NU KAN DU BESTÄLLA DIN TALISMAN!!

 
Nu är talismankullen klar för sina nya ägare !
 
De heter Shanti och har kvinnlig energi...  väldigt stark sådan....
Det finns både stora och små... och de har samma kapacitet oavsett storlek.
 
 
 
Vill du  ha en Shanti - då följer du instruktionerna här nedan:
 
 
1.   Kostnaden är 500 kronor och  antingen swishar du eller sätter in på  plusgirokonto:
 

1354552-0  till  Framtid & Rågivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN:  se 9500 0099 6042 1354 5520

bic-KOD(SWIFT) NDEASESS

eller

 

swish: 123 597 9752

 

2.  Maila mig så snart du satt in pengar och tala om hur du valt att betala.

Tala också om i mailet VAD DU VILL UPPNÅ MED DIN TALISMAN.

Det kan vara tre ord eller tre meningar... eller bara en mening.

Dock inte  mer än tre önskningar !

 

3. SKRIV NER DIN POSTADRESS så att jag kan  skicka din  Shanti !!

 

4.  Tala om ifall du vill ha en stor eller liten

 
Talismanerna har redan gått igenom en avancerad reningsceremoni så nu är de "blanka" och redo att laddas med sin nya ägares önskemål.
 
Det är en hel del procedurer som jag  ska ta dem igenom
 
Det kommer att dröja  3-5 dagar innan din talisman är klar att skickas till dig.
 
LIte senare idag kommer en blogg om hur du ska hantera den när den kommer !!
 
JAG  HAR ETT BEGRÄNSAT ANTAL TALISMANER OCH DET  ÄR FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER. EFTERSOM DET ÄR VÄLDIGT KRÄVANDE  ATT FÖRBEREDA OCH LADDA  EN KULL SÅ GÖR JAG INTE DETTA MER ÄN MAX  TVÅ GÅNGER OM ÅRET
 
Varmt välkomna att  följa instruktionrena och maila mig på:
 

 

 

 

 

1 Skorpan:

skriven

Gäller alltså att vara snabb... Shanti kommer säkert att glädja sina ägare, speciellt de mottagliga som känner av henne :). Själv vet jag inte var Gabbe är, gått bort, lagt på fel ställe eller tappat bort, jag vet inte. Har blivit lite dålig med detta, att förlägga saker...

Måndag o vad vore väl bättre än att få ligga kvar i sängen o ta det lugnt? Att vara uppassad o få ta det lugnt ;). Kan det bli så i framtiden Es, att karln passar upp mig? O jag kanske, lite, passar upp honom....

Snart dags för jobb..
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, nog kommer ni att ta hand om varann.. det blir två vägar i detta:) kram :)
Esmaralda

2 J:

skriven

Beställt👍!! Känner en sådan energi fr Shanti.. ska bli så otroligt spännande att få läsa gästbloggar om vad hennes energier kommer att göra.
Hoppas att jag är en av dom som kommer att berätta..om något underbart. kram

Svar: Ja jag hoppas också att du blir en av dem kommer att berätta !! Kram
Esmaralda

3 Rebecca:

skriven

Åh blir så sugen men väntar till nästa gång när jag har en ett jobb :D För det kommer väl fler gånger även om det inte kommer så ofta? :) kram

Svar: Ja om allt går som det ska så blir det bli en ny kull om ca ett halvår.. kram
Esmaralda

4 Jossan :

skriven

Gud vad jsg hade velat ha en men det finns det intr pengar till..

Snart dags att gå upp och åka till jobbet.. Jag är inte överpepp på att jobba.. hoppas bara dagen går snabbt så veckan hår snabbt. Lördag ska jag till Ullared sen är det bara 3 veckor kvar till det är jullov. Höstterminen är verkligen lång :/.

Ska bli skönt att vila upp sig. Kommer va ledig i 3 veckor!

Kan du inte skriva hur man lämnar jobbet på jobbet eller är det okej för mig att maila dig?

Kram

Svar: Du är välkommen att maila mig för ny seans om du önskar... ska notera din önskan om bloggämne.. kram :)
Esmaralda

5 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Låter spännande men har inte ekonomin riktigt just nu. Får se om de finns kvar då jag har råd.

Es, sonen somnar i sin egen säng på kvällen men vaknar alltid en gång per natt och vill komma över i min säng. Jag vill få honom att sova hela nätter i sin säng. Kommer han att börja sova hela nätter i sin säng? Hur ska jag göra för att vänja honom vid det?
Kram

6 <3:

skriven

Gillar verkligen namnet Shanti. Känns indiskt.
Tror du jag gör rätt i att gå på behandlingen på torsdag ? Eller försöka få till det med vanlig massage behandling? Den på torsdag är väldigt dyr men hjälper nog bättre hela mig och smärtsituatoonen.
Kram

7 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Wow vilken process de går igenom och wow vilket jobb.

Es, tror du han kommer känna ånger eller bli trasslig när jag träffar en ny man? Är han fortfarande inne på det spåret att han är säker?
Kram

8 F:

skriven

Godmorgon jag hade en jättekonstigt dröm inatt om att jag låg på sjukhus jättedålig. Vad kan det betyda?

Svar: Att du snart ställs inför ett val som inte kommer vara alldeles enkelt.. kram
Esmaralda

9 Anonym:

skriven

Hej kära Es Henrik N skulle vi passa ihop vi har en gemensam vän som känner honom bra. Kände bara wow han är singel lite känd med. Tror du R kan luska lite åt mig fast att han är lite flottig med mig.
Kram

10 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Var det de som hette Rafael ifrån början?
Det hette min kanin, men hon visade sig också vara en tjej.
Kram ThereseC

Svar: Ja exakt.. ibland är det svårt att ta till sig rätt från början.... kram :)
Esmaralda

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan du svar på min något fråga för att jag har inte fått något svar från dig på länge...

När kommer J sluta var såna mot mig som gör mig ledsen? Även kommer det blir bättre och andra lyssna på mig? Även med hur är det relation mellan mig och A? Något påverkar det...

🙂

Svar: Gör inte andras tyckande och reaktioner allt för viktiga för dig... hitta din egen väg och känn dig trygg i den.. kram
Esmaralda

12 Tisa:

skriven

Kommer det att bli så som jag vill idag?
Jag är så himla rädd och ångestfylld.

13 Pia 68:

skriven

God morgon!

Åh, som jag har längtat efter fröken Shanti!! Tror att min Gabbe vill ha sällskap av det kvinnliga slaget.
Har betalat för två, mejlat dig men vet inte riktigt vad jag vill att de ska fyllas med.

Den ena ska min dotter få, hon har det väldigt jobbigt just nu och jag tror Shanti kan bli en fin vän och ge henne lite skjuts på vägen.

Hoppas att alla på bloggen, även du Es får en fin vecka.

Kram

Svar: Jättebra och du är så välkommen med din beställning.. jag mailar dig.. kram :)
Esmaralda

14 Dunegull:

skriven

Rekommenderar du mig att beställa en till eller jag ska vänta tills nästa gång då jag beställde senast.
Varför kom mitt ex inte på festen. Fortfarande konflikträdd eller han orka bara inte?

Kram

Svar: Det är svårt att säga, du måste känns in själv.. ditt ex orkade inte.. kram
Esmaralda

15 Skorpan:

skriven

Japp, nåt extra blev det, lös mage o en resa fram o tillbaka till jobbet för att hämta datorn o försöka jobba hemma. Kan ju inte ockupera toaletten på jobbet heller ;). Nu hoppas jag att jag klarar mg ända hem utan ”olyckor”. Undrar om min kompis M kommer att drabbas av en stor sorg? Eller var det bara falskt alarm? Det hoppas jag..
Kram Skorpan

16 Virrhönan:

skriven

God morgon!

Vilken morgon, den startade i rykande fart. Kul med talismaner igen, ska bli intressant att höra om alla reaktioner och historier runtomkring detta :-)

Igår kände jag mej hängig och trött och hade ont överallt. Idag vaknade jag hur lätt som helst och känner mej så glad och lätt i kroppen, hoppas det fortsätter så. Har hunnit prata lite med snyggingen också, kände han nåt i hjärtat när vi sågs?
Idag blir du nog överöst med mejl kan jag tänka, intensiv start på veckan. Kram

Svar: Ja nog kände han hur det rörde sig lite i hjärttrakten !! Skönt dock att vakna och må väl.. kram :)
Esmaralda

17 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag hade tänkt boka uppkörning i vår, ser det ut som att jag är redo då?
Du har ju sett att jag har körkort innan kärleken kommer, har jag även egen bil?
Kommer kärleken innan eller efter sommaren?
Kram

18 Kicki:

skriven

Känner sån oro idag. Kan du se vad det beror på.kram

19 Sus:

skriven

Hej
Fina.....
Nu har jag tappat sugen igen....
Behöver en morot....
Love sus

20 Kristina:

skriven

Jag har mailat dig om talisman har du fått mitt mail ? Kramar

Svar: Jadå jag har fått ditt mail och en talisman är undanlagd till dig.. kram :)
Esmaralda

21 Milla:

skriven

Jag har väntat länge på detta och ser fram emot att få ta hand om en Shanti, ha en fin vecka du Ez och ni alla

22 Coco:

skriven

Nu har jag mailat dig och beställt. Jag ser fram emot min talisman. Har beställt en varje gång och den första har ingen energi kvar men det har Gabbe och nu tror jag det blir bra om Gabbe och Shanti får vara tillsammans. Sedan jag fått mina talismaner så har livet blivit så mycket bättre. Tack för att du gör detta. kramar

Svar: Tack snälla, stor kram :)
Esmaralda

23 åsa:

skriven

Hej E! ÅH vad spännande detta är m talismanen . hoppas jag hann få någon . har betalat in. det är så välkommen o välbövd nu när det är mkt runt en.
Lycka till alla som får o spännande att se hur det går. ska jag ha ett namn på henne? känner jag att den pratar med mig o varnar o puffa på ? Kan jag ha den runt halsen? el i ficken el plånbok? många frågor . när man inte hft sånt här förrut.
kram Åsa

Svar: Hon heter redan Shanti men du kan döpa om henne om du vill... ha henne gärna nära... men det måste inte vara intill huden.. det går bra i tex byxfickan. Prata med henne och lyssna in hennes svar som du nog kan känna inom dig. Kram :)
Esmaralda

24 Petter W:

skriven

Förra talismanen klev in direkt och gjorde stor skillnad i ett val som handlade om mycket pengar. Veckan därefter fick jag önskan nummer två infriad. Nu satsar jag på min tredje önskan med nya talismanen. Jag tror att det är bäst att enbart ge den en önskan. Tack för dessa talismaner.

Svar: Underbart att höra,, stor kram :)
Esmaralda

25 fru:

skriven

Tror du att min man älskar mig på riktigt? Han visar då inte det. Han har varit otrogen mot mig med andra män tidigare så jag är så osäker på vårt förhållande och snart ska jag föda barn igen. Känns inte ens som han är bi, utan helt gay...

26 K.K:

skriven

Åh jag hoppas det finns kvar på fredag . Då ska jag beställa en .
Jag önskar att det finns en framtid för mig och min äldre älskade man. Ser du något om det? kommer han att besluta om att ha ett seriöst förhållande med mig snart eller tar det ännu längre tid för honom att komma till insikt?
Varm kram till dig ❤

27 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Hittar jag en man och kommer leva de familjeliv jag längtar efter?🌟 kram

28 Mim1:

skriven

Hej!

Jag är också sugen på att testa en Talisman men som sagt så är jag arbetslös. Jag väntar till nästa kull då jag förhoppningsvis har ett jobb.
Ny vecka. Få se om den här veckan kommer med någonting bra. Ser du någon en positiv förändring snart??

kram

Svar: Ja något bra verkar vara på gång.. kram
Esmaralda

29 Blå:

skriven

Åh jag är lite sugen på att beställa en talisman. Anledningen till att jag inte har beställt en tidigare är för att jag alltid har varit lite skeptisk. Men jag tror ju faktiskt innerst inne men har inte vågat göra det fullt ut.

Tror du att en talisman skulle fungera på mig? Kan den hjälpa mig att förverkliga mina två drömmar?

Svar: Jag tror att en talisman ge dig lite bättre insikt i det du vill förstå mer kring.. kram
Esmaralda

30 k:

skriven

blir det resa till solen för oss snart ? Och reder vi ut allt det här med varandra och barnen. Eller tröttnar vi till slut.

Blandande känslor, ibland känns det hopplöst och ibland känns det som vi reder ut allting.
Emellan åt så känns det som vi gör en höna av en fjäder, istället för att acceptera hur läget är och rå om varandra så letar vi fel istället.

Kram

31 Louise:

skriven

Hoppas alla som vill ha en talisman får en.
Könns som min Angel jag har verkar lite slö som om hon slutat fungera.

Har precis varit på intervju på en montessori förskola och jag är ganska splittrad. Den avdelningen som tjänsten är på har de kökstjänst vilket gör mig tveksam. Jag är inte bra på att laga mat haha,. Plus att det ligger på andra sidan stan.
Annars tyckte jag det var jättemysigt och jag ska vara på storvarnsavdelning.
Jag både vill och inte vill.
Hur blir det med detta jobb? Kommer det bli mitt eller jag får fortsätta söka? Är chansen stor att jag får det?

Ha en fin dag och tacksam för svar.
Kramar.

32 Alie:

skriven

Godmorgon på er alla,
Tack Es, för denna fina möjlighet med Shanti.
Min beställning är mailad och betald. ✨
Kram


Svar: Och snart får du mail av mig :)
Esmaralda

33 åsa:

skriven

Tack E för upplysningeng. åh vad jag längtar. som efter tomten att få en julklapp o det är det för mig detta. En Talisman.
Tack o kram Åsa

Svar: Och det finns en till dej.. den kommer :) kram
Esmaralda

34 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som jag har egen bil innan jag möter en kärlek?
Kram

35 Cecilia:

skriven

Hej Ez,

En fråga: Jag har en "Gabbe" från en tidigare omgång, som jag till en början alltid hade på mig, men som jag efter ett tag glömt av lite grann. Tror du att den fortfarande är "laddad"?

Kram

Svar: Inte fullt ut men lite kraft finns det fortfarande i den. .kram :)
Esmaralda

36 Lydia💕:

skriven

Hej vilka fina du har fått fram jag har min gamla kvar och har den i jeansfickan varje dag kanske måste lägga fram den också
Jag tycker själv att jag ligger på om allt bostad och jobbsökandet har även gått med i en date sida och fått kontakt med 3 st som verkar rara men man vet ju inte i verkligheten och en spec H är rar men vågar man och tror du det är en bra kille.
Orkar inte gå ut på krogen och träffa killar o fy vad jobbigt och på mitt jobb finns det inga
Jag kämpar
Lydia💕

37 Pia1:

skriven

Till våren ska jag vara med igen. Tyvärr gjorde jag mos av min älskling en morgon och blev så otroligt ledsen. Jag har den fortfarande i närheten och den har för alltid den där speciella platsen i mitt hjärta ❤

38 Michaela:

skriven

Har också beställt :) och hoppas Shanti på håll redan kan hjälpa mig i morgon då jag skall upp i rättegång och vittna gällande misshandeln av min granne i slutet på Oktober. Nervöst! Kram

Svar: Hon är redan din fast hon är kvar här och det är fullt möjligt att hon kan bistå dig i morgon.. kram :)
Esmaralda

39 Mammamuu:

skriven

Hej Esmaralda.var är min energi? Jag känner mig helt håglös, kommer livet vara fortsatt kämpigt ett tag till?
Ser du förändringar och positiva saker?
Kram

40 ängeln:

skriven

Hej Esmaralda! Nu har jag betalat för en talisman och mailat dig! Ska bli så spännande att få möta Shanti och känner verkligen att jag behöver hennes hjälp! Tror du att det finns kraft kvar i min nuvarande talisman? Kram

Svar: Ja lite kraft finns det nog kvar så kasta inte bort den.. kram :)
Esmaralda

41 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du jag kommer att leva med en kärlek, leva familjeliv och ha det stabilt? Kommer det snart? Eller ser det rörigt ut länge till?
Kommer vi ha något sommarhus?
Kram

Svar: Visst kommer det... kram :)
Esmaralda

42 J:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser han ut att ha de rätta kärlekskänslorna för henne?
Kram

43 Ghostwriter :

skriven

Åh jag vill bara möta den där magiska killen. Är det min nya vän eller någon helt annan?

Bor han i min stad/nära?


Kram

44 Smöla:

skriven

Har mejlat å Swishat:) Har redan skrivit tre mantraord, men är de så att talismanen kan hitta den stora kärleken??

Svar: Ja, eller kan i alla fall hjälpa dig att hålla utkik.. kram
Esmaralda

45 Majvor:

skriven

Hej!
Nästa gång skall jag vara tidigt ute för att hinna beställa en talisman.

Människor säger i all välmening att kärleken kommer när man är redo för den. Jag är redo. Frågade högre makter i går kväll varför det inte händer något. Kände mig ledsen. Svaret fanns inom mig i morse:
Den man som skall komma, han är inte redo fastän du är det.
Då förstår jag och det här kan vara en tröst för er andra också som tycker att väntan blir lång. Den partner som är menad, han eller hon kan vara kvar i ett äktenskap med en separation på kommande eller så har partnern gått bort pga. sjukdom eller olycksfall och tiden måste arbeta, eller så har personen inte flyttat dit det är meningen osv.
Det är bara att leva som vanligt och inte fundera för mycket. Kram!

46 Anna E:

skriven

Skulle en talisman hjälpa mig nu och närmaste framtiden?

Svar: Ja , möjligheten finns ju absolut.. kram
Esmaralda

47 F:

skriven

Kan du se vad det är för val jag ställs inför?

48 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Får jag mitt andra barn innan jag blir 31?
Kram

49 AnnaK:

skriven

Åh, skulle vilja ha en sån! Men har inte riktigt råd och så är jag osäker på hur mottaglig jag är. Funkar inte riktigt med healing och talismanen jag har vet jag inte riktigt hur mottaglig jag är av heller, men den hänger med och kanske hjälper med lite smått 😊

Kanske om det dyker upp vid ett annat tillfälle 😊

Kram 😊

50 ZaraAlino :

skriven



Es,Ser du vad han tänker just nu? Har han glömt mig eller tänker han fortfarande på mig ? ⭐️❤️

Svar: Intresset är inte lika stort som det varit.. kram
Esmaralda

51 Memme:

skriven

Hur kommer det bli i december för mig? Känner en viss oro över att en kvinna, Annica, kommer att försöka förstöra för mig.

52 Emelie:

skriven

Hej Es

Hur blir den sista månaden,ser du något speciellt roligt som dyker upp då?
kram

53 F:

skriven

Kan du se vad det är för val jag ställs inför?

54 Missy:

skriven

Hej Es

ser du någon stor förändring på väg in i mitt liv?
kram

55 Jill:

skriven

Hej Es

Vad får du för bild av min soulmate,hur ser han ut?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: