VINN EN HEALING I MORGON....

Vår  Yvonne, i bloggfamiljen  har blivit inspirerad av  Agnes och  hon vill skänka bort en healing  i morgon.
Visst är det väl snällt och omtänksamt !! Stort tack Yvonne !!
 
 
 
Du som vill ha en healing.... kommentera här varför ....... och jag väljer ut en av er.
 
Tävlingen pågår till kl 22 i kväll !!
 
Och strax efter kommer beskedet om vem vinnaren är !!
 
Jag  säger good luck till er alla
 
Kram
1 Tanten:

skriven

Vilka fantastiska människor vi har i vår blogg.

STOR KRAM Yvonne.

2 Dunegull:

skriven

Vad snälla alla är =)
Hur ser min vår sommar ut E?
Kram

3 Elisa:

skriven

Hej!
Ser du ut som att det kan ta slut nu och ser det bra ut?
Kram

4 Pollan:

skriven

Önskar en healing för att jag känner mej trött, sjuk ock vilsen.

5 Mim:

skriven

Hej!

Jag vill vara med i tävlingen.

Har besvär med ett öra nedsatt hörsel och läkaren vet inte varför. Kanske healing kan hjälpa mig att återfå hörseln.

kram

6 Mycket att tänka på! :

skriven

Hejsan. Skulle bli så glad över ett svar från dig. Har frågat förut ett par ggr men inte fått något svar. Ser du något kring jobb för min sambo? Han har fått ett jobb nu men jag är väldigt tveksam. Är min dåliga magkänsla kring det jobbet rätt? Kommer han få något annat jobb snart inom det han är utbildad till? Kram

Svar: Han bör behålla nuvarande jobb för det underlättare för honom att få något annat som ganska snart bör dyka upp och som passar honom bättre.. kram
Esmaralda

7 Elisa:

skriven

Hej!
Jag deltar i utlottningen av healing också :)
Kram

8 Frida:

skriven

Jag vill gärna vinna healingen

9 Carim:

skriven

Anmäler mig för tävlingen och är förvånad och glad att det finns så många goda människor här,.

10 YR:

skriven

Åh,Vad vänliga folk e.Fint namn har hon också,Yvonne.Som jag. Jag önskar jag kunde matcha detta. Sitter dock i en annan sits just nu. Skulle gärna ta lite healing . Både för kropp och själ... Så om turen e på min sida så, e jag ytters tacksam..Ha det så gott. Kram

11 Mia:

skriven

Hej!
Det vore roligt om jag vann healing. Har mycket värk i min kropp.
Hoppas på tur.
Kram ❤

12 Tove:

skriven

Hej es!!! Jag är gärna med i utlottningen av healing då jag aldrig provat innan och skulle vilja se hur det fungerar. Har nyligen börjat nytt jobb, har en liten hemma samt en till påväg så skulle genom healingen önska kraft, framtidstro samt ljus!!! Tack!!! Kram

13 Annika:

skriven

Hej jag kan inte sluta tänka på vår lyckliga tid i höstat det går inte att beskriva med ord vad vi kände för varandra kemin stämde vi träffade allt var kanon senare blev han sjuk det måste komma ett lyckligt slut för mig och johan . jag har inte råd att betala för det här hoppas nu vinna i dag nu när jag inte vann när Agnes hade sin tävling . Det här skulle betyda så mycket för mig kram Annika.

14 Browallia :

skriven

Åh, blir alldeles varm i ♡ av Agnes o Yvonnes fina initiativ. Jag står dock över tävlingen och betalar min healing för att ge större chans att vinna för de som inte har råd att själva betala.
~☆~
Läkaren föreslog opereration som bästa lösning men man har inte rätt till sjukpenning som timanställd så jag greps av panik eftersom det innebär flera veckos sjukskrivning efteråt och bad om att få tillbaka min anställning jag nyligen sa upp mig ifrån. Vad ser du kring detta? KRAM ♡



Svar: Oavsett så måste du prioritera din hälsa så gör vad du måste för att kunna gå igenom operationen.. och jag tror det löser sig.. kram
Esmaralda

15 MrMr:

skriven

Ställer en fråga jag hoppas få lite vägledning om. Hur kommer jag vidare i mitt arbete, ser du någon förändring i närtid...

16 Fågel Grön:

skriven

Hej, Es!

Jag funderar på människor som är narcissister, psykopater m.m och huruvida dessa människor föds sådana? Eller blir de sådana allteftersom i livet, beroende på familj, hemmiljö etc. Som barn är vi väl alla "rena" i våra energier och som oskrivna blad eller? Tänkte att du som är så klok och har jobbat med och mött människor i alla dess former kanske har en teori kring detta?
Tack.

Svar: Jag tror man kan födas med vissa anlag... och dessa behöver inte kicka in alla gånger men blir man tex inte sedd som barn och negligerad .. då är risken stor ett en störning i personligheten kan ske.. kram
Esmaralda

17 Sher:

skriven

Hej Esmaralda, önskar o hoppas verkligen på svar idag.
Vad ser du kring mig och Mustafa och vår relation? Ser det ut att bli varaktigt eller ser du vad min osäkerhet beror på? Han har bara varit bra mot mig...

Kramar

Svar: Inom den närmaste tiden avgörs det hur allvarligt det blir.. kram
Esmaralda

18 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda, önskar o hoppas verkligen på svar idag.
Vad ser du kring mig och Mustafa och vår relation? Ser det ut att bli varaktigt eller ser du vad min osäkerhet beror på? Han har bara varit bra mot mig...

Kramar

19 Helena Ir:

skriven

Så fint av dig Yvonne! Jag hoppas den healingen går till rätt person. Jag avstår även denna tävling..
Sånt här gör en glad..

Kram

20 Fatima:

skriven

Något spännande du kan berätta om som är på väg In i mitt liv 😊

21 F:

skriven

När får jag gå på min systers bröllop 💞

Svar: Det kommer och det blir en underbart fest.. men jag ser inte när.. kram
Esmaralda

22 Susanne Amalia:

skriven

Fantastiska människor på bloggen.. Fina Yvonne.. Kram till dig..

Din och Nettans healing kände jag inte av med en gång men nu är det avsevärt mycket bättre och jag har tillpåköpet kunna sova några timmar..ansiktet har svullnat av en del så jag kan svälja. och armen och axeln värker lite mindre..tack fina och snälla ..är så tacksam..
Önskar dig en fin kväll.. Njut och finn glädje.. Vi kanske syns till sommaren..

Fråga? Kommer denna person som jag frågade om förra gången försöka kontakta mig?? Underligt beteende även om han är barnslig..

Önskar er en magisk fredag.. Kramar..

Svar: Jo han kommer nog att kontakta men det kan dröja.. kan dock inte se att det kommer så mycket gott ur det hela.... fortsätt ny krya på dej och stor kram
Esmaralda

23 AnnaK:

skriven

Oj, vad alla är snälla och rara ☺ Hoppas ni får mkt gott tillbaka!

Undrar om du får upp något hur jag ska gå tillväga för att få lite ordning på ekonomin och ordna körkort mm? Sluta köpa onödigt trams som endast gör en glad för stunden måste jag iaf!

Kram 😁

24 Linnean 🌸:

skriven

Men oj! Så generösa och goa folk är! Det märks att det är alla hjärtans tider!
Underbart av dig, Yvonne!
Kram.../Linnean 🌸

25 Fanny2:

skriven

Jag vill delta och ge healingen till min mamma eftersom jag tror att hon skulle må bra av en. Hon vill alltid hjälpa andra fast det inte alltid gynnar henne själv så mycket.

Kram

26 Jen:

skriven

Kommer min praktik gå bra och kommer de jag jobbar med vara nöjda med mig?

27 JustMe:

skriven

Hej!
Vad härligt med healing, kan tyvärr inte delta den här gången men nästa kanske :-)

Kommer P att ringa upp mig? Om han gör det, när blir det på ett ungefär?

Kram!

28 olli:

skriven

Det var roligt o vinna jag brukar inte ha tur på sin sida så det var roligt. Jag tackar ödmjukast och jag tackar för folk som skrivit att de tycka det det är bra att jag vann. Hjärtliga hälsningar från olli

29 JustMe:

skriven

Hej!
Vad härligt med healing, kan tyvärr inte delta den här gången men nästa kanske :-)

Kommer P att ringa upp mig? Om han gör det, när blir det på ett ungefär?

Kram!

30 Luck:

skriven

Vad fint Yvonne<3
Jag är gärna med och tävlar om en healig känner mig trött sjuk och vilsen.
kram

31 Hej :

skriven

Vad snällt av dig Yvonne lycka till till alla tävlande.
Kommer tingsrätten att klubba beslutet till vår fördel.

32 Fatima :

skriven

Något spännande du kan berätta om som är på väg In i mitt liv 😊

33 Dottern:

skriven

Vad fint Yvonne :) jag testar! Jag skulle dock vilja ge bort healingen i så fall till min pappa. Förhoppningsvis skulle det kanske kunna få en ond spiral att snurra lite långsammare..<3 Kram

34 Tingeling :

skriven

Åh en till snäll och generös människa! Så himla fint! Hade varit med men kan inte just den tiden. Håller tummarna för andra som behöver den!

Idag sista dagen på jobbet. Kändes bra. Som en helt vanlig dag men aldrig mer. Skrattade lite på vägen hem, som en toka.

Jag är så färdig med denna stad. Vill bo i en liten ort ute på landet typ. Aldrig velat förut. Har ändrats sedan jag fick barn (och blivit äldre?). Nu när jag hållt mig runt stan här så har jag sett saker som jag känner jag bara vill bort från.

Ska försöka vila så mycket dom möjligt i helgen så det trötta försvinner. Vill va pigg och glad på måndag ☺

Trevlig fredag!

Kram!

35 Anna.L:

skriven

Fint av Yvonne! Massa varma kramar till henne.
Om jag skulle vinna, så hade en healing varit tacksam för att hjälpa mig få energi, hjälpa min tarmsjukdom och ge lugn.

Har fått distanshealing en gång tidigare, det var en speciell upplevelse Stor Kram!

36 Mm:

skriven

Hej Esmaralda! Det känns så tungt just nu, men jag vet att jag inte är ensam! Ser många på bloggen som också har det tufft!
Men jag är utfattig, och nästa månad ser inte bättre ut! Trivs inte alls med det jobb jag har! Saknar en kärlek i mitt liv! Ett stabilt jobb som jag trivs med! Känns som om jag kämpat på ett tag nu!

Kommer jag få det jag önskar? Ser allt ut att vara långt borta?
kram

37 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Får jag fler barn inom 1-3 år? Och är jag i ett förhållande då?
kram

38 Pion:

skriven

Jag önskar en healing. Jag har haft lite motgångar under tid, både med avslutat arbete och osäkerhet med kärleken. Skulle vara skönt att få lite mer energi.

39 Pion:

skriven

Jag önskar en healing. Jag har haft lite motgångar under tid, både med avslutat arbete och osäkerhet med kärleken. Skulle vara skönt att få lite mer energi.

40 Filippa:

skriven

Hej i natt drömde jag om blommor tex Syrén, är de något speciellt om drömmen ?

Kram

41 Misstjejen:

skriven

Hej

Fråga om det är rätta av mig att lösning med den kvinna F? Och ber ursäkta till henne? Hoppas det var rätta och hon kan förstår...

Tack för svar

42 Bellagio:

skriven

Hej

Jag fick en personlig spådom av dig för ett tag sedan. En fråga handlade om min nya partner, om vi var menade eller ej. Ditt svar var att det är mycket och äkta kärlek men något kommer ske under vår/sommar och om vårt förhållande klarade detta skulle jag vara helt säker på att det var min själsfrände! Och nu kan jag inte slappna av! Ser du något annat nu, någon ytterligare förklaring? Pekar det åt något håll? Jag har aldrig upplevt så stark kärlek och jag vill inte förlora den. Men är det inte meningen att det ska vara vi kan det "lika gärna" skit sig nu....

Sorry för tråkigt inlägg

Svar: Det har stora chanser att bli hur bra som helst så slappna av, lev o njut.. kram
Esmaralda

43 Elisa:

skriven

Hej!
Har svårt att stå emot.. har du tips på hur avsluta det så bra som möjligt?
Kram

44 Sus:

skriven

Hej
Vill vinna en hemlig healing åt Kurt .....
Love sus

45 Emma:

skriven

Vad häftigt och snällt!

Jag brukar ibland bjuda ex nästa person efter mig på betaltoan när jag är i stockholm vid t-centralen, eller en kopp kaffe till nästa som beställer... Alltid roligt att ge!

Jag ska göra vår sista betalda IVF-behandling på tisdag, plocka ut ägg o hoppas att det går vägen. Skulle uppskatta lite healing inför detta!

Kram Emma

46 Tisa:

skriven

Min psykolog tycker att jag ska träna en-två gånger i veckan för att jag ville det förut innan jag började må jättedåligt. Fast jag är rädd att jag ska bli sjuk (ätstörd) igen. Nu när jag dessutom har gått ner i vikt. Jag äter som jag ska. Fast tror du att det skulle fungera, vad ser du?

Svar: Ja om du har rätt stöd under tiden... det är viktigt.. kram
Esmaralda

47 Lotta S:

skriven

Jag anmäler min mamma,önskar henne både energi och lite magi mitt i de tunga cancerbehandlingarna.

48 Khaleesi:

skriven

Jag är redan med på healingen men om man får, så tävlar jag gärna om en healing till min exman. Det behöver han verkligen! Tänk om vi båda kunnat healas samtidigt, vore fantastiskt! 😊 Kram och tack till Yvonne

49 AnnaK:

skriven

Sorry for the tjat men är lån enda lösningen?

Kram :)

50 Carina:

skriven

Jag önskar mig en healing.

Med mardrömmar om natten.
Med oro i själen.
Med kärlek i hjärtat behöver jag den energi som healing ger så inte stressen tar över å knuffar bort käröken från hjärtat.

51 Helena:

skriven

Har en mycket sargad kropp som jag kan tänka mig skulle må bra av healing. Den behöver nog alla hjälp den kan få för att fungera den tid livet ger mig. Så därför är jag gärna med i tävlingen.
Kram

52 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser du om det handlar om månader innan jag får nytt jobb? Eller kan det dröja så länge som ett år?
Kram

Svar: Det kan dröja så länge men jag tror inte det.. kram
Esmaralda

53 Virrhönan:

skriven

Vilka fantastiskt vänliga människor det finns! Yvonne o Agnes, ni är ju underbara. Jag är gärna med o tävlar men vill då ge bort den till min kollega som har det väldigt jobbigt på jobbet just nu. Men i så fall är det utan hennes vetskap, funkar det ändå?

Jag tänker vara med på healingen även om jag inte kan lägga mej o slappna av, men jag chansar o hoppas det biter lite ändå...
Jag har en sån skön känsla i hela kroppen för tillfället, kommer detta hålla i sej tror du. Dröjer det länge till mötet tror du?
Hoppas ni alla får en trevlig helg. Kram

Svar: Ja ofta funkar det utan att man aktivt deltar eller ens vet om att man får en dos :) Kram :)
Esmaralda

54 Mi:

skriven

Hej Es! Blir det en bra vår och sommar för mig med någon positiv förändring??

kram

55 Alie:

skriven

Fantastiskt generöst av dig Yvonne.
Jag är gärna med och tävlar, och om jag vinner ger jag denna healing till min pappa som kämpar mot cancern.
Kram

56 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Dyker något på kärleksfronten upp innan jobbet?
Kram

57 Linda:

skriven

Hej Esmaralda och Yvonne!
Jag önskar delta i utlottningen av en healing. Jag skulle behöva lite extra kraft och energi nu. Försöker att göra en del förändringar i mitt liv nu och hoppas att jag kommer att må bättre och se ljusare på livet så småningom men behöver lite skjuts på vägen.
Kram Linda

58 Åsa:

skriven

Hej! Va gulligt o snällt att ge i vinna en healing. Det hade jag gärna velat ra emot. Vart utbränd i 21 år o har sömnprb mm så åh jag hoppas att få denna möjlighet. Det vart lite för mkt runt omkring mig en tid. Kram o hoppas Åss

59 desp:

skriven

Hej Es,

jag skulle vilja vinna för mamma, då hennes mamma har gått bort och hon tycker att det finns ingen orsak att leva kvar, trots att jag behöver henne. Jag kan inte förstå vad hon går igenom.

60 Viola:

skriven

Varför jag vill vinna en healing till mig själv är för att på måndag börjar jag praktik i hela tre månader och har en liten som mamma tittar efter .. men hon säger att hon inte orkar hon har ingen energi och vi väntar på förskoleplats för barnet.. Jag vill så gärna få somamr jobb och sedan jobb därefter, jag är så nervös jag brukar annars inte bli så omtyckt och jag vet inte varför?Jag vill bara lyckas och vara lycklig och få jobb där? däremot, ville jag så gärna vara med på healingen men.....har bara 98 kr i kontot helt ärligt!!!! så är sket det sig också!

Kramar

61 Anki:

skriven

Go´kväll
Rara goa Yvonne <3
Hoppar tävling om healing
Kram Anki med flock

62 Cecilia:

skriven

Åh vad generöst av Agnes och Yvonne! Stort grattis till de tidigare vinnarna.

Jag skulle vilja tävla åt min mammas väg. Hon har väldigt mycket problem med hennes knä och det en händelse som skedde i höstas knäckte nästan henne. Min syster bor här med hennes nyfödda son och mamma hjälper till så gott hon kan. Aldrig har jag hört henne klaga och jag är imponerad över hur mycket hon faktiskt orkar.

Fråga: Känner att det börjar bli dags att berätta, hur blir reaktionen? Hur ser möjligheten ut att jag "får till det" på tisdag? Kramar

63 aennil_e :

skriven

Jag har mina 3 småttingar själv för en period nu och skulle vilja ha en påfyllning av allt det fantastiska som dina healingsessioner innebär! 😍

With love 🌹

64 Linda L:

skriven

Hej!
Jag har gått runt och funderat på om man kan spå livet. Det hade vart intressant att se om det stämmer. Jag vill gärna bli spådd och få en väckning om hur mitt liv sur ut idag för jag känner att jag börjar gå vilsen.
/ hälsningar en nyfiken tjej

65 Browallia :

skriven

Tack för det lugnande svaret.
♡ Kram ♡


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: