NÄR DIN TALISMAN KOMMER.....

 
I natt var  jag uppe ett par gånger för att rikta  talismanerna åt rätt håll.... saltbadet är de klara med... och det följer lite andra ritualier också  som jag inte berättar om...  de är av det hemliga slaget...men som involverar   väldigt gammal kunskap och mycket energi så idag är jag trött!
 
När din talisman kommer på posten så se till så att DU öppnar kuvertet.. det är MYCKET viktigt att du är den som rör talismanen först ! Den är laddad och inställd på dig och när du för första gången tar den i din hand.. skapas det starka bandet mellan er.  Det är då den aktiveras.
 
Ha den nära dig om dagarna och sov gärna med den under kudden om  natten !!
 
Någon undrade om det går att ge bort en talisman.. tex i julklapp och det går hur bra som helst
 
Då ska du  följa instruktionerna från blogginlägget tidigare idag...  men skriva att den ska vara en gåva och hur du vill att den ska laddas.
 
När sedan talismanen kommer  så får du inte öppna kuvertet.
Det måste vara den som ska ha talismanen som öppnar.
Du kan förvara den i månader i ett tillslutet kuvert och kraften förändras inte.
 
Prata med din Shanti  ibland och behandla henne  väl
Glöm inte att tacka  henne och lita på att hon kommer att jobba intensivt för dig.
 
 
IBland kan Shanti  ta över och leva sitt eget liv - om du tex är i fara !
 
Då sätter den prio på att rädda och hjälpa dig och därmed kommer dina önskningar i andra hand.
 
Min dotters talisman gjorde exakt så.... hon kände starkt av den hela tiden tills hon en dag skulle svänga över gatan med sin cykel.. hon såg sig inte för.. det kom en bil... och precis  ögonblicket innan min dotter svängde fick bilföraren solen i ögonen och  tvärbromsade.... och det ska man tacka talismanen för. Annars vet man inte hur det gått. Talismanen tog ut sig ordentligt  och behövde flera veckor på sig att ladda upp sig på nytt  och ett extra saltbad
 
Shantis största uppgift är alltså att rädda dig om det behöbvs - och därefter gör hon vad hon kan för att uppfylla dina önskningar !!
 
Har du redan en talisman från en av de äldre kullarna så är det inga problem... de trivs i flock  och de hjälps åt  med dina önskningar !!
 
OBSERVERA.... all info om hur du beställer finns på blogginlägget från i morse så följ instruktionerna där.
 
En hel flock ivriga Shanti talismaner väntar på att få komma hem nu !!
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
1 Dunegull:

skriven

Spännande att följa hur det går för de som beställt.

Ser du ngn långresa för oss de närmaste månaderna?

Svar: En resa kommer... kram
Esmaralda

2 Madeleine :

skriven

Hej ez!
Jag har kommit in igen svacka då jag tycker inget är roligt, orkar inte med skolan och blir lätt sur. Hur ska jag göra för att komma ur svackan?
Hur ska jag få en bättre balans i mitt liv?


Kram

Svar: Ge dig själv avkoppling och slappna av i stunderna... du kan bevara att bara vara.. kram
Esmaralda

3 nj:

skriven

väntar så på min Shanti..känner den kvinnliga energin från henne..tror också att Gabbe blir glad för kvinligt sällskap:)..tror han behöver det..

sker det något speciellt under veckan?? kram

Svar: Ja det känns som att Gabbe blir riktigt glad och lever upp på nytt.. kram
Esmaralda

4 Helena Ir:

skriven

Fantastiskt vilken förmåga! Så skönt att höra att det gick väl för din dotter!!

Kram :)

5 Lilly:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

6 Skorpan:

skriven

Energikramar..
Undrar om jobbet finns i min periferi?
Tack för svar idag!
Kram Skorpan

7 Hmm:

skriven

Ser du om mina syskon kommer skaffa barn och familj de börjar bli gamla.

8 💕 Zoey💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om N tänker på mig någon gång? Såg han mig i fredags? Mycket tacksam för svar! Kram Zoey 💕

9 Lilly:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

10 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda var det någon från andra sidan som ville spela mig ett spratt med ytterdörren på förmiddagen som inte var låst?
Kram

11 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att jag får mitt andra barn och lever familjeliv innan 30?
Kram

12 Virrhönan:

skriven

Vilken dag! Talismaner och utmaningar har avlöst varandra. Energin har varit på topp, inte kan det vara så att Shanti redan har börjat jobba? Jag har sjungit och hejat på folk och gett blickar till snyggingen. Han verkade positivt överraskad, kan det luta åt att han hör av sej tror du? Roligaste måndagen på länge. Hoppas det håller i sej. Ha en bra måndagkväll. Stor Kram :-)

Svar: Heja dej och nog tror jag att din Shanti kan ge dig kraft även härifrån och redan nu.. kram :)
Esmaralda

13 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han barn sedan innan mannen jag kommer att träffa?
Kram

14 Ghostwriterfeelings:

skriven

Åh jag vill bara möta den där magiska killen. Är det min nya vän eller någon helt annan?

Bor han i min stad/nära?


Kram

15 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Är alla talismanerna tagna redan?

Svar: Nejdå det finns några kvar.. jag tog en stor kull den här gången för jag ville ju gardera mig att så många som möjligt skulle få.. kram :)
Esmaralda

16 Maleficent:

skriven

Har inte råd med Shanti just nu.
Ser du något speciellt om mötet med denna kvinna, eller omgivningen? Sker det snart?

Svar: Det kan dröja en tid faktiskt.. kram
Esmaralda

17 U:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns de risk att han ångrar sig eller börjar krångla när jag väl träffat någon ny?
Kram

Svar: Nej det ser inte så ut.. kram
Esmaralda

18 Mysan:

skriven

Spännande med talismaner, har dock redan en :)

Testar att ställa en fråga. Kan du se någon varning kring mig eller någon i min närmaste familj? Har bara fått en sån stark och oförklarlig obehagskänsla och oro inom mig. Kan inte slappna av och känns som något hemskt kommer att hända. Försöker fokusera på annat och vara positiv, men blir ändå lite rädd.

Svar: Jag ser inga tecken på att en katastrof närmar sig.. kram
Esmaralda

19 JOBB:

skriven

Hej Es

Ser du om det lättar ekonomiskt för mig snart?
kram

20 Fanny2:

skriven

Frestad men sen kommer andra utgifter... Vilken vacker snäcka och kreativt med talibanerna på.

Min Frans har saltbadat i några nätter nu. :3

Es, tror du att S slår igenom? Jag ställer mig tveksam men man vet aldrig...

Kram

21 Alie:

skriven

Det ska bli så spännande.. ser fram emot min Shanti och hennes krafter ✨

Jag var på intervju idag gällande en tjänst jag hela tiden tvekat till då jag tror!den är för kvalificerad för mig, dvs den kommer kräva mycket av mig. Intervjun gick strålande och jag tror det kan luta åt att jag erbjuds den ( ännu en intervju kvarstår dock) men är sååå kluven OM jag erbjuds den.
Vad ser du kring detta?
Kram 🙏

Svar: Ja hon är i full gång med förberedelserna nu ! Tar du tjänsten så blir det utmanande men om du verkligen vill detta och har fokus så växer du med jobbet och det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

22 Heat:

skriven

Hej es, ser du något spännande i mitt liv de 7 kommande månaderna?

Ps det här med talesmanner låter väldigt lockande ❤️

23 Sus:

skriven

Hej
Finns det något jag kan göra....
Love sus

24 Mirre :

skriven

Hej Es!
Borde jag plugga mer självständigt (och skippa skolan vissa dagar) istället för att gå dit och inte hänga med på föreläsningarna? Tror du det hade funkat för mig? Har ganska dålig självdisciplin men då får jag iallafall öva på det! Känns läskigt, eftersom jag är rädd att missa något i skolan, har inte varit hemma en enda dag sen vi började men samtidigt känns det som att jag kan lära mig bättre själv hemma när jag ändå inte hänger med ibland. Ser du om detta arbetssätt hade funkat?
Kram :)

Svar: Nej det känns som om föreläsningarna är viktiga för dig så skippa dem inte... kram
Esmaralda

25 Hedwig:

skriven

Hej!
Jag undrar om jag behöver Shanti eller är hennes morfar fortfarande aktiv...?

Som jag redan skrev är jag mycket orolig för en kompis. Hon verkar ´tappa sammanhanget´ helt och till och med påverkas av något mycket negativt. Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag bara be för henne ,kontakta hennes föräldrar eller en alternativ terapeut som hon konsulterade för några månader sedan?

Svar: Morfar är vid liv... helt klart !! När det gäller kompisen så ser det in ok ut.. prata med någon annan som står henne när för är ni två är det lättare att fatta beslut om vad som behövs göras... hon behöver hjälp.. kram
Esmaralda

26 Alina:

skriven

Hej Es

ser du något bra som händer mig?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: