1 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Det var nog precis vad jag behövde höra nu! Det känns extra tungt nu! Både ekonomiskt, med jobb och att jag är själv!
Ser du om det kommer lösa sig och lätta? Ser du om det ser kämpigt ut för mig framåt?
Kram

2 Skorpan:

skriven

Japp, en möjlighet att inte klanta till det, att vara uppmärksam etc. Inte min dag idag, ser du något positivt inom en nära framtid Es? Jo det är ju positivt att jag får jobba här o där o får lön i slutet av månaden, men jag tänkte något i karlaväg ;) eller annat?
Kram Skorpan

3 Marie:

skriven

Hej, Esmaralda.
Och jag kan banne mig säga att jag försökt och försökt se det så hela mitt liv. Men det är som det är onda besvärjelser över mig, är det?
Jag vet inte hur länge jag ska orka med det här om det inte vände, känner mig uppgiven. 😢
Kram

4 N:

skriven

Hej Esmaralda! En söt kille kontaktade mig och skrev en komplimang om mitt utseende! Men sen skrev han ingen mer fråga eller liknande! Ville han bara säga det eller vill han ha fortsatt kontakt?
Kram

Svar: Skriv och tacka... och se vad som händer.. kram :)
Esmaralda

5 Elisa:

skriven

Hej!
Ser mitt slutarbete ut att gå bra?
Kram

Svar: Ja det ser positivt ut.. kram
Esmaralda

6 Razawa :

skriven

Bästa Ezmaralda
Dubai är underbart. Imorgon blir det, höga skyskrapan burj khalifa för mig o maken. De andra ville inte gå:) på lördag den 14e på morgonen kl 06.30 ska vi landa i Sverige. Börjar bli rädd nu och tänka på det. En vän sa att det är världens snöstorm och kaos och allt vad det är. Gör inte saken bättre för mig direkt :( snälla hur mir flyget hem?

Kram

Svar: Javisst är Dubai underbart !! Jag var inte uppe i tornet.. men min vän var och han tyckte inte det kändes så högt ändå ! Flygresan hem går hur fint som helst... du har ingenting alls att oroa dig för så skapa inte problem där det inga finns.. bara njut nu av resan.. kram :)
Esmaralda

7 AnnaK:

skriven

Är för mkt nu på jobbet och privat. Hur ska jag göra för att orka? Får du upp nåt.

Kram 😊

8 Pia1:

skriven

Hörni! För ju till ny doktor idag, helt nere och utan hopp. Det otroliga hände. Han snackade hjärnoperation på första dejten 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Jag behövde inte lägga fram min något komplicerade teori, han gjorde det så bra själv, precis så som jag tänkt säga!!!!; Sjukt fantastiskt!!!!! Nu blir det MR pronto och se om hur den stör flödet! Kram från lycklig tjej som äntligen blir undersökt 😍❤

Svar: Ja jäklar så glad jag blir !!! Nu ska det nog börja rulla på... kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Tänkvärda ord.
Gör jag rätt kära Es med den längre rehab resan i höst att jag ska åka med på den ?Hoppas att jag blir bättre efter resan är mycket pengar så det är inget man bara chansar att åka på. Resan kommer att kosta mig ca 35,000 kr. Har jag chans tror du till något bidrag för den förutom mina föräldrars hjälp. Vet inte om jag endast ska tänka på mig själv nu och inte låta den äldre farbrorn följa med. Han tar mycket tid och energi av mig och behöver hjälp med så mycket och det är inte min uppgift. Han borde nog ha med sig assistans. Har hjälpt honom gratis under flera år. Hon som håller i resan tycker att han får ge mig ett bidrag om jag ska hjälpa honom. Det känns fel det med på något sätt men vet att han har råd med det. Får även känslan att han är lite äckelgubbe och är intresserad av mig på ett annat sätt som är mindre attraktivt.
Kram & Love
<3 <3 <3

10 Susanne Amalia:

skriven

Så sant ...
Här har det stängts dörrar och jag har snurrat på klacken och valt en nu möjlighet.. men inte andats och känt efter..
Nu blir det tid för reflektion..
Möjligheter och glädje ..

ut med dåliga energer och in med kärlek och glädje <3

önskar dig en fin eftermiddag <3
kramar <3

11 F.u:

skriven

Ja så är det... Kan du se om allt är ok med min hälsa.. Har gjort blodtester som visade att jag har blodbrist .. Kan du se vad det beror på??? Kram

Svar: Jag får inga indikationer på att det ska vara något allvarligt fel med dig.. kram :)
Esmaralda

12 F:

skriven

Något spännande som händer 2017 i våra liv kram

13 Ljuset i tunneln:

skriven

Hej Esmaralda!

ser du om det vänder till det positiva snart?
kram

14 Tingeling :

skriven

Det gick bra att prata med chefen. Jag ska få ordentlig inskolning hela nästa vecka. Tackar för det. Fick ändå en känsla av att jag inte blir kvar här. Eller den har jag haft hela tiden. Vet bara inte riktigt vart jag ska ta vägen istället. Vill inte göra fel igen.

Jag vill flytta till annan stad. Vet bara inte vart. Kanske vänta tills min stora kärlek dyker upp. Vi kanske flyttar tillsammans istället?

Snart kommer min dotter till mig! Hennes pappa säger att hon är sjuk. Hon blir nästan alltid sjuk hos honom. Konstigt är det. Men har sagt jag ska vaba i morgon, jag går på vad pappan säger.

Nu blåser det nästan storm ute. Nästan så min gardin fladdrar till!

Kram!

15 ...:

skriven

Hej, hur stor möjlighet är det att jag tar livet av mig och gör slut på skiten en gång för alla?

Svar: Det hade du inte kunnat göra din dotter... hon hade aldrig kommit över något sådant... det kommer lösningar... och livet blir bättre... även om det inte känns så just nu.. styrkekram
Esmaralda

16 Tanten:

skriven

Sant.

Världen är så ruskig nu, känns långt borta innan det vänder. Nu verkar Putin ha en hållhake på Trump. Vad blir det av detta? Börjar kännas lite kymigt och tar väl ände med förskräckelse. Undrar om du har någon känsla för det som händer?



Kram

Svar: Som väl är finns det kloka hjärnor inblandade också... så rent tossigt går det inte.. kram :)
Esmaralda

17 Skrållann:

skriven

Hej!
Så är det ju men det gäller ju att se det så så att man inte blir negativ.
Har just varit på ett möte som handlar om stora organisatoriska bekymmer och jag skulle vilja kunna vara med på ett annat sätt och försöka hjälpa till men problemet är att jag inte vet hur?!
Jag skulle vilja vara ett stöd på ett bättre sätt men jag vet inte på vilket?!
Jag har ju inte den formella kompetens som man förmodligen tror sig behöva. Min roll blir väldigt knepig.

Kram

18 nyponrosen:

skriven

Hej!

Jag undrar bara om jag ska ha tålamod eller gå vidare? För han är redan ihop med någon annan, fast jag vet att han gillar mig.

Tack på förhand!


Svar: Gå vidare... kram :)
Esmaralda

19 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Det här med nätdejting... jag möter inte min kärlek där va?
Kram

Svar: Chansen finns men den är inte stor.. kram :)
Esmaralda

20 Nya året:

skriven

Hej Es

Ser du något nytt som händer 2017?

21 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Min fråga om mannen som kommenterade mitt utseende positivt, jag tackade och skrev att han ser också bra ut! Men det var efter det han bara skrev tack! Så jag vet inte om han vill fortsätta konversationen eller om det var thats IT?
Kram

Svar: OKey... låt det vara och se vad som händer... han vet ju hur han når dig om han är intresserad.. fast han vill nog vara den som blir "jagad" och är du inte intresserad av detta.. så svara honom inte vidare.. kram :)
Esmaralda

22 Tintin:

skriven

Hej Es!
Kommer det att bli operation - eller räcker det med det mindre ingreppet som är inplanerat?

Tack och kramiz!

23 Helena Ir:

skriven

Säger som Es,Pia1,jäklar så roligt!
Kram :)

24 HS:

skriven

Hej Es!

Skickade du healingenergi igår eller var det min skyddsängel? Alla problem känns 10 ggr lättare idag. Riktigt trevlig dag på jobbet också.

Kram

Svar: Här tror jag att din ängel hade ett finger med i spelet.. kram :)
Esmaralda

25 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag har iallafall önskat att tre mål blir uppfyllt detta år, ser du om det kommer bli så?
Får jag någon utav de jobb jag sökt?
Kram

26 desp:

skriven

hej Kära ES!

nästa vecka går jag på intervju hur går det?
hur stor är chansen att jag får jobbet? KRAMAR

27 Tanten:

skriven

Puhhhh, skönt att höra, tack snälla.

Kram.

28 EPM:

skriven

Bra ord som behövs även idag!

Jag undrar om J på allvar överväger ett liv med mig eller om det bara är romantiska drömmar, ser du nåt om det?

Kramar

29 Browallia :

skriven

Sanna tänkvärda ord <3 Men oj så många som har det tungt och motigt i bloggfamiljen inkl. mig själv. just nu.
Jag hade en rikigt låg dag igår. Så jag hade ett långt samtal med min ängel Athos. Det är en så obeskrivlig överväldigade
känsla att kunna känna att han ger mig extra kraft att fortsätta kämpa. Det är lite som en grå dag när molnen spricker upp och skringrar sig så solen kommer fram.

Esmaralda, jag är så innerligt tacksam över att du lärt ut här i bloggen hur man får kontakt med sin ängel. Det har betikat mitt liv.

Stor varm kram

30 Mi:

skriven

Hej!

Händer det något bra, positivt snart?? bara något positivt som får det att kännas lättare??

kram

31 Jessica:

skriven

Es,
ser du om jag kommer träffa någon i år? Kram :)
p.s tack för dina svar, allt har löst sig och det känns jättebra nu!

Svar: Chansen är god... och vad skönt att det löst sig.. kram :)
Esmaralda

32 f:

skriven

Något spännande som händer 2017 i våra liv kram

33 b:

skriven

Dom ORDEN 😍👌🏻 ibland Känns dock svårigheten ha närmare räckvidd än möjligheten.

Tror du kärleken som kommer in i mitt liv 2017 är en nu energi eller är det en vänskap som byggs upp till något mera?

34 Virrhönan:

skriven

Till Pia1: jag blev så glad för din skull, äntligen!! Nu kan det bara bli bättre. Plötsligt händer det och man träffar rätt läkare. Heja dej o nu håller jag tummarn för dej😍
Ez, nu har det hänt så mycket dom sista dagarna med den snygge, är det bara tillfälligt eller vad händer? Är det nåt mer på gång tro? Attraktionen känns stark...

35 Molle:

skriven

Hej! Händer det något bra och glädjande under 2017?

Svar: Jadå, både det en och det andra men mest i det lilla som ju ändå inte är fy skam.. kram :)
Esmaralda

36 Pöm:

skriven

Hej igen?
Skulle verkligen behöva få råd.
Det är såhär att mitt ex tycker att jag ska flytta tillbaka till vår gemensamma gård som jag lämnade för mer än ett år sedan.
Egentligen vill jag men ändå inte. Och vad vill hon med detta?
Jag söker annat boende,har pratat med en kvinna idag om ett hus jag är intresserad av att hyra/köpa.. Blir det något med det?


Svar: Jag får en känsla av att det inte blir så bra om du väljer att gå tillbaka.. ett annat boende kommer.. kram :)
Esmaralda

37 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda!
Vill han träffa mig?
Vad känner han inför mig?
Kram

38 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda!
Verkar han känna mer för henne än för mig?
Kram

39 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Blir något utav mina tre mål det här året uppfyllda? Blir fler än ett uppfyllt?
Kram

Svar: Ja det ser ut som om något blir uppfyllt.. kram :)
Esmaralda

40 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Sökte en del tidstjänst i en butik! Lämnade cv direkt i butiken till butiks ansvarig! De sökte folk och hade fått in många ansökningar! Jag har än inte hört någonting och nu var det några veckor sedan! Verkar de börjat med rekryteringen? Tror du jag har chans?
Kram

41 Pöm:

skriven

Tack för svar..
Undrar då bara om det blir det gråa "rucklet" jag är intresserad av..?

42 Lizette:

skriven

Hejsan:)
Det har varit lite oroligt runt min son ett tag.. han umgås lite med en kille som håller på med dåliga saker.. nu har det iofs lugnat sig det umgänget men skolan har varit orolig oxå. Vad ser du om detta? Kommer det bli bättre?
Kram från orolig mamma

43 Pia1:

skriven

Tack snälla ni, är så glad så jag inte kan somna 😀 Tänk om jag haft rätt, nu blir det kollat utan att jag behövde ens fråga ❤

44 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer fler än ett mål gå i uppfyllelse det här året?
Kram

45 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Blir mötet med min kärlek i år? Eller känns han längre bort?
Känns som evighet! Kanske jag ska släppa taget om tanken..
Kram

46 Khaleesi:

skriven

Först måste jag bara tacka så mycket för att du tar dig tid till att svara så många varje dag. :) Älskar att läsa dina inlägg men också alla kommentarer. Jag har tagit första steget nu. Att det är ok att gå vidare. Konstigt nog så är det med ett gammalt ex. Men vi var på något sätt aldrig avslutade. Nu kommer alla dessa frågor som alltid kommer.. vart kan det leda osv. Men det enda jag undrar är egentligen om han verkligen gillar mig eller om det är på det sexuella planet?

Svar: Han gillar dig verkligen men tänk dig ändå noga för och skynda långsamt.. kram :)
Esmaralda

47 Pöm:

skriven

Hej igen?
Skulle verkligen behöva få råd.
Det är såhär att mitt ex tycker att jag ska flytta tillbaka till vår gemensamma gård som jag lämnade för mer än ett år sedan.
Egentligen vill jag men ändå inte. Och vad vill hon med detta?
Jag söker annat boende,har pratat med en kvinna idag om ett hus jag är intresserad av att hyra/köpa.. Blir det något med det?


Svar: Jag tror jag besvarat denna fråga en gång.. men säger igen att det känns inte som någon vidare bra idé att flytta tillbaka... du vinner mer på om du rör dig framåt.. kram :)
Esmaralda

48 Khaleesi:

skriven

Tusen tack för svar! 😊 Kram från en som börjar känna glädje igen 😁


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: