Jävelskapet...

 
När väskan kommer fram vet Mannabonne Glenn att det är nåt jävelskap på gång... han traskat runt den.. blänger och skriker...
 
Kram på er o ha en go fredagskväll nu 
1 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Naw stackars Mg nu vet han att mamma far iväg en stund. Men han kanske vet att du blir tillbaka också.

Es, hur stor är chansen att det blir seriöst mellan dem och blir det bestående isåfall?
Kram

2 Frågor:

skriven

Hej Esmaralda.
Ha det så bra nu i morgon och hoppas resan går bra.

Hur stor är chansen att han ändrar sig och vill ge oss en ny chans?
Finns känslor kvar? Och finns jag i hans tankar och hjärta?
Kram

3 en_mormor:):

skriven

Man riktigt ser ångesten i hans ögon :( Pyret då..

Önskar dig/er en helt underbart rolig o avkopplande resa med go mat, dryck o skratt.

Ps: Va på nya Dollarstore i Hyllinge idag, mkt skojsigt där :D Har du inte varit där så har du nåt att se fram emot..

Gokramar o leverpastejspussar till MG

4 Tingeling :

skriven

Haha! Man kan riktigt se i hans blick att han blänger 😁 sötnos.

Trevlig resa i natt...!

Kram!

5 desp:

skriven

kära es kommer vi att bli vi? KRAMR

6 Camilla:

skriven

Stackars MB, vet vad det är på gång...
Önskar dig en fin resa Es! Kramar

7 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker han det är roligt att jävlas med mig att jag vill mer än honom just nu?
Kram

8 Agnes:

skriven

Djizzes, vilken blick!

Han ÄR ju för festlig, Herr Fralla!

Kram!

9 Sus:

skriven

Hej
Ha de bäst med kompisen
Ses i Portugal ....
Love sus

10 Skorpan:

skriven

Det är väl klart, matte åker bort o det blir stora krokodiltårar 😢.
Kram Skorpan

11 Smiley:):

skriven

Men åhh<3 stakars lilla mg:(vad synd att inte han kunde följa med dig.

undrar om du ser något trevligt som väntar mig:)?

önskar dig en underbar resa, skall bli kul att följa dig från bloggen
kram

12 Smöla:

skriven

Gillar han mig?

13 HS:

skriven

Känner så väl igen det, jag hatar verkligen att packa och börjar alltid på tok för sent.

Vet inte om du kan svara på frågor nu, men har IT-firman tappat bort mejlen med våra överenskommelser? Jag tror H börjar bli svettig nu inför mötet?

Ha det nu riktigt gott Es med dina nära och kära!

Kram

14 Linnean🌸:

skriven

Åh, stackars lille bullegubben! Han vill inte att mamma ska överge honom. Fast man vet att de små liven blir väl omhändertagna så svider det att lämna dem. Hoppas ni kan hålla er vakna nu. Åker ni från Kastrup? Då kan jag vinka till dig...nästan 😉 Flyg lugnt och ha så skoj!
Önskar en God Natt med vin och flin!
Kram.../Linnean🌸

Tack för uppmuntrande svar tidigare i dag! 💖

15 G.H :

skriven

Åh stackarn! Han vill ju också följa med!!!

Hoppas resan går bra och det ska bli så kul att få följa med:)
Kram!

16 Solstjärnan:

skriven

Hej 😊

Stackars MG.
Vill inte matte åker..

Ser att han funderar så det knakar.. hur kunde detta förhindras 🤔 kunde jag packa ner mig obemärkt..??

Resväskor hör helt klart inte till hans favorit saker..

Ser fram emot att få börja resa , hoppas det är möijligt snart.

Ha en bra dag!
Kram Solstjärnan 🌟

17 Hedwig:

skriven

Du har så rätt Mannabonne, det är orättvist att du inte får följa med igen. Har du försökt ta dig in i väskan någon gång? Det gjorde Sven en gång och han vägrade komma ut för att han ville absolut vara säker på att jag inte skulle lämna kompisen utan honom..


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: