TRE TALISMANGÄSTBLOGGARE....

Dagens gästbloggare är: Mimmi

 

 

 

Nu vill jag berätta om talismanen Gabbe

Han kom hem till mig i ett ljusblått kuvert och när jag tog honom i handen första gången hörde jag  en viskande röst i mitt öra som sade att NU SKA DET BLI AV OCH DET FINNS INGEN ÅTERVÄNDO. 

Jag blev så chockad att jag tappade talismanen på golvet och tvekade faktiskt att ta upp den igen.

Jag vet precis vad den menade.

Att jag skulle ta tag i genomföra den skilsmässa som jag så länge fasat för.

 När jag till sist plockade upp talismanen så talade den till mig en gång till och sade  JAG SKA HJÄLPA DIG HELA VÄGEN.

Och än så länge har han faktiskt gjort det.

Jag har levt i ett dysfunktionellt förhållande länge och farit illa. 

 

 

Jag har vetat att jag måste bryta upp och men fattats i energi.

Jag haft Gabbe i fickan varje dag och  under kudden varje natt och han har inte låtit mig skjuta upp saker och ting. 

På morgonen har jag vaknat och precis vetat vad jag skulle göra.

  Nu har jag och Gabbe flyttat hem till en lägenhet i min brors flerfamiljshus och jag har fått kontakt med advokat och ska driva igenom skilsmässan. 

Utan talismanen hade jag inte klarat detta.

Tro mig, jag har försökt åtskilliga gånger.  

Tack så innerligt för min Gabbe som jag hoppas ska leva och verka länge till

Kram från Mimmi

 ---------------------------------------------

 

 

Dagens andra gästbloggare är :  Chatarina

 

Hej alla i bloggfamiljen och våran Ez

Jag vill börja med att tacka för två seanser som givit mig så  oerhört mycket

Och healing för min mamma som var magiskt eftersom hon direkt efteråt började må bättre och är nu i bättre form än hon varit på länge

Med dessa facit tänkte jag att en talisman kanske också skulle hjälpa mig  också.

 

De första dagarna med talismanen hände ingenting  först var jag noga att ha den  på mig men sedan glömde jag den på skrivbordet.

När jag kom hem hade den rullat ner från skrivbordet och låg på  hallgolvet vilket var mycjet märkligt.

Därefter hände mycket med tätt emellan.

Mannen som jobbar på snickeriet kontaktade mig via Facebook och bjöd ut och  det känns pirrigt och rätt. 

Jag  vann en kryssning till Tallin. 

 

Min bror ringde och erbjöd mig den matrumsmöbler som jag  alltid skojat om att jag vill ha ifall han ska göra sig av med den. 

Jag har en sjukdom som går upp och ner och var och tog nya prover som var bättre än på mycket länge.

  Plus att jag har en sådan god energi. 

Första dagarna var den inte energin hög  men nu  är jag aktiv och mycket gladare.  Talismanen gör ett stort jobb och jag är mer än nöjd.

Hälsningar Chatarina

 

----------------------------------------------

 

 

 

Dagens tredje gästbloggare är :  ”Brandmannen”

 

 

 

 

Hej

Vill bara säga att min särbo beställde en talisman åt mig.

Jag har aldrig hört talas om sådant innan och var mycket tveksam men  stoppade den i fickan.  

Den vibrerade ibland och blev  överhettad emellanåt.

Sedan på tredje dagen räddade den mitt liv vilket var stort.

Den fick mig att agera på ett sätt som jag normalt inte gör och jag gjorde allt tvärtom mot hur jag normalt skulle och under tiden vibrerade talismanen intensivt .

  När händelsen var över blev talismanen som död.

Jag tror att den gjort sitt,  och jag är mycket tacksam över detta. Nu har jag beställt en ny.

För vem vågar chansa ?

Med vänlig hälsning  ”Brandmannen”

 

---------------------------------

1 Fina:

skriven

Fantastiskt!

Es, verkar min talisman fortfarande fast jag har tappat min connection med den och den känns död? Känner ingen verkan av den längre. Har försökt rena den men ändå får jag ingen kontakt med den.

Svar: Ha tillit,, den lever och är verksam... även om du inte märker av det... kram :)
Esmaralda

2 <3:

skriven

Hej kära Esmaralda ser du någon ny kärlek för mig i sommar ?
Johan har börjat höra av sig till mig. Får ingen pejl på honom riktigt vad han vill. Inget pirr när jag tänker på honpm.Borde jag ge honom en chans trots allt när förutsättningar är annorlunda ?
Kram

3 Jennifer:

skriven

Kära Esmaralda! Ser du hur resten av året blir för mig? Händer det något roligt? En flytt, nytt jobb, en resa, en romans? Min högsta önskan som slår in? Kram

Svar: Allt händer inte men något på din önskelista ser ut att ske.. kram
Esmaralda

4 Soile :

skriven

Har oft, verkligen ofta drömt om saker i mitt förflutna. Verkar som om jag håller på att avsluta saker och ting.
jag lider av svår sjukdom och undrar om dessa drömmar är ett sätt att säga adjö till livet och förbereda mig på vad som komma skall.
Drömmer ofta om min far och lillebror, vi har det så roligt, äter gott o vitsar på som vanligt! Är jag på väg till dem?
Tacksam flr svar
Soile

Svar: Jag kan inte se att du är på väg mot dem än... men jag ser att de försöker ge dig kraft och energi på alla sätt de kan, framförallt genom drömmarna.... kram :)
Esmaralda

5 Pia1:

skriven

Inatt har jag sovit med talismanen runt halsen istället för under kudden. Och hoppas på liknande mirakel 💖 För idag gör jag min sista undersökning som har med den gräsliga botox-förgiftningen att göra. Och har bett så innerligt att få ett resultat idag. Om inte, så har läkaren förstört mina chanser att få utredas vidare för något alls. Tuff dag! Kram!

Svar: Tänker positivt för dig.. kram :)
Esmaralda

6 Susan:

skriven

Sååå härligt att läsa om era upplevelser med talismanerna😉 Min har jag nära mig varje dag o väntar på det jag bett om hjälp med😊 Jag kände ett pirr i magen lär jag fick den i min hand för första gången o hoppas det pirret återkommer av en annan anledning 😘

Kram

Svar: Det kommer.. din talisman är aktiv.. kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Kommer jag flytta tillbaka till min hemstaden som jag växt upp i något gång framtiden? Jag saknar den staden så mycket..

😊

Svar: Ja det kommer en dag när du gör denna flytt.. kram
Esmaralda

8 Mim:

skriven

Hej!
Otroligt att de kan ge så mycket bra med sig. Jag ska ärligt erkänna att jag haft lite svårt att tro på dem. Jag vet inte varför, för annars så tror jag på energier och universums kraft. Kanske min tur att beställa nästa gång?

Es en annan fråga, finns chansen?
Kram

Svar: Det är sunt.. man ska inte tro på allt... och jag tror inte man ska göra något som man inte alls tror på... ska magi hända KAN det vara en samverkan av verklighet och tro.. kram :)
Esmaralda

9 Kicki 🌞:

skriven

Fina berättelser 😊! En undran. Är det talismanen eller personen som påverkar resultatet? Alltså, kan det vara olika energier i dem så att en med starka energier kan påverka en person som egentligen är skeptisk? Eller kan två talismaner påverka mig olika. En ingenting ("synbart") och en annan med full kraft? Soligt men blåsigt fina nirrlandskusten i dag 😏.

Svar: Ja, två talismaner kan påverka olika... kram :)
Esmaralda

10 Helena Ir:

skriven

Tre härliga berättelser..grattis till er alla tre för fin hjälp av era talismaner,måste kännas bra!

Jag har 2 st,den första från den allra första början..och så den här som kallas för Gabbe..båda verkar nog i det lilla..men ännu har inget större skett. Kan du känna av dom..åtminstone Gabbe?

Idag hoppas jag på en solig skön dag..ska åka iväg till en väninna nu på förmiddagen,och blir kvar till kvällen..

Ha det gott!

Kram :)


Svar: Jag tror faktiskt att båda verkar... kan hända de väntar på något speciellt.. de verkar ju så individuellt, talismanerna.. kram :)
Esmaralda

11 Jessica:

skriven

Kära Esmaralda, är tiden jag lägger ner på att få honom att upptäcka mig värt det?

Svar: Nej, det kan jag faktiskt inte tycka.. kommer det inte mer naturligt så gå vidare.. kram :)
Esmaralda

12 G:

skriven

Vilka helt underbara historier om era talismaner och jag hoppas att de fortsättar att göra gott.

Jag har också en som bor i bh:n men jag har inte märkt någonting av den som ni andra beskriver det. Inget surrande eller hettande heller.

Allt gott! :)

Kram

Svar: Det kan komma.. eller så verkar den i det tysta... det är bara ett fåtal som är högljudda... kram
Esmaralda

13 Fantasia:

skriven

Jag känner också värme och ibland vibrationer från min Gabbe. Energin har ökat betydligt för min del.

14 Sucken:

skriven

Första veckan med första talismanen var jag dödstrött men sedan vände det. Min talisman är med mig hela tiden och hade ett finger med i spelet när jag fick en bättre tjänst med betydligt högre lön. Jag är också betydligt mer glad numera. Kramar.

15 Talismanmamman:

skriven

Jag har fått tre talismaner och de har påverkat varann och när den tredje kom blev min önskan uppfylld och då träffade jag kärleken. Mötet skedde på märkliga vägar och jag tror faktiskt inte att det hänt utan talismanen. Kram

16 Anna.L:

skriven

Hej! Skulle nästa också behöva köpa en tallisman för hälsan. :)

Jag kommer resa under det här tre veckorna framöver. Min Crohns mage är kaos, gick på en akut behandling igår. Har även oro för spänningar kring bröstryggen och huvudvärk. Undrar mest om du ser några varningar kring mig?
Stor kram :)

Svar: Nej, ingenting särskilt kommer upp.. kram
Esmaralda

17 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Vill tacka en annan i bloggfamiljen för tipset att inte äta efter 19 på kvällen, provas här hemma för tillfället, känns bra. Tror inte man ska lägga sig för mätt.

Esmaralda,hur ser han på framtiden med mig? Vill vi samma saker med varandra?
Kram

18 Desp:

skriven

Kära es jag blur så rädd från ingenstans att mitt barn ras och dör ingen anledning. Ser du detta hände kan inte leva mitt liv utan hon.

19 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du P börjar tappa sitt intresse för mig? Släppa taget om mig?
Kram

20 Skorpan:

skriven

Så härligt för alla dagens bloggare, att talismanen verkat för er :)!!

Här verkar den ha gått i ide, men kanske är jag bara för otålig? Händer just inget överhuvudtaget.

Ser det ut att bli mycket dejtande innan jag träffar rätt Es? Tror bestämt att dejtingssidan inte är något för mig...

Kram Skorpan

Svar: Jag tror den kommer att överraska dig så småningom... jag tror inte heller att just den dejtingsajten är något för dig.. kram :)
Esmaralda

21 Barbie:

skriven

Kära es! Kommer det att hända. Något bra snart som gör mig lycklig?

22 Hmm:

skriven

Esmeralda ser du om han ljög om för vad de 70.000 kr skulle vara till är det sant det han säger?

23 Dunegull:

skriven

Blir det en längre el kortare resa detta året?

Svar: Vet inte.. men en resa blir det i alla fall.. kram :)
Esmaralda

24 Vi:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag satsar högt nu..
Jag vill, brukar vara ganska velig i vanliga fall.
Ser du kanske fler gemensamma barn för oss och en större gemensam bostad? Satsar vi?
Kram

Svar: Ja det ser ut som om det blir en satsning här.. kram :)
Esmaralda

25 Filippa:

skriven

Hej jag ska skicka lite bilder från Italien till min bästa vän Görel kommer hon bli glad?

Hoppas hon vet att hon är min bästa vän vad en som händer?

Kram

Svar: Hon blir glad.. kram :)
Esmaralda

26 Skrållann:

skriven

Hej!
Så roligt att läsa om vilken verkan och nytta tslismanerna har för en del. Jag har en Gabbe men vet inte riktigt om han gillar mig. Första veckan var jag på så dåligt humör och det kändes som om jag fick fel energi. Jag vet inte, den verkar kanske i det tysta utan några jätteuppenbarelser och jag vågar ju inte lämna den utan bär ständigt med mig den ihopp om att vi riktigt ska klicka.

Kram❤

Svar: Din Gabbe gillar dig visst.. prata lite med honom och knyt an.. kram :)
Esmaralda

27 Cecilia:

skriven

Så intressant att läsa!

En liten fråga till dig Ex.. du svarar ofta med begreppet "God chans". Får du bara till dig de orden eller är det en känsla som känns t.ex. mer än 50%? Bara nyfiken och menar inte att anklaga :) Kramar

Svar: Ja det är mer än 50 %... ibland mycket mer...... och det kan ju uttryckas på lite olika sätt .. kram :)
Esmaralda

28 Skorpan:

skriven

Tack Es för svar.
Dags att sluta hoppas något ute i etern då ;).

Ska jobba hemma idag, vette hur det ska gå, för mycket annat som pockar på min uppmärksamhet, tror jag. Behöver nog ha ett ställe att gå o jobba till, inte hemmajobb, o jag har ju mitt arbetsrum så jag är ju blessed. Förstår inte hur min företrädare fick till det, hon jobbade hemifrån i tio år... Hur får du det att funka Es, du jobbar väl mestadels hemma, eller hur?

Grått o trist, sommaren försvann igen? VIlken tur att helgen på stugan var fin, på alla sätt.
Kram Skorpan

Svar: Jag jobbar mest hemifrån.. fast besöker somliga terapikunder ibland.. och det är bara självdisciplin som gäller.. inte så lätt alla gånger... kram :)
Esmaralda

29 Elin:

skriven

Tror du SD får makten 2018?

Svar: Nej det tror jag inte.. kram
Esmaralda

30 pollan:

skriven

Hej alla!Har haft min Talisman ett par veckor, men märker ingen aktivitet. INGEN! Är det något fel på den?Har den runt halsen på dagarna och under kudden på nattenSkulle så gärna behöva dess hjälp!

Svar: Kanske du ska försöka öppna upp mer och göra dig mer mottaglig.. kanske själv ta ett steg framåt och se om talismanen då nappar och följer med.. vilket jag tror.. kram:)
Esmaralda

31 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Har folk i hans närhet frågat om oss, hans mamma, vänner, mormor? Om något är pågång mellan oss eftersom vi umgåtts mer på sista tiden?
Kram



32 Mg:

skriven

Hej!
Min första talisman har jag tappat bort, tyväär! Min andra verkar den fortfarande? Den känns lite seg/död...va tror du? För inge av mina önskningar har slagit in..
Kramar!

Svar: Den ÄR seg.. dock inte död.. och det är som om den väntar på något.. kram :)
Esmaralda

33 Virrhönan:

skriven

God morgon!

Härliga berättelser och hoppas det fortätter med mycket positivt för er. Själv har jag en talisman från förra gången och jag tror banne mej också att den funkar bra, tar mej för saker som jag inte gjort på flera år och jag skjuter inte upp saker lika mycket som förut, jag var tveksam först men nu är jag klart övertygad och det blir garanterat en talisman till i framtiden. Väntar bara på lite mer tur med min flört för där har det inte funkat lika bra, vänder det tror du? Blir han mer galen och vild nu efter sommaren?
Önskar er alla en strålande solskensdag :-)

Svar: Visst funkar din talisman och har jobbat hårt för dig och gör så fortfarande... däremot verkar det som om talismanen inte är lika engagerad när det gäller din flirt... kram :)
Esmaralda

34 Sheri:

skriven

God morgon Es, hur ser framtiden ut för
Mig och Mustafa? Ser du något särskilt?❤️

35 Ghostwriter :

skriven

Kommer han tänka mer på mig eller vad ser du
Kram

36 Liten C :

skriven

Låter spännande med tallismanen ..
Esmeralda, jag hörde av mig till mannen som fanns i mitt liv .
Vet egentligen inte varför .
Kanske för att få ett " avslut" på något sätt ,.
Det ända som det gav mig var att inse hur han är och alltid har varit .
En egoistisk idiot och lögnare som aldrig har brytt sig mig el någon annan .
Bortförklaringar varför han försvann och aldrig hörde av sig .
Det var så synd om honom .
Jag VET att han ljuger och sa oxå till honom att han kunde kört m öppna kort .
Även då ljög han !
Kanske jag ändå ska vara glad att inte längre ha honom i mitt liv .
Var det dumt att höra av mig?
Undrar han varför jag hörde av mig?
Kram och önskar dig en fin och solig dag 🤗☺️☀️

37 Smöla:

skriven

Vad roligt att läsa om andras talismaner.. själv har jag ingenting att skriva om min, och det kommer nog inte hända något mer med min talisman heller!

Svar: Säg du inte det... det tror jag !! Kram :)
Esmaralda

38 Cj:

skriven

Härliga talismanupplevelser👍😄.. undrar om min Gabbe och Frans💕.. kommer att vakna till🤔.. dom brukar leva om under kudden.. hittar dom lite varstans på min sida... kram💕

Svar: Ja, de sprallar loss ordentligt och försöker påverka... vilket jag tror de lyckas med.. kram :)
Esmaralda

39 Blåklockan:

skriven

Hej Es.

Nu har jag renat TALISMANEN efter konstens alla regler som du gav den 29/6 här på bloggen.
Har den nu vaknat till liv igen eller har den gjort sitt???

Kram/Blåklockan

Svar: Den lever och tickar och laddar.. kram :)
Esmaralda

40 Anna E:

skriven

Vill så gärna ha en talisman, hade dock inte råd, kanske i framtiden att jag lyckas köpa en från dig om du planerat för fler i höst kanske?

41 Ingela:

skriven

Känns onekligen lite spännande med talismanerna, kan ju inte låta bli att vara lite skeptisk samtidigt som jag blir lite sugen att skaffa en...

Har nu min första semestervecka, skönt men lite konstigt då jag inte har några planer. Hade varit mysigt med ngn att dela den med och planera saker tillsammans, men tiden bara går, utan att jag springer på ngn.... Har nog tappat hoppet nu, kanske faktiskt kommer att leva ensam resten av livet, å varför inte...?!

Es, så konstig känsla, "ungarna" drar iväg på sitt, dottern till Rhodos för att jobba resten av säsongen...:( å sonen åker till dina trakter, Ängelholm, för att lira innebandy med kompisarna. Kan ju inte låta bli att oroa mig för typ ALLT!! Det är ju dags att släppa taget nu men det är svårt å oroa sig kommer man väl alltid att göra, antar jag?!
Känns också så konstigt att dottern drar iväg så länge, utan att vi haft ngn gemensam ledighet å sonen kommer nog tillbringa tid med sin pappa när han kommer hem. Hur vänjer man sig?
Så, hur ser det ut, kommer det flyta på på Rhodos och i Ängelholm tro?

Ha det gott!
Kram Ingela

Svar: Jadå, det kommer flyta på bra.. kram :)
Esmaralda

42 f:

skriven

Hej! Behöver jag vara orolig för något efter det som hände i helgen? Eller kan jag släppa det och ta det lugnt?

43 Arbeta i u-land?:

skriven

Härligt att höra från er talismanägare! 😄

Det känns som jag börjat landa i tankar om att biståndsarbeta utomlands, typ åka via Röda korset eller annan organisation, efter min examen.. Skulle så gärna uppskatta ett råd från dig här Es. Börja arbeta i Sverige eller söka direkt, något råd att ta med på denna väg? Om det ens blir åt detta håll.

Försöker leva efter "sky's the limit" i mina framtidsvisioner, inte förminska och tro att jag inte är något som innan.

Kram från S.L ✨

Svar: Varför inte pröva vingarna direkt, så snart du kan ? Du kan allt du vill !! Så är det. Kram :)
Esmaralda

44 <3:

skriven

Hej kära Esmaralda, det vita lilla gårdshuset jag sover i ibland är det ett tryggt ställe ?
Är en konstig lukt där ibland nästan som mögel som får mig att rysa.
Kram

45 Razawa :

skriven

Hej bästa Esmaralda
Idag kl 14 bär det av hem mot Stockholm igen från vackraste Dubrovnik. Hur kommer allt gå med flyget? Har varit lite frånvarande sedan igår pga tankarna men försöker att koppla bort tankarna 😒 stor kram

Svar: Det kommer gå fint.. oroa dig inte.. finns ingen anledning.... och visst är väl Dubrovnik vackert... jag bodde ju tre månader sammanlagt in old town och det var magiskt.. kram:)
Esmaralda

46 F:

skriven

Magiskt med Gabbe.. .jag känner att Gabbe hjälper mig i mitt äktenskap nu..det är en underbar känsla. Stort tack esmeralda 😊

Jag undrar kommer allt bli bra. Så jag inte behöver oroa mig mer. Kram

Svar: Det svajar en tid men ett beslut kommer klarna och det kommer bli bra.. kram :)
Esmaralda

47 Sydame:

skriven

Hallå :)

En undran, E.
Kan långresan med syrran bli av nästa sommar, blir det bra? Känns som vi båda verkligen vill göra den.

Kul med uppdatering om talismanerna, hoppas att fler tillfällen att köpa kommer längre fram!
Kramis

Svar: Ja ni kommer göra resan och det kommer bli bra.. planera noga i förväg tillsammans.. kram :)
Esmaralda

48 Cattizz:

skriven

Ser du om min talisman är aktiv, har inte känt av någonting från den ännu. Vad jag vet:)

Svar: Även om du inte känner det så verkar den och faktum är att jag är säker på att den i det tysta redan hjälp dig vid minst ett tillfälle.. kram :)
Esmaralda

49 Carina ST:

skriven

Härligt att läsa om när det händer fina saker i andras liv! Roligt att höra att talismanerna fungerar på olika vis.

Jag väntar fortfarande på att något ska hända i riktning mot mina önskemål med hjälp av talismanen. Än har det inte varit minsta lilla hint i den riktningen. Men jag hoppas fortfarande.

Jag bär den med mig varje dag och på natten ligger den under kudden. Jag pratar med den inombords emellanåt.

Igår kväll när jag lagt mig kände jag en intensiv aktivitet i min hjässa, som stark kolsyra som bubblade så att jag trodde håret skulle resa sig. Vad tror du det handlar om Esmaralda?

Vi befinner oss nu i Ystad men semesterkänslan infinner sig inte riktigt. Det är kallt och mulet och så verkar det fortsätta ett tag nu. Skulle verkligen behöva sol och strand för att ladda batterierna lite. Imorgon blir det minnesmottagningen med pappa. Får se hur det kommer bli nu.
Kram, Carina ST

Svar: Det du kände KAN ha varit talismanen som försöker ge dig den rätta energin att nå dina mål... ja vädret är för jäkligt... svårt att hitta sommar & semesterkänslan... men kämpa på.. vi gamla vikingar är ett segt släkte och vana vid skitväder.. kram :)
Esmaralda

50 Kvinna:

skriven

Är lite orolig för en vän som ska flytta utomlands med sin dotter..kommer det ordna sig för dom.

Svar: Det känns ärligt talat inte helt bra.. kram :)
Esmaralda

51 Pia1:

skriven

Det gick åt helvete. Alla spår är borta och jag fick en inbillningsdiagnos. Läkaren trodde mig inte, när jag berättade vad det tidigare visat. Omöjligt. Men skulle hämta in pappren iallafall. Ja det var det. Vad väljer man, rep Piller eller bössa 😭

Svar: Ok.. de tror på en inbillningsdiagnos.. och i detta krävs också vård... och det ska du kräva.... ta ett steg på den vägen... se vad som händer.. stor styrkekram !!
Esmaralda

52 S:

skriven

Blev väldigt berörd av berättelserna. Speciellt den första. Jag är ju i samma situation. Kommer det gå lika bra för mig o kommer jag få rättsskydd genom min hemförsäkring?
Är talismanerna slut nu?

53 Louise:

skriven

Spännande historier.
Läste om Ullared igår och fick en otäck känsla att det var tal om terrordåd. Skämtade med maken att det var en man som fick nog med att frugan handlade för mycket. Polisen utreder det som en olycka och en förvirrad man. Hoppas han får hjälp i alla fall.
Idag ska jag åter till min jobbsökaraktivitet. Just nu känner jag att jag inte får något för det alls. Bara slöseri med tid.

Igår sökte jag jobb som vikarie i grundskolor i Malmö. Inom fritids och förskoleklass.
Det kan bli intressant att jobba där.

Kommer jag få jobb inom vikariebanken inom grundskola?

Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar.

Svar: Ja man tänkte ju terror direkt.. och sen att mannen fått nog av fruns shoppande.. men det var nog så att det var en sjuk person... som får hjälp nu.... du har chans till vikariebanken.. kram :)
Esmaralda

54 Barn:

skriven

Hej Esmaralda.
Vi har ju en så fin son. Tänk om vi skulle få en gemensam dotter också eller en bror.
Kommer han och jag försöka skaffa flera gemensamma barn?
Kram

55 Lisa:

skriven

Känner mig så otroligt deppad, känns som livet är slut, tyvärr känns det som inget finns kvar, kommer något positivt hända i höst ?
Kram Lisa

56 Michaela:

skriven

Härlig läsning och grattis! :) Jag verkar tyvärr vara en dem som inte får effekt av talismanen då inget har hänt och det har nu gått någon månad.

Nu börjar jag sakna pirr i magen och lite romantik. Soulmaten känns långt borta men något kan man väl få uppleva innan dess tycker jag :) Är stendött på den fronten. Kram

Svar: Det kommer... det kommer.. kram :)
Esmaralda

57 Leda unga:

skriven

Hallå alla.

Kul med en update om era talismaner. :)
Jag har inte fått tummen ur och beställt någon men detta var minsann en boost i rätt riktning.

Mer specifikt till dig Es: Hur stora odds har jag att få gå utbildning för att leda samtalsgrupp för unga om jag ansöker?

Ha det så gott ♥


Svar: Oddsen är goda.. på ett eller annat sätt jag att du når ditt yrkesmål.. kram
Esmaralda

58 M:

skriven

Hej
Hur får man tag i sån där grej taliisman?
Kanske behöver en sån och ska jag gå och vänta på honom tycker du ?
M❤️

Svar: Vill du ha en talisman så maila mig på: [email protected] och läs infon från bloggen den 28/6.. du ska inte vänta utan du ska leva, fullt ut.. kram :)
Esmaralda

59 Linnean 🌸:

skriven

Vilka fina berättelser! Låter fantastiskt!
Tyvärr, har jag inte märkt av något än av min Gabbe. De tre saker jag önskade blev värre istället! Inte för jag skyller på talismanen men urk vilken röra! Så hoppas att det vänder på något sätt. Gabbe kanske väntar till den 26/8 när det verkligen behövs energi, lugn och ett starkt psyke! Må era talismaner jobba på!
Allt gott till alla och envar! Kram...

/Linnean 🌸

Svar: Ja Gabbe har nog sin egen agenda för dig... lite märkligt men jag känner ju att han är aktiv.. kram :)
Esmaralda

60 Hemlighet Ghostwriter :

skriven

Det här är komplicerat, det känns så bra - längtat efter det här. Men så finns det ett hinder som såklart betyder något. Ett hinder jag inte vill vara hinder för. Men personen känner samma som mig.

Kommer personen fortsätta tänka på mig eller finns det ingrn chans för oss


Kram

61 Mirre:

skriven

Är min talisman fortfarande verksam? Kan du känna av den? Tycker inte att något speciellt har hänt..
Kram

Svar: Den verkar.. absolut.. kram :)
Esmaralda

62 An:

skriven

Hej!
En gammal vän till familjen har tipsat mig om en singelkille som är son till hennes bekanta. Hon fick mitt nummer att förmedla till honom. Hör han av sig tror du? Kan detta vara något?

63 Minna:

skriven

Kommer min pojkvän, Emil, att hitta ett arbete snart?

64 Cara:

skriven

Min talisman lever helt klart. Det har inte hänt något alls egentligen. Men jag har samma känsla i kroppen som efter healing, det är som en gitarrsträng som går uppifrån huvudet och hela vägen ner till fötterna som vibrerar lätt. Jag älskar den känslan! Då vet jag att något jobbar:) I går kväll var det också något som knådade lätt innanför vänster bröst. Den känslan brukar jag också ha under healing fast ofta då i magen...

Får se vart det bär hän. Har dock fortfarande lite dåligt samvete för min första talisman som ligger nerpackad...

Kramar till alla!

65 Anna-Marie:

skriven

Min pojkvän vågar inte släppa mig nära, när kommer han ändra på det och inse att han inte behöver ha murar med mig?

66 Mamma:

skriven

Hej.
Min dotter Camilla har sökt in på flera utbildningar på högskolan och vår helt säker på att komma in.
Istället är hon reserv på flera så hoppet finns ju.
Hon behöver detta så innerligt då livet är lite tufft just nu.
Kan du se om hon kommer att börja läsa efter sommaren?
Kramar ❤❤❤

67 AnnaK:

skriven

Oj, vad tydligt era talismaner jobbar!! 😁

Kände av när min laddades men har inte märkt något tydligt av min som vibrationer eller värme. Den jobbar förhoppningsvis mer i det tysta eller så är jag ett hopplöst fall 😜 Är ingen hejare på att ta emot healing och sånt heller.

Roligt att läsa andras historier 😊

Kram 😊

68 Li:

skriven

Roligt att höra era berättelser!

69 Tisa:

skriven

Jag försöker att lära mig spå med kortlek och det går väl inte så bra... Har du något jag kan göra för att få det fungera lite bättre?

Svar: Känn inåt.. lita inte bara på korten utan din egen inre känsla.. kram :)
Esmaralda

70 Susanne Amalia :

skriven

God midag .. jag har städat hela förmiddagen och nu ser det ut som om jag bara behöver städa förut såg det ut som ett bombnedslag... Detta vara så skönt för jag har ju inte kunnat städa förut för när jaghar rört mig har det runnit som en flod av svett och jag har mått illa ... en jag tror att talismanen har hjälpt mig .. I dag är jag bjuden till Öland för att titta på Ges och träffa han som är boss för hotellet i Sälen och Öland. Jag har tackat ja och det ska bli ett äventyr ..

Det händer inte så mycket och så blir det händelserikt på bara någon timme ...

vad tror du?? kommer sonen få jobb och kommer jag att jobba med detta eller ska jag jobba på plattform .. livet är fullt av överaskningar om man bara låter det ske...
talismanen är magisk och jag är så tacksam ...

önskar dig en underar dag med kärlek och solsken ... många kramar och puss på nosen till MG .. en nosglad upptäckardag... säger EllaBella... och viftar på Svansen ...

Svar: Härligt när det händer lite och det tenderar bli happenings runt dig :) Ta in det som sker och fatta beslut när det är rätt i tiden... MG hälsar och pussas glatt o säger att nu ligger han i solen försöker bli brun.. kram :)
Esmaralda

71 Linda:

skriven

Hej
Kommer jag få ett annat typ av jobb ?
Kram

72 Fanny2:

skriven

Lite magi i livet skadar verkligen inte men dessa talismaner verkar göra under. Grattis och hoppas de fortsätter uträtta mirakel för er. Det är ett stort steg att lämna ett destruktivt förhållande och vem behöver inte mer tur...

Efter min talisman fick jag jobb direkt och det har bara gått bra... Får fortsätta jobba här efter sommaren om jag vill. Det känns som att det måste vara min talisman för jag fick jobbet direkt och jag höll den före arbetsintervjun... Den finns alltid med mig och hittills har jag bara lyckats glömma den hemma under kudden en gång och den dagen kändes något mindre energisk.

Nu hoppas jag på att något roligt ska hända. Det är bara jobb och inte mycket energi efter det. Es, tror du det blir någon vändning på det snart? Träffar inga intressanta killar att dejta heller och nätdejting tilltalar mig inte alls. Det vore nog bra med en seans efter lön...

Kram

Svar: Visst vänder det... jag lovar... kram :)
Esmaralda

73 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut att resa dit?
Kram

74 Lizette:

skriven

Hejsan!
Står i valet här.. kanske dax att gå vidare o lämna en situation som inte utvecklas.. ett förhållande med F som aldrig kan ses. Som jag hoppats längtar o önskat att det skulle gå men icke då. Kanske blir man själv resten av livet? Är det rätt att länna nu? Snälla svara
Kram

Svar: Ja, lämna och ta dig vidare...det har du allt att vinna på.. kram :)
Esmaralda

75 Mimmie:

skriven

Spännande att läsa om talismanerna:)

Har ingen själv men min vän har alltid på sig sin och undrar när det kommer hända något,hon har även det fina vykortet inramat:)?kram

Svar: Det kommer hända.. kanske inga stora ting .. men talismanen gör sig redo.. kram :)
Esmaralda

76 Riita W:

skriven

Min talisman började verka direkt jag fick den i handen och verkar fortfarande. Jag är oerhört tacksam.

77 Frida:

skriven

Jag kom in som reserv och hade egentligen ingen chans och så blev det personliga intervjuer och jag klarade det. Talismanen fanns med hela tiden och jag kände att den liksom tickade under telefonintervjun och jag vet att den hjälpe. Kram.

78 Sanna:

skriven

Tack och lov att jag har min talisman. Jag har tagit steg om varit omöjligt innan.

79 G:

skriven

Finns det någon chans för oss

Kram

80 Pytte:

skriven

Jag beställde en talisman till pappa som är svårt sjuk. Jag vet att han inte kan bli frisk men sedan han fick talismanen har han mått bättre och varit mer glad och aktiv. Det är inte inbillning och han som inte trodde ett dugg innan, han tror nu. Hälsningar till er alla.

81 F:

skriven

Hej esmeralda undrar ser du oss få fler barn tillsammans 😊

82 Loppan :

skriven

Hej
Kommer jag få ett annat jobb ?

83 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om min tallisman kommer kunna hjälpa mig? Jag har ju "fått" medgång jobbmässigt men är ju inge värt om jag inte orkar jobba. Största önskan är att bli frisk.

Kram och kärlek.

84 Pia1:

skriven

Tack. Mjo då får de utreda den fronten innan de kan sätta på pränt. Men, kom hem och ser att de kollat fel ställen, dvs inte de som uppvisade sjukdom. Suck. Undrar om det var med flit. De får fan göra om.

85 Undrar:

skriven

Hej Es

Har kärleken närmat sig,finns han omkring mig?
kram

86 M:

skriven

Hej
Det är svårt och leva fullt ut när man känner att vi kanske inte är färdiga med varandra man försöker leva fullt ut men man vill ha ett tecken på att allt blir bra och att man kan kämpa ihop och glömma o förlåta varandra
M❤️

87 Arbeta u-land?:

skriven

Tack goa du!
Det säger min magkänsla också, men jag frågade mest eftersom det är hård konkurrens om biståndsarbetare platserna på större organisationer, och ofta står yrkeserfarenhet som ett krav, men det kanske mina resor och praktik kan kompensera med?

Kram igen!


88 Elisa:

skriven

Hej!
Är det möjligt att jag är gravid?
Kram

89 Sheri:

skriven


God dag Es, hur ser framtiden ut för
Mig och Mustafa? Ser du något särskilt?❤️

90 Jossan :

skriven

Sista dagen i Florida och idag åker vi hem igen. Igår blev jag arg och ledsen för hon jah bor hos klagar hela tiden på hur ont hon har överallt och sånt. Igår sa hon ja vi får nog sätta dig på en buss till Boston för jag kommer inte kunna köra dig med mitt knä. Nehepp? Men skämtar du? Ska jag ta en buss med 2 stora väskor till Boston själv? Sen höll hon på om att vi inte kommer komma iväg med flyget idag och då blev jag sur och sa sluta va så negativ!! Klart vi inte kommer med planet om du ska hålla på så?!. Då säger hon "men du har inte varit i med om det 5 gånger det har jsg" så sa jag bara men helt ärligt jag tror på om du är negativ mot något klart något negativt kommer hända. Tänk positivt istället. Men nä de kunde hon minsann inte...

Så just nu längtar jag hem.. tur jah åker hem om 2 dagar...

Kram

Svar: Ha positivt fokus sista tiden... kram :)
Esmaralda

91 Blåklockan:

skriven

Tack för svar Es.

Det lustiga är att jag var ute och gick nu på förmiddan.
Hade TALISMANEN på vänster sida i min bh och mobilen i vänster ficka.
Plötsligt ljuder en udda ringsignal från vänster sida. En signal som jag aldrig hört förut men tror att det i alla fall kommer från mobilen så jag tar upp den men den är mörk och tyst.
Så det måste ha varit TALISMANEN som ville påkalla min uppmärksamhet och tala om att "HALLÅ HÄR ÄR JAG OCH JAG LEVER".

Kram/Blåklockan

Svar: Japp,, sådär kan det göra om den känner sig bortglömd !! Kram :)
Esmaralda

92 Slappis tanten:

skriven

Tjenare E!

Det skulle vara intressant att höra om min tilltänkta kan dyka upp i samband med förberedelser eller under utlandsjobb? Förhoppningvis är han också inne på liknande spår.

Kram 🌻

93 Anki:

skriven

Goéftermiddag Es

Mycket att läsa roligt att det går bra för er med "Gabbarna"....

Här är det lite "röriga energier" just nu...
Så trött på "svärdotterns" lathet...har lovat mig dyrt och heligt att vara den snälla svärmodern i alla lägen...då jag haft jävliga sådana själv..men såå svårt det är !

Blir det hon för äldsta ...eller kan jag hoppas på någon annan ?

Usch o fy inte får man väl tänka så ..egentligen...har ju inte med det att göra....men svårt är det när vi lever så trångt inpå varandra...

Kram anki

94 Ghostwriter :

skriven

Finns det någon chans för oss att lära känna varandra
?

Kram

95 Skorpan:

skriven

Självdisciplin ja, mycket dåligt på den fronten här... Usch, får ju inte ihop till något o det är mycket bedrövligt :(, annat än att jag gick över till kompisarna som flyttade till samma gata som oss o det är ju kul :). Jo lite jobbade jag. Mitt knä tycker inte om sig just nu o det är kanske ett tecken på att ta till hjälp gällande motion o kost, eller? Verkar vara stört omöjligt att ensam få sig på köl...
Kram i regnet - Skorpan

96 Boudica:

skriven

En slö dag idag, mycket pga träningsvärk efter gårdagens HIIT.
Blir till å ta ett saltbad senare ikväll å hoppas det hjälper lite. :)

Läse om vad som hänt vid gekås, och tänkte direkt på dig! Men tur att du inte var där denna vecka!

Va trevligt med blogginlägg som berättar hur talismanerna fungerat för dem, även intressant att läsa i kommentarerna hur de fungerat för andra :)
Beställde ju min Gabbe för ett par dagar sen, han borde komma vilken dag som helst nu! Om posten nu inte slarvat bort honom!

Vad tror du om min Gabbe, är han tystlåten eller mer ljudlig? Eller kanske spontan av sig som jag? ;)

Kram!

Svar: Ja du bör ha honom när som helst nu.. jag vet faktiskt inte hur han kommer att bete sig i början men prata mycket med honom.. kram :)
Esmaralda

97 Jag barnfråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Vi har ju en så fin son som inte är så gammal. Tänk om vi skulle få en gemensam dotter också eller en till son. Jag vill ju ha ett till barn med honom som det känns nu.
Kommer han och jag skaffa flera gemensamma barn?
Kram


98 Mullemeck:

skriven

Hej Esmaralda!
Verkar jag eller hon "dra" mest?
Kram

99 Kokerskan:

skriven

Kul att talismanerna levererat!

Nu kokas här hemmagjord rabarbersaft och kräm. Blir en klick kräm och vaniljglass ikväll mmm.. Hoppas ni andra också har goa sommarkvällar!

Passar på att slänga in en liten undran om min segis till kärlek, längtar han också efter det där riktigt äkta eller lever han ungkarlsliv deluxe? Kram

Svar: Han ser ut att tänka på dig.. och vad gott det låter med rabarbersaft o kräm :) kram
Esmaralda

100 H:

skriven

Hej!
Vad tyckte O.L när han såg mig? Första gången han såg mig..
Kram..

Svar: Han tyckte om det han såg.. kram
Esmaralda

101 S:

skriven

Hej, ännu en fråga, kommer miTT ex ta tag i ngt som leder skilsmässan vidare?

102 Lillan:

skriven

Hej Es

sr du något nytt spännande på väg in i mitt liv?kram

103 Bolla:

skriven

Jeg trodde ikke min talisman virket helt til jeg kom på at jeg hadde ønsket meg mer å gjøre på jobb. Og nå sitter jeg her og lurer på om jeg blir ferdig med alt jeg har å gjøre før jeg tar ferie til fredag 😂😂

Håper den fortsatt virker og at jeg får bedre lønn som jeg også ønsket meg 😆😆🤣

Klem Bolla 😊

Svar: Ja, ibland kan det det bli sådär :) Hoppas lönen kommer ifatt också.. kram :)
Esmaralda

104 Flytt?:

skriven

Hej Es

ser du en flytt närma sig för mig och blir det då i denna staden eller ny ort?
kram

105 Andreas:

skriven

Tänkte ge lite info om min lilla "Gabbe" som jag fick för några veckor sedan.

Första dagarna så var den väldigt varm och gjorde mig helt snurrig, intensiv healing kan man säga och det uppskattade jag väldigt, och nu med förstås. Sedan dess så har allting gått lite åt fel håll , det man önskat sig mest har gått käpprätt, och det känns som att den "svalnat" eller går på sparlåga. När jag tar i den blir man svettig om händerna, så aktiv är den fortfarande. Väntar nu bara på all härlighet som ska komma, för jag tror på min minsting med stora krafter, för den har väl inte ens börjat med trolleriet? :)

//Andreas


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: