Catfights...

 
Då har jag handlat årets slagsmålsjulklapp på I Offer...  jag säger inte vad de kostade eller om de är fejk.. bara att det var såpass billigt att jag kan  packa in dem som julklapp och låta de vara med på paketleken när vi har vår julbocksfest !! 
 
Med matchande UGG handskar.....
 
Varje år försöker jag ha nåt  speciellt som skapar catfights.. och Uggsen blir det speciella i år.
Tur att  jag, döttrarna, svägerskan o mamma har samma storlek !!
 
 
När jag ändå höll på så köpte jag mig typ en livstidsförpackning av läppglans....
 
Kram & kärlek
 
 
 
1 sajoli:

skriven

Hej!
Kommer jag att byta jobb i vår? Trots min ålder..
Ha en fortsatt fin söndag
Hoppfull

2 Julia:

skriven

Fina saker du fyndat:)

Ser du något spännande på kärleksfronten för mig?
kram

3 Skorpan:

skriven

Åh jag ser det framför mig hur hårtussarna ryker o karlarna förbryllat skakar på sina huvuden 😆... Fina grejer, ja hur veta om det är äkta, men oäkta duger j lika bra...

Blev övergången till vintertid för mycket för familjen idag, det har varit mycket kivande om allt o inget... Att jag njuter av min ensamtid, som jag gärna skulle dela med en annan vuxen förstås.. Ser det eventuellt ut att kunna bli nån dejt snart Es? Sexet ligger väl lika långt borta som mannen 😂, tror jag kommer att vara oskuld när jag möter honom..
Kram Skorpan

4 Fitness killen:

skriven

Hej igen em

Jag blev lite nyfiken angående när du skrev att jag har en annan tjej på mig? Jag har ingen tjej som är på mig om det inte kan vara så att den tjejen är hon jag var tillsammans med i en månad och att det kanske inte riktigt är slut ändå.
För den känslan fick jag när du skrev så till mig ^^

5 F:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

6 H:

skriven

Hej Esmaralda.
Läckert! Blir toppen det där. Roligt engagemang.

Har jag chans att få fast jobb på R som jag vill?
Kram

7 AnnaK:

skriven

Kan nog tänka mig att vara med på den leken jag också 😀 Jättefina och ser helmysiga ut!

Du svarade en dag att en sak helt klart var ett tecken! Ett tecken på att det är rätt? Att denna person ska finnas i min närvaro helt enkelt? Kanske du får nån hint!

Kram 😊

8 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han bestämt sig om han vill vara med mig eller inte till 100%?
Kram

9 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Möter jag kärleken och går in i ett förhållande troligtvis under nästa år?
Eller kan det dröja flera år?
Kram

10 💕 Zoey💕:

skriven

Kära Es!
Kompisens syster har ännu inte svarat. Ser du om hon kommer svara angående var hennes syster ligger begravd eller skickade jag det i onödan? Det var för tre dagar sedan. Vad tror du? Tack i förhand! Kram Zoey 💕

11 💕 Zoey💕:

skriven

Kära Es!
Kompisens syster har ännu inte svarat. Ser du om hon kommer svara angående var hennes syster ligger begravd eller skickade jag det i onödan? Det var för tre dagar sedan. Vad tror du? Tack i förhand! Kram Zoey 💕

12 💕 Zoey💕:

skriven

Kära Es!
Kompisens syster har ännu inte svarat. Ser du om hon kommer svara angående var hennes syster ligger begravd eller skickade jag det i onödan? Det var för tre dagar sedan. Vad tror du? Tack i förhand! Kram Zoey 💕

13 Snyggare :

skriven

Hej Esmaralda.
Har lagt märke till en kille några gånger. Han se väldigt bra ut. Han har två tvilling flickor barn med sig ibland. Såg honom på gymet idag.
Tror du han har någon tjej? Ska jag våga ta kontakt via Facebook eller liknande om jag hittar honom?
Kram

14 <3:

skriven

Så fina UGGs. Du får nästan avslöja vart du gjort fynden. Gloss kan man aldrig får för mycket av.
Kan det gå vägen med fakturan och allt. Varit sånt strul hela sommaren att få till allt rätt ? Hoppas att handläggaren inte tittar på allt med lupp. Vet nu hur allt måste gå till nästa gång.
Kram
<3 <3 <3

15 Skorpan:

skriven

Spökade det igår Es, då någon ringde på vår o grannens dörr, eller var det bara nån som ville lura oss att gå o öppna dörrarna?
Kram Skorpan

16 Anna.L:

skriven

God eftermiddag! Kommer min resa söder ut till Stockholm bli en positiv upplevelse? Några varningar?
Stor Kram! ❤️

17 Lydia💕:

skriven

Hej
Fina julklappar
Nu har mitt ex hört av sig ångrar han sig och ska jag ignorera honom
Lydia💕

18 C:

skriven

Vilka julgåvor🎅🤶.. så snyggt och ÄKTA😄.
Vad har dom sista månaderna på 2017 att ge mig? Kärlek? Kram

19 Helena Ir:

skriven

Det måste jag säga att det kan räknas som fynd! Bra gjort!

Kram :)

20 Lussebullstokig:

skriven

Jag hade då kunnat spilla några droppar för dessa! Döläckra :)

Julklappsspel blir det hos oss också. Jag försöker tagga ner insatsen varje år. Men är man en tävlingsmänniska så är man.. Du Es! Ser du möjligtvis något om kärlekslivet framöver. Dyker han med stort h upp snart eller dröjer det.

Nu ska här huggas in på årets första lussekatt!

Mums, och stora kramen 💕

21 Linda:

skriven

Hej
Dycker han jag ska gifta mig upp under nästa år?
Mvh//Linda

22 Sus:

skriven

Hej
Oj bra vill ha......
Sköna.....
Nu får de hända något....
Love sus

23 Hubby:

skriven

Hej Es

Ser du några stora förändringar på väg in i mitt liv?
kram

24 Erika:

skriven

Hej! Tror du jag kommer träffa min soulmate snart?

25 Jessica:

skriven

Hej Es,

Tänker han på mig ofta?
Har han börjat gillar mig mer och mer nu?
Eller har han börjat tröttna på mig?
Kommer han ta kontakt med mig snart? Kram:)

26 Oro:

skriven

Jag läste om en rot som man kan ta i tablett form mot oro och ångest. Skulle den kunna hjälpa mig mot just oro och stress? ☺ den är inte farligt att ta i alla fall?
kram

27 EPM:

skriven

Låter som spännande julaftnar!☺️

Jag har satt en gräns nu, ett ultimatum kan man säga. Ser du om han tar det till sig och faktiskt agerar nu..?

Kram

28 Elsie🌷:

skriven

Gokväll!
Funkar den sidan bra?
Detta inlägg kom väldigt lägligt då dottern går och suktar efter ett par Uggs!
Skulle kanske slå till på ett par till henne..🤔
Ser du något om hur kvällen i morgon blir?
Tryckt stämning?
Ha en skön söndagkväll och tack för påminnelsen om citronmarängpaj!
Hur kan man glömma något så magiskt gott !?🙃😵

Svar: Jadå, sidan funkar hur bra som helst.. jag har alltid fått allt jag beställt.. kram :)
Esmaralda

29 2Ghostwriter :

skriven

Vad tycker A om mig? Vet vad du sagt. Men gillar han mig ändå lite extra och kan tänka sig ändå umgås? han verkade vilja träffas utan närheten på de viset så blev förvånad....


Kram

30 Hmm:

skriven

Jag saknar honom så undrar om han hör av sig igen eller så e vi ej menade för varandra?

31 Susan:

skriven

😂 kan nästan se er kasta sig över varandra för att slita o dra i se stackars julklapparna 🤣🎁🤶


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: