får vi fler barn?
Kram

8 mg:

skriven

Hej!
Blev J glad när han såg mig på jobbet? Finns jag i hans tankar?
Kram!

9 JustMe :

skriven

Hoppas jag får ett svar det här gången.

Kommer P ringa mig idag?

Kram

10 Mim:

skriven

Hej Es! Börjar det röra på sig mot bättre tider snart??

kram

11 Dunegull:

skriven

Hur ser min vår, sommar ut?
Kram

12 c:

skriven

Jag känner mig så dum.. tycker han mindre om mig nu? Jag gjorde bort mig när vi sågs senast, kommer han vilja träffa mig igen? Det kändes så bra men nu vet jag inte riktigt vart vi står.. Kommer han att ge mig den sista chansen som han sa att han skulle ge mig? Kram

Svar: Du ska inte tassa så mycket... ta för dig.. det ska finnas råd att göra bort sig i en relation.... kram :)
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

God morgon!
Önskar jag hade fått sova längre men icke. Idag ska vi fira min systerdotter som fyller 2 på tisdag. Herregud vad tog tiden vägen? Det var precis augusti och syrran berätta att hon skulle få Wilma. Det blir mellomyskalas för henne :)

Det ringde i onsdags om att det fanns en ledig lägenhet. Så på onsdag ska jag kolla på den och på fredag ska jag på återintervju om jobbet i skolan. Jag hoppas verkligen jag får det. Tror inte min chef blir glad när min kollega sa upp sig igår och jag kommer sen och säger upp mig.

Jag och L skulle åkt iväg men helt plötsligt hamnade hans mormor på sjukhus så nu vill han inte.. han är rädd att hon ska dö..

Jag blir så trött... aldrig ställer man in saker när det handlar om mig..

Kommer jag få lägenheten? Kommer jag och L komma iväg nästa vecka?

Kram

Svar: Jag ser allmänt att det ligger bra och positiva händelser i din väg... kram :)
Esmaralda

14 Cecilia:

skriven

Grattis Lotta S! Jag hoppas att din mamma får ner lyckad hearing.

Ez, hur stor är chansen att jag får till det på tisdag? Kramar

15 Sus:

skriven

Hej
Har anmält mig...
Hoppas de funkar...
Love sus

Svar: Japp, det hoppas vi.. kram :()
Esmaralda

16 Rebecca:

skriven

godmorgon :) så skönt med helg känner jag efter en veckas praktik.

Ser du om det händer något utöver det vanliga för mig inom den närmsta tiden? kram

17 <3:

skriven

Godmorgon kära Es blir det seriöst mellan Daniel och Louise ? En varaktig relation trots att hon låg med hans bästa vän tidigare. Tror inte att han fixar det. Han blev inte glad när en kompis till honom bjöd ut mig. Tackade nej för han kändes oseriös.
Kram


Svar: Nej något varaktigt tror jag inte det blir.,. kram
Esmaralda

18 Elin:

skriven

Hinner jag få tröjan innan tisdag?

19 Anonym :

skriven

Har han problem med spriten känns så. Han blev så konstig igår och pratade massa goja. Lite humor för ens stunden lät han som Sickan i Jönssonligan. Han ramlade när vi kom hem. Är inte mannen jag vill leva med som jag kände igår. Blir det värre?

Svar: Ja det känns inte bra.. se upp.. kram
Esmaralda

20 jessic:

skriven


Hej Es,
ser du om han kommer höra av sig till mig snart? kram :)

21 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Nu har jag anmält mig till healingen.

Det kändes bra att simma igår. Jag tog mig tid att göra mig extra fin i håret och att sminka mig.

Jag brukar nästan aldrig ha smink. Det känns så ovant. Som om jag har klätt ut mig. Men det är nog nyttigt att jobba på sin ytlighet ibland. Det är fint om man kan känna sig bekväm i olika sammanhang och i olika roller.
Jag är ovan vid rollen som sexigt snyggo. Jag är rätt söt så det är inte så svårt för mig att sminka fram det. Men ovant känns det.

Kram ThereseC

Svar: Du är fin osminkad också men faktum är att du blir riktigt vass med lite smink :) Kram :)
Esmaralda

22 AnnaK:

skriven

Tack, då gör väntar jag! Vet dock inte hur jag ska få ordning på allt. Körkort mm får vänta. Om det någonsin blir av. Så mkt pengar.

Kram :)

23 Lizette :

skriven

Hejsan:)
Hur blir det med F tror du? Blev ingen träff nu heller.. vad håller honom tillbaka? Ser du om vi kommer träffas snart? Tappat hoppet nästan.
Kram

Svar: Ja, det ser tveksamt ut omkring honom... kan bli hur som helst faktiskt.. kram
Esmaralda

24 Hej :

skriven

Provar igen och hoppas att du kan se något.
Klubbas beslutet i tingsrätten till vår fördel eller blir det strul på vägen.

25 Tisa:

skriven

När jag mådde som allra sämst, kände/visste min katt om det då? Min katt är mitt allt, vet inte vad jag skulle göra utan honom. En person sa att jag inte skulle tillgivna min katt så mycket känslor. Han har fel. Är ett djur det absolut viktigaste man har, då spelar det ingen roll. Inte för mig.

Svar: ja när du inte mår bra och inte är i form så känner din katt detta och försöker trösta allt han kan på sitt sätt.. kram
Esmaralda

26 Filippa :

skriven

Hej hur ser våren ut för mig??

Kommer min kollega vilja ses lite oftare än på jobbet?

Kram

27 Fanny:

skriven

Kan du se om jag kommer att få krama om honom igen? Jag saknar det lite även fast det inte var så längesen.. Men du kanske kan se oss mötas i en kram igen? :)

Kram

28 Lotta:

skriven

Åh vad jag hade velat vara med, men kan inte då :(

Jag undrar...brukar få känningar i kroppen speciellt i magen när det är något som kommer hända i mitt liv. Idag är det extrem oro, ångest i magen och jag förstår inte vad...Det är något. Tyvärr brukar det vara något dåligt. Kan du se något om detta!!!!

Soliga hälsningar
Lotta

29 Linnean 🌸:

skriven

Jajamensan, är redo och klar för healing!
Jisses, vad det behövs!
Så fint det är där uppe i era trakter! Synd att det var så hutlöst dyrt så ni inte kunde shoppa loss lite. I dag skiner solen över Mö. Skönt med lite ljus! Dock bäverkallt! Ha en fin dag så ses vi i healingen! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Sol & kyla är ett läckert kombo !! Ja vi ses i healingen.. kram :)
Esmaralda

30 Mål:

skriven

Hej!
Kommer jag få ett mål i livet snart? Det har varit väldigt stilla och tomt i en ganska lång tid nu, och allting känns allmänt värdelöst.
Försöker vara glad och njuta av alla småsaker, har inga problem med det, men det känns verkligen som att jag inte har ett syfte. Jag har mina hobbies och jag vet vad jag gillar, allt går i 'rätt' riktning men jag kan verkligen inte se vart jag ska gå och vad som är meningen med min tid här. Hade i största delen av mitt liv en så klar känsla av vad jag skulle göra men det verkar ha passerat bort nu. Har inte tråkigt i vardagen, är snarare själsligt uttråkad eller något.
Kommer det ändras?
Kram

Svar: Bryt mot vardagen och gör något speciellt.. ta steget själv mot en förändring.. kram
Esmaralda

31 F:

skriven

Hej esmeralda denna förkylning som jag har fått vill inte släppa ... Usch😁😁

Undrar om du får upp något om mig, som kan vara intressant att veta?? Konstig fråga, men jag testar ... Ha en bra dag. Kram

Svar: Ja det är envisa virus som far omkring nu.. men du kommer må bra snart och en fest är under uppsegling.. kram
Esmaralda

32 Hej :

skriven

Hej igen. Känns så hopplöst orkar inte med denna ovisshet. Går det igenom?

33 Elisa:

skriven

Hej!
Dum fråga kanske, men ser det fortfarande bra ut att göra slut? Skulle kännas så tungt att förlora honom...
Kram

34 alias:

skriven

snällt att du gör detta!

Är mange intresserad av mig?

35 Virrhönan:

skriven

Gör mej så redo som jag bara kan. Hela dan blev omlagd här idag, fick en extra besökare som skulle lära sej jobbet, ställde tusen frågor och ut o in på min hjärna, suck! Precis som den inte är ut o in redan...Har så mycket att göra så inget blir gjort. Hoppas morgondagen blir bättre. Det känns liksom en konstig känsla i kroppen att nåt är på gång, ser fram mot healingen :-)
Hi hi tänker på ett förhoppningsvis hett möte och vad en skrev tidigare om att hon gjorde bort sej...är det lite mitt sätt att vara som den mystiske har fastnat för hos mej eller vad är det han gillar med mej?
Vi ses sen. Kram

Svar: Han tar in din utstrålning som berör honom och du HAR en stark utstrålning.. kram :)
Esmaralda

36 Mimi:

skriven

Hej!

Händer det något snart, något som medför en bra förändring??

kram

37 Lotta S:

skriven

Åh, vilken överraskning, tack till er!! Jag har aldrig vunnit något så det var knappt jag kom ihåg att kolla hur det gick idag, mamma blev så glad!
Allt som hjälper henne betyder så mycket också för mig.

38 Smulan:

skriven

Hej Es

Ser du någon ny förändring på gång?
kram

39 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Önskar jag kunde delta men har inte ekonomin för det!

Es, ser du någon positiv förändring påväg mot mig? på kärleksfronten eller jobbfronten?
Kram

40 Hej :

skriven

Hoppas att healingen gick bra och att alla som var med var mottagliga. Har bett andarna om tecken dom senaste dagarna om hur det ska gå. Men inte fått något, försöker en sista gång om du kan se något.blir utgången positivt för oss eller går det snett vill veta vilket som.

41 F.u:

skriven

Ser du om vi får fler barn ❤️

42 Boudica:

skriven

Börjar idag med att gratta vinnarna!

Missade healingen idag, men det gör inget.
Får väl vara med nästa gång istället då ;)
Funderade förut på hur healingen än fungerar eller inte, så kan det vara bra att ta denna timme, å bara slappna av, det i sig, kan hjälpa en hel del!
Att ta det lugnt i denna vardags stress.

Men här behövs något göras, mitt liv känns kaotiskt, och även haft en del drömmar om krig. (Avspegling?)

Du såg mig i harmoni förut, är det en lång väg dit, eller ligger det bakom krönet?
För vad jag vet så finns det ingen harmoni är och nu!

Dags att återvända till de sedvanliga hushållssysslorna, efter att ha tagit det lugnt ett tag och kollat på Emerald City. Ett serie tips för folk som har brist på serier ;)

KRAM!

43 alias:

skriven

Hej! Är mange intresserad av mig? Kan d bli nått?

44 AnnaK:

skriven

Tack för healing! Vette sjutton om jag tog emot. Låg och slumrade lite av och till. Jag är nog en svår nöt att knäcka 😜

Kram 😊

45 Elisa:

skriven

Hej!
Kan det bli trevligt att gå dit ikväll?
Kra

46 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Hur ser det ut det här med hemtjänsten ser jag ut att bli kvar där ofrivilligt ett tag?
Kram

47 HS:

skriven

Hej Es!

Jag somnade tyvärr under healingen idag. Är hopplös på att somna så fort jag kopplar av. Känner mig ganska slutkörd just nu. För mycket att göra på alla fronter och fortfarande inte riktigt frisk. Hoppas att healingen gjorde någon nytta i alla fall.

Kram

48 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda.

Tusen takk for en herlig healing.
Jeg vet ikke om det er noe jeg innbilder meg, men når du sender healing til meg, får jeg et lyst lilla lys for mitt indre. Dette har skjedd hver gang du har gitt meg healing.
Etter hvert sovnet jeg, og føler nå at du har gitt meg mye godt. Fingrene mine er faktisk noe mykere allerede. Herlig <3.
Det er en ting jeg undrer meg mye over. Jeg går veldig mye og spiser lite fett. Er det skadelig for meg å spise skikkelig smør på brødet? Man hører så mye om tette blodårer.
Tusen tusen takk for alt du gir, Esmaralda.
KRAM :)

Svar: Jag tänker alltid lila kristaller när jag sänder till dig... och nej, smör kan du äta med gott samvete... kram :)
Esmaralda

49 Birgitta:

skriven

Hej Es!

Var så uppe i varv innan healingen men upplevde vid ett tillfälle som att någon satte handen på min panna o att kroppen plötsligt blev lugn.

Tack för healingen 🙂

Kram Birgitta

Svar: Ja, jag gjorde vad jag kunde :) Och du tog emot.. kram
Esmaralda

50 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Tycker han att det är mitt fel att vi inte har någon kontakt idag? Skulle han vilja ha kontakt med mig?
Kram

Svar: Jag tror du kan släppa det helt.. kram
Esmaralda

51 vårsolen:

skriven

Hej Es

kommer våren med något spännande roligt?
kram

Svar: Japp.. helt klart.. kram
Esmaralda

52 Ametist:

skriven

Hej Fina Es!
Tack så jättemycket för healingen!
Dom lurviga 2 somnade:)
Jag låg ner o vilade mig o försökte tänka på det jag ville uppnå med healingen. Lite ofokuserad vad jag men var nog ganska öppen ändå.
Hoppas jag tog emot?
Kram

Svar: Jadå, visst tog du emot.. kram :)
Esmaralda

53 M:

skriven

Hej Esmaralda! Ser någonting nytt se ut att vara påväg mot mig? Någon positiv förändring åt något jag önskar komma vidare inom?
Kram

54 Vårsolen:

skriven

Tack för svaret:))kramar

55 Khaleesi:

skriven

Min upplevelse under healingen var väldigt spännande måste jag säga. Först så grät jag.. kunde liksom inte styra det utan det bara kom. Sen kände jag mig varm och märklig i bröstet och hade ett leende på läpparna. En del ångest också. Till sist slumrade jag till och nu känner mig lugn och funderar på vad det var som hände egentligen! 😄 Tusen tack för att jag fick vara med! 😊

Svar: Vad som hände var att healingen hittade fram till dig.. och du öppnade upp och kunde ta emot... och jag tror du ska märka effekterna av detta nu.. kram :)
Esmaralda

56 F.u:

skriven

Ser du om vi får fler barn ❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: