BESTÄLL DIN TALISMAN NU !!!!

 
Talismanerna är klara för beställning !! Äntligen !!
 
En lyckoamulett med potential  som kan ge dig  det  du behöver!!
 
Detta är  en kinesisk Zodiac Feng Shui amulette som ger dig beskydd i sig själv.
Jag  har genomfört en  ceremoni  där jag ökat beskyddet och samtidigt nollställt allt övrigt... och kommer alltså att  fylla det nollställda helt efter dina egna önskemål.
 
Talismanen är i tillverkad i en lätt metall och väger ingenting.
Den har hål i mitten så du kan bära den som halsband - men du kan också ha den i plånboken eller fickan och  gärna under kudden  om natten.
--------------------------
 
Så här gör du när du besäller din  talisman:
 
Kostnaden är 500 kr och  du betalar beloppet hit:
 
 
Swish : 123 597 9752
---------------------------
 
Plusgirokonto:  1354552-0 till Framtid & Rådgivning / WIDA
 
Om du betalar från utlandet:
 
IBAN:  SE 89 9500 0099 6042 1354 5520
------------------------------


Du kan skicka pengarna i kuvert till min box:

Framtid & Rådgivning

Box 6

26602  VEJBYSTRAND

-----------------------------

 
1.  När du betalat så mailar du mig på:  [email protected]
Du talar om hur du valt att betala och vilket namn du angivit på din inbetalning
 
2.  ALLA talismaner laddas personligt och du bestämmer själv hur din ska laddas. Skriv några meningar eller ge mig beskrivande ord på hur den  ska laddas.  Tala om specifikt vad du vill ha hjälp med av talismanen.
 
3.  Skriv din postadress så att jag kan skicka din talisman
----------------------------
 
Efter max en vecka bör du ha din talisman med posten.
...........................................
 
 
OBSERVERA ATT ANTALET ÄR BEGRÄNSAT
 
Välkommen att göra din beställning
 
Kram & Kärlek
 
1 Hej :):

skriven

Hej, kan man beställa en till sitt barn, för att hen ska få bättre självkänsla och inre styrka att klara saker, eller är det bara för vuxna?

Svar: Jadå det går bra... det är bara seanser/spådom som jag inte ger barn.. kram
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Ja om man det visste att den då hjälper till... Är det med denna talisman som med healng, den biter på vissa men inte andra? O garantier finns ju inte...

Redan onsdag o idag måste jag få iväg min postförsändelse, allt redo förutom tre adresser som jag saknar. Det blir taxi till posten med all post, då får jag det gjort. Tänk att sån sak kan stressa en oerhört?! Ser det Es ut som om att jag inom en snar framtid får nya register till mitt förfogande o kan få allt att löpa enklare än det gjort hittills? Så hopplöst gammalmodigt..

Helgdag i morgon men före det finns det en hel del att göra. Hur gick det förresten för dig Es, fick du alla blommor inhandlade?
Kram Skorpan

Svar: Nej garantier finns inte.. det finns det aldrig... och det ser ut som om något positivt sker som underlättar i ditt arbete.. japp.. blommorna är inhandlade och det blev så fint så.. kram
Esmaralda

3 Sus:

skriven

Hej
Härligt....
Ska slå till...
Tror du de kommer bli bra....
Love sus

4 EPM:

skriven

Godmorgon Es!

Åh en sån skulle jag behöva...

Jag svajar mellan att vara stark och trygg, för att sen bli osäker och orolig.
Jag önskar bara trygghet och klara besked nu, kommer det att komma?
Pausen ger mig eftertanke, men vad sker med J i denna paus?

Kram

5 C:

skriven

Godmorgon!!
Härligt med lyckoamuletten nu😄💕!! Har nu beställt och hoppas att få uppleva dess magi💕😉.
Ha en härlig dag☀️☀️! Kram

6 Mimlan:

skriven

Nu har jag skickat över ett mejl, hoppas inte swishandet väckte dig nu på morgon:)

Es, tror du det finns någon chans att jag klarade examinationen igår?

Kram

Svar: Ja det finns en god chans.. kram
Esmaralda

7 <3:

skriven

Så fint att de är klara nu 🍀
Vad ser du kring M tror du det kan bli en dejt i slutet av sommaren. Skulle inte kunnat tänka mig det tidigare kändes som det var för mycket party då. Även han borde kanske lugna ner sig så småningom och vilja ha barn. Finns det intresse från hans sida eller är jag för vanlig.
Kram
💗💗💗

8 Fina:

skriven

Godmorgon! JA! Vad spännande! Esmaralda, kommer jag någonsin mer att se mitt ex? Då menar jag som att träffa honom rent fysiskt? Kram

Svar: Ja det kommer du att göra men det dröjer.. kram
Esmaralda

9 Lena:

skriven

Jaaa!!!!! Skickat mail. Härligt! Längtar efter att få min. Kram!

10 Anonym :

skriven

Hej tar det slut efter resan i midsommar utomlands?
Kram

11 Silla:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag ska verkligen fundera på en.
jag vet inte om jag har ställt till det för mig själv.
Jag vet inte om jag gjort något galet. Jag kontaktade en kvinna som mina barns pappa träffar. Jag skrev inget elakt.
Men nu i efterhand kan jag ångra mig lite. Blir det konflikter nu Kommer mannen att bli arg på mig? Kommer det att bli några problem?
Kram

Svar: Skriv ett mail till och släta över lite kanske.. kram
Esmaralda

12 Michaela:

skriven

Underbart! 😊 Har beställt en nu. Önskar alla en fin dag. Kram från varmt och soligt Stockholm.

Svar: Njut du i solen.. här vaknade jag till regn o rusk minsann.. kram
Esmaralda

13 Flytt:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det en flytt till annan ort för mig inom snart? Blir det till Stockholm eller åt det hållet?
Kram

14 Fanny:

skriven

Godmorgon! Jag är en tjej som är väldigt osäker på mina känslor.. jag tycker självklart om denna kille väldigt mycket eftersom han tycker om mig för den jag är och han får mig att le. Men jag vet inte vad det är som gör att jag tvivlar.. kanske är jag bara rädd? Jag vet inte. Hur tror du att det kommer att gå för oss, Es? Finns det potential dvs? Sen vill jag bara passa på att säga att det är mycket fina talismaner du har. Hoppas de får sina lyckliga ägare! Kram

15 Solrosen:

skriven

Tjoho! Som vi väntat 😄
Hoppas kraften håller i sig länge.

Jag funderar lite kring hösten, E. Ser du något litet kring den?

Ha det fint.
Kram Solrosen


Svar: Något bra är på väg.. du kommer känna av de positiv vindarna och då ska du segla på dem.. kram
Esmaralda

16 Blåklockan:

skriven

Hej Es!
Har precis betalat in 500:-.Går in på mailen, då fungerar den inte idag. Kan jag spara tills ikväll eller i morgon med att skriva vad jag vill uppnå och hoppas att mailen fungerar då eller kan jag skriva här? Typiskt eller hur, den har aldrig krånglat förut.

Kram/ Blåklockan.

Svar: Absolut men glöm inte att då tala om att du betalat och i vilket namn.. kram :)
Esmaralda

17 Linda:

skriven

Åå, en sån hade jag verkligen behövt ha, men alla slantar går åt till sonens hobbyn och mat för tillfället. Men hoppas du fortsätter med talismaner, så nästa gång kanske.

Kommer någonsin livet att bli glatt igen? Finns å många saker jag borde ändra, jag vet vilka de är, men är oförmögen att göra det, det händer liksom inte. Känns lite som att jag förlorar fotfästet, och jag brukar kunna hålla mig positiv och ha tro på framtiden. Nu känns allt hopplöst bara. Vänder någonsin?

18 Dunegull:

skriven

Jihooo...jag har swishat.

En fråga, min katt pratar hela tiden, verkligen hela tiden. Har du ngn aning om man han går runt och säger?

Kram

Svar: Nej tyvärr... men jag känner av en god och nöjd katt.. kram
Esmaralda

19 Mama:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du hus med en stor fin tomt för mig? Inom vilken tidsgräns kan detta ske?
Kram

20 Bro:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer det bli en relation med den här mannen?
Kram

Svar: Kanske en kortvarig..kram
Esmaralda

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Så spännande ...lycka till ni som köper !

Härliga tider nu...mellan hägg och syren

Jag njuter för fulla muggar :-)

Nu ut på lång P innan det blir "för varmt " ;-)

Kram Anki med flock

Svar: Här regnar det så jag och MG avvaktar lite med promenaden.. han kan ju själv gå ut och kissa som han vill.... kram :)
Esmaralda

22 Elsa:

skriven

Hej Es! Kommer hon bli mamma nästa år? Kram

23 Fatima :

skriven

Godmorgon från en Trötter...åh hade behövt en talesman tror jag....

Undrar om det finns något meddelande ifrån andra sidan till mig.kram

24 F:

skriven

Vad vackert det är ute allt i blom...man blir lite avundsjuk på de som får njuta av det...men jag hoppas på vår tid av njutning kommer snart...efter allt hårt arbete..kram

25 Silla:

skriven

Hej Esmaralda.
Ska jag släta över blir det bättre då? Blir det någon konflikt på grund utav att jag kontaktade henne med mannen? Eller känns det okej?
Kram

26 Lilja:

skriven

Vad irriterande det är när man lägger ut en annons på försäljning.så kontaktar en intresserade för att sen ångra sig...det har hänt två gånger nu..veliga människor det finns.

27 Fatima:

skriven

Undrar om det finns något meddelande ifrån andra sidan kram 😘

28 Lotta:

skriven

Jag skulle behöva massor med talismaner för att få fart på mig själv....hahahaaaa, men det räcker med den jag har, trots allt.

Jag undrar om det går bra för min goa son på lägret i helgen.

Kram Lotta

Svar: Ja jag tror det kommer gå fint.. kram
Esmaralda

29 Hej:

skriven

Blir det giftemål för mig inom snar framtid? Ser du även husköp? Är det långt borsta?
Kram

30 Tingeling:

skriven

Åh jag hade verkligen velat haft en, ska fundera på det i nån dag. Hade egentligen velat haft en tills jag flyttar, för att ha den i mitt nya hem. Har inte fått någon ny än, väntar fortfarande svar från 3 rok jag ställde mig på för 2 veckor sedan snart. Nu ute en till 3 rok fast närmare tågstationen, med uteplats. En liten fastighet som är privatägd. Håller tummarna där med. Inväntar svar, men kan nog inte vänta för länge med att beställa talismanen antar jag! Sist gick dem ju åt rätt fort!

Ledig i dag! Solen skiner och är varmt, vi ska i väg och ta pass i dag jag och dottern, för jag TÄNKER åka i väg utomlands någon gång inom tre år (så länge håller passet). Sen en tripp cirka en timme bort för att ta bort leverfläckar jag har i ansiktet, min dotter får följa med, blir nog inga problem hon gillar ju allt som har med sjukvård och göra. Enda problemet är om hon blir arg för att hon också vill ha behandling =)

Är så väldigt trött hela tiden, ska bli skönt med lite ledigt. Vet inte vart min energi tagit vägen. Har inte hänt något speciellt. Kanske bara behöver vila och få lite sol =)

Trevlig onsdag!

Kram!

31 Pöm:

skriven

Hej!
Ska jag vänta och hoppas på Cilla?
Jag känner verkligen starkt för henne och tror hon känner likadant..

32 Silla:

skriven

Blir mannen sur för att jag kontaktade kvinnan? Är det något som kommer göra förändring?
Kram

33 F:

skriven

Undrar lite nyfiket var får du talismanerna ifrån.kram

Svar: De köper jag... och de betyder ingenting i sig... det är hur de laddas som är det viktiga... kram
Esmaralda

34 Louise:

skriven

Seriöst jag är så sugen på katt igen så snart funderar jag på att kattnappa en haha.
Varje morgon när jag lämnat av Izabella på skolan så träffar jag en helig birma på vägen hem och gosar med den några minuter och pratar med den. Inget halsband har den men tror att den bor i området där den går. Men den är verkligen ovårdad så jag vet inte. Men vem låter sin heliga birma gå ute? Någon kan ju ta den. Skulle aldrig släppa ut min raskatt (som jag inte har...än) i området.

Hemskt det som hände i måndags i England. Vad det finns mycket ondska i världen.
Tände ljus för offren och de skadade igår morse.
fick besked att CSN måste ha fler uppgifter får snart spel här att de ska klydda.
Ska på intervju i Svedala den 7 juni då jag sökt till deras vikariebank. Jag både vill och inte vill jobba där. Med tåg tar det 20 minuter eller något att åka.
Men medan en förskola ligger far away ute på wishan och dit går ingen buss.
Kanske är det det jobbet du ser som vikarie i Svedala?
Nåja vi får se. Min make vill att jag ska jobba här i Malmö men det verkar hopplöst.

Nu ska här ätas frulle och sen plockas lite här. Trist väder vi har idag men vad gör man. Vi kan inte styra över vädret.

Ha en bra dag. Kramar

35 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du fler barn för mig snart?
Kommer jag och he få fler gemensama barn?
Kram

36 Rebecca:

skriven

Kommer han höra av sig till mig igen?

37 jessica:

skriven

Hej Es,
Har han känslor för mig?
ser du om jag och han har en framtid ihop?
Jag har väldigt starka känslor för han jag är liksom förälskad.
men känner han likadant? Kommer vi att börja ta kontakt med varandra mer?
Kram :)

38 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda kommer han komma ihåg att uppvakta mig den här födelsedagen och inte skylla på stress på jobbet ?
Kram

39 Ghostwriter :

skriven

Har personen sett det där eller är ärlig om saken till mig?

Kram

40 Smöla:

skriven

Jag har mejlat, men Du får gärna lägga till Självkänsla och självförtroende i min talisman!!:) Om det går, jag glömde det!

I flera dagar har jag haft en varm nästan het känsla under vänster trampdyna. Varför får jag det titt som tätt?

Svar: Japp det gör jag..
Esmaralda

41 Åsa M K :

skriven

Hej,
Jag har mailat dig och pengarna förs över på fredag till ditt plusgiro.
Å vad jag hoppas att talismanen ska ge den där extra knuffen i rätt riktning.
Känner liksom att jag är på g...
Kram på dig!

Svar: Jag laddar den starkt.. och tror det kan hjälpa dig faktiskt.. kram :)
Esmaralda

42 Daniel:

skriven

Hej Esmeralda
Kommer det att ta lång tid innan jag får veta om ja får väktare jobbet hos securitas?

Mvh Daniel

43 Alie:

skriven

Jag kan varmt rekommendera talismanen, beställde själv en i våras. Den har givit mig både det en och det andra.. :)

Es; blir det någon träff och vad kommer jag att tycka?
Kram

Svar: Det ser ut att unna bli träff.. och det kommer kännas bra.. men inte riktigt överväldigande.. kram
Esmaralda

44 Liselott:

skriven

Hej Esmaralda.
Härligt väder idag. Cyklar i värmen och svettas.
Får jag svar? Kommer en reaktion?
Kra m

Svar: Ja någon form av reaktion ser det ut att bli.. kram
Esmaralda

45 Fanny:

skriven

Wow en sådan ska jag önska mig av min man i morsdag present :-)

Jag går och väntar på bebis som är beräknad den 29 maj, ser du vilket datum som bebis tänker komma på? Eller om jag åtminstone kommer behöva gå över tiden, är så trött på detta nu så behöver lite pepp!

46 Virrhönan:

skriven

Godförmiddag!

Jag kör på en, helt impulsivt. Jag swishar dej men hoppas jag får tänka över dan med vad den ska laddas med?
Hur gick hans tankar idag, positiva hoppas jag? Kändes nästan elektriskt....
Ha en bra dag. Kram

47 Rädd:

skriven

Hej E!

Känns verkligen mörkt just nu. Ge mig vägledning! Kommer de se något avvikande på proverna jag ska ta idag?

Kram och kärlek.

48 Mimi:

skriven

Hej! Jag skulle behöva en talisman men har inte råd.
Ser om det börjar hända positiva händelser i mitt liv snart??

kram

Svar: Ja det börjar lite sakta och blir allt mer positivt.. kram
Esmaralda

49 Mimi:

skriven

Hej! Jag skulle behöva en talisman men har inte råd.
Ser du om det börjar hända positiva händelser i mitt liv snart??

kram

50 Elisa:

skriven

Hej!
Känner mig lite flunssig.. ser det fortfarande bra ut att åka iväg trots att jag snart måste börja jobba?
Kram

51 Smöla:

skriven

Vad vill han med mig? Kommer han att ta något initiativ snart? Är de alkohol inblandat om det ska ske något mellan oss?

Svar: Ja, han är seg och bekväm och inte alls din typ så jobba inte på det för mycket.. kram
Esmaralda

52 ThereseC:

skriven

Hej Es!

Här är det fint väder. Jag och Willem sitter och väntar på bussen. Vi var hos veterinären. Symtomen tyder på mjällkvalster men de fick inte syn på några i mikroskopet. Veterinären tyckte att han var fin i övrigt. Som vanligt kommenterade han Willems sneda läpp. Precis som förra gången undrade han om jag hade noterat det. Det hade jag. Han fick den som liten när han slogs med Flipper.

Jag hade väldigt trevligt i Finland. Mamma tyckte att jag skulle betala Susanna för att jag fick komma så att jag inte låg henne till last. Men Susanna tyckte inte att jag var så jobbig så jag slapp betala 😜
Jag har bjudit henne till att få komma till mig om hon vill.

Igår var jag hos läkaren angående min rädsla för ansträngningsastma. Jag behövde inte vara orolig sa han. Jag skulle inte oväntat kvävas till döds under en springtur. Han trodde att jag bara var lite pollenkänslig och att det skulle kännas bättre med löpningen igen framåt sommaren. Han skrev ut astmamedicin som jag skulle prova och om den funkade skulle jag fortsätta använda den. Om den inte förändrade något så berodde inte besvären på astma. Fast om besvären blev värre och värre skulle jag komma tillbaka.
Skönt att jag slipper oroa mig för att dö på mina framtida springturer.

Kram ThereseC

Svar: Alltid kul att kunna bjuda tillbaka :) Och du kommer då inte att då på någon löptur inte men det är alltid bra med ett läkarbesök när man oroar sig.. kram
Esmaralda

53 Pia1:

skriven

Underbart 😍 Har idag stapplat min första promenad på sju veckor, hela 400 meter 😅 Måste själv skratta åt stilen, snacka om SKADAD! Men skönt och ljuvligt väder ❤

54 EPM:

skriven

Hej.
Hur resonerar J, närmar han sig ett beslut om hur han vill ha det?

Kram

55 fw:

skriven

Kära Es, han verkligen berörde mig i måndags när han kom och gav mig den varmaste kramen. Det var väldigt fint av honom tycker jag. Kan det vara möjligt att det är han som kommer att bli min blivande pojkvän? Jag vet även att han är ute efter något seriöst vilket jag också är. Han får mig verkligen att le.. Kommer vi ses på flera dejter? Jag skulle bli så glad för svar. Stor kram

56 Blue:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser tjejen ut att ha läst mitt meddelande?
Kram

57 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer de att prata om det med varandra?
Kram

58 K:

skriven

Hej

Vi drar på resa om några dagar. ser du om det blir förlovning då eller senare ?

Kram

59 Fanny2:

skriven

Ser det ut att hända något kul nu i sommar?
Hoppas det fina vädret håller i sig...

Kram

60 Nyponrosen:

skriven

Hej Esmaralda!

Nu har jag betalat in, får man någon bekräftelse via mail när talismanen är på väg?

Tack på förhand!

Kram

Ps. Tack för din varning (18/5) från min senaste seans. Mycket riktigt kom den en silver bil emot mig i hög hastighet. Jag var uppmärksam den dagen och inget hände, Stort Tack!!

Svar: Skönt att inget hände !! Jag kommer snart att maila och meddela när du kan räkna med att få din talisman.. om du inte redan fått ett sådant mail.. kram :)
Esmaralda

61 Tisa:

skriven

Kommer kärleken (en kille) att dyka upp snart? :)

62 Fin:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns intresse hos honom för mig?
Kram

63 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Går på tå här. Vet inte vad.
Blir reaktionen positiv eller negativ för mig?
Ser de ut att prata med varandra om det?
Kram

64 Elisa:

skriven

Hej!
Ser han ut att vara påväg hit eller har han andra planer?
Kram

65 Susanne Amalia :

skriven

jaaa jag ska egoistiskt och berätta att jag har fått tagit bort ortosen .. nu är det träning av armen som gäller... tjooohooo vilken lycka .. och snart är all nelect på vänster sida efter stroken borta också.. yippiii
nu är det bara vätskan i magen och pannikuliten kvar ... (en operation och ett antibiotika dropp på en vecka tillsammans med kemoterapibehandling .. sedan är det vardag.. jippi ... <3 sommar och sol och jag får åka till Skåne i hela två veckor Ystad sandstrand Kåseberga räkmacka sol bad ... vind ... jag älskar sommaren och njuter av den varje sekund ... kärlek till livet <3 EllaBella längtar efter att få springa i sanden ...

Hur är det med din förkylning?? Jag hoppas att du mår bättre ... att du njuter av dagen ... kram ....
fråga,, jag vill få mer energi .... orka mer ... för jag älskar att uppleva .... kommer det att bli så?

Svar: Ja, det kommer att bli en riktigt go sommar för dig.. och så skönt att det värsta är över nu !! Jag är på benen igen.. snuvar och hackar men det är ingen fara... en stroke tar enormt mycket energi också rent fysiskt... men den kommer tillbaka.. sakta men säkert och nu ska du vara snäll mot dig själv och vara göra sådant som du vet får dig att må bra.. kram :)
Esmaralda

66 Sol:

skriven

Hej hopp!
Lite fika pause.
Kan jag räkna med sura miner?
Kram

67 Daniel:

skriven

Hej Esmeralda
Kommer jag att få veta om ja får väktare jobbet hos securitas?

Kram Daniel

68 🖤:

skriven

I det siste har jeg hatt en skikkelig stressa følelse i kroppen. Den kommer og går, kjenner det godt i magen og brystet/hjerte. så jeg lurer egentlig bare på om det kommer til å skje noe jeg ikke liker? Eller om det er en annen grunn?

69 Susanne Amalia :

skriven

Tack fina underbara .. önskar dig en fin kväll kramar ....

70 Rädd:

skriven

Hej E!

Tror jag ska önska mig en talisman i morsdagpresent :)

Ser du om jag har rätt som tror det är något annat fel på mig än vad sista läkaren tror? Jag känner mig så maktlös.

Kram och kärlek.

Svar: Det kan faktiskt ligga något i vad läkaren säger även om det kanske inte är hela sanningen.. kram
Esmaralda

71 Agnes:

skriven

Har nu betalat över swish under Agnes/mitt eget...

Kommer att skicka mail till dig i morgon med det jag önskar talismanen skall kunna bidra med...jobbar ju from i natt, och vet ej om jag kommer ha tillgång till internet där jag ska vara...

Så i morgon em så kommer ett mail från mig!

Som jag förstått det, så är det ok med antingen ord, eller meningar. Är det bättre ju färre egenskaper man önskar?

Just nu är jag åter så trött på mig själv...tycker jag kör huvudet i väggen med det mesta...och det tar energi att föröka hålla god min inför andra o verka "glas o sprallig".

Läste om någon som undrade över det här med att folk är konstiga när det kommer till att vilja köpa ens saker...så har jag det hela tiden...speciellt på den där schpock...där vill de endast fråga, men ej köpa...

Likaså blocket...fattar inte varför det är så trögt att bli av med prylar...tradera har jag ännu ej lagt ut något på...för jag tappar energi...som ett evigt moment 22...

Är ju själv o att alltid peppa mig själv o driva mig framåt...är jobbigt...meningen annan har ju intresse av en gammal kärring som mig...suck...

Kram!

Svar: Ja antingen sammanfattande ord eller meningar... gör vad du tycker ger bäst beskrivning av vad du vill ha av din talisman..... det där med att sälja, somligt är ju attraktivt för andra och andra grejor behöver rätt köpare och då kan det vara svårt... men ge dej inte... kram :)
Esmaralda

72 Misstjejen:

skriven

Hej!

kan det var tufft för mig att var huvudansvarig på den invigningen? Kommer jag klarar mig bra och försöka lyfta en trevlig stämning. Kommer det blir bra samarbeta andra som är hjälpare och allt annat?

Krama från mig :)

73 Misstjejen:

skriven

Hej!


kan det var tufft för mig att var huvudansvarig på den invigningen? Kommer jag klarar mig bra och försöka lyfta en trevlig stämning. Kommer det blir bra samarbeta andra som är hjälpare och allt annat?


Krama från mig :)

74 Filippa:

skriven

Hej kommer jag trivas i mammas 2a? Kram

75 🌸:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om han och jag kommer att umgås i sommar?
Kram

76 Anna.L:

skriven

Jag är kluven om jag ska gå på kvällens fest ordnad av skolan, känner mig trött men samtidigt sugen på att dansa! Känner dock en osäkerhet med gemenskapen och hitta vänner på plats, vill inte känna mig utanför vilket är risken då jag kommer dit själv. Klasskamrater kommer dock vara där men vi har inte planerat något tillsammans, eller lyssna på kroppen och bara vila, då jag känner trötthet.

(Kanske inte hinner svara, detta event är kl 20 ikväll)
Kram

77 Cirkus:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du att han är eller kommer bli sur på mig? Gjorde jag saker värre genom att jag kontaktade henne?
Kram

Svar: I så fall får han väl blir sur, eller hur.... han verkar inte vara på topphumör men det har inte bara med ditt agerande att göra.. kram
Esmaralda

78 Nalle:

skriven

Hej Esmaralda.
En kärlek för mig är det puts väck i sommar?
Kram

79 Sofia:

skriven

Hej Esmaralda.
En talisman vore kanske på sim plats för mig

Jag har två frågor,

Blir det dem två?

Dröjer det länge innan jag är i ett seriöst långvarigt förhållande?
Kram

80 Fröken T:

skriven

Hej!
Vad kul med talismaner, jag vill beställa så jag hoppas att de finns i någon dag till 😊

Kan du se ngt om kärlek för min del?

Ha en fin kväll

T.N

81 f.:

skriven

Så fina talismaner måste jag säga! Är intresserad av att skaffa mig en sådan men måste se över ekonomin. Jag vill ha lyckan i mitt liv så som en talisman kan ge. Det är ju så att jag verkligen har blivit kär i den här killen som jag ska träffa på söndag... jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra denna gång, att det är min tur när det kommer till kärlek och att det är han det är tänkt att jag ska vara med nu. Att det faktiskt kan bli han och jag. Men jag är samtidigt så rädd, har blivit sårad så många gånger.. men jag ska försöka trotsa min rädsla från att bli lämnad. Inte en gång till nu. Han vet ju redan att jag tycker om han... Es, finns det någon möjlighet här att detta kan komma att leda till ett förhållande? Känner han som jag?

Kram :)

Svar: Möjligheten finns.. men än så länge tror jag inte han känner riktigt lika starkt som du.. även om han har ett intresse.. du ska våga satsa.. då har du chansen att vinna.. kram
Esmaralda

82 Lilla n:

skriven

Hej Esmaralda.
Idag är en sådan dag då jag bara längtar mig bort. Det är fint väder och de flesta är lediga i morgon. Jag har liksom inget att göra. Jag åker hem till min lägenhet. Jag har vänner men inte så att det faller sig naturligt att man ses ofta. Jag skulle vilja bo i hus och vara i ett förhållande ha gemensama vänner på besök. Kommer jag att få ha det så? Är det långt borta tills det blir förändringar i mitt liv?
Kram

Svar: Exakt så kommer du att ha det en dag.. jag kan dock inte säga när.. kram
Esmaralda

83 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Tycker att min syster och hennes man tar lite avstånd från oss på sistone. Speciellt min svåger verkar inte så intresserad av att hålla kontakten och lära känna lillan.
Vad ser du om det?

Svar: Han kan vara lite trist.. men det ser ut som om det kommer bli bättre.. kram
Esmaralda

84 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han bli beredd att satsa på mig? Kommer han satsa på vår relation?
Kram

85 Systern:

skriven

Hej Es! Kan du se om detta kommer att gå bra? Kram

86 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Görs något trevligt idag när det är sol och fint väder?

En fråga, Blir K och F ett par?
Kram

Svar: Här grejas det mest med talismanerna.. många har beställt och de ska skötas om lika varsamt som spädbarn så här till en början.. kram
Esmaralda

87 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du att hon har eller kommer att backa? Tror du ändå att det blir en fortsättning mellan dem? En relation mellan dem?
Kram

88 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Tills jag faktiskt är i en relation ligger det långt fram i tiden?
Kram

89 Lee:

skriven

Hej Esmaralda. Jag har liksom inte fått någon respons alls. Tyckte hon det var konstigt gjort utav mig, Har hon redan berättat/pratat med honom om det?
Verkar det ändå bli en fortsättning mellan dem? Kram

90 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer ett svar från henne?
Kram

91 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du att dem redan har pratat om det?
Kram

92 Browallia:

skriven

Jag hade tänkt beställa en talisman men jag har klantat till det och kan inte komma åt mitt bankkonto via internet. Väntar på ny dosa som banken skickat med posten. Tänker att om en talisman är menad åt mig finns den kvar då det löst sig och jag kan logga in på banken igen 😌

93 Rädd:

skriven

Hej E!

Okej, men det är ju kroniskt och långdraget innan man blir bra 😞 Jag trodde de skulle hitta felet, bota mig och sedan blir jag bra?

Kram och kärlek.

94 Rädd:

skriven

Syftar du på att det är sant med det låga blodtrycket? Eller att det är fibromyalgi?

Kram och kärlek.

95 Sus:

skriven

Hej
Esmeralda jag blir inte klok....
Vad är de för hängslen-svångrem...
När blir de som jag vill?
Love sus

96 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer de att bli ett par?
Kram

97 AnnaK:

skriven

Tog mig råd och beställde en och förhoppningsvis kan den ge mig en liten knuff eller annat bra 😊 Ska ha den på mig hela tiden....hoppas man inte sköljer bort nåt om man duschar med den.

Har haft en igelkott inne i sovrummet på besök. Fick lura ut hen med banankaka. Funkade fint! Han smaskade på medans han lullade ut igen. Sen krafsade han på balkongdörren och ville in igen 😊 Så söt!

Kram 😊

98 Lizette :

skriven

Hej!
Så fina talismaner:) blir sugen på en men har inte råd just nu..
Längtar efter att träffa F. Nu ska han komma imorrn.. kommer han hitta på nått igen eller? Känner mig orolig o litar inte på det riktigt. Det är frustrerande. Slösar jag bara tid. Varför säger han att han vill o sen kommer alltid nått emellan. Känns som jag bara har otur. Har försökt bryta två gånger men han övertalar mig att vi ska fortsätta. Kan du hjälpa mig att bringa klarhet?vet ej hur det det ska hanteras..
Kram

99 MEE:

skriven

Vad kul äntligen:)

ps: ser du något kul glädande som händer mig i sommar Es?
kram

100 Love:

skriven

Hej Es

vem skall jag hålla ett utkik efter i kärlek isommar?
kram

101 Jobbs:

skriven

Vilken söt liten korg talismerna är i<3 Jag skulle nog behöva alla de på¨en gång och få lite tur:)
Hoppas du alltid har kvar talisman i framtiden jag vill gärna köpa en men ekonomin är lite svår nu:(

undrar om du ser mig på ett nytt jobb den närmsta tiden?kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: