Vinnaren av spådom & regression är.........

 
 
Då är det dags att presentera vinnarna av spådom & regression.
 
Ni ska veta att det inte varit lätt att välja....  ni är så många som är värda en vinst !!
 
Vi har läst och känt in, jag och Nettan och efter mycket velande  hit och dit  så  har vi till sist  beslutat oss för två vinnare.
 
Vinnaren av seans/spådom är : Olli
 
 
 
Vinnaren av regression är : Smöla
 
Jag vill be dig Olli att du mailar mig på: framtidoradgivning@hotmail. com
 
Och Nettan ber dig  Smöla    att du antingen ringer henne på 070 6661570 ( svarar hon inte är hon upptagen med en kund och då ringer du igen)  eller mailar  henne på: [email protected]
 
Tack alla ni som deltagit i tävlingen... jag önskar att det varit möjligt att låta er alla vinna !!
Och tack igen till Agnes som gjorde detta möjligt.
 
Kram & kärlek
 
 
 
P.s.   Till er alla som inte vann regression  vill Nettan  ändå ge en gåva !!
 
 Ni får en pröva-på-regression via telefon för 300 kronor.... dvs 100 kr rabatt på ett pris som redan har rabatt.
 
MEN DÅ MÅSTE NI ANMÄLA ERT INTRESSE IDAG... senast kl 22 i kväll.  Själva regressionen kan ni dock få vid annat tillfälle.
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Grattis Smöla o Olli!
Njut :).
Kram Skorpan

2 Skorpan:

skriven

Va? Var inte detta blogginlägg först på sidan för en stund sen? Kanske fel på min syn... Tänk om jag har det o missar karln som jag ska träffa? Spik o panik...
Kram Skorpan

3 Tanten:

skriven

Varmt Grattis Olli och Smöla.

Kram

4 Linnean 🌸:

skriven

Grattis till vinnarna!! 🌻💖
Bra val! Ollis inlägg kände jag starkt för direkt!
Hoppas Olli och Smöla får hjälp och glädje av vinsterna. Super Grattis!!

Fredag IGEN! Hade varit gott med en liite varmare fredag! Det är så otäck kyla nu. Men får väl försöka städa mig varm. Blir mer och mer orolig åxå för den här "songrejen" har försökt få kontakt...icke! Helt tyst! Vad sker? Kommer det att reda ut sig? Hörs han av snart? Detta är så totalt olikt honom så det är kusligt. Jag får mer och mer ont i magen.
Hoppas han hörs av igen, snart! Och hoppas ni får en trevlig fredag! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Han hör av sig.. men jag förstår din känsla.... hoppas nu du lyckas städa dej varm.. stor kram :)
Esmaralda

5 Khaleesi:

skriven

Grattis Olli ❤ Läste din kommentar och hoppas med hela mitt hjärta att du har positiva saker på väg. Kan inte ens föreställa mig hur du har det och plötsligt känns mina problem inte så allvarliga. Får jag fråga var i Sverige du befinner dig?

6 Dunegull:

skriven

Stort grattis till er!
Hur ser min vår sommar ut E?
Kram

7 Blåklockan:

skriven

Stort GRATTIS till Olli och Smöla till vinsterna.
Det är ni väl värda.

Kram/blåklockan.

8 Helena Ir:

skriven

Grattis till vinnarna..och visst var det rätt val!

9 Mikael:

skriven

Grattis Olli!

Stanna till på lördag situationen känner jag igen mycket väl så jag önskar dig lycka till, jag lyckades uppnå 3-4 månaders respit denna gång, skönt finna något vila i och känna sig trygg, åtminstone en stund.

Grattis Smöla!

Känner igen din oro, fast från detta liv och inte föregående liv, kom ihåg det är ett spöke eller illusion som du jagas av så var uppmärksam på vad känner, förlora ett barn kan man göra precis när som, det ligger inte i ens händer så ödsla inte tid på det.

10 Susanne Amalia:

skriven

Stort Grattis.. Olli och Smöla❤

11 Solstrålen:

skriven

Ett stort grattis till olli och smölan:)))

Jag kände med starkt för ollis inlägg direkt, och bara visste att han vinner detta helt klart.Mycket bra val Es<3

Undrar om du ser något bra som händer mig Es?
kram:)


Svar: Ja du lär snart få ett bra telefonsamtal som leder till något trevligt.. kram
Esmaralda

12 Solstrålen:

skriven

Tack snälla för svaret Es<333
kram:)

13 Smöla:

skriven

Men Åååhh, tusen tack Agnes för att du gör detta möjligt för mig!! Å tack alla andra och även Es å Nettan ❤️ Jag blev sååå glad😃

14 Hedwig:

skriven

Grattis Olli och Smöla! Hoppas att ni vill skriva något om era upplevelser sedan. Det vore spännande!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: