Hur det gick sedan.....

Dagens gästbloggare är: Ängeln

Hej Esmaralda! 

Ville bara berätta lite hur det har gått 
för mig sedan talismanen kom till mig. Du får gärna 
använda detta i en gästblogg om du vill :)

Helgen innan 
jag fick talismanen så kände jag att det fylldes på med 
energi och harmoni i min familj. 

 Det fylldes på med ett lugn

 och vi blev mer respektfulla mot varandra och det 
kändes väldigt bra då det vanligtvis är väldigt hektiskt 
hos oss med tre barn under 10 år-

 
 

 När jag fyllde år så 
fick jag lite pengar i present som en skänk från ovan så 
jag har kunnat köpa lite saker som jag inte haft råd med 
och nu funderar vi även på att boka en liten semester i 
sommar också... Hoppas att det går vägen.

 

 Det som hände 
sedan kändes väldigt märkligt. Det var som en kraft drog 
mig till att googla fram och upptäcka att det fanns en 
Medial/andlig kurs i närheten av mig.

Det kändes verkligen 
inte som om det var jag som gjorde detta men jag anmälde 
mig till kursen och åkte dit.

 

Det var en helt fantastisk 
upplevelse och det kändes helt rätt och jag kände mig så 
lycklig när jag åkte därifrån.

Jag klarade tom en av de 
inutiativa övningarna. Jag kunde känna en känsla som stod 
på en lapp som jag fick hålla i handen.

 

Helt fantastiskt 
häftigt! Jag fick också veta att jag har ett högt beskydd 
av ärkeängeln Mikael vilket gjorde mig så märkligt 
lycklig.

Jag vann också budgivning av två tavlor på en 
auktion som jag inte trodde att jag skulle ha chans på.

 

 


Detta är bara några saker som hänt sedan talismanen kom 
till mig.

Tack kära Esmaralda, helt fantastiskt vilken 
gåva du har och för att du delar med dig av den till oss. 
Kram från ängeln

..................................

I dag är jag alltså på skolavslutning för mina barnbarn i Lund... och kan inte besvara era frågor !!

Kram & massa kärlek

1 Skorpan:

skriven

Så roligt att höra att din talisman kommit med en massa gott åt dig Ängeln! Jag hoppas det håller i sig länge...

Usla nätter dom gör mig så trött, måtte detta ge med sig o fort,

Trevlig skolavslutning Es, hoppas vädret gynnar er 🌞🌺.
Kram Skorpan

2 F:

skriven

Fantastiskt skulle verkligen behöva en talisman till mig...när får du fler. Kram

3 F:

skriven

Fantastiskt skulle verkligen behöva en talisman till mig...när får du fler. Kram

4 Helena Ir:

skriven

Hej Ängeln,tack för att du delar med dig! Kul att du har haft en sådan nytta av din Talisman :)..nu hoppas jag att du har många fler glädjande stunder med hjälp av din Talisman..
trevlig sommar till dig!
Kram :)

5 Susanne Amalia :

skriven

Ängeln ... oj .. vad du har hunnit med mycket ... och vilken kraft ... så härligt ... medial kurs låter så roligt och jag vet att alla har gåvan det är gäller att släppa fram känslan och släppa taget.. en fantastisk kombination ... koncentrera sig på energin.. och känna hur kraften visar vägen ... <3

Men Esmaralda vilken vecka du har hat det har ju verkligen varit varierat.. Tyskland Magsjuka Gris ... vad mer kan man begära .. jo just det .. hetta ... 30grader varmt ... .... hmmm varför inte ... hoppas att ni hade luftkonditionering.. i fordonet..

Personligen har det varit en galen vecka ... studentmotagning och min menyn till studenten ...
förätt melon och skinka...
heta räkor med mangosallad

huvudrätt satay spett med sallad
eterätt studentmössetårta och mandelkakor..
champagne rakt igenom ..

min mamma troddde det var räktråg jag skulle ha så hon gick ut på trappan och och skrek lade sig på asfalten och sa jag dör ... det finns inga räkor...
ja så kan det gå om man inte lyssnar.... katastrofen är alltid nära...

min gamla svärfar är dålig och mitt på morgonen på studentmotagningsdagen ramlade han ihop och ville till sjukhus... allt var kaos.. Göran mitt ex skulle bära saker till min mamma ... eftersom festen skulle vara där.. men han satt och tittade på sin pappa i 3h sedan kom han hem och var arg på mig eftersom jag inte gjorde något... dvs tittade på hans pappa.. Jag gick över och tittade i 30 sekunder ringde ambulans och vart arg på denna man som tittade ... är det du eller jag som har fått hjärnblödning? undrade jag .. hur fungerar man om man inte ringer en ambulans.. vid så tydlig situation...

Så jag ringde ambulans fick sonen att börja bära till mormor den andra kom sedan med bil och tog resten..
middagen blev 20 minuter försenad .. förätten fick inte stå vid samma bord (bestämde mamma) och folk vimsade runt i rummen och letade efter maten ... mamma skrek hela tiden att det fattades bröd ..

jag tänkte att jag måste andas ... så cellerna fick syre och kunde tänka...

min gamla svärfar ... hade vid undersökning thumör i tjocktarmen.. aorta aneurysm i buken, svajande hjärta, njursvikt,
han opererades inom några timmar så att tarmen fick vila med stomi .. thumören har de inte tagit bort och nu är det mitt fel att jag inte såg detta tidigare.. men det gjorde jag och för ett halvår sedan... skicka iväg honom till Vårdcentralen för att få remisser till njurar mage tarmar och hjärta...
jag har inga problem det är bara läkaren som har,,, sa han när han kom tillbaka från vårdcentralen ..

fråga... Jag måste få flytta från denna röra... från allt ... bara vila.. kan du se någon flytt




6 Susanne Amalia :

skriven

Oj nu läste jag i te sista meningen så förlåt för frågan och jag hoppas att skolavslutningen gav sommarglädje och känslor...
Kramar 💕

7 Josefin:

skriven

Hej, Du har förr svarat på en fråga då jag reste till Indien. Tack! Nu är min fråga, vad kommer jag jobba med då jag flyttar norröver till min pojkvän?

8 Orolig:

skriven

Vilken jäkla dag jag haft...vet verkligen inte vad jag ska göra mer...känns som att jag ödslar min tid just nu. Snälla hjälp

9 Signe:

skriven

Hej!
Hoppas du får en riktigt fin dag och kväll med familjen och barnbarnen! Tänker att du är så hygglig som skriver, peppar och informerar på bloggen, och att vi som ibland skriver frågor bara ska vara tacksamma den gång du ser någonting och svarar! Vill man ha säkert svar kan man beställa och betala för en spådom.
Kram ♥️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: