TRE FRÅGOR FÖR HUNDRA KRONOR IDAG !!!

 
Kvällsmys.. i varsitt soffhörn !
 
I dag är  det vår SISTA DAG här  och i morgon åker vi hem!
 
Tänk ändå vad tiden flugit iväg... det säger bara  tjoff så har en vecka gått.
 
Idag klommer vårt sista erbjudande till er....  du kan ringa Nettan och ställa tre frågor !
 
Du kan ringa mellan klockan 17-20 och  ingen tidsbeställning behövs.. det är bara att ringa
Är det upptaget så ring igen... alla kommer  fram  och alla får ställa sina frågor
 
Kostnaden är 100 kr och du swishar pengarna innan du ringer
Både swisha och ring till: 070 6661570
 
Du ställer tre korta och konkreta frågor och du får tre korta och konkreta svar
 
Nettan hälsar er hjärtligt välkomna och  kommer vara beredd & gör sitt allra bästa
 
Kram & kärlek till er alla
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför jag drömmar om J som jag kära i för längesen och vad vill dröm säger när jag drömmar om honom att kommer vi träffa igen eller är det något annat?

Kram

2 Tingeling :

skriven

Kunde min dotter ta emot igår? ☺
Jag vet inte om jag gjorde det? Jag kände inget speciellt men kände mig heller inte avstängd. Blev lugnare och i natt sov jag 9 timmar, vet inte när det hände sist! Min hjärtklappning/stress är i princip borta, känner ibland men sen går det över nästan direkt. Känns som att jag borde tagit emot.

Så nu ska jag ta det väldigt lugnt i dag. Sätta mig i massagestol, spikmatta, duscha, frukost. En lat söndag. Sen kommer min dotter till mig igen!

Hoppas ni får en trevlig sista dag!

Kram!

Svar: Faktum är att jag tror att ni båda kunde ta emot.. kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Ja så fort går en vecka, för att inte tala om ett veckoslut :). Speciellt när man har det trevligt verkar tiden gå så mycket fortare...

Swish ja, vet inte om det fungerar från ett land till ett annat, försöker ta reda på det. Vore intressant att höra Nettans kort "tala".

Städa borde jag, får väl se hur det blir med den saken också :D. Hoppas verkligen mannen är mer försigkommen när det gäller dylika saker ;), eller är han Es?

Önskar er en trevlig dag med småfolket o alla runtomkring er. Antar att det var tyst under healingen Es?
Kram Skorpan

4 <3:

skriven

Tack för hälsning Nettan. Höstkramar till er båda.
Det är så svårt Es när han verkligen vill försöka och ändra på sig och sitt beteende. Mycket har hänt som du vet och en del saker kommer jag inte runt att förlåta. Förstår inte att jag ens tycker om honom fortfarande. Men vet ju egentligen att det förmodligen blir samma skit igen om vi börjar ses.Vad tog min självrespekt vägen... Blev påmind igår att tiden rinner iväg om jag vill ha barn. Kommer jag få en egen liten familj och träffa den rätta ? Ser du några detaljer kring min soulmate. Finns han i min stad. Blev utbjuden på tre dejter igår men ingen av dessa män tror jag att det finns någon framtid med så ingen dejt gick jag på. L känns bäst på något sätt men åldern är emot och vet inte om han finns när det blåser.Tror jag förvånat honom på ett positivt sätt att han inte längre ser ytan bara.
Kram
💗💗💗

5 ?:

skriven

Är nätdejting något för mig ? Finns min riktiga kärlek där ? Har aldrig dejtat på nätet. Finns det sidor som är bra. Eller något bolag man kan betala för att bli ihopparad ? Skulle kunna tänka mig att lägga en peng på det. Än oseriösa sidor som pannkakan.
Har fått för mig att jag måste byta jobb för att träffa honom.
Stockholm ?
Någon i bloggfamiljen som vet någon bra sida eller företag som parar ihop åt en lite som Patti på tv fast i Sverige. Är ju frågor om soulmate och kärlek varje dag på bloggen.


Svar: Jag tycker absolut att du ska pröva nätdejting men bara på ett sådant sätt om du känner dig bekväm med... kram
Esmaralda

6 L:

skriven

Vad tiden har gått fort! Vad har jag att vänta mig under hösten? Kram

7 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om det har blivit något fel med lönen när jag var föräldraledigöver sommaren? Eller stämmer det att jag inte skulle ha några pengar den här månaden?

Kram och kärlek

8 Jennie:

skriven

Kära Esmaralda! Hade en helt hemsk dröm inatt, drömde att jag hamnade mitt i ett terrordåd och att någon kastade spjut mot mig som precis missade mig. Försökte fly men spjuten kom hela tiden flygande mot mig. Det kändes så verkligt, usch. Kan du se vad drömmen betyder? Kram

Svar: Drömmen visar att du har en oro inom dig.... att det finns något som du inte kan påverka... kram
Esmaralda

9 💜:

skriven

Hej Esmaralda.
Oj oj där har ni det mysigt det ser jag! Javisst en vecka flyger iväg. Det har det gjort för mig också.
Har han några känslor för mig? Hur ser hans känslor ut för mig?
Kram

10 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Tofflor och myskläder är perfekta outfiten när man ska slappa i soffan. Jag var också hemma och slappade igår. Blev medbjuden ut men valde att vara hemma istället, behövde verkligen sova ut. det kändes synd på det sättet att jag vill inte tappa kontakten med hon jag skulle träffa. Men jag föreslog fika eller promenad i veckan istället, missar jag chansen att bli medbjuden och att vi är vänner när jag väljer att stanna hemma?

En annan fråga möter jag kärleken medan jag bor i hemstaden som jag bor i nu? Även om han råckar vara från annan stad..
Kram

11 Elisa:

skriven

Hej!
Ser dessa utomlands studier ut att bli bra?
Kram

12 Fågel:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag tror stenhårt på att Nettans telefon kommer gå varm. Herregud redan en vecka, känns nyss som ni kom dit? Den här gången flög det minst sagt förbi,
Es, jag kände mig något hoppfull efter vårt tillfälle att umgås. Mina känslor bubblade till lite, men när jag pratade i telefonen nu i efteråt så kände jag nästan att jag kunde höra på hans röst att han lät kort och inte den där värmen i rösten. Som om han kanske ville visa mig att det inte är något mellan oss?
Han sa inget dumt eller så, lät mer kort, inte så tillgivande, inte har han samma känslor som mig va?
Kram

Svar: ja eller hur !! Tiden har gått hur fort som helst ju ! Det känns som att du känner mer... kram :)
Esmaralda

13 B:

skriven

Hejsan. Jag skrev ett långt och utförligt meddelande igår som jag skickade iväg sent. Men kom meddelandet iväg såpass att jag kommer få svar? Det hoppas jag att det gjorde. Orkar inte skriva om det igen. Kram

Svar: Det ser ut som det kom iväg som det skulle.. kram :)
Esmaralda

14 Jossan :

skriven

God morgon!

Jag önskar jag hade haft de 100kr så jag kunde frågat 3 frågorna. Men inte denna gången heller.

I torsdags hämta jag min nya bil och jag älskar den. Min andra hade så mycket problem så den gamla. Det blev en Nissan Juke 2011.

Igår var jag och mamma hos mormors och morfar. Vi satte så fina blommor där. Sen hälsa vi på min moster! Hon blev nog glad :)

När jag kom hem fick jag ett ryck och börja städa hela lägenheten. Eller ja utom dammsuga.

I veckan ska jag skicka in om min validering. Hoppas jag kommer med.

Om 15 dagar fyller jag 26.. för 3 år sen såg du att den rätta skulle komma innan jag fyllde 25 men ikke. Är han här snart? Gärna innan nyår 😂🙈

Kram

Svar: Ja inte trodde jag det skulle dröja såpass länge.. men han kommer.. och snart, hoppas jag.. kram :)
Esmaralda

15 Anki:

skriven

Godmorgon
Jösses så fort tiden går ...ser fram emot att få läsa ngn healingrapport .

Gårdagens "bekantskap" av tilltänkta bilen blev en besvikelse...så rostig under och en motor som är slut Tur man har bilintresserad son ..Får nog ge upp drömmen om en gammal volvo 940....
Har börjat vänja mig vid min rostiga Peppiga Pia hon är bara så svår att ta sig i och ur...

Ha nu en härlig sista dag i stugan <3

Kram Anki med flock

Svar: Healingrapporten finns där... före det här blogginlägget :) Och vad det gäller bil så känns det som att det kan bli en mindre bil.. som är i bra form men med billigt andrahandsvärde.. kram :)
Esmaralda

16 Fjäril:

skriven

Vilket trevligt erbjudande! Aldrig blivit spådd på det sättet så det låter häftigt.

En fråga till dig E. Jag har tänkt mycket på barn den senaste tiden och han med är väldigt barnkär. För några dagar sedan drömde min mamma om att jag var gravid. Mamma har ingen aning om att jag vill ha barn. Är det ett tecken på att han och jag kanske blir föräldrar snart? Kram

Svar: Din mammas dröm handlar mer om en önskan hon har... och barn får du ju.. kram :)
Esmaralda

17 Ht:

skriven

Hej!
Pratar J illa bakom min rygg?
Kram!

Svar: Något kan ha blivit sagt men inte direkt illa... kram :)
Esmaralda

18 Mimi1:

skriven

Hej!

Hur ser vintern ut att bli händer det något trevligt, kul, bra som för mig framåt i livet??

kram

19 Mimi1:

skriven

Hej!

Hur ser vintern ut att bli händer det något trevligt, kul, bra som för mig framåt i livet??

kram

20 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Har sett ett köksbord på internet jag gärna vill köpa begagnat. Men jag kan inte förrän nästa helg. Hon ville inte hålla det åt mig men sa att om det finns kvar till nästa helg så får jag köpa.
Finns det chans att det är kvar då och jag köper det?
Kram

Svar: Chansen är runt 60 %.. kram
Esmaralda

21 Maria:

skriven

Hej Esmeralda! Kommer mitt ex att höra av sig till mig? Kram

22 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Möter jag kärleken medan jag bor i hemstaden? Även om han är från annan plats
Kram

23 Rebecca:

skriven

Ser du om något kul händer mig snart? Kram

Svar: Ja det kommer ske både det ena och det andra på den positiva sidan.. kram
Esmaralda

24 Yvonne (gammal kund):

skriven

Godförmiddag Esmaralda!

Tack för healingen igår! Prick kl 7 var det nån som såg till att jag somnade. Och vaknade efter en kvart 20 minuter. Resten av healingen kändes väldigt lugn och stillsam.
Och jag har inte lika ont idag och känner mig mycket lugnare!

Precis som jag önskade! Så tack och bock säger jag. Det är helt underbart!

Önskar dig allt
gott!

Stor kram

Yvonne

Svar: Underbart.. jag är så glad för din skull.. kram :)
Esmaralda

25 Solstjärnan:

skriven

Hej 🌝

Vilket fint erbjudande ni har.
Tyvärr är det ej möijligt för mig då.Är inte ensam då
Men ska nog pröva .Får ta det nästa gång ni reser.

E hur ser min nästa födelsedag ut.Kommer jag att få fira den med min soulmate?

Kram Solstjärnan 🌟


Svar: Den chansen finns.. kram
Esmaralda

26 Lainen:

skriven

Hej Es,
Vår svartvita katt Jameson har försvunnit och det är olikt honom. Vi är övertygade om att han är instängd någonstans i närheten. Har letat och ropat, börjat knacka dörr men vet inte var jag ska söka, eller hur nära han är hemmet. Oerhört svårt att hitta rätt även om det är nära. Vill ej han ska dö där i någons bod/garage.
Kan du hjälpa mig? Något tips? Färg på byggnad? En gata intill oss eller flera gator bort?
Tack snälla!

27 V:

skriven

Är det verkligen slut denna gången? Vi tycks gå ifrån varandra för att hitta tillbaka, men jag börjar bli väldigt trött på det, känslomässigt och psykiskt!
Jag vill ha annat i livet samtidigt som jag inte vill leva utan honom.
Varför är det såhär mellan oss? Varför ska våra 3 underbara barn få lida!?

Mitt hjärta och inre är i sorg!
Tacksam för svar ❤

28 V:

skriven

Är det verkligen slut denna gången? Vi tycks gå ifrån varandra för att hitta tillbaka, men jag börjar bli väldigt trött på det, känslomässigt och psykiskt!
Jag vill ha annat i livet samtidigt som jag inte vill leva utan honom.
Varför är det såhär mellan oss? Varför ska våra 3 underbara barn få lida!?

Mitt hjärta och inre är i sorg!
Tacksam för svar ❤

29 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser hans känslor ut för mig? Finns de och är de varma? Blir det inget mer av det här än vad det är nu?
Kram

30 Milla:

skriven

Hej, läste din healingblogg och kvinnan med de svarta glasögonen kan ha varit jag. Jag har svarta glasögon i a f. Det var första gången jag var med på healing från dig.
Dock blev det gräl med dottern sen som skulle ha 2 kompisar som sov över. En hade vi bestämt men hon lyssnade inte.Jag sa nej klart o tydligt så nu ovänner. Hon verkar inte må bra. Ser du ngt.

Svar: Ja faktum är att jag tror att det är du ! Dottern kommer över det här.. just nu är hon i en känslig period... kram :)
Esmaralda

31 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

32 Kvinnan:

skriven

Har jag någon hälsning ifrån andra sidan ❤

33 Lilly :

skriven

Hur blir framtiden med projektet utomlands kommer vi kunna bo utomlands?

34 Milla:

skriven

Hej, läste din healingblogg och kvinnan med de svarta glasögonen kan ha varit jag. Jag har svarta glasögon i a f. Det var första gången jag var med på healing från dig.
Dock blev det gräl med dottern sen som skulle ha 2 kompisar som sov över. En hade vi bestämt men hon lyssnade inte.Jag sa nej klart o tydligt så nu ovänner. Hon verkar inte må bra. Ser du ngt.

35 K.K:

skriven

Hej.
Ny här men undrar så mycket att jag går sönder.... jag har träffat en mycket äldre man som tyvärr är upptagen. Men de har inget sexuellt ihop alls . Han tycker jag är för ung och han har mycket socialt umgänge med hennes släkt. Kommer han att lämna henne och vara i ett seriöst förhållande med mig eller blir det inget mer än så här. Snälla hjälp.... går itu snart. Jobbigt är bara förnamnet
Hur blir det? Har ett hål i magen. Kan inte koppla bort honom. Han har verkligen krupit under mitt skinn.
Äter nätt och jämnt. Har inte känt så här förut och då är jag ändå drygt 50.
Snälla ???
Kram

Svar: Jag kan inte se att denne man finns i din framtid...tyvärr... kram :)
Esmaralda

36 K.K:

skriven

Tack snälla för svaret. Även om det inte är vad jag ville höra så måste jag tro dig. Ser du om det finns någon annan snart? Någon nät dejt? Något gammalt x kanske.... behöver något svar för att ta mig vidare för att orka 😢
Kram ❤

37 Wish:

skriven

Hej Es

kommer någon önskan att gå i uppfyllese i år för mig ?
kram

38 Trött:

skriven

Hej Es

Kommer nästa år bli ljusare ekonomiskt?
kram

Svar: Ja det ljusnar.. kram
Esmaralda

39 Milla:

skriven

Hej igen,
nu blev det många frågor i dag. Har läst bloggen flera gånger. Känner mig så låg, nyopererad, skild, ensam. Gråter och gråter, känns som jag har så mkt sorg som jag bär på, också från tidigare liv, tror jag, för det känns så.
Kommer gråten lägga sig lite och att det ebbar ut, kan vara ledsen för allt, men jag orkar inte gråta hur mkt som helst liksom..
Har svårt att släppa in människor i mitt liv, vill ha distans, men behöver fler vänner och kontakter och behöver ett flöde i livet känns det som, har varit så mkt motstånd och så mkt motgångar, kämpigt,en ständig kamp...
Ser du ngt så får du gärna skriva.

Svar: Det är bara just nu det är så vårt.. väldigt snart lättar det... det kommer bli bättre, jag lovar och jag ser dig glad... kram :)
Esmaralda

40 Trött:

skriven

Tack Es
kram:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: