Favoritkonstnären !!

 
Jag måste bara slå ett slag för konstnären Alexandra... Soulmama Arts.. och för hennes nya underbara kollektion av djur !!
Jag älskar vartenda ett av dem !!
 
 
Hattbjörnarna !!!  De är så helande att det känns ända in i hjärterötterna !!
 
Affisher / målningar och kort......
 
 
Vill du veta mer - beställa eller komma i kontakt med Soumama så hittar du henne här:
 
http://www.soulmamaarts.com/
 
 
 
 
 
 
1 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Oj oj så fina. Tänk en sådan härlig bild på väggen. Älskar detsuttom mycket färg.
Es, ser du klart att jag redan har körkortet när jag möter kärleken?
Har inte bokat uppkörning förrän några månader fram.
Men har jag det redan innan?
Kram

2 Anony:

skriven

Hej Esmaralda.
Om jag berättar för henne får jag räkna med att han blir sur på mig då?
Hur skulle hon ta det?
Kram

3 <3:

skriven

Gud så söta målningar <3 Med tanke på förra inlägget så är jag nog en hamster med tjocka kinder som sitter i baren och dinglar med benen. Kände lite wow för första gången på länge fick ett kort idag på en lagom söt kille från balen på Grand. Var tyvärr inte med på den. Hade nog känt mig som Askungen för en kväll. H som var med på balen skulle kolla läget lite åt mig. Var han som skickade kortet. Kan den här Patrik B vara något för mig på lång sikt singel ? H är lite flörtig av sig och har nog varit väldigt poppis i sin ungdom.
Kram
<3 <3 <3

4 O:

skriven

Vackra bilder.. ska titta in på hennes sida och beställa något.
Kommer jag att få möjlighet till arbetsplatsbyte på mitt arbete.. eller vill dom säga upp mig? Kram

Svar: Underbara bilder gör hon !! I första hand ser det ut att kunna bli byte.. kram
Esmaralda

5 Helena Ir:

skriven

Hon är duktig,tjejen! Fina allihopa..och ska gå in och titta..

Kram :)

Svar: Ja, hennes konst går rakt in i hjärtat på mig och de där hattbjörnarna alltså....
Esmaralda

6 Aa:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att klara av tjänsten om jag tar det vikariatet som biträdande butikschef? Med mer ansvar?
Kram

7 Ht:

skriven

Hej!
Om jag söker chefstjänsten på mitt jobb, finns det någo chans att jag får den?
Kram!

8 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Dröjer det flera år innan jag möter kärleken eller bör den komma innan dess?
Kram

9 Skorpan:

skriven

Mycket fina!
Duktig konstnär :).
Edunburgh o England o Skottland, varför har de sån dragningskraft? Ser ut som ”hemma” :).
Kram i kvällen - Skorpan

10 Michaela:

skriven

Otroligt fina! Sån skulle jag vilja ha :) Kram

Svar: Javisst är dom fina !!!! Helt underbara ! kram :)
Esmaralda

11 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,

Det har lättat något kring min arbetssituation, men hur kommer det sig att den här chefen verkar ha sånt ogillande mot mig trots mina leveranser. Han känner mig inte och verkar inte vilja känna mig heller så vad består motståndet av? Vad har jag gjort för fel som landat i det här? Kram från mig :)

12 Fatima:

skriven



Kommer vi få resa utomlands mycket i framtiden o se nya länder?

13 BD:

skriven

Ska in och titta fina de är:)

Ser du hur jag möter min nästa kälek?
kram



14 Berg:

skriven

Shanti har anlänt, hon har en utmaning framför sig. Med kortet du skickade på big Ben, så tänkte jag att "klockan är slagen". Så jag hoppas givetvis, men tycker det ser mörkt ut. I alla fall om inget större sker på hans front, som ändrar spelreglerna. Ser det ut att ljusna i närtid, eller jobbar Shanti mer med "tiden" ?

Svar: Ibland hjälper talismanerna på ett sätt som man kanske inte riktigt är beredd på... din Shanti står dig nära.... du kommer få hjälp.. kram :)
Esmaralda

15 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Gifter jag mig? Går jag in i ett förhållande snart kommer kärleken till mig? Men dröjer det flera år? Kram

16 Lulu:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer han komma på att han vill vara med mig? Finns den chansen?
Kram

17 Sus:

skriven

Hej
Kul med konst....
Vad kan jag säga så jag får ett svar?
Love sus

18 Fatima:

skriven



Kommer vi få resa utomlands mycket i framtiden o se nya länder?


Svar: Definitivt blir det en hel del resor.. kram
Esmaralda

19 G.H:

skriven

Så snygga grejor! Ska definitivt kolla in:) ... har för mig att du länkat till henne förut, fast då var det foton!

Känner att jag fått en orättvis utvärdering på jobbet. Undrar om chefen ändå förstår hur det ligger till? Kommer de bli nöjda med mig? Och kommer mina kollegor sluta prata så mycket om varandra hela tiden? Känns som det eskalerat och folk mest sitter och pratat skit om varandra!

Kram:)

20 Anja:

skriven

Hej Es

vad får du för bild av min tillkommande?
kram

21 undrisen:

skriven

Hej Es

Är min blivande en kock,älskar han att laga mat?
kram

22 Agnes:

skriven

Nu har lilla Fröken Shanti kommit! Tillsammans med ett väldigt fint kort!

Tack!

När Shanti pillades bort från tejpen, så verkade hon vara en liten blyg viol!
Gäller att hålla rätt på henne, då hon är väldigt gracil.

Lägger henne i kuvertet när vi ska sova, så hon inte försvinner in under sängen...har sängstommen på byråer, vilket gör att det är väldigt svårt att få tag på sådant som ramlar ner inunder...

Hur är det med de andra två kines-talismanerna?

Kommer inte ihåg om det var gabbe först o sedan frasse....

Är det någon fräs kvar i dem, eller ska de, eller den med minst krut kvar, bli pensionerade o hamna på väggen?

Saltbad, kanske?

Ska bli intressant framöver nu med Lilla Fröken!
Hon är söt med lite nagg som kärvar lite när jag stryker på henne...som jag, lixom...jag är ju oxå en smula kärv om någon skulle få för sig att stryka på mig, haha!

Nu dax för sängen!

Natti!

Kram o tack!




Svar: Jag tror att din Shanti kan få extra fart på de två andra... ibland funkar det så... att en ny ger av sin energi och delar med dig... ingen av dina gamla är döda.. så jag hoppas de ska samverka nu. Din Shanti var lite oregerlig och bytta plats när jag laddade henne... ivrig att komma till dig.... ha nu en bra dag.. kram :)
Esmaralda

23 AnnaK:

skriven

Underbara!! Brukar vara in och kika på hennes grejer. Men var längesen nu! Tack för påminnelsen 😊

Kram 😊


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: