Mina olivträd i olivlunden...

Dagens gästbloggare är:  Elizabeth
 
 
 
Hej
Jag vill säga att jag nu har haft en prova på regression med Nettan och jag trodde aldrig det skulle lyckas.
 
Det var med Skype.
 
 
Jag var hemskt nervös och visste inte hur det skulle gå till men Nettan lotsade mig rätt.
 
Sen när jag skulle slappna av och hon räknade ner mig så  blev jag bara klarvaken och fick stora vakna ögon.
 
Vad som sedan hände var  att jag såg dörrar framför mig och öppnade en av dom och steg in i ett gammalt liv där jag var en bonde som gick bland mina olivträd i olivlunden.  Jag fick en känsla av frid i hela kroppen. Det är svårt att beskriva.
 
Nu  måste jag göra en riktig regression också.  Vilken resa och vilken upplevelse.
 
I morgon ska Nettan spå mig och lägga stjärna via telefonen och  eftersom det  det blev så starkt upplevt med regressionen och tror jag att det kan  bli lika bra med spådomen
 
Kram på både dig Ez och Nettan i torpet. Jag är avis på er som bor närmare och kan komma på besök
 
Mvh  Elizabeth
 
................................
 
Vill du bli spådd via telefon eller få regression via telefon ?
Då är du välkommen  att boka tid till Nettan under den här veckan... fram till söndag kväll.
Ring henne på:; 070 6661570 och hon  berättar mer om hur det går till
 
1 F:

skriven

Häftigt med regression tänkte fråga om du ser mig o väninnan komma iväg i oktober på en resa.

2 F.u:

skriven

Hej esmeralda finns det någon hälsning till mig ifrån andra sidan från någon soeciell.kram

3 Dunegull:

skriven

Vad ser du kring dagens löprunda med hästen?
Får du in ngt?

4 Lotta S:

skriven

Helena Ir, jag såg att du hade sett något kring mina borttappade babykläder, tack! Det är nog alldeles sant att jag lagt dem i samma plastkasse, men vart kassen sen for är frågan? Tar gärna emot fler budskap, de betyder mycket för mig!

5 Tisa:

skriven

Jag tycker väldigt bra om Pernilla. Jag känner att hon förstår mig, alltid lyssnar och är peppande.
Ser hon mig som speciell eller är jag en av alla andra?

Svar: Hon tycker om dig... det är vad jag ser.. kram :)
Esmaralda

6 <3:

skriven

Härligt med olivlundar. Vore spännande att testa en regression och få en stjärna lagd.
Ser det ut att bli en fin överrasknings resa i oktober till sol och värme ? Någon varning ? Längtar redan och tagit fram bikinin och ska leta solglasögon såg att Carolina Gynning börjat med så fina 😎med fjärilar 🦋som dekoration. Fjärilar ger hopp, nystart och lycka.
Kram

Svar: Det känns som att resa blir bra över lag... något emotionellt kan tillstöta som inte känns riktigt bra... men inget allvarligt.. kram :)
Esmaralda

7 Isabella:

skriven

God morgon 😊
Känner mig verkligen jätteledsen, nu när jag är redo att börja träffa han på riktigt så känns de inte som att jag når fram.. :( kommer det bli bra? :( vill ju iallafall ha kvar han som vän.. kram

8 Hej :

skriven

Hej maken velar fram och tillbaka hur han ska göra om han blir erbjuden jobbet. Kommer han att trivas om han tar det eller ångrar han sig?

9 Misstjejen:

skriven

hej

vill inte att A ska märks om jag har lite känslor för honom och behöver jag var försiktig mot honom? jag välja bort att prata om kärlek så gör jag rätt?

10 Lii:

skriven

Underbart!!
Es, ser du något i kärleksväg påväg mot mig?
Kram

11 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
När kommer det att avgöras om de tar steget in i en seriös relation? Ser du hur det troligtvis blir?
Kram

12 Hopp:

skriven

Hej Es

kommer det vända och bli bra snart?
kram

Svar: Ja det vänder.. kram :)
Esmaralda

13 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Om ni var nära mig hade jag gått för att träffa er. Synd att det är så fattigt här men det blir väll bättre...
Es, passar dem ihop med varandra i en kärleks relation?
Kram

Svar: Ja, ett tag i alla fall... mer tveksamt om det håller i längden.. kram
Esmaralda

14 Skorpan:

skriven

Vad fint att du kunde känna av ett tidigare liv Elizabeth! Tror också att stjärnan med Nettan ger mycket :).

Inte mycket jag fick gjort o inget svar från banken fick jag heller, trampar på stället, o det tycker jag inte om. Otålig läggning ;).

Här kallt o ruskigt, men äntligen kom tvn som varit hemifrån fyra veckor. Varför tar allt så lång tid undrar jag..
Kram Skorpan

Svar: Ja det är ett elände att somligt ska ta sån tid... skönt att TV:n äntligen hittade hem.. kram :)
Esmaralda

15 Cajsa:

skriven

Nu har jag bokat spådom med Nettan och det brukar jag göra när ni är tillsammans på era resor. Ska bli spännande som alltid. KRAM ALLA.

Svar: Hoppas och tror att det blir en bra stund :) kram :)
Esmaralda

16 Misstjejen:

skriven

Hej

Märks A inte alls om min känslor för honom?

Jag ska inte tala om min känslor för honom?

17 F:

skriven

Undrar om det finns någon hälsning till mig kram

18 Trollmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar kärleken vara påväg mot mig? Blir jag i ett förhållande med en man som är rätt är det påväg?
Kram

Svar: Du kommer vara i ett så rätt förhållande en dag men det kan ta sin lilla tid.. kram
Esmaralda

19 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Visst vi har ju barn ihop han och jag men det är ju henne han är med nu. Men vi kan ju fortfarande umgås.
Känner hans föräldrar mer för henne nu? Gillar de henne?
Kram


Svar: Jag kan inte se något specifikt.. kram
Esmaralda

20 Sus:

skriven

Hej
Härligt....
Här händer inget...
Love sus

21 Hopp:

skriven

Tack snälla för svaret kram:)

22 Writerghost:

skriven

Killen med dialekten verkar bry sig om alla tjejer. Är det någon ordentlig kille det där som jag kan ha ett trevlgt möte med och kanske träffa fler gånger? "Dejta ärligt"


Undrar också om min kollega jag fortfarande har intresse för, om han tycker om mig trots och tycker ändå det är trevligt att vi hälsar osv?
Kram

23 Hoppas:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om jag är gift och har hus inom 3 år?
Kram

24 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du det kan bli F och jag framåt?
Kram

25 Så kan det va'!:

skriven

Undrar också om min kollega jag fortfarande har intresse för, om han tycker om mig trots och tycker ändå det är trevligt att vi hälsar osv?
Eller är han trevlig för han tror att han måste?

Kram

26 GHOSTWRITER :

skriven

Vill lita på att jag tar ett vettig beslut i detta som känns så ofattbart. Men ser du om jag får helt godkänt från den bank som var beviljande?



Stor kram

27 Mmm:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan jag få honom att tänka annorlunda? Tog han åt sig av det jag sa? Eller har han bestämt sig?
Kram

28 Lotta:

skriven

Hej, det skulle vara kul att få höra hur regressionerna på plats varit sen... Spännande med ett hus med mycket energier dessutom :)

Tror du det snart är dags att jag och min soulmate möts?????

Kram Lotta

Svar: Ja herregud ja.. ni borde ju redan ha träffats kan jag tycka.. så det ska inte dröja så länge nu.. kram
Esmaralda

29 Alie:

skriven

Vad härligt Elizabeth, att du kunde ta till dig och gå in i djupet.. måste kännas omtumlande och magiskt på samma gång.. ✨

Es; kommer jag bli tvungen till att ta ett jobb jag egentligen inte vill ha ( inom bemanningen) ett tag, eller kommer jag bli kallad till den tjänsten jag sökt och vill ha?
Löser det sig?

30 Lo:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att de blir ett par?
Kram

31 Rebecca:

skriven

Drömmer mig bort till ullared :) Verkar som ni har det jättemysigt.

Hur stor är min chans att få jobbet jag var på intervju igår? kram

Svar: Runt 65 % chans så det är ju mer än hälften.. kram :)
Esmaralda

32 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att han och jag flyttar ihop? Kämpar vidare?
Kram

33 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag önskar så att det kunde ske snart. Ser det ut att dröja flera år eller några år innan jag är i ett förhållande?
Kram

34 Filippa:

skriven

Hej jag bokade tid hos läkaren angående halsbränna kommer jag få hjälp med det?

Ja hoppas min bästa kollega vet jag finns för henne och att de löser sig snart?

Kommer vi hitta på något kul nästa år?

Oroar mig för henne och känner mig lite som en dålig vän när jag inte kan hjälpa henne.

Hon betyder mkt för mig

Kram

Svar: Du får bra medicin mot halsbrännan.. kram
Esmaralda

35 Milla:

skriven

Så spännande, vill gärna höra mer om regression o vad det kan ge, om man kan få hjälp att släppa saker el att våga. Jag är t ex rädd för att säga ifrån, säga nejag, värdesätta mig själv. Kanske det har med ngt gammalt liv att göra. Villa gärna höra flera gästbloggarare....

36 <3:

skriven

Tack för svar idag kära Es. Hoppas att det inte blir allt för emotionellt på resan. Varit det sista halvåret mycket som hänt sjukdom och sorg.
Pappa hamnade på akuten igen.

Blir det seriöst mellan M och Mickan ? Kommer han snart se hennes mindre bra sidor ?
Kram

37 Helena Ir:

skriven

Lotta S (4) tråkigt, men jag får inte upp något mer om barnkläderna. Däremot så tror jag att du hittar det , av en slump..Tack för att du svarade!

Kram :)

38 mee:

skriven

Hej Es

Hur stor är chansen att kärleken dyker upp i år?
kram

Svar: Betydligt större att det sker nästa år.. kram
Esmaralda

39 Jessica:

skriven

Hej Es,

Varför är han så kall mot mig?
Är han arg på mig?
Han ignorerar mig, tittar inte ens på mig.. Han behandlar mig som luft.
Varför är han sådan mot mig?
Har jag sårat han på något sätt?

Kram :)

Svar: Fråga honom och får du inget svar... bry dig inte.. gå vidare.. kram
Esmaralda

40 Lisbet:

skriven

Hej E.
Är det över huvudtaget möjligt att jag kan få honom tillbaka?
Jag vet inte var kraften kommer från att jag försöker?
Är det möjligt?
Kram

41 Elisa:

skriven

Hej!
Kan det ha mer att ge att fortsätta? Funderar på att sluta..
Kram

42 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Dröjer det flera år innan jag träffar min kärlek och är i ett förhållande?
Kram

43 Lisbet:

skriven

Hej Esmaralda.
Är det möjligt för mig att få honom tillbaka?
Kram

44 M:

skriven

Hej Es

Vill min ängel meddela mig något?
kram

45 Anna E:

skriven

Känner mig utfryst i klassen, vad händer? Varför ska jag ha allt skit? Blir det bra med praktik sedan? Chans till jobb där?

46 Längtar efter kärlek❤️:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir jag singel nått år till? Eller flera
Kram

47 Ghostwriter :

skriven

Vad tycker R med dialekten om mig? Har han ärligt intresse eller bryr sig för mycket om andra?


Kram

48 Cecilia:

skriven

Åh vilken fin upplevelse! Verkar så himla mysigt med olivträd också, hehe.

Det känns som att det här är min chans. Kommer de att säga ja tror Du? Kramar

49 N:

skriven

Hej Esmaralda.kommer jag att bo i Örebro igen?
Kram

50 NL:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att vi flyttat ihop? Att vi bor ihop och flyttar ihop?
Kram

51 HS:

skriven

Kära Es.

Har inte varit inne på bloggen på ett tag. Haft fullt upp med jobb m.m. Läser idag varningen från flickan från andra sidan. Det verkar som att den var ställd till Chaterine, jag vill bara dubbelkolla att det inte verkar vara till mig. Min mamma är sladdbarn. Den äldsta flickan i syskonskaran hette Karin och dog vid 7 års ålder i hjärnhinneinflammation. Detta var på 1930-40-talet innan min mamma var född.

I seans varnade du för att ingå ett avtal första veckan i oktober. Kan det handla om företaget som nu vill att vi ska betala faktura i förskott?

Kram

52 Bluesky:

skriven

Tror du att den här praktikplatsen vore en bra plats för mig?:)

53 mee:

skriven

Tack Es för svaret kram

54 HS:

skriven

Förlåt, varningen är sista veckan i okt ser jag nu när jag läst igenom seansen igen. Noterar det i kalendern, tack! Kram

55 Daniel:

skriven

Hej esmaralda

Ser du någon kärlek mellan mig o jennica?

Mvh Daniel

56 JusMe:

skriven

Hej Ez!

Inatt känns det som att jag inte sovit en blund. Jag hade en väldigt konstig dröm.
Jag var påväg till bilen med mina barn och så kommer det upp en man bredvid mig och ger mig en spruta i benet. Sen tar han med mig och mina barn till en lägenhet. Han gör oss inte illa men är väldigt obehaglig. Till slut kommer min mor, min far, min bror och min syster och får ut oss därifrån. Polisen tar mannen.

Vet du vad drömmen betyder?

Kram!

57 Lena Lavendel:

skriven

Är det mig som den lilla flickan letar efter?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: