Kanske kärlek & spådom......

Dagens gästbloggare är: Kanske kärlek
 
Det här är en liten gästblogg som jag försöker skriva nu.
 
Jag vill bara tala om att jag tillhörde  dem som skrev mycket frågor om kärleken här på bloggen och jag blev nog rätt så  tjatig.
Sen beställde jag en personlig spådom av Esmeralda  och i den stod att jag skulle ha ögonen extra öppna förra veckan.
Det hade jag också.
 
Man vill inte missa något.
 
 
 
När jag var på simhallen med min son fick jag kontakt med en man som också var där med sitt barn.
Vi pratade lite och barnen började leka.
 
Jag bjöd dem på mina medhavda bullar.
 
Vi bestämde att vi skulle ses den här helgen också på simhallen.
 
Jag känner att det kan vara början på något bra.
 
Tack för att du sade Es att jag skulle ha extra koll den veckan för annars hade jag nog missat allting och bara suttit och läst som jag brukar när jag är där med sonen.
 
Nu är livet plötsligt spännande. 
 
Kram allesamman från "Kanske kärlek"
----------------------------------
 
 
Vill du också ha en personlig och omfattande spådom via mail ?
Maila mig på: [email protected] och jag  mailar tillbaka all info om hur det fungerar.
1 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Åhh vad fint blir så avendsjuk vill så gärna också, vill så gärna träffa en partner som det känns rätt med och bygga en framtid ihop med,
Es, ska jag räkna med att det kommer dröja längre än 1/2 år inna jag är i ett förhållande?
Kram

2 N:

skriven

Hej.
Tänke ta till mig det att köpa en present som tack för att min mammas man har ställt upp för mig. Kan en dusch skum vara uppskattat att ge?
Kram

Svar: Absolut och det är inte så viktigt vad du ger,,.. utan att du visar din uppskattning.. kram :)
Esmaralda

3 Hopp:

skriven

Vad roligt "Kanske kärlek":)

kommer det något bra min väg snart Es?
kram

4 <3:

skriven

Vad roligt håller tummarna att det blir kärlek för dig.
Ser du någon flytt för mig snart kära Es ? Är ett litet hus ute igen nära mig. Är något jag dras till med det huset. Som att det är mitt fast det inte är det. Skulle jag trivas där ? Tror inte jag har råd riktig än själv att flytta dit...men kanske.
Blir nästa flytt tillsamnans med min kärlek eller ensam ?
Kram
💗💗💗

5 Helena Ir:

skriven

Lycka till "Kanske kärlek"..låter både spännande och trevligt med er nästa träff i simhallen.

Kram

6 Majvor:

skriven

Hej!
Tack för dagens gästblogg. Trevligt!
Visst är det vanligaste här frågor om kärlek och relationer. Naturligtvis, det är, förutom hälsa, det viktigaste i livet.
Jag bjöd hem en man på fika. Tittade på hans registerbricka på bilen och siffrorna var min födelsetid. Inga siffror som har med honom själv eller hans avlidna fru att göra.
Är det ett tecken, eller bara något tillfälligt som kan hända? Hälsningar till Es och alla andra här inne.

7 Luttan:

skriven

Hej....ser du någon eller några själar som vandrar med mig? Känner mig inte ensam ibland.

Svar: Du har någon från andevärlden med dig och i väldigt stor kärlek.. du kan känna dig trygg.. kram
Esmaralda

8 【ツ】:

skriven

Hej Es

ser du något spännande som händer mig inom kort?
kram

9 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Den där mannen i butiken. Han tittar så märkligt ibland. Vad är det med honom?

Svar: Han gillar vad han ser.. kram :)
Esmaralda

10 Lejonet:

skriven

Hej, kommer jag få något svar på sms:et jag skickade till den "rädda" mannen?

11 Sus:

skriven

Hej
Grattis och lycka till....
Härligt med kärlek....
Här händer inget allt står stilla...
Försöker förändra men universum är inte med mig....
Händer det något snart?

12 Skorpan:

skriven

Jaa vad härligt!! Vi tror på att det är han med stirt H som kommit in i ditt liv :)!

O när ska jag ha korpgluggarna öppna Es? Eller har det överhuvudtaget nån betydelse om jag ser mig omkring? Tror det blir nytt jobb innan karl, eller?

Tack för svar idag, bra att jag inte krigar förgäves. Ja om det sen gäller nuvarande jobb eller jobbsökande, det vet jag inte riktigt.
Kram Skorpan

13 Ensam:

skriven

Hej!

Får jag nya vänner i den stad jag bor nu?? vardagen känns väldigt hopplös grå och trist och ensamt utan vänner och jobb.

kram

Svar: Visst får du nya vänner.. gå ut och gör dig kontaktbar.. kram
Esmaralda

14 Michaela:

skriven

Åh vad kul att höra! Grattis och all lycka i fortsättningen!

15 Jula:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det någon situation där jag ska ha mina ögon extra öppna för kärleken?
Kram

16 E:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner att jag handlat en hel del sista tiden.
Blir det tufft ekonomiskt framöver eller klarar jag mig bra?
Kram

Svar: Dra ner på shoppandet och gör upp en plan.. då går det bra.. kram
Esmaralda

17 Hönan:

skriven

Drömmen där jag fick ett hjärta skickat till mig, det fanns inget budskap i den va?

Kram

18 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det utvecklas en positiv relation mellan mig och A han så om det kan blir bättre mellan oss?

Finns det något speciellt mellan oss?

Hoppas det kan blir bättre mellan oss på en rätt vägen och kommer det utvecklas positiv relationen också?

Ha det bra

19 Rebecca:

skriven

Får jag godkänt i kursen trots att jag inte redovisar inför hela klassen? Kram

Svar: Det beror på vad du beslutar med din handledare.. kram
Esmaralda

20 ❤️:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer distansen mellan han och mig att bli större?
Är jag betydelsefull för honom?
Kram

21 Tingeling :

skriven

Angående föregående inlägg så hade jag tänkt fråga dig i en seans men glömde bort och fanns säkert en mening med det. Men jag tror att jag kanske har en lillasyster som jag bara sett som bebis. Det kommer väl fram i sådana fall när min pappa inte lever mer....

Angående denna kurs har jag en idé om hur förändra mina arbetsuppgifter. Om det går vägen, vad tror du? Skulle då bli av med några jag har nu.

Och denna kärlek. Senaste tiden har jag längtat. Tycker han borde komma snart.

Trevlig onsdag kväll!

Kram!

Svar: En hel del kommer gå din väg nu i det närmaste... så stå på.. kram :)
Esmaralda

22 Browallia:

skriven

Vad kul! =) Jag gläds med dig, "Kanske kärlek" och håller mina tummar. Jag ser redan nu fram mot att få läsa en ny gästblogg från dig om det blev kärlek eller inte. =) Kram


23 En mask av känslor - Ghostwrtier:

skriven

Hände det något den helgen vi skulle ses?
Har personen faktiskt tillräckligt intresse på ett ärligt sätt? Du sa att jag skulle avgöra själv men det är så extremt svårt. Jag vill inte missa chansen om han faktiskt är ärlig. Men personen sårade mig och det var inte ok. Förlorar jag något på att "hålla mig till h*n" eller ska jag bara lägga örat till för att han ljuger och så?



Kram

24 Life:

skriven

Hej Es
Hur blir 2018?
kram

25 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Ska jag räkna med att det kommer dröja mer än ett 1/2 innan jag är i ett förhållande? Inom 1 år?
Kram

26 AnnaK:

skriven

Åh, så roligt att läsa!! 😊

Har haft muskelsmärtor utan anledning någon vecka. Idag fick jag värsta migränanfallet och nu känner jag inte av muskelontet längre. Månne det hade ett samband. Kan ju bero på att jag tagit så mkt smärtlindring för huvet också 🤔 Överväger dock att stanna hemma från jobbet imorgon också. Har jobbat sjuk så många gånger och det sliter. Har kanske en sjukdag i år. Nå vi får se!

Funderar lite på hur min mor och min lillebror kan ha sån tur? Mor ramlar på fina retromöbler mm hela tiden och jag aldrig och inte vill hon dela med sig heller trots att hon har så mkt 😜 Lillebror har haft väldans flyt han med på sistone och fått en bil t.o.m. Inget sånt händer mig? Har det med inställning att göra?

Kram 😊

27 S)+shima:

skriven

Bästa Es!! Kommer min graviditet att synas snart. Är det detta året??? Kram

28 åsa:

skriven

Hej E!
Vad rörd jag blir av denna blogg. Kanske kärlek!
Håller alla tummar o tår..

Kan du se om jag får lite småjobb iår el nästa m inkomst? lite tom just nu.
kram Å

29 Kalas:

skriven

Hej Esmaralda
Döljer han saker för mig?
Kram

30 Ingela:

skriven

Hej Es,

Kort fråga, eller frågor rättare sagt, kan du se ngt kring var jag ska vända mig för att hitta ett nytt jobb/ ny kärlek?

Känns som att jag bara famlar, låter otroligt dramatiskt, men är farligt less på mkt just nu...

Kram Ingela

31 Fanny2:

skriven

Tänk att hon kunde träffa så rätt på just när... Jag tror inte att det är någon slump och önskar er all lycka. 😄

Es, idag dök någon från min barndom upp från ingenstans. Han stirrade länge på mig och sen vände han sig om och frågade om det var jag... Varför gjorde han så? Det var märkligt och smått komiskt.

Kram

32 Helen:

skriven

Vill bara tacka dig för seansen så här öppet o inte bara via mail.
Du har erfarenhet, kunskap o har förmågan att ge råd man kan ta till sig.
Tack för allt än en gång. Du är en pärla

33 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Känns det inte väldigt långdraget det här med kärleken för mig. Jag känner mig redo. Var är han? Är han inte redo? Kan jag räkna med att mötet sker inom 1/2 år-1år?
Kram

34 Mee:

skriven

Hej Es

Ser du någon varning kring min hälsa?
kram

35 Dahlia:

skriven

ååh kärlek det vill jag också ha!
Hur blir denna kommande korta resa?
Kan det bli någon intim närkontakt? ;)
Vad ska jag kolla efter?
Det är just något som jag saknar!
Ser du någon % chans?

36 Alie:

skriven

Tack för att du delar med dig och stort lycka till med kärleken! 💕
Es; kan det bli för tight mellan sina seanser man beställer?
Vad är lagom liksom.. 1/2-1 år eller ska det gå längre mellan gångerna?
Ibland ska man kanske bara leva på och inte fundera så mycket kanske... ☺️
Kram 🍁

37 Grisen:

skriven

Hej Esmaralda.
Han beter sig som en skit, och jag är säkert jätte jobbig.
Men han fuckar liksom mig, han ger sen skiter han i att svara allt på hans villkor. Sen är han här och vi ligger sen har jag förstått att han träffar henne och han ändrar till en kall attityd mot mig förutom när han känner själv att han vill ha kontakt. Sen när jag frågar honom saker så nonchalerar han mig, nu funderar jag på att skriva till den här tjejen och berätta och fråga henne istället. Varför beter han sig såhär? Är det en bra idé att kontakta tjejen? Vi har trots allt en son att ta hand om så kontakt måste vi ju ha, vad ser du kring detta? Varför kommunicerar han inte? Är tydlig?
Kram

38 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer hon att träffa min son?
Kram

39 Fanny:

skriven

Men åh så vackert, tänk att man kan stöta på någon i simhallen av alla ställen! Fantastiskt.

Jag har en fråga Es, häromdagen satt jag på mina föräldrars trappa och tittade på min son som lekte. Då såg jag plötsligt en såpbubbla flyga sakta uppåt mot trädkronan framför mig. Det kan inte ha funnits någon som hade blåst den bubblan, den svävade bara där långsamt uppåt. Blev väldigt frågande, undrande om någon ville ge mig ett tecken men glömde sedan bort detta. Men i förrgår var jag på lrkparken (ligger bakom mina föräldrars trädgård) när jag ska ta mina barn därifrån så ser jag en såpbubbla igen (!!) Komma svävande.

Vad är detta?! Är det ett tecken? I så fall, vad?

Snälla svara om du kan, blir lite orolig.

Kramar Fanny


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: