Annas spådom....

Dagens gästbloggare är; Anna

God kväll

Om du vill Ez så får du gärna publicera detta mail på bloggen

Jag blev så glad idag när jag läste om hur du spår.

Jag plockade fram mina seanser som jag fått och det är en om året i 12 år och jag läste igenom dem alla och fick en hel del rysningar.

I en seans skriver du att jag ska vara beredd för Theo ska snart gå över till andra sidan och kort efter kommer en ny valp till mig på  udda vägar.

Precis  så blev det.

Theo fick ett allvarligt hjärtfel bara ett par månader efter seansen och på inrådan av veterinären fick han avlivas. Det var hemskt.

  Några veckor senare berättar en arbetskamrat att en släkting till henne  fått en hund med  underbett som ska avlivas  eftersom det skulle kosta om man behövde dra ut tänder och dessutom var det fult. 

 

Det kändes i hjärtat och jag  åkte dit för att träffa valpen.

En liten svartvit blandras  som la sig tillrätta i min famn meddetsamma. På så sätt kom  Runar in i mitt liv.

Jag fick låta dra ut två framtänder på honom som annars hade gått in i  käken nedan men annars lever han utan problem med underbettet och folk tycker att det ger honom karaktär.

 

I en spådom sade du att min äldsta dotter skulle flytta utomlands och det kunde jag inte alls tänka mig eftersom hon var blyg och hemkär och trivdes mest hemma.

Men  så  läste hon ett år utomlands mot alla odds och trivdes så bra att hon sedan flyttade tillbaka dit, gifte sig och väntar nu sitt andra barn

En annan spådom var att  jag hade risk att drabbas av en allvarlig sjukdom men inte skulle oroa mig för om det hände så skulle jag bli helt frisk. Jag fick cancer och är nu friskförklarad.

 

Jag skulle möta min soulmate och det trodde jag inte på. 

Jag hade ingen önskan om en ny man i mitt liv och kände att på den biten hade jag fått nog.

Men som det var spått så mötte jag Jarid  som var min lärare på en kvällskurs. Det hettade till redan första gången och efter tre kurstillfällen undrade han om jag ville med ut och ta en öl. Om jag ville!

Nu lever vi tillsammans sedan 3 ½ år  och jag älskar den mannen över allt annat

 

Det var lite om mina spådomar

Allt har inte slagit in och somligt väntar jag på fortfarande på och tror det kommer.

Det bästa med dina seanser är den starka känsla de ger.

Jag kände som att jag kunde  förflytta  berg och blev mycket gladare och piggare

Tack för allt snälla fina Ez och sluta aldrig spå. Du är guld värd

Kram till dig och kram till er alla om nu mitt mail hamnar på bloggen

Anna

1 Boudica:

skriven

Äntligen hemma, frusen, trött, tåg som gick i sightseeing fart.
Värmande mat på spisen, kaffe på G.

Önskar att jag kunde skriva en gästblogg, men har inget vettigt att skriva ÄN, men kanske nån vacker dag ;)
Däremot är jag nyfiken på när bloggfolk träffat Es, för så många år sedan och sedan hittat till bloggen.
Funnits en del sånna nu! Men det är bara min nyfikenhet ;)

Alltid intressant att läsa hur du gör seanserna, och berättelser, har ju själv fått flera genom åren, men mest varit om rådgivning, inte så mycket framtidsfrågor. Kanske dags för en ny snart!

Men får för tillfället nöja mig med en liten fråga här.
I natt vakna jag av en dröm, om det nu ens va en dröm, för allt jag minns är ord, min ängel kanske.
Det handlade om att jag fick höra att min sjukdom inte kommer att bli värre, men att något oväntat/märkligt kan ske innan jag blir bättre.

Får du till dig något om denna dröm/budskap?

KRAM!

2 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir så glad när jag hör andra träffa kärleken och jag kan bara hoppas att det snart är min tur.
Es, ser du inget specifikt alls angående mötet med en kärlek?
Kram

3 Förtränga intryck - Ghostwriter :

skriven

Jag är ju sjuk men hade en träff inbokad med någon som kommer i förbi farten. Skulle det mötet kunna leda till mer?

Personen är dock svårläst och inte så social. Läser jag av folk på avstånd bättre än jag tror? Jag är iaf noga med att inte döma på en gång även fast jag bildar en uppfattning/får medial uppfattning...
Vilket gjort att jag förträngt dåligt beteende :/


Kram

4 Tingeling :

skriven

Härligt! Fick samma känsla som beskrivet ovan när jag fick min seans. Fick som en insikt i saker och ting, som även inte blev skrivet i seansen. Tyvärr råkade jag radera mailet. Hade gärna velat gå tillbaka och läst. Fick veta både här och nu, men mest längre fram i framtiden och även för min dotter (beror också på frågorna jag ställde). Tänker ibland på ny seans för att få mer här och nu och kanske ett år framåt. Samtidigt som jag inte känner jag behöver det lika mycket som sist. Är mest nyfiken ☺ och just att jag inte har min seans kvar.

Trevlig kväll!

Kram!

5 P:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du att jag och den här killen hade passar varandra väldigt bra trots allt? Brukar han tänka på mig?
Kram

6 Virrhönan:

skriven

Vad härligt Anna och läsa om dina seanser. Håller tummarna att många saker till komma slå in och stort Lycka Till med din kärlek❤️
Man blir så glad när man får läsa alla gästbloggar om olika saker och ting och får höra hur väl allt slår in som du spår om. Du är helt fantastisk Ezmaralda och träffsäker. Har själv funderat lite över en seans men är lite rädd för att gå så djupt, lite rädd för att höra vad jag måste ta tag i för det är mycket. Får se en annan dag😊
Den jag har ett gott öga till sken som en sol idag, det lät som han saknar mej? Det känns som det gnistrar när vi ses, känner han det med?

7 erika:

skriven

Hej! Har du några tips på hur jag kan finna min soulmate?

8 Michaela:

skriven

Fantastisk läsning Anna och visst är hon duktig vår kära Es :) All lycka i framtiden! Kram

9 Browallia:

skriven

Tack Anna för att du delar med dig av dina spådomar.

Esmaralda, jag har äntligen hittat ett sätt att träna på som passar mig. Jag trivs med coacherna och de andra deltagarna. Ser du om jag kommer hitta nya vänner där som jag skulle trivas att umgås med utanför träningen?

Kram

10 Jl:

skriven

Hej Esmaralda.
Du har sagt länge att chansen är stor att jag ska träffa kärleken i år eller nästa, åren har gått, jag är singel men vill finna kärleken.
Är det verkligen påväg att mötet kan ske snart?
Kram

11 Helena Ir:

skriven

Kram till dig Anna,som ville berätta!

12 Hedwig:

skriven

Hej Anna!
Det var kul att läsa din gästblogg. Vad bra att Jarid och Runar har kommit i ditt liv! Jag blev lite arg när jag läste att folk inte ville ha en hund som endast har underbett. Om man inte ens har råd att dra ut några tänder, borde man inte skaffa sig en hund anser jag. En hund behöver inte vara vacker utan får gärna ha några ´skönhetsfläckar´. Min lilla hanhund Sven har också underbett (han är en blandras av i alla fall ShihTzu och Malteser)och han har 1 tand som helt sticker ut. De flesta tycker att det ser väldigt gulligt ut och det tycker jag med! Hoppas att du får njuta av Runar (och Jarid) många år till!

13 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Litar han på mig? Känner han förtroende till mig? Och tycker jag är en bra person?
Kram

14 Hanna:

skriven

Hej.
Vet inte om du kan se nåt med borttappade saker. Om du kan det så letar vi efter dotterns iPad. Den är i ett svart fodral med ett klistermärke på baksidan som ser ut som en blixt.

Tack på förhand!

15 F :

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

16 Lilly:

skriven

Ser du om vi kommer få fler barn

17 A:

skriven

Oj så spännande. Tack för att du dela med dig,det var många seanser det:)

Es ser du när jag möter min soulmate?
kram




18 <3:

skriven

Godkväll kära Es och Anna. 12 seanser det var inte illa. Kan du se något om det går vägen med fakturan ?
Blev lite onödigt strul med allt. Så den fick korrigeras. Hoppas att F inte ser igenom den och börjar ifrågasätta.
Är det dags för mig Så med en seans eller ska jag avvakta och jobba med det du skrev i förra seansen?
Kollar på reprisen av min favorit serie Vår tid är nu. Kan verkligen rekommendera den serien på SVT.
Kram
💗💗💗

19 Adad:

skriven

Wow du är så duktig esmaralda!

Snälla Es, var är min soulmate, när träffas vi??? Längtar efter honom. Finns det något jag kan göra gör att påskynda träffen eller hålla extra utkik i något sammanhang? Längtar sååå

20 HOLLY:

skriven

Tack fina du Anna för dina fina ord om Ez! Ja, hon är verkligen en guldgruva. Alltid så ärlig och godhjärtad. Hon hittar inte på något bara för att fylla ut texten. Därför är hon och känns så pålitlig. Jag har precis samma höga tankar om henne som du har. Hon behövs verkligen som en motvikt till många av de andra som kallar sig för medier. De borde skämmas för att luras, bara för att smöra sina egna egon och tjäna pengar på sina medmänniskors djupa sorger och förtvivlan.. Därför önskar jag att Ez kunde bli ännu mer känd så att fler kunde få bli glada och nöjda. Jag är såååå innerligt tacksam för att jag har funnit Ez

Kramar till er alla

21 Zejnep:

skriven

Hejj det är så att jag har starka känslor för min tjej/ex vill verkligen veta om hon är den rätta för jag dör föe henne älskar henne som fan

22 K.K:

skriven

Härligt. Måste vara jättekul att gå tillbaka så länge å läsa om allt.
Det har sållat ur dig med männen här och det känns skönt.
Men den äldre mannen vill jag verkligen inte släppa ❤
Vad ser du om honom? Får vi verkligen inte till något seriöst?
Vill han verkligen inte ha mig som "sin?
Allt känns bara så himla rätt och bra när vi ses. Det är som vi skulle vara ett par men ändå inte?
Hur ser närmsta tiden ut med honom?
Kramar till dig Es ❤

23 K.K:

skriven

Härligt. Måste vara jättekul att gå tillbaka så länge å läsa om allt.
Det har sållat ur sig med männen här och det känns skönt.
Men den äldre mannen vill jag verkligen inte släppa ❤
Vad ser du om honom? Får vi verkligen inte till något seriöst?
Vill han verkligen inte ha mig som "sin?
Allt känns bara så himla rätt och bra när vi ses. Det är som vi skulle vara ett par men ändå inte?
Hur ser närmsta tiden ut med honom?
Kramar till dig Es ❤

24 Solstjärnan:

skriven

Hej😊

Tack Anna för din gästblogg.
Roligt att få läsa om hur saker slått in och blivit verklighet, även sådant du inte väntade dig.

Es, du är ju nog " one of a kind" minsann😊😊
Är så glad och tacksam för att du finns.😊

Väntar o önskar angående det du spått till mig- en dag hoppas jag att det blir verklighet.

Kram Solstjärnan 🌟

25 Skorpan:

skriven

Härligt Anna! Med dottern som åkte utomlands, den nya valpen och sen mannen också :). Alltid lika roligt att läsa om andras spådomar, speciellt de som slagit in. jag hopas som du Anna, att Es ALDRIG slutar spå...

Drömde att jag var nedblodad, i sängen syntes ingenting, och det verkade som om ingen annan såg det. Har detta något med jobbet att göra? Min kompis på jobbet spelade upp en låt för mig igår, som handlade om att stå på klippkanten, och det var verkligen en låt som passade bra in... Dr kom änglar på tal, änglaseminarium med Lorna Byrne?

Kram Skorpan

26 Madeleine :

skriven

Åh vad roligt att höra Anna och så häftigt att du har gjort det i 12 år.
Själv gjorde jag min första i början på sommaren och det har inte hänt så mycket än men det kanske kommer.
Dock så vågade jag göra en resa tillsammans med min dotter och det gick hur bra som helst precis som Ez sa att det skulle. Så nu har jag blivit modigare och funderar på en resa till nästa år.


All lycka till Anna

27 Hej :

skriven

Försöker våga mer. Åkte på bussresa själv för ett par veckor sedan och jag överlevde.
Anmält intresse för större lägenhet kan det bli något?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: