Änglar finns....

Någon av er bad mig blogga  om änglar

Skyddsängel, ordet låter så vackert och mäktigt !

  Men saken är den att när jag ser era änglar i seans.. då ser jag dem inte med vingar.  

Jag är böjd att tro att det här med vingar bara är hittepå.   För mig ser de ut nästan som en vanliga  allmänneliga män eller kvinnor.. om det inte vore för deras enorma  strålglans.

Det lyser om dem. Ett starkt sken som  det inte går att missta sig på.

Det sägs att alla har en skyddsängel men jag har råkat på folk utan.. fast det kan ju vara jag som missat ängeln.  Den kan finnas där i alla fall.

 

När jag  håller seans så ser jag en slags ” mental bild” av den jag spår… och bredvid eller bakom  finns ängeln.  Det kan vara en yngre man i jeans och tshirt eller en äldre man i kavaj och finbyxor.. eller så kan det vara en medelålders kvinna i  klänning och finskor… våra änglar kan se ut precis hur som helst.. på samma sätt som vi kan !

 

 

Under en seans  knyter jag  ibland kontakt med ängeln och får information och den informationen är alltid sann och den är alltid till gagn för kunden.

 

Runt kunden finns det som regel också anhöriga som gått över men det är ingen risk att man blandar samman dessa med skyddsängeln. Strålningen runt dem är väldigt olika.

Som regel är skyddsängeln ingen  som man känt i jordelivet utan ängeln kommer i den stund man föds till sitt nya liv. Eller kort efter.

På den plats där vi finns mellan våra jordeliv.. i Alltet.. där känner vi vår ängel och vi står varann nära. För övrigt så är det ju  Alltet som är vårt ” riktiga” hem… här i jordelivet gästspelar vi ju bara i olika skepnader.

 

 

Vi kan ALLTID lita oinskränkt på vår ängel.

Utan undantag.

 

Hur kommer vi då i kontakt med våra änglar ?

Jo, vi ska känna inom oss själva och vi ska våga tro på deras existens.. det är första  och viktigaste steget.  För ingen av oss är ensam.  Vi ska också vara medvetna om vår ängels godhet och absoluta kärlek… vi ska helt enkelt känna oss trygga tillsammans med hen.

När vi tror och känner oss trygga – då är vi  också mer mogna att ta emot de goda energier som våra änglar sänder oss.

 

 

Vi bör prata ofta med dem och det måste inte vara  något märkvärdigt eller uppstyltat prat utan vi kan snacka  på samma sätt som vi gör med vilken kompis som helst.

Vi behöver inte vara rädda att ängeln missförstår – det händer  inte !

Vi kan be dem om hjälp, om styrka, kraft och energi

Vi kan skriva ett brev till dem som vi låter ligga framme ett tag – för ibland kan det kännas lättare att skriva än att tala

Och när du talar... kan du tala tyst inom dig.. om du hellre vill.

Vi ska försöka stanna upp i stunderna och känna in…. och  med lite träning kommer de flesta att känna tryggheten och vissheten i ängelns närvaro.

Vi kan  jobba på att försöka se de tecken om änglarna lämnar oss.. och när vi ser dem, kan vi försöka tolka dem.

 

Kan man öppna upp och känna tillit – då fylls vi med de energier som våra änglar anser att vi behöver och då samarbetar vi med dem på bästa sätt.

 

 

De hjälper oss  när  vi är rädda och ensamma –  när vi är sjuka, när vi har problem, när vi är i fara och när vi känner rädslor inför olika ting.

Om  man mediterar en stund då och då – brukar man minska barriären mellan sig själv och sin ängel och kommunikationen går lättare

Ha tillit till din ängel ! Och glöm inte att tacka ängeln då och då  för tänk ändå så fantastiskt att du alltid har någon vid din sida som vill dig allt gott som tänkas kan och som oförtrutet hjälper dig i livets alla skeden !!

 

 

Kram & kärlek

 

1 EPM:

skriven

Godmorgon.

Jag skrev ett brev till min ängeln i vintras, ingen hände. Men sen en vecka senare, en tid då jag hade det väldigt tufft, så skymtade jag en ärm på någon som gick snett bakom mig, jag gick år sidan för att släppa förbi men det var ingen där. Samma sak har hänt under hela våren, både då jag haft en tuff tid och under sköna perioder.

Eftersom jag lever i limbo just nu så undrar jag om det stabiliseras snart- för detta tär... Ser du nåt om hösten? Hur bor jag och hur är det med kärleken?

Kram

2 Jossan :

skriven

Det gör ont i mitt hjärta och jag är nära till tårarna hela tiden. Det kommer bli tufft idag och jag kommer säkert gråta floder. Denna människa är så underbar och jag kan inte sätta ord på hur mycket jag tycker om henne. Hon tog hand om mig när jag blev sjuk och hon har kört mig till alla ställen jag ville åka till. Denna kvinnan är som min mormor. Hon har blivit min extra mormor. Jag är så glad att jag fått chansen att lära känna denna underbara personen. Jag hoppas inte det är den sista gången 💕

Alla väskorna är packade och jag har haft en underbar sista dag med den finaste kvinnan. Åh jag kommer sakna henne så mycket!

Kram

3 <3:

skriven

Så fint att ha en skyddsängel. Har hört att när man skriver brev till universum eller sin ängel ska man efter ett tag bränna upp det. Hoppas att du får tag i mattan kära Es. Kan ta skärmdump och lägga ut bild på fb och se om man får något napp. Var lite svårt att se på bilden och hur stor matta ska vara. Är A S något för mig. Borde jag ge honom en chans. Tror inte alls han är så blyg som han säger....alltid tänkt honom som en player.
Han verkar inte heller hittat rätt än.
Kram


4 An:

skriven

Hej Esmaralda.
Det är ju helt fantastiskt ändå att vi har denna möjlighet, en ängel med oss. Jag ska tillbringa mycket mer uppmärksamhet från och med nu. Förut trodde jag min skyddsängel var en man men nu vet jag inte, nu tror jag mer det är en kvinna kanske.
En fråga, kommer han och jag flytta ihop efter sommaren?
Kram

Svar: Ta emot din ängel i hjärtat.. fullt ut... det ser ut att vara runt 60 - 70 % möjligt att ni flyttar samman.. kram :)
Esmaralda

5 O:

skriven

Godmorgon!!
Jag pratar ofta med min ängel.. och är helt övertygad om att den räddade mig, när jag var med om en svår cykelolycka i maj.
Utan den hade jag nog inte överlevt. 💕
Finns det stor chans till romantik under helgen? Kram och ha en härlig fredag🍷☀️

Svar: Visst räddade din ängel dig !! En liten flirt kan det bli i helgen om du är "på" och ser möjligheterna.. kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Vilka är min skyddsängel och är personen som jag känner från tidigare liv eller något annat. Hur ser personen ut och vem är person? Är personen släkt till mig eller något annat?

Ha det bra 😊

Svar: Din ängel är du inte släkt med i jordelivet... men på andra sidan, i Alltet är ni så goda vänner... din ängel kom till dig när du var nyfödd och med massor av kärlek.. kram :)
Esmaralda

7 H:

skriven

Hej!
Mina änglar har hjälpt mig många ggr❤❤

När jag beställde min talisman, så var ju en av mina önsknigar att jag skulle få en ny tjänst på min arbetsplas..tror du detta kommer ske?
Känner på mig att något gott kommer ske snart..
Kram!

Svar: Ja jag tror det sker men det kan dröja en tid.. och du får själv vara aktiv för att nå detta mål...talismanen hjälper dig.. kram :)
Esmaralda

8 Mariao:

skriven

God morgon!
Vilket fint blogginslag idag....jag har en skyddängel och jag har fått för mig att han heter Fion.
När jag var yngre och mitt liv var kaos och jag utsatte mig för mycket riskfyllda situationer kändes det alltid som jag hade två eller flera skyddsänglar med mig. Vet inte om det var så.....men oavsett hur mycket elände det har vart så har jag alltid känt mig beskyddad och hamnat rätt.
Idag lever jag ett vanligt ovanligt liv och nu behövs bara Fion, min bästa vän, så känns det iallafall.

Kram,
Maria

Svar: Du har alltid haft dina änglar med dig och särskilt Fion som står dig extra nära !! Kram :)
Esmaralda

9 Nyponrosen:

skriven

Hej Esmaralda!
Mattan som du söker efter finns kanske på Jysk eller Rusta. Jag köpte en sådan matta med guld för några år sedan på Jysk. Kanske finns den även på Mio om jag minns rätt. Ett tag fanns det överallt i olika storlekar och färg kombinationer.
Lycka till! ❤
Har min skyddsängel något budskap till mig just nu?
Kram

Svar: Ja det fanns förr lite överallt men nu är det svårare... jag letar på... din ängel säger att du ska känna dig trygg och glad och våga leva som du vill leva... du har fullt beskydd hela vägen.. kram :)
Esmaralda

10 H:

skriven

Hej! Väldigt intressant inlägg, jag ska försöka igen att bli mer motaglig för kommunikation med min ängel.

Men jag har även en fråga om min minsta katt, Prinsen, som varit borta nu i mer än en vecka. Jag undrar om han mår bra och om han kommer tillbaka, samt om jag kan göra nått?

Kram

Svar: Ja, det känns som om han lever och mår väl och att han är hos någon som pysslar om om honom... god chans att han kommer tillbaka.. kram :)
Esmaralda

11 Sofia:

skriven

Hej Esmeralda!

Va fint att du skriver om änglar. Jag är nästan 100 % att jag en gång förra året på våren hade en dröm och en ängel kom i drömmen. Jag drömde bland annat att en stor bokhylla höll på att falla över mig och plötligt kände jag ett enormt ljust och luft och kände som något räddade mig från att gå böckerna och hyllan över mig. Det som räddade mig hade stora vita vingar. Jag kände mig så älskad, skyddad och jag grät av lyckan när jag vaknade. Kan fortfarande inte glömma min dröm som är svår att förklara men jag har aldrig känt så igen. Var det en ängel, tror du? Kram Sofia

Svar: Javisst var det din ängel som genom drömmen visade att du alltid kan vara trygg och att du har bästa beskydd och massor av kärlek .. kram :)
Esmaralda

12 Browallia:

skriven

Tack för en favorit i repris ♡♡♡
Jag är så innerligt tacksam att du lärt mig hur jag kan prata med min ängel Athos. Det har berikat mitt liv och jag känner mig inte längre ensam i svåra stunder.

Igår var jag till stadens bibliotek för att låna böcker om andra sidan. På avdelningen för den sortens böcker stod "Esmaraldas seanser" i ett bokställ och exponerades som lästips!! Det gjorde mig så glad :D

♡ Kram ♡


Svar: Ja, där ser man.. det gör mig också glad :) Vad roligt att du berättade detta för mej.. kram :)
Esmaralda

13 Helena Ir:

skriven

Ja visst,är det underbart med våra änglar..under årens lopp har jag förstått att jag har flera ..en som alltid finns där..och 1-2 som kommer och går..Namnen har jag också fått..det har kommit till mig,i tanken.

Kul att du träffade Nettan igår,jag vet ju att ni känt varandra många år..så kvällen blev nog trevlig för er !

Jag undrar om du ser mig, fortfarande gå på den vägen, som leder mig fram till något bättre?

Önskar dig en fin dag :)
Kram :)

Svar: Ja jag o Nettan hade en fin kväll :) En gång hade vi vår terapiverksamhet tillsammans... hon är också familjeterapeut :) Ja, du går fortfarande på rätt väg.. tveka inte.. ta för dig bara.. kram :)
Esmaralda

14 Elisa:

skriven

Hej!
Finns det nån chans att jag är gravid eller är det gabbe som gör mig trött etc?
Kram

15 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Igår slutade ett hjärta av guld att slå...vi fick ta bort Molly <3
Där hade vi en ängel gestaltad i hundform...hon älskade barn och människor , var den vänliga hunden som avstyrde hundbråk med sitt fromma lugna sätt ..

Hon fick sluta sina dagar här hemma , veterinären kom hem efter de stängt så vi alla var med ..

Saknaden är stor <3

Kram Anki med desarmerad flock

Svar: Det var dags för fina Molly att få komma hem till Alltet och nu är de glada att ha henne tillbaka och Molly själv är minst lika glad.. hon blir så väl omhändertagen och mår så bra men hon kommer att besöka er någon gång ibland... styrkekram !
Esmaralda

16 Skorpan:

skriven

Ja medger att jag inte på långa tider tagit kontakt med min ängel samt att jag ju är en skeptiker. Som människa, eller vad ju nu sen är, skulle jag ju vilja få bevis. Men dt funkar inte på det sättet, jag vet, o det vore absolut dags att släppa det tankesättet. O jag undrar förstås hur våra änglar ställer sig till Gabbar o annat liknande? Är det okej för dom att vi har såna?

Nån har sagt åt mig at min ängel är lite klädd som döbeln, tja, det är ju inte klädseln som gör ängeln, väl ;)? Jag tror min ängel är lite full av upptåg men att det kanske inte ännu kommit fram, ligger lite latent där o väntar på att jag ska bli "färdig". Eller så inte, jag vet ju inte :). Den som lever får kanske se...

I morse då jag stod ute på trappan kom en harunge skuttande från granngården o helt modigt tittade den på mig o hoppade förbi ungefär en meter ifrån mig. Sen stannade den en bit bort o började äta. Den var så fin, inte vanlig "harfärg" utan rödaktig, precis som den skulle ha haft "rävfärg" i sig. Så söt den var :). Kanske den ville säga mig något, om mod? Definitivt dagens naturupplevelse.

Har drömt mycket nu, något som jg inte gjort på länge. Kanske stressen så småningom ger med sig. Nu ska jag ha ledigt i flera dagar o iom att vi åker bort kanske jag blir av med jobbtankarna också!? Hoppas det.

Får önska alla en fin fredag!
Kram Skorpan

Svar: Jag tror att de flesta av oss söker bevis... och majoriteten får det också men vi kan ha svårt att ta dessa bevis till oss... vi tenderar att söka andra förklaringar..... Gabbe och änglarna funkar så fint tillsammans... de är alltid inbjudna att delta när jag laddar talismanerna... den lille haren vill säkert tala om för dig att egentligen är det inte alls svårt att vara modig, se på mej !! Kram :)
Esmaralda

17 Min goa ängel:

skriven

Fylls av ett inre lyckolugn ibland.
Speciellt när jag har tagit större livsbeslut från hjärtat.

Supersäker på att det då är min ängel eller annan "övre makt" som bekräftar att jag gör rätt, då jag ofta stått ganska ensam utan större jordelivs support i många vägval som jag tagit.

Ängeln har jag dessutom sett vid ett tillfälle. En medelålders man. Hoppas på fler möten :)

Till dig, E!
Nu när hjärtat/"änglahejarropen" landat i vad jag helst vill göra efter studierna. Finns det chans att jag får åka med den här organisationen som jag kollat upp som är specifikt inriktad på min kommande yrkesroll?

Stora kramen 👼

Svar: Skönt att vara i kontakt med sitt inre .. och din kontakt är stark och god ! Chansen att du arbetar i den organisationen så småningom är stor... satsa fullt ut.. kram :)
Esmaralda

18 Jessica:

skriven

Es,
kommer han svara på mitt meddelande?
Eller kommer han bara ignorera mig?
krami

19 Virrhönan:

skriven

God morgon!
Jag måste bli bättre på att prata med min ängel, det känns bara så konstigt att prata ut i tomma intet, när jag pratar med talismanen så håller jag ju i nåt, även om det känns ganska märkligt även det. Måste även försöka känna in mer men allt stannar i tanken även om det bara är att göra liksom. Skuggan som jag såg för ett tag sen har visat sej ännu en gång så nånstans kanske jag kan i alla fall.
Vad tänkte flörten igår egentligen? Jag vaknade med ett ryck inatt och kom på att jävlar, gjorde ju bort mej och där låg jag och skämdes mitt i natten. Var han glad ändå? Man kan ju hoppas att man väckte hans tankeverksamhet lite ändå..
Jag önskar dej en riktigt trevlig helg och puss på nosen till MG. Kram :-)

Svar: Visst kan du... du ska bara luta dig tillbaka inom dig, slappna av och öppna upp.. visst var han glad och du ska inte skämmas det minsta.. kram :)
Esmaralda

20 Dunegull:

skriven

Kommer hans samtal att lösa sig för oss?

21 Sus:

skriven

Hej
Så förträstans fullt.....
Love sus

22 An:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner mig så tacksam för min ängel. Ska prata betydligt mer med den. Aldrig är jag ensam.

Flyttar vi ihop efter sommaren? Satsar han på oss?
Kram

Svar: Möjligheten att det blir så är runt 70 %.. kram
Esmaralda

23 Hedwig:

skriven

Förr i tiden trodde man att de kom från rymden och att de kunde flyga, därför fick de vingar på bilder. Tyvärr lär just många änglar med vingar vara falska och vill de ofta endast utöva makt på folk. Det är svårt att veta vilka som vill oss väl och vilka som inte vill det..Det finns en man i Holland som säger att han har haft kontakt med rymdvarelser hela sitt liv. Han är väldigt jordnära och trovärdig faktiskt. Enligt honom lever vi i en sorts matrix/fängelse på jorden och är det dags att vi utvecklar vår egen kraft så att vi kan frigöra oss från matrixen och verkligen få kontakt med det universella medvetandet där de flesta varelserna på andra planeter har kontakt med. Tänkvärt tycker jag!

Svar: Absolut.. lite åt det hållet tror jag det är... vårt jordeliv är bara tillfälligt... det riktiga livet det lever vi i "Alltet" och exakt vad Alltet är.. ja det kan man bara spekulera kring.. kram :)
Esmaralda

24 Lotta S:

skriven

Fint att läsa!
Ser du om det är damen med hundarna som köper stugan?

25 Fanny2:

skriven

Undrar vem min ängel är... Hur står denne ut med mig. Ibland undrar jag vad jag gör av mitt liv. Kanske är det dags att skriva till min skyddsängel igen... Brukar känna mig något lugnare efteråt.

Es, du trodde att jag skulle träffa min tillkommande när jag var med arbetskamrater eller vänner och något om genom jobbet har jag hört tidigare. Men han skulle ha det ganska gott ställt vilket knappast känns rimligt om han jobbar med samma sak. Tror du han jobbar med något annat eller kan du se inom vad?

Kram

26 Tingeling :

skriven

Ja det är fantastiskt. Och min ängel räddade mig när jag var riktigt sjuk. Är det en man eller kvinna? Har fått för mig det är en man. Har sett en man när jag mediterat, i vita linnekläder och med blont hår och ljusa isblå ögon. Eller är det någon annan tro?

Hoppas du hade det trevligt igår 😊

Kram!

Svar: Det är din ängel som du sett i meditationen.. och han är glad för att du upptäckt honom.. kram :)
Esmaralda

27 F:

skriven

Vackert med änglar..jag brukar be min ängel om hjälp när jag behöver det ❤ det är så vackert.

Jag undrar fungerar min talisman fortfarande 😊 kram

Svar: Jadå, jag tror absolut att den funkar.. kram :)
Esmaralda

28 Kvinnan :

skriven

Godmorgon min fråga är kommer jag gå igenom någon mer graviditet kram .

Svar: Jag kan inte se det säkert men det ser troligt ut.. kram
Esmaralda

29 Hmm:

skriven

Hej esmeralda hoppas allt är fint...ser du någon positiv förändring på väg in i mitt liv du kan berätta

30 Fundersam:

skriven

Hej Esmeralda! Har mitt meddelande nått fram till henne, kommer jag att få nåt svar? Kram

31 Undrande :

skriven

Älskar dina inlägg när du skriver om andra sidan och andlighet. Jag har tänkt mycket på detta med återförening av själar från andra sidan. Om en själ återföds, försvinner den själen då från andra sidan så man inte får kontakt med den? Exempelvis om man haft en mormor som gått över, men återföds, försvinner hon då från andra sidan? Hur länge stannar själar kvar innan de återföds eller kan de vänta in sina anhöriga? Jag blir rädd att man aldrig får träffa sin anhörig då när man själv dör. Ja, detta kanske skulle bli ditt nästa inlägg att blogga om ;-)

Svar: Hon försvinner från andra sidan men tiden sådan som vi jordelevande uppfattar den finns inte.. och från Alltet uppfattar med det bara som en kort stund... och det ÄR ju en kort stund också om man tänker på hur kort ett människor liv är i förhållande till universums ålder.. kram :)
Esmaralda

32 carolina:

skriven

Min minsta son har uppfört sig väldigt bra i veckan å inte mycket bråk heller men har fått tid till BUP nu kommer det att visa att han har nån syndrom n? Kommer jag få fler barn?

Svar: Jag kan inte se om han kommer få diagnos men det är bra att ni går till BUP och pratar.. ..gör det förutsättningslöst.. kram :)
Esmaralda

33 Susanne Amalia :

skriven

God morgon .. eller vad man säger kl:09.50... änglar finns så klart.. vilka fina änglar och mina skyddsängel som visar sig för mig har inte heller vingar.. En är en man med vit skjorta av puffärmsmodell han har hästsvans och byxor som slutar nedanför knäna .. sedan har han svarta skor och han forskar för han har visat mig en stor byggnad med massor av kemiska experiment och jag tror att det är han som har lett in mig på kvantfysika områden ...
Han visar mig i krinolin med en hemsk hatt på huvudet och så har jag paraply i handen du vet ett sådant där solparaply.. han hoppar ut i ett av fönstren och kastar sig på mig och vi rullar runt i gräset ... detta visar han varje gång han kommer .. han är så stilig att jag aldrig kommer att hitta en jordisk man ... samhörigheten känns så stark och glädjen fantastisk...

det kommer även en häst och den visar mig vägar som jag aldrig förut har sett... det är en pinto och jag älskar den ... min fysiska hund EllaBella har kommit till mig på konstiga sätt och jag älskar henne djupt ... tor att hon är send till att ta hand om mig ...och jag om henne ..

Sedan finns det en kvinna som ser ut som Venus .. alla dessa står mig så nära .. och så har jag en gammal kvinna som har varit med sedan jag var liten Atilla .. heter hon... det är en kvinna från vidderna .. bergen typ Kaukasus.. hon har tjocka kjolar av vävt tyg .. och hon visar mig kittlar brygder.. hur man överlever... hantverk... magisk kvinna ...

ingen av dessa har vingar .. men visar mig vart jag ska gå eller vägar som jag inte hade tänkt på ... öppnar möjligheter .. som min silversmideskurs .. den bara vara där... helt magiskt de var Atilla som visade mig den .. och de helt underbara böcker jag har beställt till sommarläsning .. jag letade och sökte efter innehåll som jag ville utforska och helt plötligt så kom mannen i min dröm och visade var jag skulle söka ... när jag slog på datorn fanns en bok om kvantmateria ... på förstasidan det var bara och beställa ... sedan kom en annan bok om elektonerns färd och vad som händer i kosmos ... vilken lycka .. tack... när Venus är med får jag så mycket komplimanger och kärlek från alla .. erbjudanden om film och tv.. det är helt magiskt .. bejaka dina vägvisare och skyddsänglar... de vill dig väl.. brukar jag tänka ... kärlek och glädje tacksamhet och ödmjukhet.. det är nyckeln till välmående .. <3

Nu önskar jag er alla en underbar sommarhelg med sol och glädje ... kärlek och lycka ....

talismanen och mina skyddsänglar arbetar ihop känns det som
i går kom det kallelse till en gastronomi ... nu blir det ordning i kroppen och jag får hjälp .. yes... kram dessutom fick jag ett brev och en ursäkt ... från den läkaren som sa att jag inte hade något fel i magen ... och inte ville titta på bilderna ... som de hade tagit på ett annat sjukhus .. läkaren hade nu kommit på hur man öppnade datorlocket och sett de andra bilderna ... kos i himmelen ... <3 det händer magiska under ...


Önskar dig en fin sommardag och MG en fantastisk dag hoppas att han inte blev för onykter och hade rätt på sina tassar i går .. han kanske vilar i dag ... kramar från mig och glada svansviftningar från EllaBella... <3

Svar: Det är en blessing att vara så medveten som du är.. och det ÄR ju exakt som du beskriver det... och alldeles udnerbart ! Talismanen och änglarna trivs alldeles utmärkt tillsammans !! Kram från mej och MG till dej och EllaBella :)
Esmaralda

34 Smöla:

skriven

Jag tror på änglar! Önskar bara att jag kunde connecta mer med honom så vi kunde sammarbeta och förstå tecknen han ger mig..

Svar: Det kan du, om du bara fortsätter försöka... kram :)
Esmaralda

35 M:

skriven

Hej
När kommer allt lossna för mig någongång och kommer han att hjälpa mig
M❤️

36 Michaela:

skriven

Intressant inlägg. Tack! Jag brukar känna mig ängel när jag ber om styrka och hjälp. Då blir jag alldeles varm inombords och lugn. Eller så inbillar jag mig :)

Kommer det fler sms?

Kram

Svar: Nej du inbillar dig inte - det du känner är riktigt och sant !! Det kan komma fler sms.. kram
Esmaralda

37 Linnean 🌸:

skriven

Morning!
Det känns ju tryggt att veta att man har en ängel som vaktar en. Min har verkligen räddat mig några gånger. Två gånger på nästan exakt samma ställe! Med ca 10 års mellanrum. Ena gången höll jag på att bli påkörd av en bil och andra gången blev jag påkörd av en MC.
Men nu undrar jag, och säkert många andra, hur kan små barn få råka ut för hemska övergrepp, misshandel osv? Varför ingriper inte skyddsänglarna när sådant sker?
Inget grillväder i dag precis! Inget röjröj i sikte heller! Man får väl baka en liten kaka kanske? Den där jordgubbspajen du gav oss recept på!
Ha det finemang!! Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Ja visst har din ängel fått jobba för att rädda dig.. dels de två gånger som du är medveten om men också flera gånger som du inte märkt av.... du är i de bästa händer !! Elände och fruktansvärda ting händer.. för så är det att vara jordelevande och vi väljer som regel från andra sidan det speciella vi ska uppleva under vårt nya jordeliv och där finns också hemskheter med... och jag håller med dig, det är svårt att förstå och man önskar att de inte vore så.... ja, den där rabarberpajen går inte av för hackor.. den ska göra igen om två veckor när jag har gäster ... kram :)
Esmaralda

38 Hmm:

skriven



Hej esmeralda hoppas allt är fint...ser du någon positiv förändring på väg in i mitt liv du kan berätta

39 Queen:

skriven

Hur blir det med mina syskon känner att o hoppas det borde hända något smart

40 Alie:

skriven

Känner tacksamhet över min skyddsängel och vägledare ( för visst vägleder han mig)
Pratar både högt och inom mig med honom.. jag säger "han" för jag tror det är min morfar (stämmer det?) jag har aldrig träffat honom, han lämnade min mamma och min mormor när hon var 2år. Min mormor dog åxå ung..
Ska försöka meditera mer, för att försöka komma honom närmre och känna av..

Es; känner av att min mamma är ledsen, inte i form, trött och ingen gaist, vilket hon själv också säger, är det bara tillfälligt eller är det något hon inte berättar för mig? Hon är väl inte sjuk?
Kram

Svar: Ja din ängel vägleder dig och jobbar för dig och hyser så mycket kärlek till dig ! Och det gör de dina på andra sidan också. Din mamma kan behöva en allmän hälsokontroll för att se så allt är iordning och så hon inte har brist på något.. och se över vardagen i sitt liv.. kanske hon kan behöva lite mer kul som lyfte henne... kram :)
Esmaralda

41 Anonym :

skriven

Är Martin singel ?
Är Anna ute ur bilden.
Kram

42 Kryss:

skriven

Hej Esmaralda.
Vi ska åka en gäng på kryssning. Det är tre olika par alla är dem gifta. Sen är det jag och en man som har eller iallafall hade intresse för mig. Jag har delade känslor inför denna kryssning. Förstår den här mannen att jag följer med som kompis isåfall? Skulle det fungera bra om jag följer med?
Kram

Svar: Jag tror det kan bli slitningar att åka tillsammans.. du måste vara mycket tydlig med att ni åker enbart som vänner och få hans okey på detta.. får du inte det, då är det kanske bättre att avstyra det hela.. kram :)
Esmaralda

43 Jobbb:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag sökte ett nytt jobb igår på bank faktiskt fast inte som privatrådgivare för det har jag nog inte tillräckligt med erfarenhet för. Men inom kundcenter/kundtjänst. Skulle vilja jobba som rådgivare i framtiden. Tror du jag kan få jobbet? Ser du nytt jobb för mig i höst? Kram

44 Undrande :

skriven

Men om man då återföds och försvinner från andra sidan så blir man alltså inte återförenade när man själv dör? Det är ju egentligen väldigt hemskt, tänk om man blir sörjandes hela sitt liv efter någon och så missar man varandra ändå och aldrig ses som de människor man var tillsammans på jorden?

Svar: Tid är ett annorlunda begrepp i jordelivet.. och från Alltet uppfattas inte tiden på samma sätt... ett människoliv där är väldigt kort.. i förhållande till universums ålder... så det finns inte någon risk att man missar något när man kommer hem till Alltet.. de som lever ett jordeliv... gör det bara ett kort ögonblick sett från Alltets ögon...kram
Esmaralda

45 Hmm:

skriven


Hej esmeralda hoppas allt är fint...ser du någon positiv förändring på väg in i mitt liv du kan berätta 

46 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Vad bra att våra änglar varit med då du laddat talismanerna.

Ja kanske jag behöver vara mer modig, vet nu inte i vadå? öppnade faktiskt en profil på en ny sida, men det kostar att komma i kontakt med folk där o just nu tår jag över. Kanske sen senare? Löns det ens? Jag menar jag dejtade minsann förra året till lust o leda ;). Inga napp... Besvärlig jag är ;)...
Kram Skorpan

47 Queen :

skriven



Hur blir det med mina syskon känner att o hoppas det borde hända något snart

48 Familj:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att leva mitt familjeliv med honom?<3 vill han det med? Och blir det fler barn för oss?
Kram



49 Hmm:

skriven

Provar lyckan igen 😊😊
Hej esmeralda hoppas allt är fint...ser du någon positiv förändring på väg in i mitt liv du kan berätta  

50 S:

skriven

Åh, tack, det var jag som.bad dig och jag ber till änglarna varje kväll o dag att jag är tacksam samt att jag ber om vägledning o hjälp att klara vardagen framåt i separationen o skilsmässan. Tror du min man kommer tillmötesgå mig, att han får insikt, ngn form o att vi kan komma överens?

Svar: Räkna med en tuff tid först.. sedan lugnar det ner sig och ni kommer kunna lösa en hel del tillsammans... kram :)
Esmaralda

51 Helena Ir:

skriven

Tack!

Kram :)

52 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda, håller på att bli galen på elaka botox kusinen L. Varför är hon så avundsjuk och vill mig illa känns det som. Känns som hon snart börjar bli grön. Är det någon idé att säga till henne att backa och låta oss vara ifrån ? Ringde upp henne för ca 1 år sedan då vågade hon inte svara. Tror knappast att hon vill bli min vän.
Kram


Svar: Bara nonchalera henne, tänk bort henne, gör henne inte viktig för hon är ju ingen viktig person i ditt liv.... kram :)
Esmaralda

53 Familj:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner så mycket kärlek just nu på något sätt<3 känner att jag vill ha fler barn. Älskar de jag har så utroligt mycket. Känner bara kärlek.
Kommer jag leva mitt familjeliv med HONOM? Känner att jag älskar honom. Ser du fler gemensama barn för oss? Skaffar vi fler?
Kram

54 Kort stund - Ghostwriter :

skriven

Personen började betyda något särskilt och det var en vänskap jag verkligen behöver men jag fick uppskatta den kort... Får vi chans att behålla kontakten på något vis? Visst känner denne samma sak?
Kram

55 Seansen slog till - Ghostwriter :

skriven

För 3 år sedan gav du mig en seans. Jag var mycket yngre då. Du berätta att jag inte kommer ha tryggheten jämt och nu sker det i fart neråt. Jag blev bedragen av min partner, jag blev av med partnern, jag har krånglat till det på jobbet så jag har risk för att Hamna på gatan om det ej går sin väg, en person jag ville mest av allt lära känna fick jag äntligen chans till men det varade kort och jag är ledsen över det.

Ordnar det sig med jobbet och kommer "vännen" kunna återuppa någon slags kontakt igen? Vi brydde oss om varandra.



Kram

Svar: Det går neråt till en viss gräns och sedan vänder det för dig.. så allt kommer lösa sig och det kommer bli bra även om det kommer stegvis och inte allt på en gång... vännen kommer att bytas ut mot en ny och det känns bara positivt.. kram
Esmaralda

56 Gemini:

skriven

Min ängel är en ung blond lekfull man kanske runt 25 år... Det är vad min känsla säger. Vad tror du ez? I övrigt känner jag mig urlakad. Själsligt slut. Känner sorg och besvikelse. Vill boxas med universum för vi samarbetar inte bra på senaste... Vad händer? Kram!:)

Svar: Jag tror din ängel är precis som du känner.. men du har en till.. en lite äldre kvinna fast hon skojar ju inte runt om mannen gör och därför märker du henne inte lika mycket.. som somliga situationer framöver kommer du dock att känna av henne.. kram :)
Esmaralda

57 Louise:

skriven

Dessa änglar. Min måste vara på semester. Men när jag är ute ser jag ofta fjädrar. Det ser jag som ett tecken.💗
Idag har jag sjukt ont i gallan. Dålig kosthållning får hoppas det går över senare.

Min coach på arbetssökaraktiviteten sa att ringer ställen referensen så är man nästan i mål. Men jag snubblar oftast vid målet.

Om en månad drygt har jag en tenta i proffession inom föskolan. Jag ska hålla föredrag.
Det är tredje gillt och jag hoppas jag blir godkänd denna gången så jag har den avklarad.
Får be min talisman om hjälp.
Kommer jag klara tentan?

Ha en fin fredag. Trots regnet.
Kramar.

Svar: Ja be talismanen om hjälp och var superförberedd...gör gärna en lite ovanlig twist på det hela... kram :)
Esmaralda

58 Tisa:

skriven

Jag är så trött jämt! och det kom när jag slutade med en medicin. Psykiskt känner jag ingen skillnad från det att jag slutade. Men jag är rädd att det var medicinen som gjorde mig piggare. Var det så eller är detta bara en period?

59 Cara:

skriven

Jag funderar på det där igen Es, med skyddsängeln i förhållande till mitt healingteam. Det är ju de senare jag brukar ta hjälp av när jag healar. Och alla i de teamet är min närmsta familj på andra sidan. Det är framförallt min mormor som är ledaren i hjälpen för mig då.

Hur gör du när du healar? Är skyddsänglarna inblandade då också? Eller har du också ett "healingteam"?

Kramar till alla!

Svar: Skyddsänglarna är framförallt inblandade när jag håller seans/spår.. både min och jag håller seans för... i healingen har jag " öppet" hus och det kan vara olika deltagare men som regel deltar flera från kundens eget team :) Kram :)
Esmaralda

60 Razawa :

skriven

Hej bästa Esmaralda,
Min mens är sen, kan du se om det är något annat eller bara att den är sen pga stress o annat?

Kram

61 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Ja min ängel har fått jobba hårt ibland. Det är jag väldigt tacksam för att han gör.

Igår var sista gången på nybörjarkursen i crawl. Jag kan nästan crawla 50 meter nu. Hemskt stolt över mig själv. Men jag får nog träna lite innan fortsättningskursen om två veckor för då var ett krav att man kan simma crawl i minst 50 meter.
Jag längtar efter att springa igen. Jag ska ta en tur snart. Jag behöver ju inte springa så länge så hinner det inte börja göra ont.

Nu under morgonen har jag varit så trött. Jag har skrivit en lista på saker jag skulle vilja och behöva göra men jag var så trött att jag bara satte mig och kollade Facebook istället. Nova satte igång med städning (på kaninvis förstås så att det blev skitigt). Men jag ska ta tag i det. Snart blir det städ från min sida också.
Kram ThereseC

Svar: Nova gör så gott hon kan "skratt" - jag städar också lite idag.... lite dator och lite städ så går det framåt på alla plan :) Lycka till med crawlkursen.. kram :)
Esmaralda

62 55:

skriven

Min ängel är en man visst är det så?

63 Sara:

skriven

Undrar om jag har en ängel med mig 💗
Och jag undrar om min kärlek finns och om det kommer och lösa sig med ett jobb
S

64 Rebecca:

skriven

Jag är ute och åker ganska mycket bil dessa veckor, blir lite orolig med bilolyckor som händer varje dag. Finns det någon varning till mig gällande det eller ser det ut att gå bra? Kram

Svar: Jag se ringen varning.. kram :)
Esmaralda

65 HS:

skriven

Tack Es för fint inlägg om våra skyddsänglar.


Jag känner av min skyddsängel då och då. Han sitter bredvid mig på möten eller går strax bakom mig när jag går ute ensam på kvällen. Han är i 40-årsåldern och har ett alldagligt utseende. Det är en väldigt trygghet sen jag fick bättre kontakt med honom.

Es, du skrev så fint i en seans att jag och min skyddsängel har levt jordeliv ihop och att vi hänger samman i universum. Härom natten drömde jag om en själ som varit min bror i två liv. Jag frågade honom i drömmen om hur jag kunde få kontakt med honom i detta livet och han svarade att han kommer till mig när jag behöver det.

Är det min tidigare bror som är min skyddsängel?

Förresten såg jag ett tecken härom dagen tror jag... en träpinne med en glad apa och palm i plast. Satt nedstucken i blomlådan när jag vattnade. Fick en glad sommarkänsla :-)

Kram

Svar: Ja exakt så är det och ni står varann mycket nära... både då och nu och i Alltet ! Kram :)
Esmaralda

66 en_mormor:):

skriven

Hejsan Es o gänget :)

Tror inte att jag haft besök av nån ängel mer än när jag låg på sjukhuset o fick en sån närvarokänsla o när jag frågade vem det va fick jag namnet Ezra, Azra o Azrael. Visste inte då att Azrael är en seraf eller ärkeängel...ja t.o.m "dödsängel" då han hjälper de som ska dö över till Alltet samt hjälper de anhöriga.
Nåja...jag följde inte med honom o han pockade inte på att jag skulle heller ;)

SUSANNE AMALIA: När jag började läsa om din stilige krinolinängel såg jag precis hur han va klädd innan jag läst färdigt :) så häftigt! Fick lite känslan av Peter Pan figuren i disneyfilmen ? Så härligt att ha en sån kontakt. Kram på dig!

Esmaralda, nu är jag trött på min övervikt oxå! Lyckades gå ner 18 kg förra året på lchf, men har nu gått upp 15 igen. Idag har jag ringt till Vc o bett om hjälp med dietist, men hon visste inte om de hade nån o ska ringa tillbaks nästa vecka.
Är dietist nåt som kommer att funka för mig eller jag ska prova nåt annat ? Är rädd att det blir pulversoppor o jag tror eg inte riktigt på det konceptet.

Är fan desperat o har tankar på att mumsa upp mig typ 10 kg till (lär ju bli snart ändå) o söka en gbp-op..
35 kgs övervikt är inte roligt alls + värk :(

Hur går det för dig? Kolla upp resistent stärkelse. Ska tydligen hjälpa o nej jag har inte provat :)

Kram o tack för att jag fick babbla av mig!
Trevlig helg ALLA <3

Svar: Ja det är ren skit med den där vikten.. jag suckar djupt !! Jag var en gång hos dietist men hon var hemskt okunnig.. jag ville prata om LCHF and andra typer av kost men se det hade hon ingen aning om.. LCHF.. vad är det ? ... och då blir man ju lite besviken... sånt ska en dietist kunna ! Jag har gått ner 4 kilo nu... och befinner mig i gränslandet där jag skulle kunna döda för ett stort Marabou o lite lösgodis.... vi är tre stycken som hjälps åt och försöker peppa varann.. kanske du ska försöka hitta någon som också vill gå ner så ni kan ge varann stöd. Vi tar foto på vår frukost, lunch o middag o på de synder vi eventuellt begår. vi har en gemensam tråd på facebook..... jag tror det är bra att inte kämpa ensam ! Kram :)
Esmaralda

67 S:

skriven

Hej igen, nu när jag satt o läste om änglarna på din blogg ytterligare en gång, så kom en fjäder in genom terassdörren, den var visserligen mest grå o lite vit. Vad betyder det, tror du? Idag är jag väldigt trött, mentalt oxå, skicka gärna healing om du kan vill o kan.

Svar: Ta fjädern som ett tecken på att din ängel visar att han är där.. nära dig.. kram :)
Esmaralda

68 Mimi:

skriven

Hej!

Hoppas att jag har en skyddsängel som hjälper mig.
Kan du se om det börjar hända något snart som för in mig på rätt väg som leder till jobb??

kram

69 Boudica:

skriven

Min Ängel är en riktig retsticka! Men samtidigt en bästa vän :)
Han har uppfyllt många önskningar, men kanske inte riktigt som jag tänkt mig!
Tror att han inte den enda ängeln som gör så, saken är bara man måste lära sig se det på rätt sätt.
Jag tillskriver mycket oförutsägbart och oväntat till min Ängel.
Han gillar även att visa att han är med mig med att strö fjädrar runt sig.
Jag har ett namn jag kallar honom, men jag är inte säker det är rätt. Hoppas han förstår att det är han ändå!

Igår träffade vi vår nya vän Gabbe för första gången! och bestämde oss för att tillsammans göra under.
Nu gäller det bara att se vart det leder oss!

Jag känner av min Ängel, vet att han är med mig, hör honom inom mig, men kommer jag någonsin få se honom, eller uppleva något tydligt?

KRAM!

Svar: Ja ibland får lite märklig feedback av våra änglar men det är inte planlöst som de agerar.. det finns en mening... namnet du kallar honom har han också börjat kalla sig själv... Gabbe och din ängel synkar så bra samman ! Du kommer att få uppleva något starkt i samband med din ängel... det vet jag.. kram :)
Esmaralda

70 Mia:

skriven

Hej!

Kan det finnas en framtid mellan mig och Andy tro?
Kan han tänka sig att flytta för min skull?
Kram

71 Frågar :

skriven

Hej Esmaralda.
Hur gör jag det bäst, låta allt vara just nu och go Whit the flow? Eller höra av mig när jag bara känner fört?
Kram

Svar: Här av dej när du känner för det... känns som bäst alternativ.. kram :)
Esmaralda

72 Mirre:

skriven

Efter att ha läst lite om änglar och alltet här i kommentera så kom jag att tänka på en grej.. Varför kommer vi inte ihåg något ifrån alltet?
Det känns ju som om någon har raderat ens minnen..men det är väll säkert så det ska vara? Att man ska leva, lära och glömma ens liv för att hela tiden utvecklas. När jag tänker på detta.. att jag bara är här för att utvecklas så ger det mig ro på sätt och vis och gör mig lugn, då tar jag inte livet på blodigt allvar som jag har en tendens att göra ibland❤ och får mig samtidigt att inse att man inte har något att förlora och alltid borde leva sitt liv fullt ut. Har sagt det förr men säger det igen, har världens bästa skyddsängel, känner på mig att han räddat mig ifrån mycket önskar dock att jag kunde höra budskapen bättre..
En ganska oviktig fråga om du har tid.. Men den där gymkillen alltså är han något för mig? Hans signaler är jättesvåra att tolka. Ena sekunden verkar han intresserad, sen inte alls.. Kramar!😊

Svar: En del minns lite...särskilt den speciella friden inombords och den kan komma tillbaka till somliga jordelevande .. som en stark och god känsla.. att man " vet hur det ska kännas när det är prefekt" ... och känslan du har ska du ta till dig.. vi är här bara ett litet tag... detta är inte vårt "riktiga" hem... och meningen är att vi ska våga leva jordelivet fullt ut... gymkillen, nja.. han verkar mest bry sig o sig själv.. kram :()
Esmaralda

73 Sheri:

skriven

Kära Es,
hur ser framtiden ut för
Mig och Mustafa? Ser du något särskilt?❤️

Svar: Tyvärr ser jag ingenting.. kram
Esmaralda

74 Döv:

skriven

Kan du säga mycket som möjligt vad du ser runt mig? Hur mitt liv ser ut nu o i framtid. Ljus eller mörker.

75 Mmm:

skriven

Älskar att läsa om änglar<3

undrar hur vet man skillnaden på intuation och en ängels röst?kram

Svar: Det vet man inte.. inte i början... man måste tro och våga ge efter... så småningom vet man.. kram
Esmaralda

76 Undris?:

skriven

Hej Es!Ser du vem min ängel är och har hen något att säga mig?
kram

77 Pappa:

skriven

Hej Esmaralda.
Han hörde av sig häromdagen. Var det enbart för att kolla hur vår son mår? Eller saknade och tänkte han på mig också?
Kram

Svar: Han har tänkt på dig men saknade ser ändå mest ut att handla om sonen.. kram :)
Esmaralda

78 Jessica:

skriven

Es,
kommer han ge mig en andra chans? kommer han svara på mitt meddelande?
kram

79 Mmm:

skriven

Tack snälla för svaret Es:)

Måste med säga att jag har vart med om så många olyckor att det är helt otroligt att jag lever idag. Jag vet att min ängel hunnit före innan det värsta hade kunnat inträffa, och måste bara tacka min ängel eller änglarna som hjälper mig<3
kramar:)

80 Familj:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner så mycket kärlek just nu på något sätt<3
Kommer jag leva mitt familjeliv med HONOM?Ser du fler barn för oss? Kommer vi skaffa fler tillsammans?
Kram



81 Seans - Ghostwriter :

skriven

Du sa att min nya vän byts ut mot någon ny... Hur hittar jag den personen?


Kram

82 F.u:

skriven

Hej esmeralda hur ser min ängel ut undrar jag nyfiket...sen undrar jag finns det något min ängel vill förmedla till mig kram

83 Kontakt förr:

skriven

Otroligt spännande ämne!

Jag var i kontakt med min ängel i tolvårsåldern, sedan svalnade det när jag kom upp i tonåren och ville vara som alla andra.. Nu börjar det successivt kännas nära igen, även om jag inte ser svaren (men ibland känner) så pratar jag ofta med min ängel eller vem som nu hör :-)

Vad tror du Esmaralda. Kan bli arbete i utlandet direkt nästa höst för min del? Kram

Svar: Ja, din ängel nära och har så varit hela tiden även om du själv inte varit aktiv i dina kontakt . Ja om du söker aktivt och gå in för det så kan det bli ganska snart... kram :)
Esmaralda

84 Lydia:

skriven

Hej
Hoppas jag får något tecken snart ifrån något håll var det kommer att sluta allt
Lydia

85 J:

skriven

Mitt hjärta brister. Min bebis är så missnöjd och verkar ha ont i magen. Kan du se vad som kan hjälpa henne?💗

Svar: Kan nog vara matsmältningen... låt BVC ta sig en titt och komma med förslag.. det här är en period som är övergående.. kram
Esmaralda

86 Dunegull:

skriven

Har jag ngn skyddsängel?
Och har då min skyddsängel något budskap till mig just nu?

87 Vän ghostwriter :

skriven

Kommer jag få en ny vän snart eller dröjer det... Behöver någon nu.. Kram

88 M:

skriven

Hej
Jag får inget gjort med varken städning eller något och försöker vara stark och gå vidare men det skulle vara skönt om något händer snart med det jag söker
M

89 J:

skriven

Hej Esmaralda.
Blev han glad när jag skrev? Eller kände han att det blev för mycket?
Kram

90 Jessica:

skriven

Es,
kommer han ge mig en andra chans? kommer han svara på mitt meddelande?
kram

91 F.u:

skriven


Hej esmeralda hur ser min ängel ut undrar jag nyfiket...sen undrar jag finns det något min ängel vill förmedla till mig kram

92 Mimmie:

skriven

Läser igenom alla inlägg så intressant ämne idag.Det ger mig glädje inombords när jag läser om alltet😊

Ser du om jag har någon speciell hälsning från alltet?
kram:)

93 Tingeling :

skriven

Åh tack för svar. Hjärtat tog extra slag. Det var min ängel alltså. Han bara log mot mig. Jag pratade och jag frågade men minns inte vad jag sa. Och han svarade inte. Bara log och tog min vänstra hand och bara log. När jag öppnade ögonen grät jag. Och jag blir tårögd när jag tänker på det. Intensivt var det.

Då ska jag börja prata mer med honom. Han och min mamma 😁
Får man hitta på eget namn till ängeln? Har nämligen fått för mig Joel en gång.

Kram!

94 Charlotte:

skriven

Hur kommer resten av sommaren att bli? Åker jag och barnen själva på semester? Åker vi på någon resa tillsammans med deras pappa? Blir det isåfall bra?

Många frågor på en gång, men just nu är det viktiga frågor, är så kluven i livet just nu.

95 en_mormor:):

skriven

Tack snälla du för råd! Är ett elände med övervikt o för mig så förbaskat skamfyllt, känner mig som ett svin då tankarna bara kretsar kring mitt feta lyte o vad folk tänker o dömer mig.
Har jag nån depression i grunden eller det är bara för latfia att ta sig i kragen ?

Nåja.. ett vinglas med vatten väntar o en lchf-gratäng i ugnen. Jiiieyfuckingyaa ;)

Fettokram :D

Svar: :) Kram :)
Esmaralda

96 Jag:

skriven

Vill min ängel säga mig något? Kram

97 Hej:

skriven

Jag har flera gånger fått svar från min ängel när jag frågat något. När jag stått in för val i livet eller bett om tecken hur jag ska göra i olika situationer.

98 Döv:

skriven

Fattar ej varför du ej svarat, har du ingen medkänsla eller empati? För jag behöver ju verkligen hjälp

99 Döv:

skriven

Fattar ej varför du ej svarat, har du ingen medkänsla eller empati? För jag behöver ju verkligen hjälp

Svar: Det är många som behöver råd och hjälp och jag kan inte svara alla... vill du vara säker på svar så får du maila mig för personlig spådom på: [email protected] men en personlig seans är inte gratis.. som frågorna här är . Många tycker att just deras problem är störst... och jag svarar så många jag kan o hinner. kram
Esmaralda

100 Familj:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer vi att leva familjelivet tillsammans? Får vi fler barn tillsammans han och jag?<3
Kram

101 En söt hare:

skriven

Hej Es

Jag brukar se en grå hare väldigt ofta ute nu,ser du om den kanske har något budskap med sig? kram

102 F.u:

skriven


Hej esmeralda hur ser min ängel ut undrar jag nyfiket...sen undrar jag finns det något min ängel vill förmedla till mig kram

Svar: Jag förnimmer bara att din ängel går bredvid dig.. kram :)
Esmaralda

103 Dimma:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser han en framtid med mig? Finns en framtid för oss?
Kram

104 Anne:

skriven

Hej!

Mattan du söker är från Nordal och jag tror att jag hittat den på confidentliving.se och kostar 1299kr 😉

Kram A

Svar: Jättetack, ja det ser ut att vara den.. jag har mailat dem o frågat om de har en långsmal... just den på bilden är för stor... kram o tack :)
Esmaralda

105 Filippa:

skriven

Hej kommer min bästa kollega Görel bli glad när jag hör av mig och ses v 31?

Kram

106 Fatima :

skriven

Något spännande på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

107 Dimma:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser han en framtid med mig?
Kram

108 Sorg - Ghostwriter :

skriven

Hur lär jag känna den där nya vännen...är det en granne? Någon jag redan vet om? Dröjer det...

Kommer min nya vän inte återuppta kontakten?


Kram

109 My cup of the:

skriven

Hej Es

Hur ser min blivande ut vad har han för ögonfärg och hårfärg?
kram

110 Isabell:

skriven

Hej!

Vilket fint och tänkvärt inlägg!

Många i min närhet säger att dom känner att dom inte är ensamma. Men jag har alltid kännt mig ensam. Ser du om jag har någon skyddsängel? Och har den i sådana fall något meddelande till mig ?
Kram

111 Hemlig:

skriven

När blir jag av med oskulden?🙈😁

112 Makaon:

skriven

Spännande med skyddsänglar, hoppas min dotters är med henne ordentligt nu när hon verkligen behöver det. Tror du det?

113 Sus:

skriven

Hej
Förtröstansfullt ska de va❤️
Love sus

114 Rädd:

skriven

Hej E!

Jag känner och vet att min skyddsängel är med mig men skulle vilja bli bättre på att ha kontakt med honom. Ser du om han vill säga mig något :)

Kram och kärlek.

115 S:

skriven

Hej esmaralda.
Ser hon ut att prata om mig eller nämna det till Å?
Kram

116 Mareli:

skriven

Hej!
Tror du det kan vara negativt att ha talismanen i mobiltelefonskyddet? Känns behändigt då jag har mobilen med mig nästan överallt..
Kram

117 Suss :

skriven

Sedan jag läste detta inlägg kretsar hela tiden frågan om våra änglar är med oss dygnet runt. Känner mig plötsligt iakttagen och funderar på alla situationer i vardagen där man vill vara ifred. Eller tror sig vara ifred. Kan ju bli pinsamt menar jag 😁


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: