Vinnaren är....

 
 
Vinnaren av  en healing är Lotta S... vars mamma går igenom en svår period just nu !!
 
Grattis Lotta  och jag lovar att sända starkt och intensivt till din mamma i morgon !!
 
Ni kan anmäla er fram till klockan 15 i morgon... ni som vill delta i storhealingen på distans.
All info finns på bloggen från  igår så bara följ instruktionerna
 
 
Massa kram & kärlek
 
 
1 fiff:

skriven

grattis lotta :))

undrar om du ser något spännande o roligt på väg in i mitt liv

2 AnnaK:

skriven

Grattis Lotta och Grattis ni andra som vunnit idag 😊🎈 Vilken dag!!

Ser fram emot morgondagen och hoppas innerligt jag tar emot! Annars kan det nog var dags för mig att lägga ner detta med distanshealing 😜

Kram och godnatt 😊

3 jessica:

skriven

Hej Es,
ser du om han kommer höra av sig till mig snart? kram :)

4 Anna.L:

skriven

Grattis till Lotta.S! :)

Ser du om hon kommer våga prata med mig mer, öppna upp sig som med alla andra, hon verkar vara så utåtriktad och fysik, kramar alla. Varför så nervös runt mig? Då hon gilla mig, hoppas jag inte dessa märkliga uttryck förblir för alltid. Kram

Kanske finns det något jag kan göra?

Svar: Var så avslappnad du kan... kram :)
Esmaralda

5 Khaleesi:

skriven

Kommer det bli något mellan mig och Fredrik? Just nu.. inte ett ord. Min känsla säger mig att han behöver tid till tänka, för att han är osäker. Jag låtsas som jag är iskall fast jag inte är det innerst inne.

6 Tanten:

skriven

Varmt Grattis Lotta S till din mamma och dig.

Kram

7 Helena Ir:

skriven

Grattis till Lotta S mamma..önskar din mamma all lycka till.
Kram

8 Skorpan:

skriven

Grattis Lotta, du vann!
När jag läste igenom deltagarna tänkte jag på att du skulle behöva vinna, och se, det gjorde du :).
Kram Skorpan

9 Mee:

skriven

Grattis Lotta:)

10 Gaston:

skriven

Kommer jag bli tillsammans med min sommarflört Gerd igen .


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: