Bli populär på jobbet

//En elegant tårta minns alla //
 
Vill du bli populär ? Baka en tårta och ta med på jobbet!!
 
Nu snackar vi inte kanelbullar eller  chokladbollar.. nu snackar vi TÅRTA !
 
Drottningen av bakverk - som ska trona mitt på fikabordet som en överraskning !
 
Och inte för att du fyller år... utan bara för att !!
 
En gång jobbade jag på en socialförvaltning och folket där var rätt griniga och gnälliga och en gång var det nån som retade upp sig på  Ewa.
 
Men då sa en annan direkt:  Snacka inte skit om Ewa, hon hade tårta med sig och bjöd på! Hon hade bakat den själv. Minns ni inte ?
 
Det var två år tillbaka i tiden som tårtan figurerade -  men  de vingarna flög hon på fortfarande !
 
En elegant tårta minns man och 
 
och alla minns också over-do-it tårtan....
 
............
 
 
 
 
 
Du som inte riktigt har bagarfingrar gör en barnslig tårta och dina kollegor kommer att
röras till tårar....
 
..........
 
Och så har vi de äckliga tårtorna:
 
Ingen glömmer dig  om du serverar en road-kill-tårta
 
eller en tårta med diverse kroppsdelar:
 
 
 
 
 
Har du en kollega som du inte gillar... kan du alltid göra  ett oförglömligt intryck på hennes födelsedag:
 
 
 
En tårta med erotiskt inslag...  gör att du inte blir bortglömd i första taget:
 
 
 
 
Eller så göra du bara en konstig tårta...
 
 
 
 
Det är bara att sätta igång med  tårtbaket för  oavsett vad du levererar så vet varenda en av dina kollegor att du stått hemma i köket och i ditt anletes svett  slitit  ihop en tårta åt dem..... och där  tar du poäng i popularitet !!
 
Kram & kärlek
 
 
1 Virrhönan:

skriven

Vilken morgon att vakna till! Vilka tårtor! Tack för tips, ska absolut tänka över saken. En smarrig chokladtårta😋 Alla behöver vi lite uppmuntran ibland och bakverk brukar alltid gå hem hos folk, haha tänk en vaginatårta till alla män på jobbet....😅
Det känns fortfarande som det ligger nåt elektriskt i luften med Han, kommer nåt att hända? Han skickar farliga blickar...?
Kram🌷

2 Virrhönan:

skriven

Vilken morgon att vakna till! Vilka tårtor! Tack för tips, ska absolut tänka över saken. En smarrig chokladtårta😋 Alla behöver vi lite uppmuntran ibland och bakverk brukar alltid gå hem hos folk, haha tänk en vaginatårta till alla män på jobbet....😅
Det känns fortfarande som det ligger nåt elektriskt i luften med Han, kommer nåt att hända? Han skickar farliga blickar...?
Kram🌷

Svar: Närmaste tiden kommer avgöras om något händer eller ej.. kram
Esmaralda

3 Tingeling :

skriven

Haha! Det är faktiskt sant, det var en som skulle sluta på vårt jobb och hade bakat tårta själv och skrivit på den med massa trams och diagnoser. Så jo.. Alla på jobbet minns den tårtan än! Fast det nu är ett par år sedan. ☺

Detta har varit en väldigt bra vecka, redan torsdag. Min nervösa hjärtklappning håller sig fortfarande borta (tack healing). Känner lite i magen ibland av lite stress på morgonen. Försöker tänka att allt inte måste vara perfekt hela tiden.... Och vad gör det om jag kommer fem minuter för sent liksom. Har ju flex! 😉

Men åh vad jag önskar att jag kunde jobba mindre och vara med min dotter mer. Kommer jag kunna genomföra det ganska snart? Jag måste bara få säga här att min dotter är helt fantastiskt, så himla rolig att vara med, en underbar liten människa ☺ jag skulle vilja ge henne världen om jag kunde.

Nu vaknade hon, och det första hon gör är att börja sjunga haha! SÅ morgonpigg är inte ens jag 😉

Trevlig torsdag!

Kram!

Svar: Ja, du har en alldeles underbar liten tjej :) Kram
Esmaralda

4 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Så sant så sant!! Tack för dina fantastiska tips och inspiration,

Es,
Jag känner mig lite stel i nacke och axlar tror det har att göra med överansträngning/ stress. Ser du någon fara att jag kan gå in i väggen? Det är på ett utav mina jobb chefen stressar mig på grund utav att hon är som hon är. Kanske är bäst jag söker mig därifrån? Har jag chans att få mer fast i % på skönhetsbutiker jag även jobbar på?
Kram

5 Pöm:

skriven

Hej.
Populär på jobbet är jag nog inte och särskilt inte av tårta då jag varken bakar eller äter tårta..
Undrar, när kommer det någon speciell i mitt liv?

6 sus:

skriven

hej
Tårt trixet.....
ska ja prova.....
kul med varianter.....
love sus

7 Nm:

skriven

Hej Esmaralda.
Chokladtårtan hade jag nappat direkt på ser ruskigt god ut!

Es, tror du jag gör operationen innan jag möter kärleken?
Kram

Svar: Ja möjligheten att det blir så är stor.. kram
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

God morgon!
Dags att resa mig ur sängen och klä på mig. Nu på morgonen ska jag ha utvecklingssamtal och även i eftermiddag. Halsen gör ont :/ det är så tråkigt.

Snart hoppas jag att jag kan börja träna så jag kan förlora mina kg som jag lagt på mig.

Igår valde jag att blocka exet på Facebook. Sjukt att det fortfarande känns lite i hjärtat. Men jag måste tänka att han var elak mot mig och var otrogen med mig mot sin nuvarande tjej utan att jag visste om det. Men det stör mig att de fortfarande är dom och att de är sambos.. kanske är så att han hittat den rätte...
men jag förstår inte var min prins är.. tycker han ska komma nu... helst innan nyår 😂 Hoppas!

Kram

Svar: Bra att du blockade honom... nu ska du se bara se framåt.. prinsen kommer... kan bli en flirt innan året är slut dock knappast den stora kärleken... kram :)
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Täkte faktiskt på detta när du sa att jag skulle göra något som också skulle ge mig själv glädje. Men jag tror inte det... Måste vara något annat.

Det blir till att baka till lördag, ett måste, för det ordnas höstmarknad och där måste man ju delta. Sen ska det svängas ihop en våffelsmet också, tur att jag inte behöver stå där och steka dom i alla fall ;). Barnen har skoldag och jag har ledigt, inte... Gissa vem som är glad när alla dessa "måsten" tar slut..

Trött som bara den efter en kortare natt, sent på jobb, och lusten att laga sig iväg är minimal. Första frosten har överraskat oss, får se hur många som kört i diket ;). Drömde om att min ryggsäcksficka hade gått sönder o att jag hade tappat alla mina grejer ur fickan. Jah, vad ska jag tappa nu då? Vet också att jag rabblade upp min telefonnummer i natt :D.

Bilvärmaren är på, snart iväg.
Ha en bra dag alla!
Kram Skorpan

Svar: Min erfarenhet är att när alla måsten är avklarade... då kommer nya... det spinner liksom på :) kram
Esmaralda

10 Mojsan:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha låt fantasin flöda från läskigt till snuskigt till roligt till gott:)
Ja men det är ett bra tips att ta till sig.

Es, hur stor är chansen att jag träffar min soulmate under nästa år? Ser du i procent? Träffar jag en man och har familj snart?
Kram

Svar: Under nästa år finns det en god chans att du träffar rätt.. kram
Esmaralda

11 Jobb:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser jag dålig ut inför chefen om jag frågar om att vara ledig vissa dagar?
Kram

12 Tisa:

skriven

Om jag åker till Göteborg i december, kommer jag att klara av tåg+bussresan då?

Jag är så rädd för sånt där, "för tänk om det går fel".

Svar: Det går inte fel - och du fixar det.. kram :)
Esmaralda

13 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Baka har aldrig varit min grej...tur man inte jobbar....not ! Skulle kunna ge vad som helst för en smärtfri kropp och ett jobb...

Pratade med en gammal kollega som nu lagt "skorna" på hyllan..och slutat jobba hon fattar inte hur jag får dagarna att gå...men lite skönt var det att vara ledig sa hon som fyller 79 år i februari !

I morgon är det Fredagen den 13 och glasmästaren kommer !För att byta rutan jag hade sönder när jag fick för mig att putsa emellan.....och min plastfågelmatare som satt på rutan spräckte densamme...till katternas förtret...var är lunchunderhållningen klagar Maja !

Kram Anki med flock

Svar: Tänk att vara pigg och arbetsför när man närmar sig 80... underbart !! Lycka till med fönstret nu... kram :)
Esmaralda

14 Michaela:

skriven

Något att tänka på när jag kommer tillbaka till jobbet igen. Men sällan någon som hinner äta ändå på akuten :)

Helgens resa känns inte längre aktuell. Knappt pratat med honom på hela veckan då han haft fullt upp på jobbet och det känns inte lika kul längre att träffa ngn som inte har tid för mig. Jäkligt trist för hade verkligen velat åka och får inte pengarna för tåget tillbaka heller så 1000 spänn åt helvete. Min vanliga tur :/

Kram

15 <3:

skriven

Godmorgon kära Es den där höga chokladtårtan såg bra mumsig ut. Hade faktiskt tänkt att baka en tårta idag och bjuda på och fira när det är internationella reumatikerdagen. Fuck reumatism 💚
Kan du se några detaljer om min soulmate ? Finns han i min stad och hur möts vi. Vad mysigt det skulle vara att bli kär igen. Kommer han i år...
Kram

Svar: Alla älskar att bli bjudna på tårta.. nåja, NÄSTAN alla :) Jag se ringa detaljer men när ni möts så vet du... kram :)
Esmaralda

16 <3:

skriven

Vågar jag chansa på att de köper summman på ca 45.000 kr och betalar ut det ? Efter utredning är det den summan man faktiskt har rätt att få. Men det blev lite tokigt på vägen och ätendet fastnade.
Kram

17 J:

skriven

He Esmaralda!
Vilka tårtor 😊
Jo jag mår inte bra inombords. Fick veta av en jag jobbar med ibland att min son hade förolämpad henne. Är det sant vad hon sa?
Mvh /J

Svar: Det är mer en tolkningsfråga...hon anser sig ha blivit förolämpad medan någon annan nog inte tyckt samma sak.. kram :)
Esmaralda

18 Kulla:

skriven

Haha..vilka bakverk!! Men det bästa bakverk jag har bjudit på och som alltid går hem är Semifreddo😋. Går inte att misslyckas med.
Utgång med gänget till helgen.. chans till flirt? Kram

Svar: Javisst är den god !! Och inte kan man misslyckas heller... plus att alla gillar den:) Ja det kan bli lite flirt i helgen.. kram :)
Esmaralda

19 Helena Ir:

skriven

Oj,det finns då många sorters tårtor..jag bakade en del i mina yngre år,men aldrig något liknande de skapelser på dessa bilder..
Nu för tiden blir det inte så mycket bakat.

Idag ska håret fixas..ska bli skönt.

Min dotter är trött och stressad..förra helgen höll hon på att svimma när vi gick i ett köpcentrum..alldeles kritvit blev hon. Så hon är hemma..som mamma är jag orolig. Stressen finns där i arbetet..tufft att vara ung med ansvar.

Ha en bra dag!

Kram :)


Svar: Ja just nu är hon rejält stressad och hon behöver lära sig hur hon ska förhålla sig till stressen... kram
Esmaralda

20 Skrållann:

skriven

Hej!
Haha, ja lite hembakat funkar oftast alltid;)
Har inte drömt några drömmar jag kommer ihåg på länge men så i natt drömde jag och kommer ihåg den klockrent. Jag blev förförd av en kvinna. Kvinnan i drömmen kan jag inte påstå att jag känner men jag vet mycket väl vem hon är. Hon var oerhört fysisk, på och närgången men jag hävdade hela tiden att det skulle vara fel, jag är gift och det vore fel att vara otrogen. Att hon var kvinna verkar jag inte alls ha störts över utan det som höll mig tillbaka var att jag inte ville vara otrogen. Förstår inte heller varför just den kvinnan dök upp i drömmen?! Drömmarnas värld är märklig och jag undrar hur
jag ska tolka drömmen?!

Kram❤

Svar: Kort och gott att du ska göra dig lite mer öppen och mottaglig allmänt.. kram :)
Esmaralda

21 Morsanl:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner han någon saknad till mig tro?
Kram

22 Dunegull:

skriven

Blir det bra med dem som kommer hyra hans lgt? Får du in några varningar?

23 Smöla:

skriven

Jösses vad jag drömmer mycket! Vad betyder mina drömmar? Å speciellt den om bostaden som jag har drömt om 20 gånger..

Svar: Att du drömmer så mycket just nu beror på att du är i en utvecklingsperiod så gå denna utveckling tillmötes... tryck inte ner den.. kram :)
Esmaralda

24 Milla:

skriven

Ha ha, då blir det tårta på jobbet snart.
Sover dåligt, opererat mig, gråter mkt, vet ej varför. Kommer det bli bättre eller är det en depression på gång, saknar jag serotonin...Eller är det hjärtesorg el liknande? Börjar kännas tungt, vänder inte o ska börja jobba på måndag, har ännu ont, kan det bli förlängd sjukskrivning?

Svar: Kolla dina värden... jag får en känsla av att något kan saknas i din kropp... kram:)
Esmaralda

25 Linnean 🌸:

skriven

Morning!
Tack, för ditt svar om min lille skyddsling i går. Hoppas vi kommer att återförenas snart!!
Tårtgrejen är kul! Kanske jag skulle göra för att mildra ”mina” tanters gnäll lite 😉
Senast skulle jag testa någon ny variant. Man skulle bryna banan och mosa!! 🙄 Det blev en slags vidrig cementliknande historia. Urk! Dock var chokladkrämen god men sen den gången har jag inte gjort någon tårta! Storm och regn i dag! Då ska jag hasa runt på stan hos nya sjukgymnaster och annat. Man måste börja om från början trots att jag redan har en privat superbra sjukgymnast. Nä nä, man kan inte få en remiss t röntgen utan att börja om med detta nu. Blir galen snart!! Så nu stretar jag iväg i blåst och regn till bussen. Ha det varmt och gott...gärna med en smaskig tårtbit!
Kram.../Linnean 🌸

Svar: Usch ja, vilket jox... men det känns som om du är på väg mot något mycket bättre.. det kommer reda ut sig... kram :)
Esmaralda

26 Maria:

skriven

Hejsan:)
Ja herregud kanske får man baka en tårta! De är så gnälliga på jobbet hihi 😜Undrar om det hjälper iofs☺️ Undrar hur hösten /vintern blir här. Drömmer om att vi ska flytta ihop o förlova oss jag o Fredrik. Vet att det finns en god chans till det. Hoppas det blir snart. Ser du något om det?
Kram❤️

27 G.H:

skriven

Hahaha!! Vilket kreativt bloggämne, ska lägga detta på minnet:)

Undrar lite om jobbet som jag nyss börjat på, jobbar ju natt, och har ju funderat lite om dag skulle funka? Lite mer tempo men bättre för kroppen skulle jag tro. Plus att du vid något tillfälle när jag frågade såg att jag skulle börja jobba på något tillfälligt,,, kan det vara just nattjänsten som är tillfällig? Skulle jag fixa att jobba dag rent kompetens och kunskapsmässigt?

Kram:)

28 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du om det är lönt att ändra datum på resan?
Tack!

29 Fanny2:

skriven

Tänk att en sån sak som tårta kan funka... Ska prova den metoden någon dag. 😂 Goda "mutor" funkar på de flesta...

Drömmer så intensivt på sistone men sen såg jag vad du svarade till någon annan... Drömmar kan säga så mycket. Det vore intressant att läsa mer om de vanligaste drömmarna (och mardrömmarna).

Tror du att jag träffar min tillkommande snart?

Kram

Svar: Kanske inte allra närmaste tiden men mötet närmar sig.. kram
Esmaralda

30 Helena Ir:

skriven

Tack för råd!

Kram

31 F:

skriven

Fina tårtor 🤣🤣🤣 känner mig ovanligt trött och lat den sista tiden.och får inte mycket gjort.

Något upp piggande du kan förmedla till mig. Som kan få mig på gott humör?

32 Ghostwriter :

skriven

Det finns två personer man vet talar illa om andra, spelar ingen roll vad man gör eller säger så har dom något och prata om. Men jag undrar om det finns fler personer i rummet som pratar illa om mig/alla?


Kram

Svar: Nej det kan jag inte se... man brukar faktiskt inte prata illa om dig.. kram
Esmaralda

33 Mimi1:

skriven

Hej Esmaralda!

Kan du ge mig någon vägledning när det gäller jobb? Skulle vara lättare att söka jobb om jag visste på ett ungefär vad jag ska satsa på för jobb.

Kram

34 h:

skriven

Hej!
Kommer J våga ta kontakt med mig? Är hans känslor starka?
Kram!

35 k:

skriven

Haha rolig tårtor, ska snart ha kalas så kanske plockar lite inspiration :)

Är han så bitter och besviken på mig och att det inte vart som det var tänkt ?
Är livrädd att han ska lämna mig.

Kram
K

36 Sara:

skriven

Haha, det var verkligen fabtasifulla tårtor! Synd jag inte är så bra på att baka.
Hoppas ni hade det trevligt i Ullared, såg mysigt ut i stugan, trots spökena.

Jag bara undrar, det dyket upp spindlar i min närvaro hela tiden, även på platser och situationer där man valigwn inte stöter på dem. Betyder det något eller är det bara ett ovanligt spindelrikt år i år?
Kram

Svar: Jag ser inga direkta budskap i detta.. kram
Esmaralda

37 k:

skriven

Han vill gärna prata om gamla ex o andra och veta allt. Är han svartsjuk ?


Svar: Snarare nyfiken.. men lite svartsjuka kan det finns också.. kram
Esmaralda

38 Orolig:

skriven

Hej!

Händer det något positivt snart som får mig att må bra/bättre??

Kram

39 Orolig:

skriven

Hej!

Händer det något positivt snart som får mig att må bra/bättre??

Kram

40 F:

skriven

Fina tårtor 🤣🤣🤣 känner mig ovanligt trött och lat den sista tiden.och får inte mycket gjort.

Något upp piggande du kan förmedla till mig. Som kan få mig på gott humör?

41 Hmm:

skriven

Hade en dröm inatt att jag gick in i en lägenhet och en liten fågel flög på mig och ville inte lämna mig. I drömmen tänkte jag det måste vara ett meddelande???

42 Ollo:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du att jag kan få lån från banken utan att jag har fast jobb? Jag har jobb men inget fast. Jag har ett befintligt banklån och tror du jag skulle få godkänt att öka på det så jag kan göra min operation?
Kram

Svar: Känns svårt men du kan göra ett försök.. kram
Esmaralda

43 F:

skriven


Något upp piggande du kan förmedla till mig. Som kan få mig på gott humör?

44 Dålig vardag - Ghostwriter :

skriven

Du skrev att man inte brukar tala illa om mig... Det är ju bra faktiskt.. Men dom två personerna jag vet gör blickar och inte verkar ha något liv, har jag stor lust att säga åt. Blir det kallaballalik då? Dom förstör ju bara stämningen (Ej bara min åsikt)


Passar på att fråga en anan sak, om du har tid att svara förstårs!! Kommer jag ha pengar till att kunna ta körkort/bil snart? För det förstör en del för mig i min vardag att inte ha detta.
KRAM

45 Desperat:

skriven

Hej!

Kommer någon att hjälpa mig med att få ett jobb?? svårt att skaffa jobb själv eftersom jag inte känner någon i min nya hemstad. Har inga kontakter.

kram

46 Hoppet:

skriven

Så roliga tårtor det skall jag testa en dag:)

Es kommer det positiva händelserna snart?
kram

Svar: Ja absolut.. kram
Esmaralda

47 Hmm:

skriven

Hej Esmaralda.
Tänker han på mig eller funderar över mig? Tror du han känner saknad?
Kram

48 Hmm:

skriven

Affärerna känns tröga....när kommer det igång igen?

49 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du se något om hur jag möter kärleken eller om hans utseende eller sätt?
Kram

50 Milla:

skriven

Hej,
man kanske ska bjuda på tårta när man kommer tillbaka till jobbet efter sjukskrivning. Varit hos doktorn i dag, gråtmild, ska jobba halvtid en vecka.
Funderar på den mannen jag träffar, är det så att det var meningen att vi skulle träffas, har andra sidan stöttat det? I så fall vem o varför, hur kan det vara meningen om framtiden är osäker? Eller komplicerad liksom.

Svar: Ja det är rörigt och komplicerat.. men det reder ut sig och snart vet du hur det blir.. kram
Esmaralda

51 ängeln:

skriven

Hej! Ja, med en tårta kan man komma långt! Esmaralda, kan du se något om min och mammas relation? Kan hon ha narcissistiska drag? Tänker mycket på min barndom och varför jag har så låg självkänsla. Den dåliga självkänslan finns där och påverkar mitt liv dagligen. Kram

Svar: Gör klart med det gamla en gång för alla och stanna inte i det.. då suger det ur all energi från dig.. ta ett steg vidare nu som vuxen och känn hur kraften fyller dig.. kram
Esmaralda

52 C:

skriven

Härligt inspirerande goda tårtor.
Hur stor är chansen att jag möter Janne under helgen? Kram

53 åsa:

skriven

Hej E!
Skapar tårtor . de e o vara kreativ! Härligt!
Blir det en ändring för mor till ett annat rum för den nya sängen?
Kram Å

Svar: Ja så ser det ut att bli men det kan dröja lite.. kram
Esmaralda

54 Hej :

skriven

Den översta såg ju rent himmelsk ut. Trodde först att nu kommer det ett smarrigt recept. Men får väl googla, choklad är aldrig fel och kan inte bli för mycket av.

55 SE:

skriven

Hej esmeralda
Varje födelsedag nu i oktober den 13 , tänker jag på min dotter och min son och dem fyller år på samma dag. Kommer ihåg när jag köpte stora tårtor och samlade hela familjen till min son och min dotter. Jag älskar min dotter florida och hennes barn och ber för dem.

Kommer vi bli med hela hennes familj florida bra igen? Mvh Se

Svar: Ni kommer alla att träffas och umgås... då och då och det kommer bli riktigt bra.. kram
Esmaralda

56 Mee:

skriven

Hej Es

Ser du något trevligt som kommer hända mig?
kram

57 Mim:

skriven

Hej!

Närmar sig något bra som gör livet lättare någon ljusning???

Kram

Svar: Ja det kommer en hel del bra din väg.. kram
Esmaralda

58 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda är det någon som tittar på mig från gula fönstret mitt emot ? Tror mig se en skugga i fönstret ibland på kvällen när jag går på bandet.
Blir det en trevlig dejt ikväll....hoppas att det inte blir stelt. Har inte gått på dejt såhär på fleta år...😉
Kram

Svar: Ja ibland är det någon som kikar men jag ser inte vem.. kram
Esmaralda

59 M:

skriven

Vad tycker dom egentligen om mig på jobbet, ibland känns det som om dom lägger all skuld på mig så fort det blir fel. Fast det inte är mitt fel. Dom är lite snorkiga emot mig och det känns som jag inte är med i gänget riktigt.


Svar: Jag tror mer det är en känsla du själv har... skaka av dig känslan.. ha positivt fokus, använd din humor och ditt leende lite mer.. kram
Esmaralda

60 Kvinna:

skriven

Hej Esmaralda.
Är känslorna starkare för k?
Kram

61 C:

skriven

Hur ser framtiden ut för oss, håller vi ihop.
Eller skiter det sig, är rätt mycket chafs till o från.

Kram

62 åsa:

skriven

Hej E!
Tusen tack för ditt svar.Nu blir jag lugn
Sängen lär komma om 2-3 v. Tack kram E
Från Åsa

63 Bagerskan:

skriven

Hallå Es!

Ja tårtor kan göra intryck på olika sett :):)

Passionsfrukts cheesecake och kladdkaka med dumlekola och havssalt är min ess i rockärmen.

En fråga såhär på eftermiddagskvisten! Hur stor är chansen att jag träffar kärleken i mitt liv i år? Känner mig redo.

Kramen.

64 Mo:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir jag själv länge till? Eller hittar jag en man och får familj snart
Kram

65 Mörkgrön:

skriven

Tjenis.
Nu blir man ju inte alls sugen på tårta. Tur att några stycken såg sådär inbjudande ut 😉 Jag undrar om mr rätt kan dyka upp i år vad tror du.

Kram.

66 Hmm:

skriven



Hade en dröm inatt att jag gick in i en lägenhet och en liten fågel flög på mig och ville inte lämna mig. I drömmen tänkte jag det måste vara ett meddelande???


Svar: Ett meddelande att någon hela tiden är med dig.. tittar till dig och beskyddar dig.. kram
Esmaralda

67 F:

skriven



Något upp piggande du kan förmedla till mig. Som kan få mig på gott humör?

68 MEE:

skriven

Hej Es

När vänder det?
kram

69 Elissa:

skriven

Hej Esmaralda!
Hur kommer jag att träffa min tillkommande..vad får du för bild av honom?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: