En ny kull talismaner !!

 
Det är med glädje jag kan tala om för er att nu har en ny kull talismaner anlänt !!
 
Efterfrågan har varit stor... dels bland er som redan fått talisman  och som insett att  den gjort sitt.. och bland er som aldrig haft någon.  Det var ju en hel del som aldrig fick någon sist, de tog ju slut fort.
 
Denna kull döper jag till  Rafael..  människoandarnas ängel.. och du som vill ha en Raffe får snart din chans.
 
Än är det för tidigt att beställa... de är nyss hemkomna och  Raffarna ska genomgå en hel del ritualer.
 
Nu vet ni i alla fall att de är på gång.. och så snart de är redo  kommer jag att utannonsera detta här på bloggen!!
 
Kram & kärlek
1 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Rafael hette en av mina kaniner. Trots det manliga namnet var hon en hona.
Sixten (kanin) försvann igår kväll. Jag har sagt till J-O att Sixten kommer att komma tillbaka under dagen men det tror han inte på. Han tror att det är kört för Sixten. Konstigt nog är jag inte så orolig. Jag är övertygad om att han dyker upp.

Nu är klockan snart 6. Jag som är hurtig har redan klivit upp och ska snart ge mig iväg till min simkurs.

Kram ThereseC

Svar: Simma lugnt !! Jag känner som du att Sixten nog dyker upp igen.. kram :)
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Vilken natt! Vaknade 01.30 av att en grannne blev misshandlad av sin kille. Small i lägenheten och hon skrek för sitt liv. Ringde Polisen direkt medan jag skakade som ett asplöv och hjärtat höll på att flyga ut. De kom på 5 min och var världens pådrag. Grep honom för misshandel. Riktigt obehaglig upplevelse och är fortfarande skakig.Inte kunnat sova något :/

Skall träffa hans son för första gången på lördag. Var nervöst innan och nu med denna sömnbrist mm känns det ännu mer nervöst. Vad tror du? Kan det bli bra trots allt? Kram!

Svar: Vilken tur du hörde och ringde polisen.. förstår att du är upprörd... ha inga överdrivna förväntningar när du träffar sonen och det kommer gå fint :) kram
Esmaralda

3 W:

skriven

Talismaner är minsta sagt spännande. Funkar min ännu?

Kram till den som vill

Svar: Tveksamt.. den känns lite trött... ge den ett saltbad så kan den piggna på sig.. kram
Esmaralda

4 Lydia💕:

skriven

Hej
Va fina men tror jag fortsätter med min ett tag till
När vänder allt för mig ?
Lydia💕

5 Skorpan:

skriven

Spännande. Kommer ihåg om riitualerna du berättade, många var dom. Verkar måhända ens egna i det lilla?

Satt stördta delen av resan på hjälpchaufförsplatsen o måste säga att drt var lite trist ;). Kört själv sträckan i många år så.. Bra chaufför hade vi, lugn o säker. Undrar hur det blir sen nångång med mannen, är det han som mestadels kör? Har han bil gör tillfället?

Tyst i huset ännu men det ska väl bli liv här också;).
Ha en bra dag med mams.
Kram Skorpan

Svar: Ja de lever och frodas och de verkar.. kanske händer något större snart också.. kram :)
Esmaralda

6 Hej:

skriven

Vad roligt att nya är på gång. Jag är sugen på en men det får vänta tills nästa år.
Blir det någon flytt husköp under 2018 eller dröjer det längre.

7 Mj:

skriven

Åh, vad roligt, undrar om min Gabbe fortfarande har något liv kvar? Har inte märkt av honom under hela tiden.
Hur blir helgen? Kram

Svar: Han verkar ändå i det tysta... ibland märker man inte vad de faktiskt uträttar eftersom man inte har något facit om hur det hade blivit utan talismanen.. och somliga gör stordåd direkt och man får sin önskan uppfylld.. det är olika det där.. kram
Esmaralda

8 Camilla:

skriven

Skulle vara så härligt att få en Talisman, vad kunde den måtro göra för mig? Mitt liv som är ett enda kaos...! Men antar det är så dyra, har ju knappt pengar till mat varje månad :(
Kram

Svar: De kommer att kosta 500 kr styck - precis som sist... de är inte så många och jag lägger ner en hel del jobb på var och en av dem... kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Härligt att Raffarna är på gång.
Kan du se något om min älskade pappa. Kommer det ske något mirakel så vi kommer iväg imorrn till resorten ?
Han verkar inte klara sig ensam hemma så vi andra kan åka. Så himla synd och trist det blev.
Kram

10 Mimlan:

skriven

Om ni har möjlighet så rekommenderar jag verkligen er att beställa! Jag har två stycken talismaner och de har varit fantastiska.

Es, jag fick en varning av Nettan att jag skulle hålla koll på mina nycklar... Och såklart har jag tappat bort dessa.
Ser du om något dåligt kommer hända? Typ inbrott eller liknande?

Kan någon i bloggfamiljen se var nycklarna kan vara?

Stor Kram🌹

Svar: Känns inte som att det blir inbrott.. något sådant ser jag inte... hoppas att någon i bloggfamiljen kan hjälpa dej !! kram
Esmaralda

11 K.K:

skriven

Go möra 💛
Åhh då ska jag hålla utkik.
Undrar på vilket sätt kommer jag att träffa min nya kärlek?
Genom bekanta? Genom nätdejting? Genom en båtresa?
Kan du se det?
Och är det någon idé att jag åker på båtresan I november?
Kärlek till dig och tack för att du svarar på alla frågor du får i din blogg.Du har redan skänkt mig lite lugn. Kramar ❤

Svar: Nja.. jag ser ingenting tydligt men det finns en hel del människor omkring er som du inte känner, när ni träffas.. kram :)
Esmaralda

12 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon tredje gången gillt...
I dag blir det tårtbakning Penny fyller år och farmor har lovat att göra 🎂 tårta
Dinosaurier 🐉 nu sitter jag och klurar på om jag kan använda en rulltårta till långhalsen.. Hmm.. 💭

Lillefot är favorit.. 💕

Förutom dinosaus Rex..

Så klart.. Hmm.. 💕 sedan blir det en vanlig tårta..

I dag blir det även besök hos doktorn.. För sonen..

FRÅGA: KOMMER HAN ATT FÅ INTYG TILL KÖRKORTSTILLSTÅND? HAN UPPFYLLER ALLA KRAV..

Kan du se känna elker få budskap.. Jag har slitit så hårt för att få läkarbesök att jag har blivit helblockerad..

Önskar dig nu en fin fredag med glädje och bus.. EllaBella hälsar MG att han ska hålla reda på mormor.. Man måste leka med dem och motionera dem väl.. SAGA hälsar att de är bra på att öppna det magiska skåpet.. Leverpastej har blivit hennes favorit.. 💕
Kramar och kärlek och ljus 🔅 från oss alla..




Svar: Ja det finns en god chans att sonen får sitt körkortstilltånd. Vad spännande med tårtan.. känner på mig att den blir fin.. du är så himla kreativ ! Saga och MG har nåt gemensamt och det är leverpastej.. MG vill ha en liten smula pastej bland sina hårda hundfoderbitar !! Kram :)
Esmaralda

13 Sus:

skriven

Hej
Ok....
Min verkar vila.....
Finns mer liv i min?
Ge mig ett tips?
Love sus

Svar: Ge den ett saltbad.. stoppa ner den i en bytta med havssalt o låt den ligga där övertäckt med salt i 2 timmar.. då kan den piggna till sig.. kram :)
Esmaralda

14 Ledsen seanskund:

skriven

Hej Es.

Fick ett svar av dig som lämnade mig så ledsen och förvirrad igår.

Dumt av mig att ens fråga så jag skyller inte på nån annan en mig själv.. Har däremot fått höra både i seans och på blogg att stora kärleken närmar sig, att den kommer snart nog, och att chanserna är speciellt höga nästa år. Igår fick jag istället höra att jag får vara beredd på att det dröjer ett bra tag. Jag vet att jag säkert låter patetisk och som en nolifer. Det är jag inte. Men jag har väntat och är så redo. Denna helomvändning kändes så plötslig och gjorde mig ledsen och konfunderad på det som tidigare sagts till mig.

Är det verkligen så att allt det du sett tidigare inte stämmer längre? Kram..

Svar: Det kan vara så att du gjort ett val som innebär att kärleken kan dröja lite... men den kommer ju.. ingen tvekan om den saken.... jag såg den inte omedelbart och "ett bra tag" det är ingenting som du ska hänga upp dig på.... det betyder bara att den inte finns omkring dig nu och i din allra närmaste framtid.... kram :)
Esmaralda

15 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Minus ute och luftvärmepumpen är igång...nu får man förbereda för vintern
mer mat åt fåglarna ,slangar bortplockade och var är snöskyffeln ...;-)

Ha en härlig Fredag !

Kram Anki med flock

Svar: Ja vintern närmar sig.. kram :)
Esmaralda

16 Fjäril:

skriven

Hejsan. Jag har glädjen att få säga att jag har nog fått en vän för livet. Vi hade ett jättebra samtal om det igår. Men det finns ingen tvekan på att det inte finns kärlek där, för det gör det. Och vi kommer fortsätta finnas där för varandra som alltid. Det tycker jag är väldigt starkt. Men jag undrar om detta inte kan leda till kärlek trots allt? Med tiden. Du brukar vara bra på att känna av sånt. Kärleken finns ju där hos båda ändå. Det vet jag.

17 Jossan:

skriven

God morgon!

Åh jag hade velat ha en men jag har inte råd :( bilen kostade så mycket :/.

Äntligen är det fredag men imorgon ska jag jobba. Vi ska ha öppethus. Efter det ska vi fira min 26 års dag hemma hos mamma och pappa.

Jag är så nervös att hålla lektioner för föräldrarna. Men det ska nog gå bra.

Tänk att man blir 26 på måndag och fortfarande singel och utan barn.. nå innan jsg fyller 27 finns mannen i mitt liv då?

Kram

Svar: Du kommer klara lektionerna hur bra som helst ! Grattis i förskott.. finns en god chans att kärleken dyker upp innan nästa födelsedag.. kram
Esmaralda

18 Kramgo:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad roligt!! Kanske det blir jag att beställa denna gång?

Ser du i procent hur stor den är att jag är i ett förhållande slutet på detta år eller under nästa år?
Har du tips, råd något att hålla ögonen öppna till?
Kram

19 EPM:

skriven

Godmorgon Es!

Det ser ut som olika storlekar, hur skiljer sig storleken från första kullen mynt...?

Det känns tryggare och lugnare i mig nu. Hoppfullt. Jag kan verkligen lita på J... Han är kvar trots att han sett mina sämsta sidor. Jag hoppas denna delen av vår process är övee snart så att vi kan äntra nästa fas.

Kram

Svar: Storleken är utan betydelse "skratt" - det betyder ingenting mer än utseendet !! Kram :)
Esmaralda

20 Dunegull:

skriven

Hur ser 2018 ut för mig? Blir det ngt bättre?

21 Tisa:

skriven

Kommer dagen att gå bra idag. Utan katastroftankar?

22 Tisa:

skriven

Kommer dagen att gå bra idag. Utan att katastroftankar inträffar?

23 Misstjejen:

skriven

Hej

Finns det något positiv som kan utvecklas mellan mig och A han i relation. Finns det något speciellt mellan oss?

Ha det bra 😊

24 Solstjärnan:

skriven

Hej 😊

Rafael talismanerna kommer nog att hjälpa en och annan i deras vardag, det tror jag
😊

Dagarna går och drömmarna finns, Es ser du om min stora kärlek är redo att träffa mig.
Närmar det sig eller..

Idag är det FREDAG, yes!!
Ha en toppen fredag!

Kram Solstjärnan 🌟


Svar: Ja det närmar sig... kram :)
Esmaralda

25 Mulle:

skriven

Hej Esmaralda.
Du är så snäll som fixar och donar för oss. Det är uppskattat

Esmaralda,
Är hon så ”bra” och passar honom så bra sen som han verkar tro nu?
Får en känsla ibland att han nervärderar mig och höjer henne? Stämmer den? Kanske för att upprättigfärda sig själv..
Kram



Svar: Han år nog lite nyförälskad och då blir det lätt så.. du ska inte bry dig.. ha fokus på dig själv nu och ta dig steget vidare.. kram
Esmaralda

26 Jennifer:

skriven

Hej! Roligt med nya talismaner! Imorgon ska jag ut och resa!! Ser du något om resan? Blir den bra? Kram

Svar: Ja det känns som om resan blir bra.. kram :)
Esmaralda

27 Dietsyster:

skriven

Tjoho!
Raffe är så välkommen.
Spännande med en karl i huset ;-)
Jo Esmaralda:
Finns chansen att soulmaten dyker upp nästa år eller får jag vänta lite till?
Sysselsätter mig bra så länge.
Idag med första bodypump passet på år..
Huvva..
Nu ska gäddhäget få jobba!
Wish me luck.

Stor kram!

Svar: Bra.. jobba på... det ger resultat.. kram :)
Esmaralda

28 J:

skriven

Hej morgonen innan sonen skulle iväg till skolan började inte bra. Känner mig nedstämd. Kommer resten av dagen vara bra mellan mig å sonen?
Kram å ha en trevlig helg

29 Gunilla:

skriven

Äntligen kommer dom. Den här gången ska jag vara snabb och inte missa. Tack.

30 Virrhönan:

skriven

Spännande och få höra vad dessa kommer att göra för sina nya ägare...
Redan fredag, vart tog veckan vägen, nästa helg är det dags att ställa om klockan och sen är oktober slut och stressen kryper innanför skinnet med vad julen har att komma med...phu!!
Har börjat satsa lite på oddset, en liten slant då o då, ser du om det kommer nån utdelning snart? Behöver verkligen lite klirr i kassan...!
Önskar dej en skön fredag🍁

Svar: Ja redan fredag IGEN !! Det kommer lite småvinster men jag ser inte den riktigt stora vinsten... kram
Esmaralda

31 EPM:

skriven

Hahaha! Det har du alldeles rätt i 😂😂

2017 har varit en enda lång väntan för mig, jag har fått öva mig på det- för jag är dålig på att vänta. Ser du om det rör på sig mer för mig under 2018?


Svar: Ja, det tror jag att det kommer att göra.. kram
Esmaralda

32 Carina:

skriven

Min talisman gjorde ett mirakel meddetsamma och det var stort och speciellt. Den finns fortfarande med och lever.

33 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir bröst operationen troligtvis för sparade pengar eller lånade?
Kram

34 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser det ut fö mig med kärleken nu? Är den långt borta? Verkar det kunna bli i år eller nästa jag går in i ett förhållande?
Kram

35 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du varför han gör det valet när han träffat en annan kvinna att han ändå vill ha sex med mig? Jag får inte ihop det, varför gör han så?
Kram

36 Pia1:

skriven

Min talisman känns som en trygg vän och visst
har den räddat mig flera gånger. Har dock inte kommit någonvart med vare sig sjukpenning eller medicinsk utredning/hjälp. Hade gett upp, min läkare vägrade skriva remiss och de vägrade låta mig byta doktor. Ringde förra veckan för sjukskrivning, förlängning. Sköterskan frågade vem som sköter det, jag berättade vem med en stor uppgiven suck, och passade än en gång på att berätta vem jag önskade istället. Fick till svar att min gamla är ju långtidssjukskriven så det går så bra att byta!!! Hoppas hoppas hon är som det sägs, och hon hjälper med remiss och smärtlindring 😊 Kram!

Svar: Men jag tror att man kan söka vilken läkare man vill... fast då på annat ställe... annan vårdenhet.. kram
Esmaralda

37 Hmm:

skriven

Drömmer väldigt mycket den sista tiden. Drömde om min far inatt som nästan aldrig händer. Han var arg o stressad i drömmen?

38 Mim1:

skriven

Hej!

Om jag hade råd så skulle jag beställa en Talisman.
Jag är inte så säker på att den skulle funka för mig. Healing verkar ju inte bita på mig så man vet aldrig med en Talisman.

Börjar det hända bra saker för mig innan jul eller kan det dröja??

Kram

Svar: Nej man vet ju inte förrän man försökt.. bra saker kommer men det kan dröja lite.. kram
Esmaralda

39 h:

skriven

Hej!
Har haft mina 2 talisman ett tag nu och inge har hänt som jag önskat mig..
😔😔

Svar: Det kan komma... och det är möjligt talismanen ger dig energi så att du själv ska kunna genomföra något av det du vill.... de verkar lite på sitt eget sätt.. kram
Esmaralda

40 <3:

skriven

Tror vi har lika skålar med hjärtat kära Es. Vad är det med mig och det lilla huset? Dras till det på något sätt. Kommer det bli mitt hem en dag ? Har jag bott där i ett annat liv. Ser du någon flytt för mig framöver. Blir det ensam eller tillsammans med kärleken ? Känner att jag behöver något nytt. Huset blir nog svårt i nuläget att ha ensam men kanske...
Kram
💗💗💗

41 Skorpan:

skriven

Tack för svar Es!
Bra med hjälp, okänd uppringare idag men som tur svarade jag, och se jag fick kallelse till intervju :) på måndag. Först på intervju o sen kvällsjobb o sen hem o fira i min ensamhet..
Kram Skorpan

42 Loppis letaren:

skriven

Jippi!🎈🎈
Välkommen alla "Raffisar". Vi är många som väntat på er.

Känns väldigt rätt i tiden med en talisman runt halsen för mig. Kan behöva en boost. Speciellt inför nästa år. Ser du något om var jag befinner mig innan examen i sommar, något som skett i livet? Försöker tänka positivt men just nu är det svårt.

Kram ❤️

Svar: Ja något speciellt är på gång och kommer med all säkerhet att ske.. något som ger dig god energi.. kram
Esmaralda

43 Grethe Hagen Sundbom:

skriven

Go'dag kjäreste Esmeralda 😊💙💚

Helt klart at jeg trenger en sånn talisman!!!!
Denne gangen vil jeg ta meg råd til det!!😊 Kjenner at jeg trenger litt positivitet..
Ser du noe hei dundrande ting som skjer framover? *Håper av hele mitt hjerte* 💕💞❤💜💘💙💚💛
Håper du og MG og mormor får en knallfin helg 😊😍💖
Helge-klemz fra Grethe 🌸🌸🌸😍

Svar: Ja det känns som om något bra är på gång runt dig.... tack för hälsning säger både jag och MG och mormor.. kram :)
Esmaralda

44 Petter:

skriven

Köpte i första kullen och den har bistått på ett fantastiskt sätt. Nu börjar den ta slut och jag är tacksam ett det snart kommer ett erbjudande. Mvh.

45 Amanda:

skriven

Hej Es,

Talisman vad används de till? Vad är de bra för? 🤔☺️

Älskar han mig genuint? Är det min osäkerhet som "spökar", eller är det befogat? Vad tycker hans dotter om mig egentligen?

Trevlig fredag 🍁❤️🍁

Svar: De ger kraft, energi och kan uppfylla önskningar.... jag tror han är ärlig i sina känslor.. kram
Esmaralda

46 C:

skriven

hej

Är det verkligen slutskedet för oss nu ? Känns verkligen som vi kommer gå skilda vägar snart.
Han vill inte mer.

Löser det sig eller kommer vi att skiljas åt ?

Kram

Svar: Det känns som om ni går åt olika håll... och för din del kommer det blir riktigt bra även om det nog inte känns så just nu.... kram
Esmaralda

47 Sofie:

skriven

Ja vad underbart. Som jag har längtat. Min syster beställde en och när jag skulle beställa var de slut. Kort efter hon fick den så fick hon jobbet hon trodde var omöjligt att få och sedan var han i ett fast förhållande en tid efter också. Kanske talismanen gjorde detta eller i alla fall gav henne det positiva hon behövde för att det skulle bli så bra som det blev. Ha en fin helg allesammans.

Svar: Detsamma till dej :) Kram
Esmaralda

48 Hanna A:

skriven

När jag beställde så var dom slut. Jag vill sätta upp mig på en redan nu så de inte tar slut denna gången också. Jag har sett på en god vän hur bra de kan verka.

Svar: Tyvärr kan jag inte ta emot beställningar redan nu... det blir för rörigt... anmäl dig snabbt när jag annonserar ut dem.. och chansen att du får en är stor... kram :)
Esmaralda

49 G.H:

skriven

Antingen spådom eller ”taliban”;) ( om man hinner) blir det;)
Har en talisman fr förr förra kullen och den har verkat, men i det lilla:)
Skulle vara najs med något fantastiskt och översvallande i mitt liv:)

Kram:)

50 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Hur ser chanserna ut för mig att hitta och få jobb den närmaste tiden?
Tack!

51 J:

skriven

Hej Esmaralda.
På jobbet behöver de tillsätta en tjänst. Ska jag säga rakt ut att jag är intresserad, om de ökar mina chanser? Eller ska jag avvakta och låta de fråga mig om de tycker jag skulle passa för den? Har jag någon konkurrent?
Kram

52 Hmm:

skriven



Drömmer väldigt mycket den sista tiden. Drömde om min far inatt som nästan aldrig händer. Han var arg o stressad i drömmen?

53 F:

skriven


Något spännande på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

54 Mij:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser chansen ut för mig att jag är i ett nytt förhållande i år eller nästa? Ser du någon procent? Ser du i jul om det verkar vara någon kärlek kring mig?
Kram

55 Amanda :

skriven

Tack fina för ditt svar 💗
Då ska jag kanske investera mig i en talisman ☺️👍🏼

Kram

56 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om han någon gång kommer få lite insikt om sitt eget beteende sista tiden och kommer vilja be om ursäkt?
Kram

57 Skytten:

skriven

Har ju haft beställt två talismaner av dig.Inget har hänt än, tror du nån av dom fungerar? Verkar dom i det tysta?

Svar: Ja de verkar stillsamt och i det tysta... och de är vid liv.. kram
Esmaralda

58 Missy:

skriven

Åh jag behöver en talisman:)

Ser du något bra som kommer hända mig,känner mig nere?
kram

59 C:

skriven

ja jag har lite det på känn att han har lessnat ordentligt nu. Jättesynd för att vi kan ha det såå himla bra och roligt, men når inte ändå fram.
Och det är mitt fel.

Tänkte föreslå Parterapi för oss, men vet inte om det ger någonting om han redan har bestämt mig.

Kan det vara någon lösning ?

Sen tänker jag på din tidigare spådom, där du sagt att jag ska möte min soulmate och vi får djup och evig kärlek. Allt stämmer med den jag lever med idag, det är klockrent allting.

Men du skrev även att jag kommer att ha relationer men det stämmer inte riktigt och sen möter jag denna man som är rätt.
Så då funderar jag på om denna man inte är rätt som jag tror, eller så är det min soulmate..inte vet jag ??

Kram

60 Carina ST:

skriven

Min talisman är med mig dygnet runt. Dagtid i ett band runt halsen ihop med en sten som jag tycker om. På natten under min kudde.

Den har hjälpt mig flera gånger när det sett som allra mörkast ut kring min ekonomi. Inga enorma inflöden men tillräcklig hjälp att klara en bit i taget. Vid ett tillfälle kände jag hur den studsade tre gånger mot halsen när jag satt still i soffan här hemma. En stund senare samma dag fick vi besked om en större summa pengar som gjorde det möjligt att betala ifatt några räkningar.

Jag är sjukskriven för utmattningssyndrom och det är kärvt med ekonomin. Det har varit fantastiskt att få hjälp när jag som allra mest behövt det. Även om det inte varit stora summor så har de ofta räckt till det som varit nödvändigt just då. I perfekt tid. Ett exempel härom dagen när jag funderade över hur matpengarna skulle räcka så fick jag ett mail om en bonuscheck. En liten summa, men den räckte till det jag behövde.

Så jag är mer än nöjd med min talisman och kan enbart rekommendera dem till andra.

Trots den fina hjälpen jag får från talismanen så undrar jag ifall du ser någon lite större förändring till det bättre kring min ekonomi?
Kram Carina ST

61 Milla:

skriven

Åh, vad bra! Hur långe håller en talisman ungefär?
Är det tre ord man laddar den med?
Undrar om kille jag träffar, o tanken är att det ska bli vi då, när hans sambo ska flytta på onsdag, men kommer hon verkligen att göra det? Igår hade hon varit jättejobbig, sa han.

Svar: En talisman varar olika länge.. somliga ger sin energi direkt i en stor händelse och andra kan verka länge i det lilla.. omöjligt att säga på förhand.. jag tror det blir en annan kille för dej.. kram
Esmaralda

62 Ghostwriter :

skriven

Jag blev bjuden på en sak ikväll och undrar om det blir som jag tänker mig om jag går? Blir det trevligt, klick mellan mig och killen och så? Jag är sjuk från jobbet så man vill heller inte synas så mycket utomhus.


Kraam

63 Alie:

skriven

Åhhhhh härligt, jag har funderar på om min börjat sina ut på sina krafter eller om den bara är Sk vilande... kan du känna in nåt där? Annars får jag nog beställa en ny när det blir dags... ✨
Kram

64 Susanne Amalia :

skriven

Yes tårtan blev hmm ok .. dent blev en dinosaurie.. Lillefot kanske inte hade så sylvassa tänder eller så hade inte dinosarius rex så snälla ögon herregud vad detta var pilligt men roligt .. Cornelis och jag bara skrattade .. men skam den om ger dig .. eller ??
Det gick bra med Cornelis och läkaren .. så nu gäller det bara att trafiksäkerhetsverket godkänner ... kan du se .. jag är galet blockerad i detta ämne men jag vet att han har fått jobbet i Sälen .. så oro har jag inte känt på länge .. inte heller varit så medryckt i en specifik fråga ... så tack .. jag tror att dina skickade tankar och talismanen gjorde verkan

Svar: Det känns som om det ska gå vägen nu .. härligt att dinon blev okey :) Kram :)
Esmaralda

65 Helena Ir:

skriven

Bra att veta..yngsta dottern vill nog ha en ny! Hon tappade sin i golver,den ur första kullen talismaner..som man kunde haft som nyckelring..om man velat. Nu får den ett saltbad.. :)

MG han busar säkert med mormor :)

Ha en fin kväll!

Kram :)

66 Trött på livet:

skriven

Hej Es

kommer det bli bättre ljusare tider snart?
kram

67 Vv:

skriven

Hej Esmaralda.
En vän hon hörde av sig mycket förut och ville ses, nu hör hon dock inte av sig lika mycket. Utan jag har frågat och hon har knappt kunnat. Nu vet jag att hon skaffat pojkvän. Men är hon sur för att jag inte kunde ses så mycket förut? Gillar hon mig?
Kram

Svar: Hon har nog lite väl mycket fokus på sig själv men hon gillar dej.. kram
Esmaralda

68 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser det ut för mig med kärleken i jul, finns det någon kärlek omkring mig då?
Kram

69 Virrhönan:

skriven

Tittar in igen och vill önska alla en trevlig helg. Hoppas den blir bra på alla sätt och vis.
Själv har jag fullt upp, men tog en paus nu och har vräkt in clementiner!! oj oj kommer få springa på toa hela kvällen men dom är ju sååå goda nu. Samtidigt funderar jag på den mystiske karlen, känns det som han hör av sej på nåt sätt? Tror han gillar våra samtal...vi skrattar så gott :-)
Kram på er och trevlig helg :-)

70 Soffan:

skriven

Då blir det att trycka på uppdateringsknappen på bloggen framöver!

En Raffe ska minsann bli min :)

Fredagsfråga! Mellan allt godis och Idol, kan en man som jag är kär i sitta i min soffa snart eller ser det ut att fortsatt dröja?

Kram kram 💕

Svar: Det kan ske riktigt snart om det bara vill sig.. kram
Esmaralda

71 Hmm:

skriven


Drömmer väldigt mycket den sista tiden. Drömde om min far inatt som nästan aldrig händer. Han var arg o stressad i drömmen?

72 Boudica:

skriven

Ååh nya talismaner, kanske ska pröva igen, min Gabbe gick i tusen bitar nå få veckor efter jag fått honom D:
Vad som hände har jag ingen aning om, han inte märka av speciellt mycket heller.

Blev så hungrig på vägen hem, måste handla mat.
Investerade i en slowjuicer för att tvinga i mig lite grönt, jag som har så svårt för det! Men dessa juicer har gjort mig mycket piggare, än så länge!

Det J sa idag, gjorde mig lite misstänksam att han igen (fortfarande?)försöker lyfta upp mig lite inom arbetet, bakom kulisserna. Var redan lite misstänksam att han hade något med denna omflyttning att göra. Men vad är det han försöker? Hur går hans tankar egentligen?

KRAM!

73 åsa:

skriven

Hej E!
Åh det ser jag framemot en talisman. vill verkligen ha en nu.
Kraaam Åsa

74 Flytt?:

skriven

Hej Es

Ser du någon flytt för mig?
kram

75 Hmm:

skriven


Drömmer väldigt mycket den sista tiden. Drömde om min far inatt som nästan aldrig händer. Han var arg o stressad i drömmen?

76 Nyfiken gul:

skriven

Hej Es

Ser du någon speciell händelse som är på väg in i mitt liv?
kram

77 W:

skriven

Tack för svar Ez!

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: