MISSA INTE DETTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag är det dagen D.. när jag och Nettan far iväg till  torpet vi hyrt i  Ullareds utkant… precis i en skogsglänta.  Här ska vi bo en vecka….. jobba en hel del och Nettan tar emot sina kunder för regression & spådom…..och förhoppningsvis ska våra besökare hitta rätt härute i  vildmarken !!

 

 

Alla tider för personliga besök för regression och spådom  är uppbokade…. Det KAN bli ett återbud, sådant vet  man ju inte och har du lust att stå standby… så hör av dig omgående till  Nettan

 

Detta är vad Nettan erbjuder den här gången:

 

………………………

 

REGRESSION VIA TELEFON ELLER SKYPE … och här får du avsätta minst 1 ½ timma… Nettan lotsar dig igenom så många av dina gamla liv som du orkar. Kostnaden är 750 kronor.  Kontakta Nettan för mer info och tidsbokning. Nettan är utbildad regressionsterapeut med stor erfaenhet.

……………………….

 

SPÅDOM VIA TELEFON ELLER SKYPE  där Nettan lägger din stjärna och berättar om din framtid. Självklart får du ställa alla frågor du har under 30 minuter. Kostnaden är 450 kr. Kontakta Nettan för mer info och tidsbokning.

 

 

PRÖVA PÅ REGRESSION…..för dig som är osäker  och som vill pröva dig fram försiktigt…. I denna pröva - på -  regression får du uppleva ett tidigare liv.  Kostnad  400 kr.   Kontakta Nettan för mer info och tidsbokning.

 ----------------------------------

 

TRE FRÅGOR  FÖR 100 KRONOR erbjuder Nettan den 8/10 klockan 17-20. Kostnad 100 kr.

Du swishar 100 kr till 070-6661570 och sedan den 8/10 ringer du när du vill mellan klockan 17-20 och ställer dina frågor.  Det ska var tre korta och konkreta frågor som får tre korta och konkreta svar.

 -----------------------------------

 

DJURHEALING  erbjuder Nettan den  5/10 mellan klockan 20-20.30. Kostnaden är 100 kr per familj oavsett hur många djur som finns i familjen.   Swisha 100 kr till: 070 6661570 och skriv eller ring till Nettan och tala om vilket djur det gäller och vad du vill uppnå med healingen.

 

 

 

Ring Nettan på: 070 6661570 eller skicka SMS

Maila henne : [email protected]

Eller kontakta henne via hennes facebook:  https://www.facebook.com/nettanspadomoregression

 

När vi sedan är framkomna… och kommit lite ordning ska vi ta oss varsitt glas rött… och sedan blir det till att njuta av en gemensam arbetsvecka.. där det också kommer finnas lite tid över för  lite nöjen & mys !!

 

Kram & hör av er 

 

 

1 Virrhönan:

skriven

Godmorgon!

Ska häxorna ut på äventyr nu😜undrar vad ni får besök av denna gång, spännande. Roligt var gång att hänga med er. Hoppas ni får en underbar vecka med många härliga besök, och även lite avkoppling.Kanske hör av mej till Nettan...
Kommer det hända nåt med HAN snart, det känns som nåt är på gång, det slår gnistor, känner han det med?
Ha det så kul. Kram till er båda💕

Svar: Tack:) Ja, när två häxor är ute på vift kan vad som helst ske..och ja, han känner av .. kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag och C kvinna så har vi en bra relation till varandra. Gillar hon mig så mycket? Vad har hon tankar om mig?

Som vi känner varandra så länge...

3 Jossan :

skriven

God morgon!

Måndag morgon och jag tycker inte om måndagar.. Dagarna är så sega.. Längtar till helgen och det är bara 4 dagar kvar till det är lov! Det bästa med att va lärare 😍.

De senaste veckan har jag haft så mycket att göra så jag har slutat tänka på det där med kärleken. Igår längtade jag efter kärleken men samtidigt är jag så inne i planeringen inför alla lektioner och sånt.

Men min kärlek ha jag hört ska komma innan jul.. vad ser du?

Kram

4 <3:

skriven

Safe trip älskade Es. Ett glas rött 🍷är ni värda när ni kommer fram kanske en redig grogg med 🍹 Synd att det är så långt dit ni ska för mig.
F mitt ex har varit ihärdig med kontakten. Hälsade aldrig på honom innan min månadslånga utlandsresa. Var så mycket i huvudet då med packning och lämna G. Fick det återigen bekräftat igår hur han är upp och ner med saker som en jojo. Och mindre trevlig.
Nu till F varför hans plötsliga intresse igen att vi ska ses ? Han kanske har förlåtit mig för M ? Var han ändå rätt för mig fast jag inte förstod det då ? Vill inte bli sårad igen. Var alltid lugnt med honom och skönt. Aldrig ett ont ord.
Kram

5 Skrållann:

skriven

Hej!
Åh vilken härlig vecka ni kommer ha.
Ska släppa tankarna kring min gamla vän som du rådde mig till att göra men igår fick jag veta att han satt i en knepig sits. Vet inte vad det handlar om alls annat att det har med jobbet att göra. Han blev delägare i ett stort företag tidigare i år och satsade en hel del pengar idet. Kan det handla om det eller är det andra knepigheter på hans företag?

Kram❤

Svar: Jag ser bara att det är knas runt honom... men undvik att involvera dej.. kram :)
Esmaralda

6 Anonym :

skriven

Var det så att den äldre gubben verkligen trodde att han skulle sova över hos mig och få ligga ? Sen kvällen allt blev fel har vi inte hörts av ett ord.
Detta kan inte rättas till vad jag förstår och kommer han ringa och vilja ses igen och reda ut allt ?
Han sa du har lurat mig. Vidrigt ändå han är 55 år äldre än mig.
Kram

Svar: Vidrigt är ordet... ägna honom inga tankar eller energi.. kram
Esmaralda

7 sus:

skriven

hej
ha de så bra.....
hoppas de blir fullt upp...
kör försiktigt....
love sus

Svar: Tackar :) kram
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Vad mysigt ni ska ha det o får väl höra om några besökare också :). Nångång ska regressionen funka på mig också, men jag tror jag behöver ha terapeuten på ort o plats för att lyckas.

Måndag, igen, o det är ju bara den dagen i veckan som känns jobbigast. Ser du Es något kul vara på inkommande, nåt nytt som kunde pigga upp vardagen lite?

Barnet fick körkort o kungfrufärden gick av stapeln igår. Det gick bra om än det kommer att ta tid att vänja sig vid vår modell äldre bil. Gissar att det kommer o gå mer pengar i bensin än det gått tidigare ;).

Önskar er två en trevlig resa till skogen o alla en trevlig dag!
Kram Skorpan

Svar: För en del funkar det bättre med telefon/Skype och kanske för att somliga har lättare att slappna av hemma hos sig själva och för andra blir det bäst att besöka terapeuten live.. det är så olika ! Grattis till barnets körkort.. kram :)
Esmaralda

9 Dunegull:

skriven

Ska hela hösten vara såhär deprimerande?

Svar: Nej, något bra ser det ut att ske som får dig på lite bättre humör :) kram
Esmaralda

10 J:

skriven

Vilken härlig vecka ni två kommer att ha, och även shoppingbegäret kommer att få sitt.
Undrar om min flirt är nära snart? Kram

Svar: Den närmar sig i alla fall.... kram :)
Esmaralda

11 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.
Har bokat in set!!
Ser du varför han inte svarar mig?
Nram

12 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir en kanon vecka det vet jag.
Det är för kämpigt just nu. Kommer det bli bättre och lättare?
Ser du en ny kärlek de närmaste månaderna framöver?
Kram

Svar: Jadå det kommer att lätta och bli mycket bättre.. ser inte när kärleken dyker upp.. kram
Esmaralda

13 Förskola:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu har vi väntat på länge.
Kommer jg att få byta förskola så det blir närmare för oss? Till någon utav de jag vill?
Kram

14 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du dem är tillsammans nu på riktigt? Ser det ut som det?
Kram

Svar: Något finns men jag ser inte vad .. kram:)
Esmaralda

15 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja det är bra med två chaufförer i familjen :).
Trevlig resa..
Kram Skorpan

16 Elisa:

skriven

Hej!
Tycker han beter sig så bra nu.. ser det ut att vara hållbart?
Kram

17 Jobb:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer min arbetsgivare fixa med mina arbetstider ta bort så det går ihop för mig?
Jag bad henne om det men kommer hon göra det?
Kram

18 Fia:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han känslor kvar för mig?
Kommer han vilja komma tillbaka för en chans till relation?
Kram

19 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Nu märks det verkligen att hösten har kommit hit. Regn och blåst. Hua mig! Klart hösten är fin men inget kul när det regnar och blåser.
Jag gjorde som du sa och tittade över min ekonomin. Mina delbetalningar sänkte jag till max belopp dvs jag sparar 200kr och det var ju inte mycket men det gör ju mycket om man inte har pengar, dragit ner på mobilkostnaden då jag har kontantkort, bestämt mig för att baka bröd istället för att köpa och det blir typ 2-3 ggr/månaden. Visst kunde jag ha gått till och från jobbet, vilket hade tagit mig ca en timma vardera, men kände när ändå soc betalar busskortet så tar jag bussen. Men det blir ju en härlig promenad om det är fint väder!

Jag undrar om det ser lite ljust ut på kärleksfronten med tex en liten flirt eller någonting? Eller ser det lika mörkt ut som hösten? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: Bra.. det finns alltid en del man kan göra i det lilla.. och nu ska du fundera över hur du kan få in lite extrapengar.. du klarar detta fint ! En flirt ser trolig ut :) Kram
Esmaralda

20 EPM:

skriven

Godmorgon!
Hoppas ni får en härlig vecka!❤

Innan jag somnade igår så såg jag en lägenhet som passade in på mina önskemål och fanns här på ön.... mailade direkt! Är det den..?

J bryter upp nu, det är såklart jobbigt men jag är rädd att han ska vända pga det. Kommer han klara av det?

Kram

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Låter som en härlig vecka !
Kör nu försiktigt i regnet och blåsten .ska ju blåsa rejält...
Ser fram emot gästinlägg om upplevelser i skogen hos er.
När ni två är ute och reser kan ju vad som helst hända ;-)

Ha en säker start på veckan <3

Kram Anki med flock

Svar: Tack.. och ja, det är ju lite spännande med två häxor på vift.. allt kan hända :) Kram
Esmaralda

22 Isabella:

skriven

Godmorgon, är vi på så olika frekvenser nu? :( kram.. ☺️

23 Razawa :

skriven

Hej Esmaralda
Ser det ut att bli något positivt besked om graviditet snart? Är så otålig 🙈🙈😄😄💕

24 Jen:

skriven

Åh vad härligt. Hoppas ni får det bra och att ni också kan njuta riktigt ordentligt.

Kommer jag klara av onsdagen bra? Jag är så nervös och vill bara göra mitt bästa.

Svar: Oroa dig inte, det kommer gå fint.. kram :)
Esmaralda

25 Mim1:

skriven

Hej!

Du måste berätta om du ser något skogsväsen eller småfolk.

Känner mig helt ur gängorna idag. Tror du att det finns någon ljusning snart??

kram

26 Mim1:

skriven

Hej!

Du måste berätta om du ser något skogsväsen eller småfolk.

Känner mig helt ur gängorna idag. Tror du att det finns någon ljusning snart??

kram

Svar: Det lovar jag att jag ska om något dyker upp... ljusningen kommer.. jag kan skymta den.. kram :)
Esmaralda

27 Kicki :

skriven

Jag är ostimulerad och uttråkad i mitt jobb...känner en sån tristes. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta...har du något förslag :-/?

Svar: Sök dig vidare.. någon form av utbildning eller kurs hjälper dig att komma rätt.. kram
Esmaralda

28 Tisa:

skriven

Börjar Sophie förstå hur dåligt jag mår?

29 T:

skriven

Hej ezmaralda. Ser du om jag Byter jobb eller arbetsplats. Inom dom kommande månaderna?

30 Vv<3:

skriven

Hej esmeralda

Du sa innan att jag kommer åka fler gånger till österrike...
När kommer det ske och är det med ardi ?

Kram


Svar: Jag ser att du åker dit men inte när eller med vem.. dock kommer du ha sällskap dit.. kram
Esmaralda

31 Lotta S:

skriven

Es, ser du alls något kring vart jag har satt undan dotterns gula kläder hon hade på sig då vi fick henne, plus en mörkblå fotbollsdräkt hon fick av sin fadder? Jag blir inte klok på detta!

Svar: Tyvärr att hitta försvunna grejor är inte vad jag är bra på.. kanske någon annan i bloggfamiljen kan hjälpa till ?
Esmaralda

32 miri:

skriven

Att lita på....
Ezmaralda, måste bara få ventilera mig lite.
Jag funderar över hur egentilgen det är möjligt att lita på information som man får av ett medium och hur sedan ska använda sig av den egentligen. Nu menar jag inte dig eller din spådom, utan kan berätta hur de gick till.
Träffade en man och blev förälskad. Jag ville gärna träffa någon, men var inte desperat.
Efter ett tag kom det fram att denna man led av en psykisk sjukdom. Eftersom jag hade starka känslor för honom, försökte jag förbise detta....Men kände ändå i maggropen att jag inte mådde bra, trots att hjärtat älskade för fulla muggar.
Besökte ett medium, som hade hört genom ryktesvägen skulle vara väldigt bra, och dessutom hade många skrivit positivt om henne på hemsidan, att det stämde osv.
Sagt och gjort, jag besökte henne och bestämde mig för att vara restriktiv och inte avslöja för mycket. Ville dock ha ett råd eller antydan om denna relation. Berättade att träffat en man som var mycket förälskad i och vad hon trodde om oss?
Hon sa att hon kunde bara se att det såg ljust och positivt ut för oss.
Självklart blev jag nöjd och tillfreds för stunden.
Det som hände sedan var att vår relation blev en berg och dalbana mellan himmel och helvete. Blev anklagad för det ena och det andra av denna mannen, som var en återspegling av hans tillstånd.
Tillslut så orkade jag inte mer och var helt knäckt.
Då kontaktade jag henne igen, besviken över att hon hade så fel i sin spådom, som jag hade upplevt lovade guld o gröna skogar. Nädå, jag skojar, men hade ändå trott på henne när hon sa att det såg positivt ut för oss. Hennes svar på min undran var kort och gott: Det finns hopp.
Jaha? tänkte jag. Det kanske det gör....och tog det ytterligare som ett tecken på att kämpa vidare för denna mannen. Stundtals har det givetvis varit bra och jättefint. Men att försöka hålla liv i en relation, där den ena partnern är så ostabil är som att skaffa ett heltidsjobb, när du redan jobbar 100%.
Så nyligen tog jag beslutet att lämna denna situation. Otroligt nog så känner jag mig mindre knäckt och ledsen är hade trott från början. Men jag antar att jag är trött på att må dåligt och slösa tid på att vara ledsen över en karl och förlorad kärlek. Jag gav allt och det räckte inte!
Men nu så undrar jag i efterhand....Hur kan man egentligen lita på ett medium?
Jag gick ju dit för att hade svårt att känna in mina egna känslor. Och allt detta gjorde att blev ännu mer förvirrad.
Det är inte lätt med kärlek och jag vet verkligen vad talar om...Sen har en förmåga att dra till mig såna som behöver hjälp och det är som det är med det.
Men tycket att om man inte kan säga nåt konkret, så varför säga något till nån överhuvudtaget?
detta var mina tankar o reflektioner på tilliten...
Kramar!!!

33 Dunegull:

skriven

Får du in ngt mer specifikt? Känns som jag ska bryta ihop fullständigt.
Kram och hoppas ni får mysigt!

34 Bolla:

skriven

God morgen!

Kjæresten er nyskilt og barna skal bo 50/50 hos hver. Sønnen på 9år synes pappa er negativ og streng og vil bo hos mor.. noe som sårer et pappahjerte. Kommer han til å slå seg til ro hos pappaen etterhvert eller flytter han til moren? Antar at det er en avreagering på skilsmissen da han også er litt utagerende på skolen. Eller mulig pappaen er litt streng, men han vil gjerne sette litt grenser. (De vet ikke at pappa har møtt en ny så det har ingenting med meg å gjøre).

God tur!
Klem Bolla 😊

35 <3:

skriven

Godmorgon kära Es vad är det som gör att F hör av sig igen ?
Skulle vi få det bra igen ?
Kram

36 Milla:

skriven

Oj, så mkt ni erbjuder, så spännande, jag älskar att testa sådant som ni håller på med o vad kul att göra ngt med en väninna.
Jag har inte så många kompisar tyvärr men kanske kan jag få ngn ny snart.
Jag är sjukskriven efter operation o ska börja jobba på torsdag men förstår inte hur jag ska orka. Är helt slut idag, ska till läkaren på onsdag. Kan det bli förlängt tror du? Det är ngt som hört med min mage oxå. Ont.

37 Göteborgskan:

skriven

Hoppas "Ullareds häxorna" och ni kunder får det fantastiskt!

Hos mig står man i valet och kvalet till en weekend till en storstad. Blir det trevligt om jag åker? Vad säger din känsla, E.

Ska suga på karamellen i förmiddag...

Kram och ha det gott :-)


Svar: Det blir okey och bra... inget hallelujamoment men det behövs ju inte heller.. kram
Esmaralda

38 Camilla:

skriven

Blir mitt liv lite ljusare snart? Det känns som att jag behövt vara stark länge nu...

Kram

39 F:

skriven

Önskar er en fantastisk vecka i paradiset.

Kommer förmodligen åka dit nästa vecka 😊 hade en fantastisk dag igår.

Ser du mig åka utomlands med väninna nu i oktober. Detta kom på tal igår. Kram

40 Skytten:

skriven

Hoppas ni får det bra där,kan du se om min inkompetenta chef slutar snart?, hela personalgruppen blir galen på han.

41 Helena Ir:

skriven

Hon har mycket att erbjuda nettan,regression är något jag kan rekommendera..om man är intresserad av detta! Där är hon skarp!

En riktig jobbarvecka för er båda,förstår jag :) men mysigt ändå,när man är goda vänner!

Jag har berättat om mannen i 70 års åldern som jag känner från gymmet..han med den aggressiva cancern! inte första gången i hans liv heller. Cellgifter mm.
Idag kom han den skalliga mannen,in på gymmet ..som en sol,över hela ansiktet! Den är borta cancern! !Än är inte hans tid förbi! Det går inte att beskriva,den känslan..det finns mirakel!
Och jag är så glad för mannen,och hans familj!!
Så mycket skit som man tycker man får stå ut med genom andra människor..just nu..tänker jag bara vara glad!! Mycket större än det här finns inte!! Så alla sura i min närhet..vad har ni egentligen att sura för..?

Ha det så bra,båda två :)

Kram :)

42 Solstjärnan:

skriven

Hej 🌝

Så nu vet vi att det blir en händelserik vecka när Nettan och du jobbar ihop.🌝🌝
Det är alltid lika intressant att läsa om vad ni hittar på🌝.

Önskar er en toppen arbetsvecka med likväl avkoppling som kul!

Funderar och funderar på mitt kommande arbete.
Ser du E något kring det?
Närmar det sig?

Ha det så bra med Nettan!

Kram Solstjärnan🌟

43 Madicken:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir kanon bra för er!!
En fråga, har han känslor för mig?
Kram

Svar: Ja något finns men inte så starkt.. kram :)
Esmaralda

44 Tesa:

skriven

Es! Kommer jag att få körkort en dag och när ser du? Kram

Svar: Körkortet kommer men du måste vara redo och gå in för det ... kram :)
Esmaralda

45 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Fin bild på er..
Kommer de att passa ihop?
Kram

46 Ghostwriter :

skriven

Tror du att den där killen jag haft kontakt med längre tid kan vara något mer i min smak? Tänkte eftersom alla andra i närheten inte verkar vara något för min del i en längre tid (en sekund eller smått tag). Tycker han är charmig och vi känns lite lika när de kommer till att "snacka". Om vi ses kommer de bli kul och kommer han tycka om mig? :) och jag han förstårs?! Haha

Killen jag tog intiativ med bryr han sig om mig något alls eller?

Kram

47 Födelsedagsfesten:

skriven

Hallå i stugan!

Hoppas ni får goa dagar där borta. Jag funderar på en resa i november som kan bli aktuell pga inbjudan till en födelsedagsfest. Alltid trevligt att resa och partaja men har en lite osäkerhetsmoment kopplat till just denna. Blir det roligt om jag åker tror du?

Stor kram på er 🏡❤️

48 Jessica:

skriven

Hej Es!

Varför är han så kall mot mig?
Är han arg på mig?
Han ignorerar mig, tittar inte ens på mig.. Han behandlar mig som luft.
Varför är han sådan mot mig?
Har jag sårat han på något sätt?


P.S
blir den jobbig dag imorgon?
Jag ska iväg imorgon, du ser inget drama?
För det orkar jag inte med.


Kram :)

49 Louise:

skriven

Skit samtal med min handledare sen. Funderar så att mejla min lärare tillbaka när jag kommer hem.
Jag kämpar och kämpar men är rädd att hon ska säga att jag inte får göra klart min VFU här.
Kan inte förstå riktigt varför hon ändå tog emot mig om hon inte riktigt har tid. Jag tycker själv att jag har visat en hel del men det är vad jag tycker. Kan slå vad om att hon bara kommer gnälla om både det ena och det andra och alla mina planer går i stöpet hela tiden. Jag har ju massor av saker att göra med barnen.
Trots att jag fortfarande är lite osäker så känner jag ändå mig bekväm i rollen.
Kommer det gå bra för mig nu denna perioden eller bör jag kontakta min lärare om en nu praktikplats till sista perioden?
Vad känner du om det? Personligen så känner jag att jag måste hamna någon annanstans där jag kan få handledning och feedback mer än vad jag får nu.
Jag ber talismanen om hjälp varje dag.

Tacksam för svar och ha en fin vistelse i Ullared.
Kramar.

Svar: Jag kan ju inte se några detaljer.. men skickar dig massor av god energi.. kram :)
Esmaralda

50 Helena Ir:

skriven

Lotta S( 31) jag såg en plastkasse,typ Ica eller liknande,i mitt huvud. Kanske de har legat där..innan de försvann..men det var det jag såg. Lycka till med letandet!

Kram :)

51 S:

skriven

Så kul med ullared:)

ser du något spännade för mig?
kram


52 Florist:

skriven

Hej Esmaralda.
Skickar in ansökan till en fin butik jag gärna skulle vilja jobba i. Tror du det finns chans att jag får jobb där?
Jag jobbar just nu i en florist Handels trädgård men inget fast. Kan det bli sura miner om de får reda på att jag söker mig till en annan butik?
Kram

53 F💕:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du han någon dag kommer vilja komma tillbaka eller vilja ge det ett försök med mig?
Kram

54 Chatrine:

skriven

Hej Ez och tack för att du tog emot budskapet från den lilla flickan. Jag kände igen henne och budskapet var bara en ny uppdatering om min märkliga grannfru som har ett horn i sidan till mig. Du gav mig en varning om henne i för-somras också att jag skulle se upp med denna kvinna. Bra beskrivning på henne denna gång också. Flickan var min pappas äldre syster som dog som liten innan pappa ens var född. Hitintills har denna kvinna kört på min bil och gått in i mitt hus med hennes man hon inbitet tror att jag och hennes man har en affär med varann. Hon ville veta om jag ville ha honom och att jag skulle bestämma om de skulle skiljas. Har aldrig haft någon affär med varken hennes man eller någon annan. Stackars hennes man som säkert får fråga om han ens får gå ut genom dörren från sitt hus. Till saken hör att denna kvinna lever på starka värktabletter, dricker en hel del, är i princip ihjälsvulten och liknar en fågelskrämma, opererat bort mycket av magen för att värktabletterna förstör magen allt eftersom. Så hon är inget logisk i hjärnan som är så påverkad överlag. Det blir hur galet som helst. Gör hon en middag så fattar hon inte hur lång tid det kan ta att tillaga. Det kan bli middag långt in på natten. Eldar hon i kaminen får hennes man gömma vedkorgen för annars sitter hon där och matar in ved hela kvällen tills korgen är tom. Men bra att jag nu vet att jag ska lägga benen på ryggen fram till i vår om vi råkar befinna oss på samma ställe. Man ska vara tacksam att andevärlden hjälper till när det kan bli galet annars. Tack Ez för att du förmedlade, vi i bloggen är lyckligt lottade som har dig!

Kram Chatrine

Svar: Då vet du... och det gör mig glad !! Kram
Esmaralda

55 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda selfin på dig och Nettan var fin i blogginlägget. Vilka pinglor.
Kommer det klicka mellan mina vänner M och Mickan. Trots åldersskillnad. Jag och B är mest orolig att Mickan kommer utnyttja honom. Hon gör ofta så med killar och M är min killkompis med och de har lärt känna varandra genom mig. Ser du att det blir seriöst mellan dem ?
Kram
💖💖💖

56 Mojsan:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du vi är "klara" med varandra?
Kram

57 Intiativet :

skriven

Märker att killen jag tog intiativ för fortfarande kollar på mig, varför då? Eller bara för och se om jag kollar?


Kram

58 Fanny2:

skriven

Hoppas få träffa dessa häxor någon dag fast jag är så skygg... Jag önskar er en behaglig resa och en underbar vecka. Vi får se vad ni får för besök denna gång...

Just nu önskar jag att jag bodde ensam så jag vågade mig på en regression... Fick höra att jag inte var en vanlig människosjäl från början men valde att leva som det. Låter så tokigt... Kan man verkligen gå från skyddsängel till människa?

Kram

59 Rebecca:

skriven

Nu har jag varit på intervjun, den gick bra (tror jag), hur stor är chansen att jag får jobbet? kram

60 Kram:

skriven

Hej Esmaralda.
P som jag dejtade för ett tag sedan. Tänker han på mig något? Tror du en ny chans kommer för oss?
Kram

61 Hönan:

skriven

Låter som en trevlig kväll ni har framför er :)
Önskar att jag hade kunnat komma och hälsa på er.

Får du till dig något efter gårdagen? Tankar eller något jag kan tänka på framöver?

Kram

62 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du jag tar körkortet snart? Tips jag behöver?
Kram

63 Lejonet:

skriven

Hej, kommer H att höra av sig till mig?

64 Alie:

skriven

Hej på er,
Ni kommer ha det så mysigt så.. mys medans ni tankar energi! :)

Es, första dagen som arbetslös..kommer jag att finna ett nytt ganska snart?
Om jag spelar, finns chans till lycka, eller är det spill med pengar?
Kram

65 Filippa:

skriven

Hej kommer set gå bra för min chefs pappa?

Kommer jag få umgås med min bästa kollega en vacker dag?

Jag oroar mig för henne så in i norden önskar att det blir bra snart?

Kram

66 Ghostwriter :

skriven

Killen med charmig dialekt, blir det en lyckad träff? Att vi tycker vi är snygga & trevliga?

Kraaaam

67 Jula:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du det finns starkare känslor hos honom för någon annan än för mig?
Kram

68 F:

skriven

Tänkte fråga om du ser mig o väninnan åka utomlands nu i oktober kram.

69 Jessica:

skriven

Hej Es!

Varför är han så kall mot mig?
Är han arg på mig?
Han ignorerar mig, tittar inte ens på mig.. Han behandlar mig som luft.
Varför är han sådan mot mig?
Har jag sårat han på något sätt?


P.S
blir den jobbig dag imorgon?
Jag ska iväg imorgon, du ser inget drama?
För det orkar jag inte med.

70 Jobb:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer min chef redigera mitt schema så jag får vara ledig en dag extra i veckan eller kommer hon strunta i det?
Kram

71 Hej:

skriven

Önskar er en trevlig vecka.

Svar: Tackar :)
Esmaralda

72 mee:

skriven

Hej Es

Såg en riktig snygging idag som var väldigt lik Enrigue lglesias. Han var lång och hade en snygg frisyr:)
Tyckte han tittade då och då fast jag inte tittade, blyg som jag är:)

Ser du om jag kommer träffa på han igen?
kram

Svar: Var lite mer framåt nästa gång... nog möter du honom igen men det kan dröja.. kram
Esmaralda

73 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar något hända inom kärlek för mig snart??
Kram

74 Helen:

skriven

Ev skall företaget jag arbetar på säljas. Vad tror du , kommer jag att var kvar o få flytta med. Och tror du jag kommer trivas

75 F:

skriven


Tänkte fråga om du ser mig o väninnan åka utomlands nu i oktober kram.

76 F.u:

skriven

Ser du någon hälsning till mig ifrån andra sidan

77 ghostwriter:

skriven

Killen med charmig dialekt, blir det en lyckad träff? Att vi tycker vi är snygga & trevliga?

Varför tittar killen på jobbet på mig fortfarande om han ändå inte har intresse? För jag är fin eller för att få lite mer uppmärksamhet?

Kraaaam

78 J:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar känslorna vara starkare för K än för mig? Finns de och är de starkare?
Kram

79 Mee:

skriven

Tack snälla för svaret Es:)lovar att nästa gång undviker jag inte ögonkontakten, jag kommer inte vara lika blyg då:)kram<3

80 Milla:

skriven

Oj, vad det regnar.
Jo, jag har mkt att reda ut o ska va ensam ett tag men undrar ändå när den där killen som du sa jag skulle möta behagar dyka upp, ä r det månader eller år eller så....spännande.

81 Lydia💕:

skriven

Hej
Jag har tappat hoppet om allt verkligen allt och vet inte när det kommer att vända för mig
Är min talisman verkligen med mig nu i det här?
Verkar hopplöst
Lydia💕

82 Anonym:

skriven

Hej kära Es

Jag är en småbarns mamma som i val av man trotsade min pappa, och hans heder.
Nu, många år in i förhållandet med min sambo har vi bestämt flytt, väldigt nära samhället där min pappa bor.
Och detta har lett till otroligt mycket stress och oro för mig, så pass att jag har behövt börja på medicin pga en kass magsäck.

Snälla, Es, kan du se om min oro är befogad? Har jag verkligen något att frukta eller kan jag släppa min rädsla för den man som borde skydda mig, min far.

Varmaste hälsningar

83 Anna E:

skriven

Känner mig utfryst i klassen, vad händer? Varför ska jag ha allt skit? Blir det bra med praktik sedan? Chans till jobb där?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: