VÄLKOMNA PÅ STORHEALING !!

Då mina vänner... är det dags för STORHEALING igen.. som alltid när jag är ute och reser
 
Denna gång går det hela av stapeln  nu på lördag, alltså i morgon ... den 11/2
 
kl 16.00  svensk tid
 
 
 
Kostnaden är 100 riksdaler
 
Vill du vara med så swishar du pengarna till :
 
123 597 9752
 
Eller om du sätter in på mitt plusgiro:
 
1354552-0 
 

 till  Framtid & Rågivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN: SE 899500 0099 6042 1354 5520

BIC ( swift)  NDEASESS

 
 
När du satt in pengarna så mailar du mig på : [email protected]
och talar om i vilket namn du betalat.  Plus  att du skriver ner tre mantraord som  omfattar vad du vill uppnå med din healing
 
Ni är alla så hjärtans välkomna att delta !!
 
Kram & kärlek
 
 
1 Jennifer:

skriven

Kära Es! Hur stor är chansen att jag får ihop pengar och kommer iväg på min resa i mitten av mars? Är det denna resa du såg för mig? Varmt tack på förhand!

Svar: Chansen är runt 70 % men jag vet inte om det är den resan jag såg.. kram
Esmaralda

2 Helena Ir:

skriven

God morgon..:)..när jag skickade healing vid 2 tillfällen de närmaste dagarna..så fick jag även till mig saker om familjen..som visade sig stämma..kanske är jag lite mer öppen just nu. Sånt här gör mig glad..det är liksom lite lättare att hjälpa då :)

Ha en bra fredag..där borta i Grythyttan..båda två!

Kram :)

Svar: Ja, i perioder är du MYCKET öppen och mottaglig.. kram :)
Esmaralda

3 Varis:

skriven

God morgon Ez!
Åh jag älskar ju dina storhealingar! MEN är borta just den tiden så måste stå över denna gång. Synd!

Ez får du till dig något budskap om mitt kärleksliv. Jäklar vad det svänger nu.

Kram

4 Nettan:

skriven

Jag har ityvärr inte råd. Jag blir bjuden på middag och sen ska min kompis bjuda mig på bio.

Lycka till alla!

Svar: Vilken snäll kompis du har :) Ha det riktigt trevligt.. kram :)
Esmaralda

5 Kiara:

skriven

God morgon Es!
Jag har två frågor som jag hoppas få svar på idag:
1. Du skrev iförr går att en kraftig man tänkte ibland på mig. Är det B på jobbet eller någon annan?
2. Du skrev för ett tag sedan att jag kände den som jag skulle ha en flirt med. Sker den flirten i år samt är det den jag tror att det är eller någon annan?
Hoppas på svar idag! Kram Kiara ❤

Svar: Mannen är någon som du är i närheten av ofta så det kan vara någon på jobbet... kram
Esmaralda

6 Jossan :

skriven

God morgon!

Just nu sitter jag i personalrummet och vi ska ha Verksamhetsdag. Skönt att inte vara med barnen :)

Nu händer det saker! Ska tillbaka på intervjun på fredag och på onsdag ska jag på lägenhetsvisning.

Hur kommer detta bli?

Kram

7 MollyD:

skriven

Härliga fredag.
Nu upp och yoga, Sedan promenad. Tänker mycket på min släkt i Tyskland. Kommer det bli ett besök där innan maj? Vill så gärna åka innan jag börjar jobba igen men lite svårt ekonomiskt.
Kram

8 F:

skriven

Godmorgon med halsont o allmänt dåsig 😔😔 undrar hur denna sommaren blir för oss, kommer vi att ha mer att göra än förra sommaren, på jobbet? Kram

9 Kvinnan :

skriven

Godmorgon jag har en fråga angående min hälsa, kan du se varför jag har haft svårt att bli med barn 💞kram

10 Lilly:

skriven

Har du någon varning till mig som jag bör veta om?

11 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda träffade TE igår på hotellet när jag var ute och dinerade. Fick trevligt godnatt mejl där han tackade för 🍾 han satt vid ett runt bord. Yngre killarna han hade till höger och vänster om sig fick vi upp ögonen för är någon av dem singlar tror du ?
Vad konstigt jag ställde frågan nu. Runda bord är så trevligt by the way när man är flera stycken.
Kram
💗💗💗

12 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag har skapat en dejtingsida på match.com finns min kärlek där?
Kram

13 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser jag ut att bli tvungen att arbeta inom hemtjänst en längre tid? Eller ser annat jobb ut att vara påväg?
Kram

Svar: Ett annat jobb kommer men det kan dröja en tid.. kram
Esmaralda

14 pricken:

skriven

God morgon 😊 jag ör orolig för mitt jobb. Omorganisationer och förvarning om uppsägning. Kan du se om jag får behålla mitt jobb och hur länge i så fall?

15 Filippa :

skriven

Hej finns det chans till kärlek i vår?

Är de så att mina vänner känner min blivande kille?
Kram

16 Vv:

skriven

Hej es

Har hela tiden grubblat på vad som hände murat ,om varför murat blockat mig . Har adi sagt något otrevligt till murati om mig?

Mvh

17 Malina:

skriven

Det är så fantastiska berättelser från Nettans regressioner. Låter mycket intressant. Jag hoppas att jag får möjlighet nån gång att göra en. Hälsning till Nettan! Och din healing är ju alltid bra men imorgon sitter jag och mediterar med en grupp buddhister😀. Jag ska i all ödmjukhet skicka mycket metta till alla som deltar i healingen. Ha en bra helg allihopa!

Svar: Ha en riktigt bra meditation,..,. det låter spännande.. kram :)
Esmaralda

18 Mimi:

skriven

Hej!

Ser du om något jobb närmar sig?? jag hoppas och ber att något bra ska hända snart.

kram

19 Orolig :

skriven

Hej Ezmaralda, jag väntar just nu på min seans men har en fråga som kommit upp som jag mår fruktansvärt dåligt över. Oron håller på att knäcka mig.

Kommer de få reda på sanningen eller klarar jag mig denna gång?
Jag anade inte vilka konsekvenser det kunde få.

Kram

Svar: Det känns osäkert och det finns en risk att sanningen kommer fram... runt 60 % att det blir så och då blir det problem.. kram
Esmaralda

20 Susanne Amalia:

skriven

God Morgon....
Utskriven från sjukhuset och jag har fått lära mig att ta tillräckligt mycket med smärtlindring... för att kunna ta mig fram.. ser fortfarande lite dubbelt .. och blåmärkerna är enorma,,,

Men annars ska jag inte klaga...

Fråga?? Försvann han för att jag gjorde illa mig??
Eller är an helt osocial rädd och konstig

önskar er en fin dag vill ha en regression men återkommer.. kram.. <3 EllaBlla vill ge en blöt puss ...


Svar: Vad skönt att du sluppit ut från sjukhuset men jag ser ju att du inte är återställd... stackars dej !! Nu får du vara rädd om dig och ta hand om dig ordentligt. Han försvann för att han nog är mer omogen än du trott... Kram på dej och puss på EllaBella.. och nu längtar jag hem och efter att få pussa på MG :)
Esmaralda

21 Michaela:

skriven

Toppen! :) Satsar på att kunna vara med. Jätte trött idag här på jobbet och vankas lite utgång i afton. Nån chans till flört eller så? Har aldrig tur när jag är ute :) Kram

Svar: Något kan faktiskt dyka upp... ha ögonen med dig.. kram
Esmaralda

22 fw:

skriven

Käraste Es, kan du se om han vill träffa mig igen och om vi ses igen? Eller ska jag bara ge upp. Jag känner mig så fånig. Kram

Svar: Ligg lågt... och ha inte för stora förhoppningar.. kram
Esmaralda

23 Kalas:

skriven

Hej Esmaralda!
Tror du det kommer räcka med en tårta till sonens kalas? Eller blir det snålt? Och jag ska göra två?🎂
Kram

24 Skorpan:

skriven

Nja, står över denna gång, min utveckling är så på hälft gällande mottaglighet så det är inte värt att vara med, tror jag. Trodde faktiskt att jag fått tag på lite av den förmåga jag ska ha, magont igår som blev bra efter lite "behandling", men idag bet det inte på huden, som verkligen skulle ha behövt sig en omgång. Hmm, vari ligger utmaningen?

Igår hade jag äntligen betämt mig för att få mitt simkort utbytt iom den nya telefonen. Nåväl, jag åkte från jobbet o mobilen fungerade mycket dåligt, dt var som om någon anade något ;). I butiken jag bytte kortet hade de en helt främmande nummer som min kontaktnummer också. Vad hände egentligen på vägen dit Es, bara tekniskt strul eller? Mystiskt kändes det i varje fall :).

Följde bara med mötet igår, hur det gick till o protokollskrivning o så. Middagen var trevlig o för en gångs skull lyssnade någon på vad jag hade o säga också... Tror på att det blir bra, sen när alla tvåtusen pusselbitar har fallit på plats ;)... O när det sen då är, ja det vete någon annan än jag.

Trevlig fredag alla!
Kram Skorpan

Svar: Ja NÅGOT var det.. inte bara vanligt strul.. men exakt vad, det får jag inte till mig. Kram :)
Esmaralda

25 ThereseC:

skriven

Hej!
Vad juste av Agnes att betala en spådom eller regression.

Idag känner jag mig trött och gnällig.
Jag har ätit en massa frukt och tagit extra vitamintabletter nu på morgonen för att pigga upp mig själv. Funderar på att åka och simma sedan.

Kram
ThereseC

Svar: Ja, simningen kommer göra dig gott.. kram :)
Esmaralda

26 Linda:

skriven

Någon gång hoppas jag kunna vara med på en healing också, denna gång lyckas det tyvärr inte. Men hoppas ni som kan vara med får en superupplevelse :)

Varför känns allt så botten just nu? egentligen har jag väl det rätt så bra, men ändå känns det som att livet är på paus på nåt sätt. Söker bostad, jobb ja you name it, har så gjort i flera år redan, och det känns bara så hopplöst, inget händer, på någon front. Ser det ut som att något positivt kommer att hända, ens nångång i framtiden?

Usch så negativ jag låter, kanske det är en släng av vår depression. Är väl ingen negativ människa sådär överlag, tycker jag iallfall :)

Hoppas ni får en fin fredag alla bloggvänner!


Svar: Sakta men säkert kommer saker och ting att lösa sig.. jobba på en sak åt gången.. kram :)
Esmaralda

27 MIka:

skriven

Go morgon E!

Undrar om det finns något litet intresse från en kille jag tänker på? Eller finns det inget där ... ser du något kring det ?

Kram

Svar: NÅGOT intresse finns men räkna inte med att det är jättestort.. kram
Esmaralda

28 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser du om jag kommer att få en sådan ekonomi där jag kan unna mig saker? Kunna spara ihop till nya möbler och saker jag funderar på?
Kram

Svar: Ja, du kommer att få det mer stabilt ekonomiskt..kram
Esmaralda

29 sus:

skriven

hej
ska prova healing igen.....
behöver kraft....
lite små tråkigt....
händer något kul och possitivt snart?
love sus

Svar: Ja, om du själv tar ett par steg mot det positiva så kommer en hel del dig tillmötes... kram
Esmaralda

30 Hej:

skriven

Hej idag är en sån dag då jag inte kan släppa tanken på att något går snett och att dom ändrar sig.
Kan du se om allt går bra?

31 Kiara:

skriven

Tack så mycket för ditt svar!

Sen undrar jag om flirten sker i år samt är det den jag tror att det är eller någon annan?
Kram Kiara ❤

32 Kiara:

skriven

Tack så mycket för ditt svar!

Sen undrar jag om flirten sker i år samt är det den jag tror att det är eller någon annan?
Kram Kiara ❤

33 Pia1:

skriven

Jag slår till om en slant kommer in ikväll. Kan inte missa en fullmånehealing med ES inte 😀 Kram!

34 Klara:

skriven

Hej Es!
Har Benjamin något i kikaren? Han sa att han gillade mig igår men hur kommer set bli mellan oss i framtiden tro? Ser du något angående oss?
Mvh Klara

35 Mim:

skriven

Hej!

Healing verkar inte bita på mig så det känns som om det vore bortkastade pengar. Önskar att det skulle hjälpa min hörsel.
Kommer våren med någon glädje???

kram

36 Lizette :

skriven

Hejsan:)
Hade gärna varit med på healingen men har en dejt då. Till sist.. har väntat länge på att få träffa denne man. Ser du om det blir något fint mellan oss? Förhållande elr fling kanske? Vore najs💕
Kram

37 Klara:

skriven

Hej Es!
Har Benjamin något i kikaren? Han sa att han gillade mig igår men hur kommer set bli mellan oss i framtiden tro? Ser du något angående oss?
Mvh Klara

38 Hönan:

skriven

Det hade varit spännande att testa på men är både sjuk och borta på namngivelse då så får bli en annan gång. Vet inte om jag ens skulle kunna ta emot, å andra sidan måste jag ju testa för att veta ;)
Det kom aldrig något grattis, varken på dagen eller i efterskott. Tror inte att det glömdes bort, svårt nu när fb finns och påminner, utan var förmodligen ett medvetet beslut. Varför vet jag inte, tycker det verkar ganska märkligt..? Ser du möjligtvis varför? Kanske för att markera, eller så är jag bara inte så betydelsefull som jag trott..
3e dagen i sjukstugan, hoppas på mer ork i morgon. Avstår tabletter så gott det går, känner att det är dags att jag lever lite mer som jag lär.

Kram och hoppas ni får en solig och härlig dag i Grythyttan! :)

39 Louise:

skriven

God morgon. har precis slängt in maten i ugnen. Blir pulled pork till middag idag.
Fick reda på i onsdags av min kompis att vi kommer få handledning några gånger i mitten av mars och sen i april går vi upp till opponering i examensarbetet så nu blir det några veckor av att skriva till och ändra och ha oss men jag hoppas vi blir godkända så att vi kan få det bakom oss, så just nu är jobbsökandet lite på lä. Visst jag kan jobba timmar och vissa dagar kan jag ju träffa min kompis så vi kan skriva. På lördag (18 februari) kommer jag ha omtenta i det muntliga om professionalism ser ju verkligen inte fram emot det så jag ska skriva lite om det idag och fixa klart min power point.
Jag är ganska less på att vända på varje krona som vi har just nu och jag hoppas makens CSN drar igång snart så man slipper låna från föräldrar.
Jag är så trött på att inte kunna unna mina barn det dom vill ha så jag hoppas jag får timanställning i alla fall.
Hur kommer det bli med jobb inom närmsta tiden? Det här med examensarbetet förstörde det lite.

Jaja det ordnar sig.

Ha en bra dag och tacksam för svar.
Kramar

40 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Då är jag inte helt ut o cyklar då ;).
Kram Skorpan

Svar: Nix :)
Esmaralda

41 Khaleesi:

skriven

Jippie! Äntligen ska jag vara med på storhealing. Har lilla grabben hemma men ska försöka vara stilla och mottaglig vid 16 ;) Kram

42 Mi:

skriven

Hej!

Kan du se något angående mitt kommande jobb, vad som helst??

kram

Svar: Bara att du kommer trivas.. kram
Esmaralda

43 Mi:

skriven

Hej!

Kan du se något angående mitt kommande jobb, vad som helst??

kram

44 Alie:

skriven

Godmorgon,
Kan man medverka i healingen även om man inte skulle ha möjlighet att ex ligga ner och slappna av och vara "närvarande i det" just den timmen? ( jag tror jag kommer vara hemma, men vill ändå höra efter).
Kan man ge healingen till en som inte vet om det, men som man vet behöver?

En annan fråga Es: hur ser förutsättningarna ut för en resa till påsk eller blir det senare i år? Vill ju resa och uppleva mycket..
Kram

Svar: Ja man kan mycket väl delta i healingen även om man måste syssla med annat och man kan också ge bort healing till någon utan att man berättar... det finns god chans att det lyckas... det kan ALDRIG göra illa... bara göra gott.. kram
Esmaralda

45 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Hur länge dröjer det innan nytt jobb kommer? Handlar det om några månader eller upp till ett år?
Kram

46 <3:

skriven

Känns lite kärvt hur ser chnserna ut att resan blir av den 20/2. Mitt ressällskap är så velig vad beror det på ?
Kram
💗💗💗

47 Fröken T:

skriven

Hej!

Vet du, ibland tänker jag på hur jag sååå gärna hade velat få träffa dig live för en personlig spådom, som du hade förr. Men man vet aldrig, kanske ngn dag har du en sån möjlighet för oss läsare 💙

Es, ser du ngt ang kärlek? På väg snart? Seriöst/oseriöst...?

Jag går inte ut o minglar så mkt, har få vänner och de kan inte mingla så mkt nuförtiden. Men jag jobbar, gymmar och åker kommunalt så på vägen kanske jag träffar ngn..? 😅Hoppas det iaf!

Kram
T.N

Svar: Ja, vem vet... kanske det kan bli tillfälle längre fram :) kärleken kommer och först kan det bli en fling.. en slags dörröppnare.. kram :)
Esmaralda

48 Lilla jag:

skriven

Hej Es,

Jag har börjat fundera på att läsa till lärare. Vad tror du om det? Eller är jag helt ute på fel vatten?

Jag önskar dig en trevlig helg!

Kram!

Svar: Känns som rätt och bra satsning.. kram
Esmaralda

49 Måntjejen:

skriven

Hej Es!
Åhh längtar till healingen , jag har precis swichat dig o återkommer under dagen med mina mantra ord.
Ser du ngn kontakt från Pa..snart?
Undrar lite om det ser ut som jag kan få ett nytt jobb snart?
Kram o ha en underbar fredag med Nettan din wingkvinna

50 Naturvän:

skriven

Hej!

Stod och lagade mat pa förmiddagen och det kändes plötsligt som om ngn stod o tittade pa mig, sag en skugga och fick en känsla av närvaro. Inbillning eller hade jag besök?

kram

Svar: Visst hade du ett gott och kärleksfullt besök.. vad roligt att du kunde känna det.. kram :)
Esmaralda

51 Florist:

skriven

Hej Esmaralda!
Den florist butik jag hoppade in extra vid jul! Kommer hon höra av sig till mig igen och kommer hon ha en ledig tjänst där?
Kram

Svar: Chans finns till mer jobb men det ser mer tveksamt ut med fast tjänst.. kram
Esmaralda

52 Linnean 🌸:

skriven

Tack, för ditt svar!!
Började liksom få alla möjliga hemska fantasier! Om sonen alltså! Jag vill absolut inte vara efterhängsen heller så nu får det vara tills han hörs av. Och healingen ser jag fram emot!
Den är välkommen och behövlig! 😀
Efter två muggar kaffe kom värmen tebaks! Hoppas ni kan hålla värmen! Kanske med lite sparkstöttingrace? Ha det jättefint!
Är verkligen tacksam för dina svar! Du är en toppensnäcka du 🐚 😉
Kram...Linnean 🌸

53 Kvinnan :

skriven

jag har en fråga angående min hälsa, kan du se varför jag har haft svårt att bli med barn 💞kram

54 F:

skriven

Hej med halsont o allmänt dåsig 😔😔 undrar hur denna sommaren blir för oss, kommer vi att ha mer att göra än förra sommaren, på jobbet? Kram

55 Lilly:

skriven

Har du någon varning till mig som jag bör veta om?

56 mg:

skriven

Hej!
Blev Jonas glad när han såg mig? Tänker han på mig?
Kramar!

57 varis:

skriven

Hej ez,

Vad gör jag för fel med mitt kärleksliv? Är så ledsen och låg för allt går åt hel.. och jag vet inte varför? Anklagar mig själv för allt just nu. Kommer någon förändring i kärlekslivet 2017? ens något varaktigare än en jäkla dejt??

kram o trevlig helg!

Svar: Det kommer och 2017 KAN vara året.. även om jag inte kan lova.. kram
Esmaralda

58 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda.

Skal si jeg gleder meg til morgendagens STORHEALING.
De av dere som har en mulighet, burde så absolutt ta del i dette, for det er helt fantastisk hvilke krefter Esmaralda har, og hvor god effekt det har.
Jeg er så takknemlig for å kunne ta del i dette.
Så et spørsmål: Tror du min mann sin sønn snart vil undertegne på et viktig papir?
Takk og KRAM :)

Svar: Och du är så välkommen till healingen !! Han kan krångla lite och det kan dra ut lite på tiden om det vill sig illa men det kommer att bli undertecknat.. kram :)
Esmaralda

59 Lotta:

skriven

Kan tyvärr inte vara med på storhealingen, men hoppas det blir fler gånger.

Kommer resan för mig och de mina bli lyckad (i april). Tänker på all oro i världen, men så ska man ju inte tänka men tänker liksom så ändå typ...

Ha en härlig helg
Lotta

60 Fatima :

skriven

Något spännande du kan berätta om som är på väg In i mitt liv 😊

61 Karin:

skriven

Hur långt bort är förlovningen ? inom ett halvår ??

Kram

62 Fatima:

skriven

Något spännande du kan berätta om som är på väg In i mitt liv 😊

63 Helena Ir:

skriven

När jag var liten,och var glad och skrattade,så sa min mamma,att jag skulle gråta innan kvällen. .så aldrig fick man vara glad!

Lite så känner jag just nu..det har varit så himla roligt att träna med en man som tränat i många,många år..vissa moment på gymmet har jag varit för feg att göra ensam,p g a min skada.
Han den här mannen,hade frågat mig säkert i 2 års tid om jag inte ville träna med honom..till saken hör att en annan kvinna,redan tränat en del med honom..och nu bestämde hon sig tydligen för att be honom att jag inte ska fortsätta min träning med dom. Så det kläckte han ur sig idag..men visst när hon inte är med,så skulle det gå bra. Det tänker jag inte göra..jag är ingen leksak,som man bollar med hur som helst!
Ja,ja..det här ska inte knäcka mig..jag har inte gjort något fel.
Någon slags sjuka ligger bakom det här..svartsjuka..avundsjuka..man slutar aldrig att förvånas..

Behövde skriva av mig :)

Kram..kram :)

Svar: Det var obetänksamt sagt av din mamma !! Och jag tycker det verkar som om den här mannen låter sig styras och lever efter minsta motståndets lag... inte bra. Skit i detta.. det kommer annat bra i ditt liv.. jag lovar.. kram
Esmaralda

64 JustMe:

skriven

Så trevligt med healing. Kan tyvärr inte delta men nästa gång kanske :-)

Kommer P att ringa upp mig idag?

Kram!

65 Estella:

skriven

Hej Es

Hur ser våren och sommaren ut att bli?något speciellt som händer mig då..
kram

66 Helena Ir:

skriven

Tack snälla för ditt svar!
Kram :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: