Nu händer det... missa inte

Nu  de sista två dagarna  här i skogen händer det mycket!

I dag är det dags för STORHEALING på distans…. Kl 19-20 i kväll

Vill du delta så följ instruktionerna från gårdagens blogg !!

Du kan anmäla dig ända fram till klockan 18.00 i kväll.

 

 

Även i morgon  följer vi  traditionerna och Nettan erbjuder dig  att ställa tre frågor för 100 kr.

Via telefon

Då kan du ringa henne mellan klockan 17-20.. alltså i morgon,  söndag.

Du ringer henne på: 070 6661570

Du ställer tre konkreta frågor och får tre konkreta svar.

 

 

Kostanden på 100 kr kan du betala redan nu eller vänta och betala tills precis innan du ringer.

Skulle det vara upptaget när du ringer – så ring igen !!

Alla kommer fram och alla får ställa sina frågor.

 

 
 

Du kan swisha 100 kr till  070 6661570

 eller så gör du en inbetalning till Swedbank:

Clearing: 8214 konto 9,933099708 2

IBAN/BIC: SWEDSESS

SE92  8000 0821 4993 3099 7082

 

Både jag och Nettan hälsar er  varmt välkomna  !!

1 <3:

skriven

Godmorgon kära Es träffade R ute på herrgården. Är han lite flörtiga och gillar mig ?
Ser inget seriöst så.
Kan han vara till hjälp och ge lite tips hur jag ska komma vidare med jobb ? Känns som han vet en del.
Kram

2 Skorpan:

skriven

Hade varit intressant med en 30 minuters spådom men dom tiderna är säkert slut för länge sen?Nåja, det kommer väl flera gånger :). Varför vill Nettan förresten höra ens röst då hon spår?

Nettan hade rätt i sin spådom gällande jobb, att jag skulle ha ett jbb inom ett år, det hade jag, men att det inte var det "optimala" o det var det inte heller. Undrar ju när det optimala kommer?

Snart iväg o göra nåt annat än vakta tvättmaskin o diskmaskin en lördag :D.
Kram Skorpan

Svar: Hon jobbar via rösten.. det är den som ger henne insikterna..... Nettan har en ledig tid kvar, jag tror det är ett återbud så ring henne 070 6661570 och det är inte omöjligt att du snabbt kan få en tid...... kram :)
Esmaralda

3 Cecilia:

skriven

Kul med storhealing!

Försöker få ordning på gruppresan till Polen, behöver bara veta en grej så att det inte krockar med datumet. Tror du att hon är öppen för att undvika det datumet? Kramar

Svar: Ja det tror jag hon är.. kram
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det går bra på måndag av jag och A han har möte och är det något positiv eller negativ?

Kommer vi förlåta varandra?

5 Vv<3:

skriven

Hej Esmeralda

Vad känner den mannen ardi för mig , när kommer han höra av sig till mig eller skriva?

Kram 💖

Svar: Det kan bli så att han hör av sig.. jag är osäker men jag ser honom inte i din framtid.. kram
Esmaralda

6 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Mycket bra erbjudanden ni erbjuder till oss! Tack! Hör nog av mig till Nettan i morgon.
Tror du att jag kommer att ha något att göra på nyår i år? En fest eller så? Socialt sammanhang?
Kram

Svar: Ja det finns god chans att du deltar i någonting.. kram :)
Esmaralda

7 Ii:

skriven

Hej Esmaralda.
Har något ändrats sen han var här i helgen? Kan det bli en relation med han? Har han de känslor?
Kram

8 Blå:

skriven

Hejsan. Vaknade upp med några tankar i huvudet. Han har träffat min familj, släkt och bästavän. Men när ska jag få träffa hans? Alla mina närmsta bor ju i för sig i närheten där jag bor. Hans släkt och vänner bor ändå ganska långt bort och vi är med varandra mer än vad han träffar dem. Jag har hittills bara träffat hans kollegor. Min fråga är om han tänker ta med mig dit upp någon gång så att jag också får chans att presentera mig lite? :) kram

Svar: Jag tror inte att han särskilt funderar över detta utan det blir mest som det faller sig... prata med honom om det.. kram :)
Esmaralda

9 Milla:

skriven

Hej, jag känner mig trött och sliten men måste ta tag i livet o komma i ordning med alla saker efter husförsäljning och flytt för tre år sedan, o nu efter skilsmässan. Min man bor bara i andra hand men kommer han gå en lägenhet i första hand så han kan ta sina prylar o det blir lättare för mig att gå vidare, just nu står det still.

10 Tildis:

skriven

Hej Es! Verkar dom tycka att det var bra igår? Kram

11 <3:

skriven

Godmorgon kära Es ville Pernilla vara lite spydig med sin kommentar ?
Vad är hennes problem ?
Kram

12 Föredetta fegis:

skriven

Hejsan Es.

Nu är det drinkblandar-afton med tjejerna. De gamla partytakterna sitter fortfarande i ;-)

Funderar på vad du ser om engelskspråkiga S. Ångrar han sitt beslut och kontaktar på något sätt? Du såg mig glad och lite överraskad i höst, jag tror egentligen det var kopplat till detta, om han hade sagt ja, så just den spådomssekvensen kanske inte riktigt stämmer längre eller vad tror du.

Stor healingkram till alls från mig också! Och extra stor till dig E.

Svar: Det kan vara något annat som dyker upp som gör dig positivt överraskad... ha nu en härlig drinkblandarafton !! Kram
Esmaralda

13 EPM:

skriven

Hej!

Nu har jag hittat en lägenhet till... men jag undrar om jag fixar det rent ekonomiskt? Detta oroar mig mycket...
Kan jag få hjälp av mina föräldrar i början eller kommer de vända sig ifrån mig?

Kram

14 Helena Ir:

skriven

Tänkte på min väninna som åkt till Indien,hon är trött och mest längtar tillbaka till Sverige. Men så har hon levt det livet också så många år.. Ser du om hon kommer hem tidigare än hon tänkt?

Ha en fortsatt fin helg!

Kram :)

Svar: Finns en god chans att det bli lite tidigare hemresa än planerat från början.. kram
Esmaralda

15 Susanne Amalia :

skriven

GODMORGON och kärlek till er..
Måste berätta om min framfart inom vårdsektorn med Cornelis som ett mirakel har vi fått en remiss till neurologmotagning..den har exakt öppnat... Och han är lovad en snabb tid dit.. 💕 tjohooo.. Vilken underbar tur.. 💕 tack för hjälp och jag har nog plockat ner varenda själ i himmelen som kan hjälpa.. Så nu är det besjälat i vår svär.. Det lovar jag.. De pillar på mig och min son.. Vill tala om att de är här.. 💕 Hela lägenheten är fylld.. Någon gosade med Saga i går.. Hon låg och spann och pratade.. Rullade runt på ryggen och mös.. Någon har blivit vän med EllaBella och hon viftar på svansen i förväntan.. Jag tackar för vad de gör mot Cornelis mig och djuren.. Vilken upplevelse.. Önskar er en fin dag med alla djuren och småfolket..I Kopparberg var det så läskigt för det var så svarta skepnader men dessa är så kraftfulla och vänliga.. Vilken skillnad.. 💕 jag har full tillit.. Tack.. 💕

Svar: Ja det finns ett sådant starkt och lysande beskydd runt dig just nu.. bara njut ! Jag vet att du är bra på att tacka ljusvarelserna ! Kram :)
Esmaralda

16 AnnaK:

skriven

Oj, har helt missat att det varit tävling! Inte alls med i matchen längre 😂

Har haft huvudvärk sen i torsdags, såå tröttsamt! Vet inte varför. Kanske kroppen som börjar vara sliten. Skulle verkligen behöva byta jobb men till vad är den stora frågan.....

Ska försöka komma i kläderna och införskaffa migränmedicin. Skulle ju rensa och röja i helgen 🙄

Kram 😊

17 Anki:

skriven

Go´förmiddag Es och Nettan <3

Stort grattis Tintin ! Ibland hamnar vinsterna verkligen rätt.ser fram emot gästblogg

Idag ett strilande regn ..inte ens hundarna ville gå långt trots att jag ville testa min nya regncape...dimman ligger tät eller rättare sagt röken...det är eldningsveckor nu och då kan man knappt vistas ute.

Provar nog på Nettans 3 frågor i morgon

Kram Anki med flock

18 Frida:

skriven

Hej.
Är kanske bara inbillning men tycker att jag sett en mörk skugga i trappan hemma.. trodde först det var min man. Sedan har jag sett kortare figurer i storleken av barn fast mest i ögonvrån. Har jag sett något eller bara inbillning. 💛💜💛 många kramar

19 Miii:

skriven

Hej Esmaralda.
Betyder sexet något för honom känslomässigt? Ser du att det kan bli en seriös relation mellan oss? Blir det annars ett ordentligt avslut mellan oss och jag möter en annan?
Kram

20 Michaela:

skriven

Funderar på att ge mig ut att resa lite nästa helg. Kommer jag iväg och blir det bra? Kram

Svar: ja tecknen säger att det blir bra om du ger dig iväg.. kram
Esmaralda

21 N💜:

skriven

Hej Esmaralda.
Möter jag kärleken medan jag bor kvar i staden jag bor i nu?
Kram

22 Lyfia:

skriven

Hej
Kommer det att vända till det bättre snart för mig?
Känner mig orolig
Lydia💕

Svar: Ja det vänder och normaliserar och blir sedan sakta bättre och bättre. .kram
Esmaralda

23 h:

skriven

Hej!
Har inte hört något från jobbet jag har sökt..kommer dem höra av sig?
Kram!

24 Misstjejen:

skriven

Är det bättre jag avboka möte på måndag med A för att det känns inte rätt just nu?

25 Mime:

skriven

Alltid kul med healing jag e med:)

Blir det kärlek för mig snart es tycker han dröjt nu?
kram

26 Helena Ir:

skriven

Tack!
Kram :)

27 Lilla jag:

skriven

Hej Es

ser du något spännande som är på väg att hända mig?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: