Mannabonne Glenn är olycklig.....

 
Idag har jag en olycklig Mannabonne Glenn....
 
Han hade så roligt i Göteborg under helgen  men så igårkväll hände något.. han la liksom huvudet på sned och betedde sig märkligt...  så nu på morgonen blev  det att åka till veterinären.... som la in honom på  studs  med  antinflammatoriskt via dropp och smärtlindring.... man tror att han har ett litet  diskbråck i nacken.. stackars  lille MG !
 
Framåt kvällningen ska jag hämta  hem honom... han får hoppförbud... och måste ha sele istället för halsband.. och så får vi hålla tummarna att det går över och blir bra !!
 
Herregud.. så orolig man blir !!
 
Kram o kärlek
1 Rädd:

skriven

Hej E!

Hoppas han blir bättre snabbt!

Ser du om mitt jobb tycker det är ok eller rent av bra att jag går på föräldraledighet i sommar? Eller har de förberett saker de vill att jag ska göra?

Kram och kärlek.

2 Mim:

skriven

Stackars MG hoppas att det blir bra.
Blir det någon bra förändring snart??? känns så hopplöst är så trött på allt.

kram

Svar: Tack.. och ja det blir förändring även om det inte blir så stort till en början.. men det kommer rikta sig åt rätt håll och det kommer gå framåt.. kram
Esmaralda

3 Frida:

skriven

Nämen lilla vovvis! Ja det är så hemskt när djuren inte mår bra. Hoppas han blir piggelin snart!

Kram

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

4 Skrållann:

skriven

Hej!
Nämen stackars er, framförallt MG men också husse och matte. Det är ju hemskt när djuren mår dåligt.
Jag har haft en usel natt och sovit dåligt och alldeles för få timmar. Drömde att jag var någonstans och kom på att jag glömt handväskan i ett parkeringshus som låg alldeles i närheten av platsen jag befann mig på. Det var helt öde i parkeringshuset och knappt några bilar och på håll kunde jag se min väska placerad på en stolpe. Jag gick fram och skulle ta den och plötsligt kom en kvinna från ingenstans och gjorde anspråk på den och sa att det var hennes. Jag vet att jag skulle börja argumentera emot men hon kändes hotfull och jag blev rädd och vaknande i det ögonblicket med ett pulspåslag. Har drömt så mycket på sista tiden och jag undrar vad denna drömmen står för?

Kram från Skrållann

5 <3:

skriven

Krya kramar & Love till MG. Kämpa nu så du blir bra.
Kommer den riktiga kärleken till mig ? Vad ser du runt M tror du vi skulle passa ihop ? Kan det bli en dejt framöver när vi båda landat. Älskar att han är en sån fin djurvän. Hans mamma är lärare som mig.
Finns det något jag kan göra för att fånga hans uppmärksamhet lite bättre.
Kramar
💗💗💗

6 Sus:

skriven

Hej
Oj...
Han får ta de lungt...
Tror du det blir?
Love sus

7 <3:

skriven

Krya kramar & Love till MG. Kämpa nu så du blir bra.
Kommer den riktiga kärleken till mig ? Vad ser du runt M tror du vi skulle passa ihop ? Kan det bli en dejt framöver när vi båda landat. Älskar att han är en sån fin djurvän. Hans mamma är lärare som mig.
Finns det något jag kan göra för att fånga hans uppmärksamhet lite bättre.
Kramar
💗💗💗

Svar: Tack... prata med honom... se vart det landar.. du är bra på att känna in..kram
Esmaralda

8 -:

skriven

Hej kära Esmeralda en lite barnslig fråga är jag inte viktig för honom eftersom han aldrig köpt blommor eller present vid jul och födelsedag? Han verkar ha sådan ovilja med sånt. Blev lite besviken i helgen. Tänker han inte att sånt är viktigt för mig ? Får nästan känslan att han gör det med flit.
Kram

9 Skorpan:

skriven

Stackars Mannabonne! Klart man blir orolig, det må då gälla fyrbenta eller tvåbenta... Du får ge honom lite healing så kanske han kryar på sig 😊.

Ja här har det "släckts bränder" känns det som, på jobbet. Inget allvarligt men gör mig nervös ändå. Förstår inte varför jag inte kan ta det för vad det är, ett jobb 😉.

Nu väntar jag på besked gällande bidrag o undrar om du Es kan se om det sjunker mycket? Eller får jag ekonomin att gå ihop o helst så att det räcker till det lilla extra!? Behöver förnya ett o annat o bilen ska på service o på besiktning, gulp, undrar hur det går? Inget stort hoppas jag... Hos mig rullar minsann pengarna 😉.

Börjar vara lunchdags, behöver alltså ta en tur till butiken...
Kram Skorpan

Svar: Det ser ut att sjunka men du kommer fixa det... tack för hälsning.. kram :)
Esmaralda

10 Browallia:

skriven

Men stackars älskade MG 🤕 Krya på dig 💞

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

11 Jossan :

skriven

Usch vad hemskt! Hoppas det blir bra snart!

Då sitter jag på jobbet och tog öppningen imorse så upp 1,5h tidigare men det blir komp istället!

Hela helgen var jag hos mamma och pappa. När jag kom hem la jag mig i sängen och njöt av att vara själv samtidigt som jag mådde dåligt över att va själv.. misstänker att det var pms..

Saknar att känns kärleken och jah känner mig redo. Sa till L att jag måste hitta mig själv så därför vill jag inte inleda något med honom igen.. ( jag vill inte ge honom en chans till...)

Kommer den nya killen snart?

Kram

12 Pia1:

skriven

Fy fan. Stackars liten ❤ Gör en magnetröntgen om inte veterinären är helt säker. Och en stor puss från mig!

Svar: Tack fina !
Esmaralda

13 Bolla:

skriven

God bedring til Mannabonne Glenn 😙

Puss og suss fra Bolla 😊

Svar: Jättetack :)
Esmaralda

14 Mn:

skriven

Hej EZ!
Håller tummarna för han🤗
Åker snart till min mamma, kommer vistelse där att gå bra?

15 EPM:

skriven

Ååhh stackars lilla MG😔
Så klart du är orolig, om du inte varit det hade jag blivitorolig över dig.
Det kommer säkert gå bra, diskbråck kommer och går...

Jag har ogillat min födelsedag länge nu, så idag försöker jag vända trenden. Än så länge känns det bra... J var här och väckte mig, nu bara njuter jag av att vara jag och av god frukost. Jag hoppas detta blir den vändpunkt som jag vill att det ska vara...

Kramar och kärlek


Svar: Grattis :) Och jag tror du lyckas vända på det hela riktigt bra.. kram
Esmaralda

16 MK Gbg:

skriven

Kram och snabb bättring önskar jag lille gulleplutten!!

Svar: Stort tack !!
Esmaralda

17 Virrhönan:

skriven

Nämen stackars liten stackare...inte konstigt man blir orolig. Hoppas det blir bra igen, men hur ska man få honom att inte hoppa, inte det lättaste...

Har krafterna börjat verka undrar jag? Kände hur någon sneglade idag och slängde blickar...hur går hans tankar?

Ta nu hand ordentligt om den fyrbente när han kommer hem och jag håller tummarna att han mår riktigt bra snart igen.

Kram

Svar: Tack !! Han är fortfarande nyfiken men det verkar finnas någon annan också i hans tankar.. kram :)
Esmaralda

18 Tove:

skriven

Hej es! Om jag önskar en nedskriven regression av tidigare liv och vad jag behöver tänka på just nu i detta liv? Kan jag beställa det via dig? Tack!! Tove

Svar: Ja, det kan du absolut göra.. kram
Esmaralda

19 Lilly:

skriven

Undrar om något spännande händer i mitt liv i år. Kram

20 Jessica:

skriven

Neej, usch va tråkigt att höra! Stackars lilla MG.. Hoppas han kryar på sig snabbt! Kram !

Svar: Tack snälla !
Esmaralda

21 F:

skriven

Hej esmeralda vad tråkigt med lilla mannbone hoppas han blir glad igen...

Själv är jag helt slut...försöker ladda mig själv med energi men går sådär....

Hur ser det ut framöver.vi kämpar verkligen.men kan inte sluta tänka på när den stora dagen kommer då vi kan leva fullt ut kram

Svar: Och den dagen kommer.. men jag förstår att det är en tuff kamp.. kram
Esmaralda

22 Filippa:

skriven

Hej tur i kärlek snart?

Kram

23 Michaela:

skriven

Men älskade MG!! :/ Håller tummar och tår att det blir bra!

Svar: Jättetack !!
Esmaralda

24 Fina:

skriven

Stackars Mannabonne Glenn, hoppas han kryar på sig snabbt!

Kära Es, har nyligen börjat på en stor arbetsplats, men känner att det bästa vore om jag får flytta till ett mindre kontor... Ser du om det blir så? Kram

Svar: Tack !! Ja så kan det mycket väl bli men det kan dröja lite.. kram
Esmaralda

25 Jennifer:

skriven

Hej Esmaralda! Kan du se varför mitt ex är så avogt inställd till mig? Han har absolut ingen orsak men beter sig som en skitstövel rent ut sagt.

26 Helena Ir:

skriven

Nej men stackars Mannabonne,jag förstår att du blev orolig..
Försöker mig på att skicka lite av min färghealing,om en stund..kanske det kan hjälpa honom något.

Lite ledsen är jag själv..sonen är inte speciellt rolig just nu,han har tagit saken upp till ytterligare nivå. Okej att han struntade i morsdag..men mest svider den nonchalans han visade mot mig när hans syster råkat illa ut..han svarade vare sig i telefon eller sms. ..just nu är jag glad att jag har 2 barn till..jävla unge!

Håller tummarna för att en glad MG kommer hem ikväll..

Kram :)

Svar: Tack vad snällt av dig !! Ja ibland frestar de där ungarna på ens tålamod.. men sonen kommer till insikt så småningom... kram :)
Esmaralda

27 fw:

skriven

Hoppas Mannabonne Glenn mår bra snart så att han kan hoppa omkring och leka igen. Han verkar ju vara en sån härlig och glad hund som älskar livet och har massa energi.

Jag har inte varit så bra på att höra av mig till honom den senaste tiden. Detta för att han jobbar mycket och då vill jag inte störa.. När vi har pratat har det varit han som hört av sig till mig så jag antar ju att det finns ett intresse.. tror du att han vill att jag ska höra av mig mer eller vad har han för tankar kring det? Och har han några känslor för mig? Kram

28 isabella:

skriven

Hej och godmorgon. :) Känns det som att jag bara ska släppa det här nu? kram kram och ha en fin dag :-)

29 Smöla:

skriven

Kram å kärlek till Mannabonne Glenn! Sänder lite energi å hoppas det går fram..
Äntligen tog han ett litet initiativ, men nu verkar han helt Off? Varför detta? Vad vill och tänker han?

Svar: Tack :) Det blev nog helt enkelt inte så som han tänkt sig och därför backar han.. kram
Esmaralda

30 Twins:

skriven

Hoppas Mannebonne Glenn kryar på sig snart! Massor av styrkekramar till honom <3

Ser du om jag och min syster lyckas göra förändringar till det bättre? Jag vet inte vad vi bör förändra eller hur vi ska göra det men vi är nog fast i gamla hjulspår båda två.

31 Tingeling :

skriven

Men lilla gubben då. Stackarn 😔 jobbigt med hoppförbud. Vi får hoppas det går över efter åtgärderna.

Själv har jag haft en skön ledighet och ville inte alls tillbaka till jobbet. Men väl här rullar det på. Är ju snart ledig igen ☺

Kommer jag och dottern iväg utomlands? Kanske nästa år i alla fall?

Kram!

Svar: Ja jag håller alla tummar nu ! Det är oroligt ! Ja ni kommer på en resa och troligtvis nästa år.. kram
Esmaralda

32 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Åh stackars MG 😢. Hoppas han mår bättre snart. Jag vet hur jobbigt det är när ens små pälsklingar inte mår bra. Hoppförbud! Klarar han det? Hur ska du göra? Limma fast tassarna i golvet?
Den hunden jag hade skulle aldrig ha klarat ett hoppförbud.
Vilken tuff sits!

Kram ThereseC

Svar: Ja det känns tufft.. få se vad veterinären säger i kväll... han ÄR ju en hoppig hund och samtidigt en ras som inte mår så bra av att hoppa... kram
Esmaralda

33 Dunegull:

skriven

Uach, stackare! Krya på vovvsingen!

Tror du psykologen blir bra för mig? Hon verka trevlig.

Svar: Tack och ja. jag tror hon blir bra.. kram
Esmaralda

34 Fanny2:

skriven

Hoppas han blir bättre snart. Håller tummarna för honom. ☹️❤

Kram

Svar: Tack snälla
Esmaralda

35 Mariao:

skriven

Hej där!
Stackars Mannabonne Glenn......hoppas han snart blir bättre och sig själv igen.

Out off the blue, dimper det ner ett mail från mitt ex fd sambo. Jag ser att hon kanske ev kan hjälpa mig med en sak gällande mina stora barn. Bör jag fortskrida med "mina planer" här eller ska jag helt enkelt strunta i det?
Kändes iallafall skönt att få någonslags upprättelse efter allt baktalande och falska ryktesspridningar exet hållt/håller på med under alla år sedan skilsmässan.

Kram,
Maria

Svar: Tack... och nja.. kanske du ska ligga lite lågt just nu.,,.. avvakta gärna lite.. kram
Esmaralda

36 Linda:

skriven

Stackars MG, många kryakramar till killen! Ingen svanjakt på ett tag, men hoppas han snart är fit for fight igen!

37 Little miss piggy:

skriven

Hej Es!
Men stackars lilla MG! 😢😞 Hoppas det går bra! Ge honom många krya på dig pussar till honom.

Fick reda på igår att min yngsta kusin väntar sitt första barn. Efter många år kämpande och många missfall så blev hon äntligen gravid och har kommit så långt som i ca v.26-27. Visst tycker jag det är roligt och jag förstår att hon inte vill gå ut med det på fb pga missfallen osv men det jag inte fattar är varför vi inte har fått reda på något förräns nu? Vi är ju ändå släkt. Jag fattar ju att hon inte vill att så många ska veta med tanke på hur jobbigt dom har haft det, men vi är ju ändå släkt och jag tycker faktiskt att vi borde fått veta tidigare. Min lilla syster fattar inte varför jag reagerar då hon menar att vi inte har så bra kontakt. Själv känner jag att vi är ju ändå släkt och har informerat allt förut varför ändra på det nu för? Överreagerar jag? Känner ju lite att då behöver jag heller inte informera släkten men då slår jag vad om att de blir ett sjuhelvetes liv och det blir sandlåde bråk som kastas fram och tillbaks. Varför hålla det hemligt för släkten? Hon gjord det kanske inte för att såra oss men borde väl ändå förstå om det hade varit tvärtom. Vad tycker du, Es? Överreagerar jag? Ska jag sjunka till deras nivå oxå? Så trött på att alltid visa att jag är bättre än dom.
Förlåt, kände bara att jag behövde spy galla lite. Hoppas du svarar mig idag! Kram till dig och MG och hoppas allt går bra med han 💖

Svar: Tack :) HOn har helt enkelt varit rädd för att berätta med tanke på allt som varit.. du ska inte ta det personligt för så är det inte menat.. kram :)
Esmaralda

38 Anna E:

skriven

Hoppas att det går bra, kram <3

Svar: Jättetack
Esmaralda

39 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Herregud hoppas det ordnar sig för älskade mg!

Blir det inget Ullared nu?

Es, Hur stor är chansen att han vill att jag och barnet flyttar till honom och vi blir en familj och en kärleksrelation? Finns känslorna?
Kram

Svar: Ja, jag hoppas på bra besked av veterinären ikväll... min vän tar hand om MG i morgon verkar det som... och då blir det Ullared i alla fall för min del.. han tvekar men kommer att fatta ett beslut inom närmaste tiden. .kram
Esmaralda

40 Drutten :

skriven

Men lilla MG krya på dig ❤️. Kram Drutten

Svar: Stort tack snälla du !
Esmaralda

41 Filippa:

skriven

Hej kommer de lösa sig för min bästa kollega ? De går lite fram o till baka för henne?

Kommer vi umgås någon helg?

Kram

42 Cissi:

skriven

Åh det är den värsta känslan i världen, att oroa sig för någon nära, människa eller djur... skickar ljus o hoppas att allt blir bra.

En av de saker jag oroar mig för är att jag släppte taget för lätt om den här mannen som plötsligt försvann ur mitt liv. Jag var väl lite för passiv och agerade lite sårande när vi sågs sista gången. Rädd för att själv bli sårad. Frågan är om jag borde kontakta honom och be om ursäkt, se om det ändå finns nåt där att bygga på. Eller släppa taget och låta honom försvinna ur min hjärna.
Kan du se om det är meningsfullt, eller om det är dumt att riva upp det igen, det är min fråga.
Kramar


Svar: Tack !! Du kan lugn släppa.. jag kan inte se att denne man skulle vara din soulmate.. kram
Esmaralda

43 Elin:

skriven

Hur blir midsommar?

44 Nilla:

skriven

Hej Esmaralda.
Om han vill satsa på mig kommer han börja ta mer egna intiativ mot mig? Eller måste jag bygga på det? Kommer mer egna intiativ från honom?
Kram

45 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Den här mannen du sett som ska hända snart för mig, inom kärlek ser det ut att bli rätt? långvarigt?
Kram

46 Rebecca:

skriven

Åh nej..krya på dig MG!

En fundering, jag börjar allt mer och mer känna att jag inte hör hemma på jorden. Det är så våldsamt här och folk drivs av sitt ego osv. Tror du att man kan härstamma från andra planeter? T.ex att man har tidigare liv från andra planeter och solsystem? kram :)

47 Mim:

skriven

Men lilla stakaren hoppas han blir helt frisk snart krya på dig söta mg puss<3


undrar om du ser hur sommarn blir för mig?
kramar

Svar: Tack fina.. och sommaren kommer med nya möjligheter.. ta vara på dem.. kram
Esmaralda

48 Skorpan:

skriven

Tack för svar, bra att veta, att både lön o bidrag sjunker 😉.
Kram Skorpan

49 Helena Ir:

skriven

Tack för ditt svar..känns som en liten tröst..

Skickade till MG,och tror faktiskt jag såg honom,låg på magen först med huvudet lite på sne åt sidan..det var någon som kom till honom ,,eventuellt försökte med lite mat..han verkar trött,men tror han märkte av healingen..lyfte på huvudet. Sen satte sig någon ner bredvid honom och klappade och kliade hans huvud..kändes som en varm djurvän som satt där. Kanske det inte var en människa utan hans lilla ängel :)
Det var vad jag såg..kring honom..

Kram :)

50 Naeano:

skriven

Ajdå, stackars MG.. Får hoppas det onda går över snabbt så han snart får leka på stranden å spana efter svanar igen :)

Fundering..

Alltså.. Hur gör jag egentligen med K? Skriver jag det där brevet som tänkt eller är det bättre att fortsätta som jag gör nu? Bara se till det som fungerar och fokusera på att ha trevligt när vi pratar/umgås eller? Känner mig allmänt som en falsk hycklare då jag har så mkt jag vill klä i ord och ta upp, både för min och hennes skull men även för vår framtida relation.. Fast.. Det går ej i dagsläget pga K`s beteende/inställning.. Svårt :/

Nåväl..

Tack på förhand och ha en fortsatt fin dag 🌺

51 Queen :

skriven

Min make ligger hemma sjuk idag...ser du om han blir frisk snart...är lite orolig..kram

52 Lilly:

skriven


Undrar om det finns något meddelande till mig ifrån andra sidan kram

53 Emla:

skriven

Krya på dig MG ❤️

54 Mumin mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan jag på något sätt påverka hans beslut att välja att vara med oss?är den chansen större?
Kram

55 AnnaK:

skriven

Men stackars liten!! Måtte han fort bli bra nu när det är sommar och massa roligheter överallt 😊

Han hyser allt lite varmare känslor va? ( Vad löjligt det lät, men kom inte på nån bättre formulering)

Kram 😊

56 Nettan:

skriven

Kommer det att bli operation?
Krya på MG!!

57 Kiara:

skriven

Nämen stackars MG! Hoppas han blir bra snart!

Ser du om det dröjer länge till innan det är dags för min tur att få barn? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

58 lillanilla:

skriven

Oh vad man blir orolig när ens djur inte mår bra!! Men MG blir bra igen<3<3
Esmaralda, vad är det som händer med min man? Det funkar knas igen! Vad ska man tro?
Kram

59 Lisa.A:

skriven


Åh, stackars lilla goa MG.
Hoppas han snart blir bättre!

Jag sänder healing och hoppas det kan hjälpa till lite.

Kram
Lisa.A

Svar: Tack och så snällt att du sänder healing.. kram
Esmaralda

60 Misstjejen:

skriven

Hej!

Kommer flera personer till invigningen? Är det mindre än 200 personer?

Kommer det går jättebra?

Vad skulle medhjälpare personer tycker om det?

Ha det bra :)

61 Matte:

skriven

Det gör så ont i hjärtat när våra husdjur inte mår bra.
Håller tummar och tassar att han snart är pigg och frisk igen <3
Min vän K och jag har efter ett tag isär börjat prata igen.
Jag vill att det ska bli som förr igen men vill inte göra något fel så att jag skrämmer henne men vill heller inte verka för ointresserad.
Väger för och nackdelar hela tiden.
Hon håller mig på avstånd känner jag.
Ska jag öppna mitt hjärta och berätta hur jag känner eller låta det ta sin lilla tid?
Vad ser du när det gäller vår vänskap?
Hon har en ny vän i sitt liv vilket jag utan tvekan unnar henne men man kan ju ha fler vänner.
Kramar <3

62 CR:

skriven

Åh,så jobbigt,
Man blir så himla orolig. Skickar lite
healing.
Själv är jag magsjuk
Hoppas jag är pigg snart?
Kram till Mannabonne och dig


Svar: Tack för hälsning och stackars dej.. magsjuka är ett elände.. kram
Esmaralda

63 H:

skriven

Åh... krya på lilla hjärtat. Det finns mycket rehabiliteringsmöjligheter idag för hundar, jag hoppas att det finns något som kan hjälpa till på traven när det akuta har stabiliserat sig <3

Känner mig nästan dum som besvärar dig just nu. Men jag har haft ett riktigt mentalt sammanbrott idag. Skulle egentligen behöva en seans men har inte råd. Jag kan helt enkelt inte ta ett klart beslut om lägenheten på landet jag är erbjuden. Jag får sådan panikattack att tårarna har sprutat i timmar (det har varit en tuff månad o jag inser att de inte är lägenheten som är problemet, utan det är detta med allt-på-samma-gång). Men just nu känner jag att jag ska tacka nej, för jag orkar inte annat. Men är så fruktansvärt rädd att ångra mig :-( ändå är detta en skitsak i jämförelse med andra problem. Hur ska jag få lugn??? vad ser du?? Kram

Svar: Känner du att du ska tacka nej för att du inte orkar.. då ska du tacka nej... beta av en sak åt gången så du kommer ikapp.. kram
Esmaralda

64 Tisa:

skriven

Stackars MG, hoppas att han mår bra snart igen <3

Min aptit är så dålig igen, bara tanken på att tillaga maten ger mig kväljningskänslor. Idag blev det bara melonskivor till lunch. Jag brukar kunna tvinga i mig men idag gick det verkligen inte.

Jag känner att måendet börjar sjunka igen. Jag blir så trött på denna bergodalbana, jag kämpar verkligen så gott jag kan, men det verkar inte ge någon vidare effekt. Vad gör jag för fel? Försvinner aptitlösheten?

65 kata:

skriven

Hej

Behöver jag oroa mig för mitt arbete? Det är lite turbulent just nu med ägarbyte.

Kram

66 Malina:

skriven

Men stackars MG och dig! Jag håller verkligen tummarna för att allt ska bli bra. Det är ju allt så hjärtskärande när djuren blir sjuka. Kram!

Svar: Tack o kram !
Esmaralda

67 Mim:

skriven

Tack snälla för svaret
stor kram

68 Tingeling :

skriven

Några nyheter om vovven?

Jag längtar efter att resa, tack för svar. Det ligger ju hos mig såklart. Jag kunde åka nu egentligen men jag har valt att lägga pengar på mitt hem istället. Så det blir mitt alldeles egna. Har till och med köpt för att ha när jag flyttar till 3 rok, dem ligger kvar i kartong ☺ får börja om att spara igen sen efter min flytt, vilket jag hoppas sker snart. Fick ju tips om en lägenhet som skulle bli ledig, men den känns inte helt rätt, tror inte jag vill bo just där nämligen. Fortsätter leta...

När jag tänker på hur jag vill bo och leva så kommer jag alltid fram till att det ska vara nåt med att kunna jobba i vilket land som helst, resa och jobba vart jag vill. Bo enkelt, vill behöver inget flådigt alls. Nästan vagabondera.... Kanske var zigenare i mitt förra liv 😉

I en seans, kan du se HUR jag ska gå till väga för att komma dit jag vill? Även om det gäller flera år framåt? Kanske till och med när min dotter är vuxen. Fast väntar jag så länge blir jag nog galen 😀

Kram!

Svar: Han är hemkommen nu och hög som ett höghus...av allt smärtstillande men verkar må bättre... i en seans kan jag hjälpa dig att se.. absolut... kram
Esmaralda

69 f.:

skriven

Han som jag träffade förra veckan, vad tycker han om mig? Han är inte som alla andra killar utan han gör mig så lugn. Jag känner mig så trygg och säker med honom. Det känns som att vi redan nu vet vart vi har varandra även fast vi är nya för varandra. Är det bara jag som inbillar mig men kan det faktiskt bli något mellan oss i sommar? Har han också känslor som jag? Kram till dig och MG :)

70 Agnes:

skriven

Finaste Herr fralla!
Så dystert att få ont så där...inte kul...

Och att ha hoppförbud...inte lätt att vara hund...

Största krya-på-sig hälsningar till er alla!

Kram!

Svar: Tack o kram från oss båda två :)
Esmaralda

71 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut att hända något roligt under sommaren?
Kram

Svar: Kommer hända både det ena och det andra om du håller dig framme.. kram
Esmaralda

72 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda tack för svar idag.
Är M singel tror du och det över med A ? Vad får du för kännsla med honom.
Hur går det för MG ?
Kram & Love
💗💗💗

73 Linda N:

skriven

Stackars lille goe hund. Vad kan man göra för att få bukt med det?
Håller tummar och tår och skickar massa tankar på kul bus som MG kan hitta på när han mår bättre.

Fy för när ens djur inte mår bra!!

Svar: Ja man är så maktlös men han verkar må lite bättre nu i alla fall.. kram
Esmaralda

74 Lena:

skriven

Han har i alla fall världens bästa matte!!!!!!!!!!!!

Svar: Det var snällt sagt... kram :)
Esmaralda

75 s:

skriven

Kommer det gå bra för min kollega som väntar smått?

76 Hedwig:

skriven

Stackars Mannabonne, Sven (min hund) och jag tycker mycket synd om dig och din matte/husse. Ta det lugnt nu lille gubbe och vi hoppas att du snart blir bra igen. Kanske kunde lite hundsjukgymnastik hjälpa dig, eller healing?

Svar: MG hälsa att han är lite piggare fast rejält hög av allt morgon och tycker sig just ni inte ha några bekymmer alls :) Ja gymnastik och healing tror jag kan hjälpa.. kram
Esmaralda

77 S💗shima:

skriven

Hej ser du när jag blir gravid när kommer det att ske?Kram

78 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Puh... vår chef verkar så otroligt ointresserad av det vi i gruppen gör. Han är mest intresserad av sin egen kanal mot sin chef och företagsledningen. Det är trist, vilket vi är fler som tycker.. i nuläget har jag ingen vettig kontakt alls
med honom och det känns sådär. Hur ska han kunna bedöma hur vi levererar eller inte när intresset är så obefintligt? Tänker också på mitt osannolika möte i helgen som var, det känns som att det kommer hända på nytt. Det känns lite som att vi kommer springa på varandra igen? Kram :)

79 Fira:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han bestämt sig för att INTE vara med mig? Är han säker i sitt beslut?
Kram

80 Grethe:

skriven

Åååååh, men åååååh STAKKARS MANNABONNE!!!! 😢😢😢💜💜💜 Håper det går over fort da, og at han er forsiktig!!! Inget hopp o spring da.. God bedrings klem fra Grethe 😃 💖

Mitt hjerte er knust nå om dagen, jeg ble "mamma" til et lite rådyr om onsdan som var, hadde hånd om ho i 2 dager (matning annen hver time), jeg ble sååååå glad i ho!!! Gjorde mitt alt for at noen skulle kunne ta hånd om ho, men det gikk dritt 😢😢😢 Så måtte avlive ho på fredag.. Og mitt hjerte er knust, jeg ville jo at ho skulle få leve!!! Men.. Bambi döpte jeg ho til.. ♥️♥️♥️ Gjorde jeg rett, Ezmaralda? Har Bambi det bra nå?
Klemz fra Grethe 😃

Svar: Tack ska du ha :) Jag förstår din sorg.. så hemskt.. men det fanns inget val och det ska du känna frid i.. kram
Esmaralda

81 Fia:

skriven

Hej Esmaralda.
Uppdatera om mgs mående sen!

Nu har vi bråkat. Min känsla är att jag lägger locket på och går vidare. Berörs han och kommer han ångra sig?
Kram

82 S💗shima:

skriven

Es.. ser du när jag blir gravid?? Hur många månader??kram

83 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Berörs han något utav vårt bråk? Kommer han ångra sig eller tänka till?
Kram

84 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Händer något nytt inom kärlek mig inom kort? Ser den mannen som ska komma ut att vi går in i en relation?
Kram

85 Susan:

skriven

Aj, aj, stackars MG, me lite kärlek o omtanke ( & medicin) blir det snart bättre ❤️

86 Lilly:

skriven


Undrar om det finns något meddelande till mig ifrån andra sidan kram

87 Queen:

skriven

Kommer det hända något spännande I år för mig...kram

88 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om de har pratat om mig? Pratar de strunt om mig? Pratar han strunt om mig?
Kram

89 Hmm:

skriven

Står o pratar med en väldigt speciell dam just nu...men samtidigt känns hon lite läskig...vad har hon vart med om egentligen.....

90 Alie:

skriven

❤️ Jag håller alla tummar jag kan för MG och skickar en stöttande kram till dig! 😘

91 <3:

skriven

Godkväll igen kära Esmaralda, skulle gå in och beställa din bok och ser nu att jag stavat ditt namn fel hela tiden. Ber om ursäkt.
Ger det sig med D snart ? Han skrev att han behöver tid och ältar fortfarande att jag var kär i någon annan när vi var ihop. Det är som att hälla vatten på en gås just nu med honom.
Han grattade mig i helgen så lite verkar han bryr sig om mig ändå.
Kram & Love

92 Lyckan :

skriven

Vad skont att mg e hemma nu Och mar lite battre💓
(lite svort att Skriva fran en dator utan de sista bokstaverna fran alfabetet saknas 💻🤔

Undrar om du ser en forandring komma snart som gladjer?
Kram 🦋

93 Mollyd:

skriven

Men lille gubben då, hoppasdet ordnar till sig igen. Man blir ju orolig ända in i hela kroppen när de 4-benta blir sjuka. Krya på dig lillhunden.
Ser det bra ut kring mig?

Kram från en annan matte

94 Love❤️:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det en annan kärlek för mig?
Blir den man jag kommer träffa härnäst jag går in i en långvarig relation med?
Kram

95 Mimlan:

skriven

Hua! Stackars MG! Hoppas det gick bra idag och att han redan är lite piggare.
🐕

96 Efter regn kommer sol?:

skriven

Vår lilla bebis verkar fått virus och blivit nästan helt syrgasberoende. Tror du att det kan vända och hon blir piggare för en tid eller blir hon bara sämre och sämre nu? 😢

Hoppas att din vovve kryar på sig ❤️ Kram

97 Susanne Amalia :

skriven

Stackars MG jag hoppas att du mår bättre.. Nu får det bli stillhet tills det blir bra... Ungefär fem veckor kan det ta... Sele och inga skutt... Ta det lugnt kramar 💕 EllaBella hälsar... 💕och jag med...


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: