Ghostwriter gästbloggar !!

Dagens gästbloggare är:  "Ghostwriter"
 
Hej på er. 
 
Jag är en ung kvinna med gammal själ som hela tiden får stöta på bekymmer. Mitt kontrakt var att jag skulle råka illa ut under 19 år (är något äldre idag) och än är det inte riktigt över - men trots det negativa, så är det värsta över.
Det fick jag i seans, och det hoppas jag innerligt. Nu är jag trött i min själ och det är dags att få nytta av mina lärdomar tycker jag, för visst ska allt missär vara värt kämpandet att gå igenom. 
 
 
 
Jag har blivit misshandlad hela mitt liv. Jag har blivit våldtagen. Vänner har svikit mig. Killar har utnyttjat. Mina föräldrar svek mig och gav mig en tragisk barndom och får mig att idag sakna två föräldrar jag aldrig fick.
 
Jag har svikit mig själv, jag har valt destruktiva vägar för mig själv, som jag idag väljer bort.
 
Jag var aldrig älskad och kunde inte älska själv, på rätt sätt. Jag älskade inte mig och inte livet.
 
För några få år sedan mötte jag min första riktiga kärlek, jag kände mig beundrad och att han avgudade mig på något sätt. Men det fanns problem från början som förstörde vårt förhållande, alkohol och rädslor.
 
Jag har gjort misstag, jag är medveten om dom men har både stått för det och gjort förändringar som krävts.
 
Jag blev nyligen bedragen av min älskade kärlek och jag kommer aldrig förstå den biten. Aldrig. Nu är jag mitt uppe i allt var separation heter, och jag är tacksam att det tog slut nu och inte när vi hade förlovat oss, gift oss och fått barn. Vi skulle förlova oss.
 
Men det fanns hela tiden något annat som kom emellan.
 
 
 
 
Jag trodde mig vara gravid några gånger, men det var nog falskt alarm. Jag är säker på att jag var gravid nyligen, men att jag fick missfall. Vi pratade och letade hus, men det blev inget med det. Jag förändrades. Men inte min partner, på det vis som behövdes för han själv och för vårt förhållande. Jag ville förlåta. Men det var inte meningen. Han ville lämna mig. Och innerst inne förstår jag varför jag samtidigt känner lättnad. Jag vill ha trygghet på rätt sätt. 
 
För tre år sedan ungefär, fick jag min första seans.
 
Det stod att jag inte skulle ha tryggheten förevigt, för den enda rätta tryggheten är den vi har inom oss själva - och idag förstår jag nog att seansen slog in.
 
Det handlade om mitt förhållande och förhållandet till det. Nu hoppas jag att resten av seansen slår in, för det kändes som att livet skulle vända till njutning och lycka. Ni vet, den stora kärleken och barn. Och att jag skulle få göra det jag ville, och ha vänner omkring mig i kärlek. Mina drömmar som jag haft så länge jag kan minnas, skulle slå in. Och kanske sker det inom snar framtid. 
 
 
 
Så, om jag kan överleva det värsta som kan hända en människa, då kan också fler det. Jag är medial också, och föddes sådan.
 
Har ni sett serien "Medium" med kvinnan som sover och drömmer synska drömmar? Ja, så funkar det för mig med, roligt nog.
 
Jag har en stark intention, och ibland får jag en blixt med känsla om något som ska ske eller så, precis i stunden - men mest att jag liksom på något vis får en känsla där jag kan läsa andras tankar. Konstigt!
 
Det får mitt hjärta hoppa till varje gång.  Men det har inte varit lätt att vara medial.  Jag har alltid drömt drömmar som ska ske mig själv- sett min framtid. Det har fått mig vara rädd, osäker och ledsen. Jag hatade det. Men idag är jag glad, för det är en del av mitt liv och utan det - hade jag inte varit någonting. Jag kan se energier, jag hoppas det är det jag ser iallafall för jag ser saker inte alla ser. Det är få som vet om min gåva... och jag är tacksam att de som jag berättat för, försökt förstå - men också accepterat det hos mig. 

 
 
Det jag ville få fram i gästbloggen var att en sak i min seans slog in och det är sorgligt för mig. Det är en utmaning varje dag, en ny sådan. Och en dag kanske jag kan berätta om det lyckliga som slog in. 
 
Tack för att du läste. "
 
-Ghostwriter 
1 Solstjärnan:

skriven

Hej 😊

Ghostwriter, du har gått ett tuff livsstig, något man önskar ingen behövde gå.
Tack för att du delar med dig och berättar om ditt livsöde för oss.🌸

Du skriver att det värsta nog är över.
Tack och lov för det.
I dina seansen/ seanserna har det även framkommit att du ska få uppleva kärleken ❤
,med en fin man, barn och vänner .
Hoppas nu att det är något som inte dröjer alltför länge onnan det blir verklighet,utan att du ska få det, som du så länge drömt om.
Det du är värd !

Styrkekramar Solstjärnan 🌟

2 Anki:

skriven

Ghostwriter

jag känner igen mig lite i dig
Förutom det mediala
Skönt att du nu omfamnat dina gåvor
Lycka till i framtiden <3

Kram Anki

3 Lotta:

skriven

Ghostwriter...du har haft det tufft, men det enda jag tänker på när jag läser ditt inlägg är hur stark du verkar vara. Du klarar allt ska du se :). Lycka till!

4 Skorpan:

skriven

Åh Ghostwriter låter så sorgligt,., Jag önskar att du går upp ögonen på de fina månniskorna i framtiden o så hoppas jag att du kan nyttja din medialitet till att hjälpa människor i behov av hjälp! Allt gott till dig!!
Kram Skorpan

5 Tildis:

skriven

Vad fint att du vill dela med dig av din starka berättelse. Önskar dig all lycka till i framtiden💕En fråga Es, ser det ut att gå bra att vi gör maten själv till den stora festen? Eller blir det ohanterbart?
Kram

6 SVAR 1-5 - GHOSTWRITER :

skriven

(1) SOLSTJÄRNAN:
Tack för din kommentar. Tack så jättemycket för att du hoppas med mig, att det goda inte ska dröja allt för länge... Jag ska kämpa på!
Önskar dig lycka och glädje och sänder lite glada energier till dig. Stor kram <3

----------------------------------------------------
(2) ANKI:
Tack för din kommentar.
Tråkigt & höra att du känner igen dig: men nu eftersom du gör det... så hoppas jag du känner dig mindre ensam. Och så hoppas jag att du mår bra och kommer må det allra bästa framöver.
Önskar dig lycka och glädje och sänder lite glada energier till dig. Stor kram <3

---------------------------------------------------
(3) LOTTA:
Tack för din kommentar.
Vad fint sagt utav dig. Jag försöker vara tacksam för min starka sida. Ska inte ge upp. Tack lycka till med dina drömmar och livet du också!
Önskar dig lycka och glädje och sänder lite glada energier till dig. Stor kram <3

---------------------------------------------------
(4) SKORPAN:
Tack för din kommentar.
Jag hoppas att detta inte förtär mig så jag blir blind för det goda återigen. Jag tackar för din kommentar! Hoppas du har det bra.
Önskar dig lycka och glädje och sänder lite glada energier till dig. Stor kram <3

---------------------------------------------------
(5) TILDIS:
Tack för din kommentar.
Tack för att du läste mitt inlägg, det betyder mycket! lycka till du också, med allt!
Önskar dig lycka och glädje och sänder lite glada energier till dig. Stor kram <3




Blev jätteberörd av era kommentarer.
Jag behövde dela med mig och jag behövde höra det ni delade med er tillbaka. Tack.


Ghostwriter

7 Bolla:

skriven

Noen av oss får større byrder å bære enn andre, det er helt sikkert. Du må ha en enorm styrke som takler det så bra som du gjør ❤ Håper fremtiden blir veldig mye lysere enn fortiden 😊

Klem ❤
Bolla 😊

8 M:

skriven

Fint skrivet av dig
Är det ingen som ser något vad som händer mig i livet
M❤️

9 Susanne Amalia :

skriven

Vilken gåva du har.. Och vad skönt att du orkar hantera alla situationer..
😱 konstigt det där med vägval.. Vad vi hittar på hos oss själva..
Jag vet inte om vi har ett förvirrat sinne.. Eller om vi är så trygga i alltet att vadsomhelst verkar enkelt i jordelivet.. Helt galet.. Jag ska välja att få studera i mitt nästa liv.. Att få jobba med det som kan hjälpa människan till ett bättre mående.. 💕. Önskar dig nu välgång och inget mer strul.. 💕 bara goda tankar och kärlek i din vardag.. 💕 kramar..

10 SVAR - GHOSTWRITER :

skriven

(7) BOLLA:
Ja jag har aldrig förstått varför saker hänt i mitt liv, och när jag var liten trodde jag att det var meningen att jag skulle straffas. Jag överlevde för att jag hoppades varje kväll att nästa dag blir bättre. Jag fortsätter hoppas att det ska bli helt bra men jag är tacksam för att jag är stark för mig själv. Tack så mycket och hoppas du har ett ljust liv och får massa kärlek.
Stor kram <3
---------------------

(8) M:
Tack för att du läste! Hade jag kunnat se på det viset hade jag hjälpt dig. Ha det bra! Kram

---------------------

(9) SUSANNE AMALIA:
Tack så mycket! Och för att du läste.
Jag har på något konstigt sätt alltid förstått att det finns något mer. Det var för mig självklart att en "himmel" och mer till fanns utöver livet - det är sjukt vad man får gå igenom: än mer sjukt hur man lyckas överleva det.

Du säger att du i nästa liv ska välja att hjälpa andra människor. Om du brinner så starkt för det, varför inte göra det redan detta livet? Det är aldrig försent och man kan göra det på många många sätt.

Tack fina du för dina önskningar för mig och jag önskar dig verkligen detsamma!

Ha det så gott
Stor kram <3

11 Solstjärnan:

skriven

Tack Ghostwriter 🌹🌹

Kram Solstjärnan 🌟


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: