En annan....

 
Lycka, säger Mannabonne, det är när man möter en annan Mannabonne !!!
 
1 Helena Ir:

skriven

En kompis,MG! Hoppas du vann..om ni tävlade :)

Puss på nosen!

Svar: MG hälsar att de brottades och hade dragkamp och skrek i kapp av glädje... pussar tillbaks gör han också
Esmaralda

2 Madeleine :

skriven

Vilken härlig bild och dom ser så lyckliga ut <3

Svar: Ja, de blev blixtförälskade.. även om båda är pojkar :)
Esmaralda

3 Catarina:

skriven

Åh vilka fina hundar. De känner säkert "igen" varandra.
Jag är så ensam på nya stället. Finns det någon vän el kärlek för mig? Tack snälla på förhand!

Svar: En vän kommer snart att dyka upp och det blir givande.. kärleken kommer också men kan dröja lite längre.. var själv ute och igång och ta initiativ.. kram
Esmaralda

4 Fiffi :

skriven

Tvillingar eller 😂😂 jag vill så mycket esmerslda ... Att det blir ingenting av allting ... Varför blir det så... Jag behöver hjälp !!!! Tänker på allt o alla utom mig själv så jäkla typiskt. Vad blir det av mig???

Svar: Du behöver fatta mer tydliga beslut och prioritera dem från 1,2 3 osv... skaffa dej ett förhållningssätt dels gentemot dig själv och dels gentemot andra.. och du vänder på steken.. kram
Esmaralda

5 Anna.L:

skriven

Blir det något jobb (med häst och film inblandat) för mig 2017? Har min anmälan blivit läst eller bör jag söka igen på annat håll för att vara säker...

6 Skrållann:

skriven

Hej!
Lyckan kan vara stor i det lilla;)
Själv känner jag lite söndagsångest. Har aldrig tyckt det varit motigt att gå till jobbet men senaste tiden har det tagit emot något fruktansvärt och jag grubblar mer och mer på vad jag ska ta mig till?!

Kram❤

Svar: Fundera ett varv till och gör sedan slag i saken.. och den saken tror jag handlar om en förändring.. kram :)
Esmaralda

7 Linnean 🌸:

skriven

Dubbelt gullepluttsläge!
Men så söta! Blev det leka av? Är så förtjust i fralleklumpar. Men den jag brukar möta verkar ju tycka jag är en ovanligt trist tvåbening. 😏
Njuter av att ha två katter nu. Det är verkligen något speciellt med den jag passar, det är som en slags särskild frid när han ligger intill mig och spinner och jag klappar honom eller borstar honom. Jag känner mig som i meditation och han verkar helt kärleksfullt salig. Är fortfarande förvånad över hur bra allt detta blev. Även med min söta lilla tissetattsflicka. Det är hur som helst himla gott med små pälsbeklädda varelser. Hjärtevärmande och roligt!
Kram i gråluddet.../Linnean 🌸

Svar: Ja de lekte och for runt och brottades och prata med varann hela tiden... med sina typiska grymtningar och konstiga skall... ja djuren är så viktiga för oss....vi behöver dem.. kram :)
Esmaralda

8 Tingeling :

skriven

Söta! nästan så att dem vet att dem är av samma ras 😊

Har följt ditt råd och gjort ännu en lista. En mer kortvarig. Den andra var ett år framåt. Denna är liknande i och för sig.

Ska ta ditt råd och söka nytt jobb. Snabbt. Ska söka inom skola. Ska hålla mig borta från vården.

Ska snart resa nånstans, jag och min dotter.

Plugga matte 2, och klara det! (tack för peppande att jag kommer klara det). 😄

Sen ska jag fixa till mig.... 😉 sist det var storseans så såg jag ju ett hjärta och fick höra "kärleken är på intågande". Så jag tänker att det borde vara dags snart då. Kanske ska se lite representabel ut då 😉
Nej då, det är för min egen skull jag gör det. Såklart!

I morgon börjar simskola för dottern. Ska bli kul!

Kram!

Svar: Hurra för dej.. nu tar du de första viktiga stegen mot ett annat och bättre liv... var beredd på att det stormar ibland.. det är okey... så blir det.. och du fixar det.. kram :)
Esmaralda

9 Lc:

skriven

Kommer jag och p bli tillsammans igen?

10 Tanten:

skriven

Som tvillingar, jättesöta.

Kram

11 Skorpan:

skriven

Ja det är det ju :), tror jag kommer att känna det så däå jag mötwr mannen, eller hur Es?
På hemväg. .
Kram Skorpan

Svar: Tror jag med :) kram :)
Esmaralda

12 Sus:

skriven

Hej
Så fina.....
Kul med kompis....
Love sus

Svar: Ja, de bara älskade varan.. kram :)
Esmaralda

13 Susanne Amalia:

skriven

Sötnosar...
Vad underbart roligt <3
Vem är vem gick ni hem med rätt hund ;)
Så klart att ni gjorde eftersom de höll reda på er...

Tack för svaroch jag ska kreativt fokusera på flytt <3

Svar: Mannabonne Glenn är till höger på fotot :) kram
Esmaralda

14 arbete :

skriven

Hej

Får jag ett jobb detta året?
ungefär när?

15 AnnaK:

skriven

Åh.....som tvillingar ju! Så söta 😊

Tack för svar i förra inlägget! Ska försöka släppa min ångest över det hela iaf! Men som sagt.....är mycket som inte känns sunt med denna person just nu men orkar inte deala med det för jag mår inte heller bra och vill hålla min egen näsa över vattenytan. Fast nu är ju mitt mående dåligt delvis pga denna person. Så svårt allt.,..

Kram 😊

16 Filippa:

skriven

Hej vilka sötisar.

Kommer det går bra för mig när jag har blivit anställd av mitt jobb?

Kram

Svar: Ja absolut.. kram
Esmaralda

17 Mg?:

skriven

Två st<3 vem är vem:)

Sr du något nytt på kärleksfronten?

18 Browallia :

skriven

Vad roligt för MG att träffa en dubbelgångare :)

Önskar mig en blogg rent allmänt om människor som väljer att fly efter en lyckad dejt där det klickade från båda håll men den ena väljer att lämna den andra i total tystnad efteråt.
Har varit med om det två gånger på kort tid och får inte ekvationen att gå ihop?



Svar: Ja märkligt är det... är dejten lyckad o klickar då brukar båda känna detsamma.. och att sedan lämna utan förklaring är ju direkt otrevligt... kram
Esmaralda

19 Ha:

skriven

Hejsan Es
jag har mailat dig angående info om seans imorse men ej fått ngt svar...är det lång kö för seans nu?
Kram

Svar: OM en stund kommer infon, så snart jag besvarat dessa frågorna här... väntetiden är ca en vecka... kram o välkommen :)
Esmaralda

20 Queen :

skriven

Vad ser du för mig när det gäller barn??

21 Roligt:

skriven

Gjorde jag rätt som parade ihop ett par kunder igår 😊😊

Svar: Ja det tror jag allt du gjorde... kram
Esmaralda

22 F:

skriven

Finns det något budskap eller meddelande ifrån min guide eller andra sidan som vill bli framfört?

23 F:

skriven

Finns det något budskap eller meddelande ifrån min guide eller andra sidan som vill bli framfört?

24 Virrhönan:

skriven

Vilken lycka för dom 4-benta, de verkar ha roligt😀
Till nr 4: Fiffi
Jag känner precis som du. Vill så himla mycket men ingenting blir gjort. Lusten finns för olika projekt men får dåligt med respons. Jag undrar om jag nånsin kommer få ordning på mitt liv....

25 Little miss piggy:

skriven

Kära Es!
Jag vet att jag har lite att ta tag i innan soulmaten dyker upp, men undrar om du ser om jag kommer möta honom nästa år? Chansen är väl större att jag möter honom nästa år än i år? Mycket tacksam för svar! Kram från mig 💜

26 Anna-L:

skriven

Kommer jag klara Naturkunskapsprovet? Få mer än Godkänt... Gör mitt bästa hoppas det räcker. Känt mig stressad och orolig inför detta

27 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser jag ut att ha en kämpig väg framför mig?
Kommer jag att få längta länge efter kärleke ?
Kram

28 Pojkmamman:

skriven

Ser du om jag skulle klara av att bli gravid igen med tanke på min rygg? Skulle jag orka med att ta hand om mina andra två eller bli sängliggandes?

29 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda !
Kommer jag att träffa en kärlek som jag kommer leva med?
Kram

30 LivEva:

skriven

Hej, ja möten är heliga på alla sätt och vis. Jag har under en låååång tid velat möta min ängel. Vilket sätt är det bästa för mig att kontakta henne?
Varm kram och tack på förhand.

31 G.S.H:

skriven

Hej Es! Ser du hur morgondagens sammanträde kommer att bli? Är ju hur nervös som helst inför min tur att presentera min utredning...

Kram!

32 Buzz:

skriven

Ser du något spännande bra som händer?
kram

33 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Saknar han mig?
Kram

34 Singeltjejen:

skriven

Hej Esmaralda!
Vet han om att jag är singel?
Kram

35 Smöla:

skriven

Hade jag ett originellt möte med någon i lördags? Eller missade jag honom?..

36 S:

skriven

Hej Esmaralda!
En kille jag pratade med han har slutat svara mig nu på en stund! Vi har bestämt att ses men sen så är det jag som backat ut för att andra saker har kommit emellan! Har han gett upp mig nu? Tyckte han att jag verkade oengagerad?
Kram

37 Lie:

skriven

Hej Esmaralda!
Undrar över en man, gillade hans bild och han gillade tillbaka min men skrev ingenting! såg att han umgås med en del jag är bekanta med sedan tidigare! Tror du han hört dåliga saker om mig?
Kram

38 Makaon:

skriven

Vad söta de är!

39 Anki:

skriven


Lika barn leka bäst :-)

40 Gurjinder:

skriven

Hej
Jag ska köpa en fastighet som delägare med ett byggare. Är det nåt jag behöver tänka på nåt o hur mycket ska pengar (procent )ska jag satsa . tack för hjälp en

41 Ia:

skriven

Hej Esmeralda :) fick tips om dig av en vän! Har en fråga: Kommer jag gifta mig med min nuvarande pojkvän ?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: