Blixt & dunder....

http://sv.blitzortung.org/live_lightning_maps.php?map=11
 
Kopiera  länken ovan och du kan se exakt i realtid var det åskar & blixtar !!
Hur coolt som helst !
Jag tackar min webmaster Cat för tipset !!
 
 
 
Är i skrivande stund fortfarande på väg.... ni hör av mej när jag kommit fram o
hittat rätt bland inloggningar & koder och fått  wifi att funka !
Jag har fyra datorkunniga grabbar i bilen.. så det ska nog inte vara något problem !
 
Kram & kärlek
1 Majbarn:

skriven

Hej, finns en man i min närhet där det slår gnistor mellan oss så det sjunger om att emellanåt för att sedan ta ett steg tillbaka. Kommer denna mannen att höra av sig då vi för tillfället inte träffas naturligt. Kändes innan detta avbrottet som han hade bestämt sig för vad han vill, men går jag på är jag rädd för att han backar igen.

2 Ghostwriter :

skriven

Tack så himla mycket för att jag fick gästblogga hos dig. Det betydde väldigt mycket.



Tror du att jag kommer att möta den personen jag gifter mig med härnäst? Jag känner verkligen att, trots min ålder, är det rätt. Jag vill inte bygga upp något seriöst om det inte är den rätta på riktigt.

Jag vill inte dejta runt eller bli ihop med någon tillfälligt eller som sagt seriöst om det ska gå i kras förr eller senare...


Kram!

3 Anna.L:

skriven

Hej! Ska till sjukhuset, kommer det gå bra? Kram!

4 Desp:

skriven

Kära es en kille jag började prata med igår S.. ser du om vi blir tillsammans eller förblir vänner? Kram

5 EPM:

skriven

Godmorgon.

Hoppas du har det fint på din resa!

Min lilla dotter stammar. Hon kämpar hela tiden med att försöka använda de tekniker hon lärt sig men har så mycket stt säga så hon ibland glömmer dessa. Jag upplever inte att hon är begränsad men är orolig att hon ska begränsa sig själv pga andras reaktion och agerande.
Ser du om min starka tjej kommer att få bekymmer/ont av detta så länge till?

Det gör så ont i mammahjärtat.

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: