Lekfarbrorn...

Det kom nyss ett mail från MG och hans pappa !!
 
En glad liten smutsgris som varit med sin pappa på  hundpromenaden... där massa hundar träffas i skogen  och springer lösa tillsammans i en jättestor hage !! 
 
Mannabonne Glenn är ju en sådan vänlig själ och bråkar aldrig med någon... valparna klänger på honom och han är allas lekfarbror.. men den här gången hettade det till mellan en  vuxen schäfer och en dobermann... de  skulle till att slåss och mätte sig rejält med varann... och då promenerade MG helt lugnt in mellan dem och gav dem varsin sträng blick.. varpå de vände på klacken gick iväg åt varsitt håll !!
 
 
Sånt känns i modershjärtat.. man blir ju riktigt stolt  över gullegubben !!
 
Kram & kärlek
1 Nettan:

skriven

Vilken kille! Han är som "Daddy"
Förstår att du är stolt!

2 B:

skriven

Haha.. han gav dom säkert det onda ögat😄.. den lille söte MG.
Min flirt är han yngre än mig? Kram

3 B:

skriven

Hej Esmaralda.
Åh han är så duktig! De vet vi alla, en härlig personlighet.

Kom meddelandet fram och blev taget på allvar? Är det accepterat att han låter mig vara nu? Och blir det ett ordentligt avslut mellan oss nu? Accepterar han det?
Kram

4 Helena Ir:

skriven

Ja,så fint gjort! Det värmer i hjärtat,verkligen!❤

Kram 😊

5 Mimi:

skriven

Bra jobbat MG<3 Du måste saknat Lilla mg nu:)

ps:ser du något bra hända?
kram

6 HS:

skriven

Hej Es!

Sitter nu och funderar på flickvännen till A. Har aldrig träffat henne men hon kan knappast må bra i det förhållandet. Funderar på om jag borde kontakta henne och berätta att han måste vara narcissist och att han går bakom ryggen på henne. Samtidigt kan det ju bli fel också och jag tycker inte om att lägga mig i andras förhållanden. Ser du något här?

Kram

7 Sus:

skriven

Hej
Härligt.....
Gullgubbe....
Love sus

8 Skorpan:

skriven

MG en sann diplomat:).
Kram Skorpan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: