Springbreeze through your leghair !!

 
I dag var det dags för vaxning... både här och där skulle jag vilja säga men när
det gäller benen använder jag en vanlig hederlig hyvel.. inget fjoms här inte !
 
Och braziliansk har jag aldrig vågat mej på...  ansar lite  lagom med hyveln  här också !
 
 
 
Sen blev det dags att vaxa mustaschen... jag gnuggade den lilla remsan och klistrade dit den och nästa remsa på andra sidan.
 Och  plötsligt började spännande ting hända i den annars så långsamma serien som  jag tittar på,.. och jag hade inte en tanke på remsorna.
 
 Efter typ en halvtimme   kom grannen förbi och  och som seden bjuder om sommaren tankade jag upp varsitt glas vin och vi slog oss ner i tjocka tröjor i trädgården  -  och så undrade   hon om jag skadat mej på nåt vis efttersom jag hade plåster runt hela truten.
 
Hillvitte... vaxremsorna !!
 
Jag gjorde en rusning till  badrummet... räknade till tre och tog i för kung och fosterland och slet borta typ halva ansiktet... kändes det som !!
Kram & kärlek
1 Nat:

skriven

Hej esmaralda.
Hahahaha nu fick jag mig ett rejält gott skratt!! Älskar det, bara älskar att sånt inte bara händer mig. Tack för att du delar med dig. Du är så bara bäst och go
Kram

Svar: Vilket underbart liv du måste ha.. att aldrig råka ut för sån här onödig skit hela tiden !!! Lyllo dej :) kram :)
Esmaralda

2 Ghostwriter :

skriven

Jag blev så glad över det här. Gladare än på väldigt länge.
Så var det något som fick de hela kännas fel... Men tycker den samma?

Kram

Svar: Jag kan också känna att något är lite avigt... men kan inte sätta fingret på vad det är.. kram
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

AAAAAJ..Usch vad det gjorde ont! Tur att du hade hällt upp lite smärtstillande i glaset..
Där fick du verkligen till uttrycket : Vill man bli fin,får man lida pin!

Kram :)

4 Sus:

skriven

Hej
Oj...
Aj...
Är så ihålig....
Kommer det något förslag snart?
Love sus

Svar: Nja.. inte riktigt så handfast som du nog skulle önska. kram :)
Esmaralda

5 Nat:

skriven

Hej esmaralda.
Jag menar att det lika bra kunde vara mig det hände. För jag råkar alltid ut för klantigheter. Satt mig vid matbordet en gång med ett sällskap jag inte kände speciellt väl och hade glömt dra upp linnet på ena sidan så satt med ena tutten utanför fast hade bh på mig men ändå. Pinsamt var det, men jag skrattar bara åt sådant. Blir mycket mer avslappnat om man är sig själv bara
Kram

6 Ghostwriter :

skriven

Tycker personen om mig ändå oavsett?

Kram

7 Lilly :

skriven

På vilket sett tar min karriär fart på allvar? Kran

8 Mimmie:

skriven

Hahahahah stakare:) det har jag med gjort en gång:))
Gjorde precis som du och fick gå till skolan nästa dag med massa sår på överläppen:((inte kul då:)

ps: ser du något om min blivande är från sverige eller annat land?kram:)

9 Anna i Skåne:

skriven

Hej Esmaralda!

Nu är det dags för att byta jobb igen. Varit på en intervju, blandade känslor. Lockande men samtidigt ingen riktigt bra magkänsla. Kan du se om det dyker upp något bättre?

Kram

10 Vän:

skriven

Hej Esmaralda.
Du såg ju en ny vän för mig som skullle komma och nu har jag träffat en vän som känns lite mer tillgänglig. Vi kan gå ut tillsammans och hitta på lite skoj. Vad tror du om vår vänskap? Blir den bra? Det är det att jag har barn och hon inte, då har man inte alltid kanske tid och ork att ses så ofta som hon verkar vilja men hoppas inte det blir ett problem?
Kram

11 Jag :

skriven

Tack för svar🌷 Dröjer det än några år innan min mellanbror träffar sin blivande tjej? Så gott att veta att han kommer träffa någon, han är så väl värd att få någon som är omtänksam och kärleksfull mot honom i vardagen 🙂 Kram

12 Ledsen:

skriven

Hej
Kommer han tillbaka till mig snart
L

13 Ann-Britt:

skriven

Kommer flytten att bli bra? Oroar mig kanske i onödan.

14 AnnaK:

skriven

Nä men kära nån 😂

Kram 😊

15 S:

skriven

Aj, aj, att glömma tejpremsorna. Ont.
Vad många kommentarer på bloggen varje dag.
Vet du mkt om änglar och hur, om man kan få hjälp av dem? Vill du skriva om det?
Du skrev att jag kommer träffa äkta kärlek i framtiden. Jag blir så nyfiken, är det långt fram, hur ser han ut? Jag längtar. Hoppas så att allt ska bli bra i mitt och mina barns liv.

Svar: Bra tips.. jag ska skriva om änglar. absolut ! Jag ser mötet du ska göra men inga detaljer tyvärr.. kram
Esmaralda

16 Anna E:

skriven

Aj aj! Man får akta sig när man vaxar ansiktet, gör det ibland :)

17 Skorpan:

skriven

:DD åh Es vad du råkar ut för. Det gjorde säkert ont! Sa inte grannen något efteråt? Undrade vart du försvann o så?

Här har inget vaxats, sockrats eller sheivats, naturbarn o kanske det är det som gjort att inte ens den minsta lilla flirt har kunnat skönjas? Om det är det, ja då behöver jag absolut skrida till verket.. Undrar om mannen kommer att ha skägg o vara hårig på kroppen? Är han det, ja då kan väl jag också vara det!?
Kram Skorpan

Svar: Jag fick förklara hur det var... damen är 90 plus och har aldrig rakat sig nånstans men hon skrattade gott :) Somliga är ju av naturen mer håriga än andra o i min ålder dyker det upp päls på ställen det det inte funnits förut och det är inte kul..... att hålla efter ansiktshåret kan ha positiv påverkan på motsatta könet... kram :)
Esmaralda

18 Fanny2:

skriven

Skönt att man inte är ensam om att vara med om såna pinsamheter. Vet inte hur många gånger jag har öppnat dörren och stått där i någon grön eller annan läskig färg i ansiktet och haft på mig det fulaste i tron att det bara är någon jag känner ganska väl... Lite som Fjants mamma i Trolltyg i tomteskogen. Du fick nog med ganska mycket hår när remsorna fick ligga och smälta mot huden och lite smärtstillande på det... Det måste ha varit en väldigt bra serie.

P verkar bli lite nervös när han ser mig. Är han intresserad?

Kram

19 Susan :

skriven

😂😂😂

20 Dunegull:

skriven

Känns som det är så motogt hela tiden, ska det aldrig vända? Och nu har pojkvännen varit sjuk i 2,5 vecka. Vraför blir det såhär?

21 Linda:

skriven

Hej
Kommer jag lyckas jobba mig upp
I karriären å slippa mitt städ jobb ?
Kram

22 Solstjärnan:

skriven

Hej 😊

Oj nej....halva ansiktet känslan autch..måste ju typ kännas som framtänder o allt följde med!

Men för att se det positiva i det hela: mustachen är borta!😁

Kram Solstjärnan 🌟

Svar: Jap... inget ont... du vet... kram )
Esmaralda

23 Nettan:

skriven

Ha ha :)

Vid två tillfällen har gjort brasiliansk. Jag har en enormt hög smärttröskel (på både gott och ont) så jag tyckte inte att det gjorde ont. Hon som utförde vaxningen sa att hon aldrig varit med om någon som är så tålig ;) Snippan blev len och fin i ungefär 3 veckor, sen började det växa ut. Prova!

Svar: No way.... jag hade väl gapat i högan sky.. värre än Mannabonne Glenn när han får magknip... håller mig till gammaldags hederlig hyvel här.. kram :)
Esmaralda

24 MB:

skriven

Kolla in bliss serie att avlägsna hår där och här. De faller bort på 10 minuter! Smidigt, gör inte ont och är bara så bra!!!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: