TALISMANERNA ÄR SLUT !!

 
Nu är alla talismaner tingade och  det går inte att beställa  fler
Inte för den här gången i alla fall !!
 
Möjligtvis blir det en ny kull om ett halvår
 
Era Shantisar  ligger nu och myser i ett saltbad och under morgondagen får de sina individuella och personliga uppdrag och om allt går vägen bör jag kunna posta dem under helgen som kommer.
 
Räkna inte med att du har din Shanti förrän i början av nästa veckan och må de bringa er trygghet , glädje och infriade drömmar !
 
Njut nu av kvällen
 
Kram & kärlek
 
 
1 Mimi love:

skriven

Oj tog de slut så snabbt?skall bli kul att läsa om de framöver:)

ser du mig i ett nytt förhållande i år?
kram


Svar: I år eller början av nästa ser det ut att finnas en god chans.. kram
Esmaralda

2 Ninis:

skriven

Härligt, då hoppas vi att alla som har beställt får sina önskningar.
Och att vi får läsa lyckliga blogginlägg.
Och jag hoppas att jag är en av dom. Kram

Svar: Ja, det hoppas jag också.. kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Duktig du är Es, var dom tjugo stycken eller hur många som du nu jobbat med?

Ja det är ren onsdag o imorgon bär det iväg på resa :). Nåt jag behöver tänka på Es? Gissar att resan blir bra. Den ger ju tyvärr energi bara för en kort tid, tänkte på det där du skrev om sinnet, o sen borde jag komma på nåt annat som lyfter mig... Men vad? Tror jag är en människa som vill att det jämt ska hånda nåt o om inte.. Tråkigt :D..

Får önska en trevlig kväll.
Kram Skorpan

Svar: Ja, nu är det en hel del trixande kvar med de små livet och särskilt när de ska präglas på sina ägare.. tar det musten ur mig ! Se till så att du får saker att hända... kram :)
Esmaralda

4 Tingeling:

skriven

Oj, det gick fort! När min ekonomi är bättre ska jag köpa en. Hoppas nästa gång. Skulle vilja ha en!

Här är det bara trötthet. Verkligen inne i en depp period och dottern likaså känns det som. Känner mig urlakad. Och det är i dessa stunder som jag bara önskar någon kunde hjälpa till... Annars är jag nöjd med att vara ensamstående. Men flera dagar i sträck med denna trötthet tär... Funderar nästan på att vaba. Så vi kan ta det lungt bara... Får man det tro? Det är nu man ska komma på tre grejer man är tacksam över! Istället för att gnälla 😉

Åt lunch på restaurang i dag. En kille såg mig och kollade två gånger. Blir alltid lite osäker när nån gör så.... Kan det va så att killar tycker jag är söt? Vad tyckte denna kille? Tänkte på utmaningen när jag gick förbi honom sen men så fegade jag ur.

Däremot pratade jag med andra helt främmande. Satte mig vid samma bord som tre okända kvinnor satt vid på en konferens jag var på, och helt enkelt frågade var dem jobbade nånstans och sen pratade vi i 20 minuter. Kul!

Kram!

Svar: Vad synd att du fegade ur.. killen hade tyckt det varit så trevligt om du tagit initiativ.. kram :)
Esmaralda

5 Sus:

skriven

Hej
Härligt....
Hoppas alla kommer till nytta....
Vad är den stora haken?
Love sus

6 F:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

7 Laila S:

skriven

NEJ, jag skulle beställa min ikväll. Finns det inte alls någon kvar ? Kanske från de gamla ? Jag tar vad som helst. Så besviken.

Svar: Nej tyvärr de är helt slut... även de gamla.... kram
Esmaralda

8 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Härligt!
Hoppas de kommer till stor nytta!
Tror du mannen jag ska träffa har barn sedan innan?
Blir det fler barn för min del?
Vill så gärna ha det!
Kram

Svar: Jag ser två barn till omkring dig men inte hur de hamnar där.. kram :)
Esmaralda

9 Boudica:

skriven

Ojdå, det var snabbt de gick åt! Shanti verkar populär ;)

Och tiden den försvinner snabbt den med, även nu när det är mörkt och kallt. Så mycket jag vill få gjort, men hinner inte, och när jag har tid så orkar jag inte eller känner inte för det. Så kan det va...

Sitter och dricker och njuter av en varm fettkaffe, och ryser bara av tanken att behöva ut i kylan för att inhandla lite råvaror till middan.

Gillar inte att upprepa mig själv, men testar med gårdagens fråga igen. För kanske lite bättre tur idag ;)

Ögnade igenom hemtentan från kursen, usch vad svår den är, och min svenska verkar blivit usel, förstår ju knappt frågorna!

Men frågan till dig är, kommer jag klara denna tenta och få min certifiering?
Vill ju inte gå miste om allt jag lagt ner på kursen, och hoppet om förverkliga mina framtidsvisioner.

KRAM!

Svar: Mest troligt klarar du tentan.. och jag ser ju att du kommer att leva dina framtidsvisioner... du är hur smart som helst så tro inte annat.. ha fokus bara... kram :)
Esmaralda

10 Kram:

skriven

Hej Esmaralda.
En tjej som jag inte känner särskilt väl, mötte på henne idag.
Har hon fått fel uppfattning om mig? Eller tycker något negativt om mig?
Kram

11 Camilla:

skriven

Det här känns inte rätt. Jag och flera med mig hann inte få någon talisman. Får inte alla samma chans så tycker jag inte att de ska bjudas ut över huvud taget. Känns starkt orättvist detta.

Svar: Jag har hintat redan i förväg att man måste hålla koll på bloggen och att det enbart är där som talismanerna lottas ut. Jag har varit tydlig med att antalet är begränsat och att det är först till kvarn som gäller. Ingen som bokade första dagen blev utan. Livet är inte rättvist alla gånger och det är bara att hacka i sig. Om ett halvår blir det förhoppningsvis en ny kull och då är du välkommen.. kram på dej :)
Esmaralda

12 Mariah:

skriven

Jag håller med Camilla. Bättre att inte ha några alls om inte alla som vill kan få köpa. En självklarhet.

13 Hej.:

skriven

Hej ser du om det blir fler barn på ett eller annat sätt till familjen

14 Hmm?:

skriven

Håller helt med dig Es, tycker du vart väldigt tydlig och infomerad att man skall anmäla sig första dagen när talismaerna kommit ut om man vill ha en, sedan är chanserna inte så stora och då får man skyla sig själv och vänta tills nästa omgång.

ps: ser du mig resa utomlands eller flytta dit?
kram

Svar: Utomlands kommer du.... och det ser ut som om du kommer bo i annat land under längre perioder så småningom.. för blir det resor... kram
Esmaralda

15 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du fler biologiska barn för mig? Ser du mig vara gravid och det går bra igen?
Kram

16 Lollo:

skriven

Men herregud Esmaralda har ju sagt från början att det är först till kvarn som gäller om man vill köpa en talisman.Den första dagen skulle ni anmält er om ni ville ha en, och inte klaga på henne senare när de tagit slut? Det är inte hennes fel att ni inte anmälde er första dagen.
stor kram till dig Es<3

17 Hmm?:

skriven

Tack snälla för svaret Es kram:))

18 Mammma:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag tycker också du har vart tydlig med att antalet är begränsat så jag känner inte att det är orättvist eller fel.

Es, barnets pappa känns ibland som att han smiter undan lite, att han ska hämta en dag senare eller så. Han säger att han gör vad han kan. Gör han det? Eller lägger han lat sidan till ibland? Och bara säger så?
Kram

19 Tintin:

skriven

Hej Ez!
Fick ett erbjudande om byte av arbetsplats... Blir det så bra som jag hoppas? :)
Tack och kramiz!

20 Virrhönan:

skriven

Spännande.... undra vad dessa liv ska bära med sej...? Först till kvarn skrev du ju, vad är det för orättvist med det? Tycker ni kan gå tillbaka och läsa, det står hur tydligt som helst.
Energin tog tvärt slut! Sömnen vann, vaknade av att jag pratade i sömnen😂

21 F:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

22 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Förut har du ser ett eller två till barn för mig biologiskt, men nu såg du två barn men inte hur det hamnat där.
Kan det ha ändrats nu så jag inte kommer att få fler biologiska barn?
Jag vet ju att det inte finns några garantier för något.
Kram

Svar: Nej jag tror inte det ändrats.. kram
Esmaralda

23 Kicki:

skriven

undrar hur ser ekonomin ut för oss framöver..

24 Queen :

skriven

Hur ser framtiden ut framöver för mig och familjen

25 Anki:

skriven

Spännande !
Att du orkar ladda alla på en o samma dag , bra jobbat <3 men var rädd om dig , du ska orka med oss här på bloggen oxå ;-)
Du var extra tydlig denna ggr att antalet var begränsat och först till kvarn gällde ...så ingen skugga över dig Es <3

I morgon bio All inclusive ser fram emot det !

Ha en go kväll

Kram Anki med flock

26 Ghostwriter :

skriven

Har inte gjort någon utmaning idag (tror jag inte)...






Kommer den där mannen och jag kunna klicka/flirta när vi ses igen? Eller är han kanske upptagen?



Kram!

27 Tingeling :

skriven

Men åh! Nästa gång ska jag vara modigare, åtminstone le och säga hej. Så universum får gärna skicka flera.... 😉

Tänkte på saker jag är tacksam över, läste bok och låg och pratade lite med dottern innan hon skulle somna. Då försvann allt. I morgon "gör om gör rätt"...

Kram!

28 Little miss piggy:

skriven

Hej Es!
Har de löst sig med fördrink och tilltugg?

Jag undrar om resan till London blir av överhuvudtaget i år? Tycker att de velas så kring den! Ser du någon kring resan? Tusen tack i förhand! Kram 🐷

29 Little miss piggy:

skriven

Hej Es!
Har de löst sig med fördrink och tilltugg?

Jag undrar om resan till London blir av överhuvudtaget i år? Tycker att de velas så kring den! Ser du någon kring resan? Tusen tack i förhand! Kram 🐷

Svar: Japp.. har fått så många tips o morgon fattar jag det stora beslutet :) kram :)
Esmaralda

30 Cattizz:

skriven

Varför gnäller ni på Esmaralda. Hon skrev ju på bloggen i förväg att en ny kull talismaner var på gång. Varför beställde ni då inte direkt? Hon kan ju inte hjälpa att ni inte läste bloggen eller inte agerade direkt om ni nu ville köpa en. Det stod dessutom först till kvarn... Jag ville verkligen ha en o beställde min direkt. Ser fram emot när dem anländer sen:)

31 Jessica:

skriven

Hej Es,

Kommer jag träffa han igen? Tror du han är intresserad?
Kram

32 F.u:

skriven

Kommer vi bo utomlands undrar jag kram

Svar: Ja, det kommer.. kram
Esmaralda

33 Rädd :

skriven

Hej E!

Ser du om min Talisman fortfarande är aktiv?

Och kommer jag klara av att leda projektet jag fick ansvar för idag, känns sådär.

Kram och kärlek

Svar: Ja den är aktiv.. kan dock inte svära på HUR aktiv.. boosta nu ditt självförtroende och projektet kommer gå bra.. den ende som kan sätta krokben för dig här är du själv så gör inte det.. kram
Esmaralda

34 Agnes:

skriven

Men herrejävlars...VAD är felet med dagens folk som så FORT just DE inte FÅR det de vill???

"Om inte JAG får den där prylen, ja DÅ,DÅ ska inte någon annan ha! För det är J A G som ska ska ska ska HAAAAAA:::!

Väx upp, för fan, era avundsjuka spillkråkor!

Inse att världen är orättvis...tänk längre än näsan räcker för bövelen...

Hade ni haft medlidande med de som nu inte fått någon talisman, om ni själva hade fått en?

NÄ, tror inte det, för just den lättkränkta generationen har jävligt svårt för några saker...och det är att inse att just ni inte är de som får universum att snurra runt...

Hoppas att ni aldrig drabbas av något mer kränkande än att nu inte få köpa en av Es talismaner i ert liv...för då kommer ni väl att storkna så ni blir gröna i nyllet...

Fan va arg jag blir på gnälliga fruntimmer!

kram!

35 Jas:

skriven

Men nr 11 o 12, nu har ni verkligen otur när ni tänker! 😂😂😂 OMG

36 Alie:

skriven

Underbart Es, ”hon”är så välkommen till mig när hon är färdigladdad, ingen brådska..✨
Nu är jag på plats på min bemannings-jobb-plats som jag ska vara typ 1,5 vecka, känns såå nervöst då jag inte jobbat på detta sättet innan. Slängs in i allt och känns som jag inte räcket till.. rädd att göra fel.
Hoppas dom kommer vara nöjda med min insats trots allt.
( mitt boende är riktigt toppen) 😃
Kram

Svar: Visst blir de nöjda med din insats !! Kram
Esmaralda

37 Vv:

skriven

Hej Esmaralda. Jag har hamnat i någon bubbla där jag sitter själv mycket. Känns som om det är lite självvald ensamhet just nu. Jag är social egentligen och vill ha ett socialt liv. Men jag vet att mina vänner är viktiga. Borde jag lägga mer tid på mina vänner istället för att sitta själv? Kan jag förlora dem annars och bli ensam på riktigt?
Kram

38 Michaela:

skriven

Håller också med om att du var hur tydlig som helst om att det fanns begränsat antal och när man kunde beställa. Inget snack om den saken! Kram

39 åsa:

skriven

Hej E!
Du har vart tydlig med att man ska hålla ögonen öppna när du säljer dom . Jag har sett flera gånger tidigare men jag har inte vart intresserad förrän nu kändes det jätteviktigt för mig att få köpa en shantis. Så jag satte klockan på ringning tidigt på morgonen när du skulle släppa dom.Så skäll inte på vår Esmaralda. Behövde säga detta.

Ska bli så spännande få min första talisman .
Kraam Åsa

40 Agnes:

skriven

Med tanke på all den privata tid av sitt liv, som Es lägger ner på denna blogg, så är det allvarliga anklagelser som nu en del av läsarna kommer farandes med...att Es inte tar hänsyn till de som anser sig ha "rätten" till att skaffa en talisman...

Es har man, barn, barnbarn, förälder, hus, hund, vänner, jobb utöver denna blogg...ÄNDÅ så tar hon sig tid till att göra saker för oss bloggläsare...och får skit för att hon är så fräck att inte lägga ner ÄNNU mer tid på att fixa ännu FLERA talismaner...att se detta som "orättvist" att bli utan...och dessutom ha mage att anse att om nu inte NI får chans på att köpa en talisman, ja, då ska INGEN få det...

Snacka om att tro sig vara bättre än andra av oss bloggläsare...

Har tyvärr märkt ett ökande av denna personlighet hos folk...att folk utan några som helst meriter helt frankt anse sig stå över andra...ingen som helst empati, ödmjukhet eller förståelse för andra finns ens i bakhuvudet...utan det är impulsstyrda begär som styr...där det egna jaget är i fokus...att andra finns, ses som när bananflugor invaderar slasken---"Guuuuh va´jobbit,nu e de på mig igen...!"

*muttrar o känner mig som från en annan planet*

Kram!

41 Helena Ir:

skriven

Esmaralda kan omöjligt ha hur många som helst..hon har vid ett flertal tillfällen talat om att den här proceduren hon gör med talismanerna tar mycket på hennes krafter!

42 Gumman:

skriven

Oj! de gick fort, de var väldigt vackra. Har haft en annan slags form av medhjälpare i form av en sten som hade ett ansikte, den fick blodstrimor i sig när den hjälpte mig. Det lät som den sprack o rörde på sig när de hände. Stackarn. De märkliga är jag minns ej va som hände el uppfatta det ej mer än ev i vilket chakra.

43 F:

skriven


Tänkte fråga om du ser mig i ett annat yrke eller kommer jag fortsätta där jag är nu?

44 Monia:

skriven

Jag hann inte heller få någon talisman men jag får skylla mig själv. Skulle aldrig falla mig in att skylla på Ez.

45 Månkatten:

skriven

Helvete att jag inte hann beställa. Jag ser ju vad gott talismanen gjort min väninna. Och nu har hon en ny karl också.

46 F:

skriven


Tänkte fråga om du ser mig i ett annat yrke eller kommer jag fortsätta där jag är nu?

47 Mimi love:

skriven

Tack för svaret Es:)kram:)

48 Yvonne (gammal kund):

skriven

Till Agnes!

Bra skrivet Agnes!!!

Stor kram

Yvonne.

49 Daniel:

skriven

Hej esmaralda!

Kommer jag hinna mitt flyg 16.55 den 24 nov ?

Mvh Daniel

Svar: Chansen är god.. kram
Esmaralda

50 Skytten:

skriven

Himla bra skrivet Agnes, håller med dig om dessa lättkränkta människor.

51 Systern:

skriven

Hej Es! Idag fick jag verkligen något att se fram emot. Ser allt ut att gå bra? Kram

Svar: Ja det är stor chans att det går vägen.. kram
Esmaralda

52 Gunilla i Oxd :

skriven

Fy fan va skönt o höra ifrån dig Agnes!!!!!❤️❤️❤️❤️

Du kan ju skriva som en hel Gud för satan!!

Skriv en bok - NU!!!! 💪💪💪

Du äger ju för tusan ⭐️⭐️⭐️

Kram på dig o vår bästa spåtant!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: