HUR SNABB ÄR DU ??

Just nu i skrivande stund har Nettan fått återbud  på  spådom via telefon..... så vill du knipa den platsen.... ring henne omgående..... 070 6661570   och du får din spådom så gott som medetsamma   eller lite senare idag om det passar dig bättre !!
 
 
P.s. Och nu lite senare kan jag meddela att  återbudstiden är tagen... men det finns andra tider.. så  ni som vill & vågar... hör av er :) 
1 🌹:

skriven

Hej Esmaralda.
Må rätta person tag platsen.
Jag har inte råd tyvärr annars hade jag knipit den, men det var för övrigt inte så länge sen jag blev spådd utav Nettan.
Es, vill han komma tillbaka och försöka på riktigt att vi ska ha ett förhållande? Finns den möjligheten att det blir så?
Kram

Svar: Den möjligheten ser inte stor ut och är ingenting som du ska gå omkring och tänka på... gå vidare istället.. kram :)
Esmaralda

2 Trött:

skriven

Hej Es

kommer det alltid vara som det är nu,när blir det ljusare?
kram

Svar: Det ljusnar sakta men säkert.. kram
Esmaralda

3 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda hoppas att den som behöver det idag är snabb och får platsen hos Nettan.
Tror du min lilla 🐶skulle bli hjälpt av djurhealingen ? Han är ju lite ur gängorna.
Testar och frågar kan du se ngt kring F ? Kan det bli kärlek är han min soulmate fast det inte känns så i nuläget. Eller ser du fortfarande en annan man för mig ?
Kram
💗💗💗

Svar: Ja, healing kan ju bara göra gott och bra och jag tycker absolut att du ska försöka ! Nej jag ser inte att F är din soulmate, kram :)
Esmaralda

4 Carlos:

skriven

Jag vill bara säga att jag tycker det är väldigt bra av er att ni utannonserar så här och ger oss alla en chans. Härlig service. Jag fick regression av Nettan igår och den kan jag varmt rekommendera. I helgen ska jag få spådom och hon ska lägga stjärna. Ni är underbara kvinnor båda två och jag är tacksam att ha er i mitt liv.

Svar: Tack :) Kram :)
Esmaralda

5 Flytt:

skriven

Hej Esmaralda.
När du såg flytten för mig tillbaka till Örebro, ser det ut som att jag gör den med en partner/ kärlek när den väl blir av? Eller gör jag den flytten själv som 1 vuxen?
Kram

6 Jessica:

skriven


Hej Es!

Gillar M mig på det sättet?
Kan det bli något mellan oss?
Eller har han en annan tjej i tankarna?
Kram :)

7 A:

skriven

Är det bara spådom via tele eller besök hon gör eller kan man få via mail också?

8 Johansson:

skriven

Hej,
känslan säger ett, men modet säger ett annat. Kommer det tas emot positivt om jag tar kontakt med killen, eller har änglarna hört min önskan om att sammanföra oss så jag iaf får träffa honom privat åtminstone en gång?

9 Le:

skriven

Hej Esmaralda.
Är de känslorna och intresse större för henne än mig hos honom?
Kram

10 sus:

skriven

hej
hoppas att någon med stort behov kom fram.....
känns som att mina frågor är små.....
förutom den stora jag haft i flera år....
någon förändring där?
love sus

11 Anna E:

skriven

Ordnar det sig i skolan gör mig?

Svar: Ja men du måste bjuda till.. kram :)
Esmaralda

12 Silla:

skriven

Tack underbara Nettan för spådomen i dag. Jag kände hur det stämde. Tack och kram.

13 Jessica:

skriven

Hej Es!

Gillar M mig på det sättet?
Kan det bli något mellan oss?
Eller har han en annan tjej i tankarna?
Kram :)

14 EPM:

skriven

Fasiken med...
ekonomin begänsar mig, jag hade behövt vägledning nu...

Ser du och denna situationen snart är över för mig och J, att det ordnar sig och vi kan starta vårt "vi"?

Jag var utsatt för ett övergrepp för enris sedan, jag har konfronterat mannen ifråga- för jag tror inte han uppfattade att det var just ett övergrepp han begick (sen kan ju iofs det diskuteras). Ser du om något kommer att komma av detta? Jag är inte ute efter svar, snarare att han tar det till sig och att det gör honom medveten ich han förändrar sitt beteende...
Men visst, ett svar och ett förlåt hade varit trevligt.

Kram

15 Flytt:

skriven

Hej Esmaralda.
Gör jag flytten till annan stad till den jag pluggade i själv? Eller blir det med tvåsamhet?
Kram

16 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan jag vara i en relation innan årsskiftet?
Kram

17 erika:

skriven

Hej! Gör jag ett bra arbete på jobbet?

18 Utmattad - Ghostwriter :

skriven

Du skrev att jag får helt enkelt känna av om killen har intresse/mer för mig än någon annan, och det är såklart man ska göra så. Men du brukar oftast ha rätt konkreta svar, så tänkte vad som fick det bli detta svar helt enkelt? :)



Kram

19 Ali:

skriven

Hej,
Hur stor är chansen att jag får forskningstjänsten? Eller i alla fall blir kallad till intervju?
Jag tror den hade passat mig som handen i handsken... Hoppas hoppas!

Kram på er!

20 Anna E:

skriven

Känns bara svårt att bjuda till när jag har blivit utfryst tyvärr...sitter ensam på lektionerna nu :(

21 Mikael :

skriven

Djuret jag skulle ha gett healing är inte kvar i jordelivet, känns overkligt att den är kvar.

Kram
Mikael

22 Regndroppen:

skriven

Hej Es

När möter jag min nästa kärlek?
kram

23 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det chans att vi kommer få byta förskola till sonen till någon utav de två platserna jag önskar för att göra vardagen lite enklare för oss?
Kram

24 Jullisw:

skriven

Hej Es,

Hemkommen från resan och tänkte checka in och eventuellt boka någon telefontid hos nettan!

Har en lite konstig upplevelse från resan som jag tänkte kolla om du ser något kring detta. Jag kan inte riktigt släppa det.

Första två nätterna sov vi bättre än någonsin, totalt stendeckade och vi var uppriktigt överraskade över detta. MEN.. nu börjar det. Knappt en lugn stund under resterande nätter och sista natten/tidig morgon vaknar jag med en så fruktansvärd känsla i kroppen. Jag ser en lång tydlig gestalt, människokropp och schakalhuvud. Detta är långt ifrån något jag tidigare sett. Jag brukar kunna skaka av mig saker som detta snabbt, men denna upplevelsen sitter i. Jag försökte googla fenomenet men kan inte hitta speciellt mycket om liknande upplevelser. Känslan är att jag inte fick följa efter varelsen och den verkade bestämd. Vet du något kring fenomen som dessa? Jag börjar överväga om jag sett i syne.

Kram

25 AnnaK:

skriven

Alltså....funderar på att försöka sälja lite grejer. Mina målningar, retroprylar mm. Vilket är det bästa forumet för det? Loppis, instagram, Tradera? Får du upp nåt? Känns lite dumt att sälja målningar dock då jag inte tycker de är bra nog men kanske nån gör det för en billig peng.

Kram 😊

26 Eve:

skriven

Hej Esmaralda, vill bara säga att du är en väldigt fin person och jag uppskattar att du delar med dig av dina förmågor!
Kram Eve

Svar: Tack, så snällt av dig :) Kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: