Barnen...

 
 
Sonen är hemma & har sommarlov och då passar vi  på... räknas det  månne som barnarbete ? ..
... fniss....
Allt skräp ska köras iväg.... två staket ska byggas... spabadet ska flyttas... ett växthus ska sättas upp... grindar ska ordnas.... så han lär ha sin sysselsättning säkrad i sommar !!
 
Som sagt.. igår blev det inget Tyskland.. det blev mest toan och en rälig magsjuka... men idag tar vi nya tag och far iväg !!
 
 Så idag kan jag alltså inte besvara några frågor.
 
Kram & kärlek
 
1 Dove:

skriven

Hej E!

Jag undrar om du ser något hus för mig och min familj närmaste tiden ? Vi är öppna för att bygga lika mycket som att köpa. Ser du något kring det ? Vi ska sälja lgh till hösten och hoppas på att få bra för den så vi har en kontantinsats. Snälla ser du något kring detta <3

Kram

2 Skorpan:

skriven

👍🏻 barnarbete, mera sådant 😆. Vad gör man inte för att barnen ska få en fin sommar...

Bra att du är återställd Es!
Trevlig resa!
Kram Skorpan

3 Helena IrLivet :

skriven

Livet består av flera saker,även arbete ingår..bra att kunna få hjälp..

Skönt att du mår bra igen..så nu får ni ha en fin resa!

Kram :)

4 Hedwig:

skriven

Trots att vädret är fint och trots min talisman har jag fått bronkit och har mycket andnöd, säger en hel del om mitt immunförsvar som tydligen fungerar som hos en 90-åring...Hoppas att du har en fin dag i Tyskland (hade jag varit du skulle jag även titta i butiker som Rossmann/DM markt och kolla på skor, exempelvis av varumärket Rieker ellet Ara..). En solig men hostig sommarhälsning från Holland

5 Mikael:

skriven

Barnarbete haha! , säkert uppskattat av sonen få höra en kommentar om något med barnarbete :)

Hoppas du får en bra resa nu då!

Kram
Mikael

6 Tisa:

skriven

Hoppas att magsjukan håller sig borta nu!
Stor kram

7 Sus:

skriven

Hej
Härligt när dom hjälper till.....
Som sommarjobb.....
Trevlig tripp ...
Love sus

8 Lima:

skriven

Hej Ezmeralda!

Mannen som jag har i min själ och hjärta. Ska jag stanna eller lämna?
Innerligt tacksam för svar

🙏🏻❤️

9 Sofia:

skriven

Hej, jag undrar om du skulle kunna tänka dig att spå mig tack så jättemycket.

Svar: Var snäll och maila mig på: [email protected]
Esmaralda

10 Nettan:

skriven

Hoppas du mår bättre!
Perfekt med barnarbete 😜
Önskar dig en härlig vecka!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: