Midsommarkärlek...

Som traditionen bjuder så kommer här  en snutt från vårt svenska traditionella midsommarfirande !!
Same procedure as last year !!
 
 
Jag och Mannabonne Glenn önskar er alla en riktigt fin midsommar !!
 
Kram & massa midsommarkärlek från oss !!
 
 
1 Bumble bee:

skriven

Glad midsommar på er! Gud vad fin du är MG! 😍💖

2 Carina ST:

skriven

Sötaste bordsdekorationen!

Önskar alla här på bloggen en riktigt fin dag och kväll.

Kram, Carina ST

3 Jennifer:

skriven

Ha en riktigt härlig midsommar fina Esmaralda och alla bloggläsare! Kram

4 Virrhönan:

skriven

God Midsommarmorgon!

Det där filmklippet är ju klockrent, såå bra haha. Och MG är ju bara sååå fin, hoppas han hittar en söt liten hundflicka ikväll. Är alla förberedelser klara för din del nu? Bara att börja firandet?
Hemma hos mej blir det hur lugnt som helst. Vädret är trist och mulet och mer regn väntas, lite vin och sen somnar jag nog ovaggad, men sen är det ju ändå nåt speciellt med midsommar, förr var man ute och söp skallen av sej, men vem orkar det idag...?
Hade ju gärna viljat träffa mitt kärleksbekymmer snart, kan det ändå bli nåt kort och hett möte? Saknar honom, saknar han mej?
Nu önskar jag dej och dina nära och kära en riktigt trevlig midsommar. Ha en supertrevlig dag. Kramar i massor till alla.

5 Virrhönan:

skriven

God Midsommarmorgon!

Det där filmklippet är ju klockrent, såå bra haha. Och MG är ju bara sååå fin, hoppas han hittar en söt liten hundflicka ikväll. Är alla förberedelser klara för din del nu? Bara att börja firandet?
Hemma hos mej blir det hur lugnt som helst. Vädret är trist och mulet och mer regn väntas, lite vin och sen somnar jag nog ovaggad, men sen är det ju ändå nåt speciellt med midsommar, förr var man ute och söp skallen av sej, men vem orkar det idag...?
Hade ju gärna viljat träffa mitt kärleksbekymmer snart, kan det ändå bli nåt kort och hett möte? Saknar honom, saknar han mej?
Nu önskar jag dej och dina nära och kära en riktigt trevlig midsommar. Ha en supertrevlig dag. Kramar i massor till alla.

6 Memme:

skriven

Ha en trevlig och rolig midsommar.:)
Jag hoppas att min blir utan otrevliga händelser och känslor.
Kramis

7 Tingeling :

skriven

Hahaha, filmen var rolig, herregud 😁

Gullig vovve på bordet 😊

Glad midsommar!!
Hoppas alla får en superhärlig dag, oavsett om man ska fira eller ej ☺

Kram!

8 Skorpan:

skriven

Glad ,här arktisk, midsommar alla!
Huga, kalsingerna på..
Kram Skorpan

9 Jossan :

skriven

God morgon!

Fredag och vi är inne på 4/5 dagen i Spanien. Vädret är underbart och havet är skönt. I onsdags brände jag ryggen så det blev att endast sola framsidan igår. Men idag känns der mycket bättre! Idag ska jag försöka sola ryggen igen. Känner lite ångest att jag måste bli brun... jobbigt. Massa myggbett överallt och de kliar som bara den!

Jag och min "systerson" hade diskussion igår.. Om min sangria:
vad är det?
Sangria
Får jag smaka?
Nej
Varför?
För det är sprit i det
Allt du dricker är det sprit i. Du drack sprit igår och kommer säkert dricka sprit imorgon också asså ja haha nja riktigt så är det inte..

Fick veta av min släkting i USA att i floden hos dom drunknade hennes mans kusinbarn.. känns just nu att jag bör undvika att bada där.. kommer hon försöka kontakta mig!

Kram

10 fw:

skriven

Glad midsommar till dig och MG! :)

Kommer vi att ta ett steg vidare från dejtandet och bli tillsammans snart? För allt känns så bra!

Kram

11 Nettan:

skriven

Glad Midsommar 💐❤️

12 Kristin:

skriven

Takk for den herlige videoen, Esmaralda. Jeg lo så tårene trillet og ler ennå. Dette var litt av en feiring.
MG er en nydelig kille og bildet av hans feiring er så vakkert.
Nyt Midtsommar og jeg ønsker deg og dine og alle her på bloggen en fin kveld.
KRAM!

13 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Glad midsommar!! Ha det nu så trevligt alla ikväll. Så trevligt det går💗🇸🇪

Jag ska iväg snart under dagen till en midsommarfirande, känner absolut inte alla, känner ganska få.
Passar jag in i sällskapet och blir det bra tro?
Puss och kramar

14 Sus:

skriven

Hej
Same presidium as last year....
Ha det bäst till alla....
Love sus

15 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han börjat prata och ventilera om mig med sina vänner?Tror du han funderar och pratar om mig?' Kanske positivt eller negativt?
Kram på er alla

16 Lena:

skriven

Ha en jättefin midsommar och jag hoppas det bli riktigt bra för oss ALLA! MG är coolast!!!!! Ser det ut som jag snart skall flytta? Grubblar och tänker......

17 Pia1:

skriven

Ha en underbar midsommar alla 💖 I år står jag över den men har en dröm om hur den skulle firas en dag. Kram!

18 Razawa :

skriven

Hej Esmaralda

Glad midsommar

Drömde i natt om att jag hade fått barn och jag ammade bebisen och allt.. vaknade några gånger och drömde samma sak varje gång jag somnade om. Vad betyder detta?

Kram

19 F.u:

skriven

Hej esmeralda min man vill så gärna ha fler barn, det känns som alla i mim närhet föder barn utan mig ...

20 Solstjärnan:

skriven

Hej 😊

Ha en fin midsommar allihop! 🍃🌼

Vad fin du är MG !
Du är van att posera , det märks.😎

Kram Solstjärnan 🌟

21 Anonym:

skriven

Glad midsommar till dig och alla bloggläsare :)

22 Diana:

skriven

Hej vill min ängel varna mig om ngt finns det ngt tecken? Hade en dröm som jag inte vet hur jag ska tolka. Men det var ingen dröm det kändes på riktigt fast jag sov.

23 Susanne Amalia :

skriven

Önskar er nu en glad midsommar .. MG håll styr på tassarna ... för mycket öl är inte bra men det r ju bara midsommar en gång om året... och du kanske får sova i morgon...

ostängslad tomt.. mmm.. då kan du ju hålla nära koll på vem som går förbi...

önskar nu dig en fin midsommar med slips och flaggor små grodorna (ser att du redan förberett för det) hatten är jättefin..

MATTE ÖSKAR JAG ÖNSKAR JAG OCKSÅ EN FIN MIDSOMMAR OCH ALLA PÅ BLOGGEN ...

tack för i går... jo det är så här att min mamma kanske inte lever nästa år och något minne som är positivt kan hon ju få att ta med sig... tror bara att det är en manisk rädsla som förföljer henne... det är därför hon är så som hon är.. tänk om hon skulle tappa kontrollen... det skulle hon inte klara ... hon måste vara smalast, smartast, kunnigaste och framstå som den mest perfekta ... hon är elak men det är för att hon inte kan se andra och deras öden .. allt handlar om henne... därför är hon hopplöst förutsägbar.. hon tror på allvar att hon berikar en annan människas liv med att tala om hur tjocka och fula de är .. så att de kan göra något åt det eller hindra människor från att studera eftersom hon då kan tillrättavisa dem.. när hon får nya grannar så säger hon att hon ska uppfostra dem så att de följer hennes regler på gården ... vi är så olika alla människor .. jag brukar stoppa öronproppar i öronen så blir jag inte så upprörd när jag besöker henne .. alla sätt är bra .... NU önskar jag dig och din familj en magisk midsommar ... fylld av glädje <3

24 Mimmie:

skriven

Åhh så söt Mg är, han ser ut som en liten valp unge<3
önskar alla en glad midsommar kram:)

25 Diana:

skriven

Hej vill min ängel varna mig om ngt finns det ngt tecken? Hade en dröm som jag inte vet hur jag ska tolka. Men det var ingen dröm det kändes på riktigt fast jag sov.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: