I morgon gäller det.......

 
Bara så ni är beredda.... i morgon går startskottet .. då kan du beställa din talisman... din  Shanti....
all info kommer att  finnas på bloggen i morgon bitti
 
Kram o kärlek
1 Elsebettan:

skriven

Ja, då ska jag hålla mig framme. Äntligen ! Jag har väntat så.

2 Mimi:

skriven

Ja:)

undrar om kärleken dyker upp innnan året är slut?
kram

3 Hm:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han vara klar över hur han vilk ha det? Eller finns de risk att han ändrar sig?
Kram

4 Jaget:

skriven

Jag ska vara på hugget och boka tidigt så jag inte missar den här gången. Vilken tid kommer inlägget?

Svar: 5.30... väldigt tidigt... jag lägger in det nu så kommer det automatiskt för vid den tiden är INTE jag på benen :) Men jag tal alla mail i den ordning som de kommer.... kram
Esmaralda

5 CA:

skriven

Hej
Kul med det nya gänget men jag tror det fortfarande finns lite gry i min Gabbe, har fått för mig att han väntar in något men vad vet jag inte.

Har fått ont i ryggen, lite illamående, hoppas det går över. Har ätit alldeles för mycket socker ett tag, behöver hjälp att sluta med sockret, hoppas det går nu i veckan.

Kram

6 Hmm:

skriven



Kan du se hur länge till vi behöver jobba som vi gör nu. För att nå vårt mål. Kram

7 F:

skriven

Har 2018 några positiva överraskningar till oss

8 Hemligkvinnavid40:

skriven

Känner han nåt för mig? Är han rätt för mig?

9 ås:

skriven

Hej E!
Suttit sen 5.30 för att anmäla mig. men det kom inget inf. jag skrev att jag ville ha en liten o orden för det på din mail.
Nu är jag så trött o vet om jag ork sitta o vänta. bokat har jag betalar in när jag vet hur o vart jag ska göra det hopas dett räcker.
kram

Svar: Bara andas ut.. jag har inte öppnat mailen än och har du redan mailat o följt instruktionerna så har du fått en Shanti också... mailar dig snart.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: