Hälsningen...

 
I dag kom det en hälsning från Spanien... från  Lundadottern och lilla Ellisen !!
Varmt & gott har dom det !!
 
Härhemma har sonen spelkväll med gamla kompisar och då snackar vi inte datorspel utan RIKTIGA spel !
 
Mitt tiomannabord är fullsatt.. en och annan öl hinkas... pizzor har hämtats och  det prasslas med chipspåsar  och jag påminns om den tiden då det nästan alltid såg ut så härhemma.... 
 
I morgon far sonen iväg för att  vara barnvakt till systerdottern Ozzy... med övernattning !!
 
LIte smått händer det hela tiden....
 
Kram & kärlek
 
 
1 Skorpan:

skriven

Så kul dom har, allihop 😊.

Aktiverade min dejtprofil men ärligt talat tror jag inte det leder till en enda dejt, vad tror du Es? Ser du mig dejta mycket ännu innan jag träffar rätt man? Lite trltt på singellivet måste jag säga...

Börjar bli sängdags tror jag...
Kram Skorpan

2 Ghostwriter :

skriven

Kommer han tänka mer på mig eller vad ser du
Kra

3 Lydia:

skriven

Hej
Ska jag vänta o kämpa eller lägga ner allt
❤️

4 Helena Ir:

skriven

Låter trevligt..och jag är nästan säker på att grabbarna trivs,och känner sig välkomna :)

Sådana kort har jag gjort tillsammans med min dotter..kul funktion..många skratt blir det!

Kram :)

5 Endöv:

skriven

Blir det nåt mellan mig och honom? Blir han den siste ?

6 Resa:

skriven

Roliga bilder vad kul e de ute och reser:)

ser du mig åka till America någon dag och gillar min framtida man att resa runt?kram

7 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Låter som sonen har en trevlig kväll och fin bild på dötttrar och barnbarn. Sådant värmer!

Es, även om chansen kanske inte är så stor finns det en chans att han väljer en framtid med mig? Att vi flyttar ihop , blir familj? Hur stor är chansen att det blir så som jag hoppas med honom?
Kram

8 Anna.L:

skriven

Hej! Jag kommer resa under det här tre veckorna framöver. Min Crohns mage är kaos, gick på en akut behandling idag. Har även oroat mig kring spänningar kring bröstryggen. Kommer det gå bra, ser du någon fara i samband med min hälsa? Ska hälsa på släkt och familj,men det är jobbigt inombords pga spänningar.
(Vet att du inte siar om hälsa)
Men undrar mest om du ser några varningar kring mig?
Stor kram

9 F.u:

skriven

Något spännande på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

10 S:

skriven

Så roligt med riktiga spel, vad härligt.
Om jag skulle flytta, ser du om jag får ngn hjälp av anhöriga då, alltså, jag begär inte och ber ingen om hjälp, jag är gammaldags tyvärr o vill inte ligga ngn till last eller vara till besvär, men det skulle ju vara skönt om ngn kunder tänka lite på mig o mina barn ibland.

11 Anonym :

skriven

Är Martin singel ? Är Anna ute ur bilden som hans flickvän ?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: