Vampyrprinsessan

 
 
Mitt vackra barnbarn... Ozzy som vampyrprinsessa.... på Halloweenparty med kompisarna !!
 
 
 
Ja, vad månde bliva av detta barn!!
 
 
Kram & kärlek
 
1 Milla:

skriven

Hej, vad fint, lite glädje i vardagen.
Mina söner, de är som hund och katt och grälar hela tiden nästan. Jag orkar inte, är så ledsen, sorgen den går aldrig över och jag känner mig så ensam. Ville ha det lite städat i dag, har bjudit en väninna hit i kväll, men det går inte för det grälas konstant och ingen ger sig och det har de två gjort jämt och mellansystern får medla. Och jag jobbar med barn och orkar inte mer konflikter.

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Finns det något orsak till att jag sova dålig grund av man A som påverkar det. Och med finns det något speciellt i våra relation?

Ha det bra

3 Agnes:

skriven

Någonting helt fantastiskt!!!

Kram hela bunten!

Svar: Ja och kloka föräldrar som låter sin snart 8 åring att klä sig som han vill.. inkluderat prinsessklänning :) Kram :)
Esmaralda

4 Sus:

skriven

Hej
Oj, fin och läskig på samma gång....
Hur är det med honom?
Verkar inte må bra....
Vad är felet?
Love sus

5 Skorpan:

skriven

Vampyrorinsessa kanske? Wow så snyggt sminkad han är, det är väl den konstnärliga dottern som gjort det? Så skulle nog mina barn också vilja se ut :).

Hur var stående bordet? Vilken tur att jag också har stående bord framför mig i november, julbord t om :). Fast ensam förstås, eller kan det tänkas ske något på tvåsamhetsfronten snart? Har lite tappat hoppet där..

Nä upp o göra något, hämta ved ur vedboden..
Kram Skorpan

Svar: Ja dottern är enastående på sånt här... bordet var sanslöst.... kram :)
Esmaralda

6 Dahlia:

skriven

Hej!
Så fint målat. Tur att man har en mamma som är så kreativ.
Försöker igen med min fråga.
Min kropp längtar starkt efter närhet på sista tiden. Då undrar jag vad är chansen att jag på den kommande mini-resan hittar någon intressant att få till det med?
Kanske finns möjligheten att få till det med kollegan som jag så länge trånat efter?
Tack!

Svar: Har du antennerna ut på resan så kan det bli något... däremot ser det svårare ut med kollegan... kram
Esmaralda

7 Rebecca:

skriven

Vilken cool utklädnad :) !

Vad tycker folk om mig allmänt? Kram

Svar: Att du är smart och envis och positiv.. kram :)
Esmaralda

8 Erika:

skriven

Hej! Tror du jag träffar min soulmate i nästa år?

9 W:

skriven

Vilken snygging :) Hoppas att tillställningen blir rolig för de små raringarna.

Kram till den som vill

Svar: Ja, det blev sååå lyckat... kram på dej :)
Esmaralda

10 GHOSTWRITER :

skriven

Gjorde jag ett bra intryck på mannen och de andra och kommer han vilja ses igen?
Är han den mannen du kunde se som jag skulle möta och de skulle vara magiskt? För så kändes det iallafall! liksom, de är inte som något man direkt är van vid och det känns magiskt bra, bättre än tidigare.


Kram :)

11 EE:

skriven

Egen remiss till BUP funkar det? Har försökt få in mina barn för samtal efter allt som hänt i år. Men de vägrar ta emot eftersom pappan inte vet utan är den som är bekymret. Tycker det är underligt att inte barn med problem hos/med sin pappa tas emot.

Har en övrig fråga med. Känner att mina tankar är någon annanstans och har svårt att hitta tillbax. Känns ofta som huvudet är ett vakuum och att tankeverksamheten står stilla. Mycket jobbig känsla.

Kram

12 Fjäril:

skriven

Vad coolt! Väldigt kreativ utklädnad måste jag säga. Jag tror att Ozzy vinner pris för bäst utklädnad, eller vad säger du E?

Jag har en fråga som kommer från mitt hjärta. Kan du säga om en stark vänskap kan utvecklas till kärlek igen? Vi har en väldigt speciell plats hos varandra och jag känner djupt att det finns något där hos oss båda. Allt klickar mellan oss och det känns som att allt bara faller på plats när det är vi två. Livet känns lugnt och tryggt när vi är vid varandras sida. Kan vi utveckla vår vänskap till kärlek?

13 En gammal vampyr:

skriven

Hur fräck outfit!
Häftiga barnbarn du har :)

Es: Vet ej om frågan kommit fram innan. Teknikstrul på landet vet du säkert också ett och annat om.. Funderar på om det är flirten, att jag är med honom, som kan skjuta upp att kärleken dyker upp snart.. Eller handlar det om annat och spelar inte så stor roll att jag får lite uppmärksamhet på annat håll just nu.

Ha nu en go helg.
Kram! 💕

14 Missy:

skriven

Men Oj oj oj nu blev jag rädd:))

ser du något nytt spännande på min väg?
kram

15 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Varför är det så svårt för vissa att ställa upp? Utan att bli besvärade! Eller svara på ett jäkla sms? Förstår inte hur svårt det ska vara? Måste man trakassera folk för att få något tillbaka?
Varför måste alltid jag vara så jäkla ödmjuk jämt!!

16 AnnaK:

skriven

Oj, så häftig utstyrsel! Snygg sminkning 👌🏻

Kram 😊

Svar: :)
Esmaralda

17 Fanny2:

skriven

Ta det inte på fel sätt men jag tycker att han är underbar. Utstrålningen och charmen... Vilken vacker vampyrprinsessa han blev. :3

Tack för svar sist också. 💜

Kram

Svar: Ja visst är han :) kram :)
Esmaralda

18 Maria:

skriven

Hejsan:)
Men vilken söt sessa hihi😘Det är så kul med halloween ju. Just nu är det ju stiltje som sagt men kan du se när det börjar hända nått på kärleksfronten med Fredrik? Ska jag vänta? Vill ju verkligen ha denne man ❤️
Kramar

19 Skogen:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag undrar om jag kommer få behålla lilla pyret som jag bär i min mage denna gång?
Tacksam för svar i denna ovissa tid.

20 Solstjärnan:

skriven

Hej😊

Så häftig vampyr prinsessa!
Poserar fint och ser att Ossy själv är nöjd med slutresultatet och det finns det minsann orsak att få vara.
Fjärils ögonen är en snygg detalj.

Kram Solstjärnan 🌟

Svar: :)
Esmaralda

21 Utklädningsgalen:

skriven

Snyggt jobbat Ozzy !!
Snacka om att gå "all in". I like :)

Och till mormor. Om det ville sig väl kunde något intressant dyka upp inom kärlek snart. Något tips på vad jag ska göra eller befinna mig för att lyckas tajma detta. Känns som det ofta glider mig ur händerna.

Stor kram å ha en mysig lördagkväll


Svar: När kärleken kommer och är rätt... då behöver du inte anstränga dig.. den finns bara där och du missar den absolut inte.. kram o mys vidare :)
Esmaralda

22 Nja:

skriven

Hej Esmaralda.
Herregudars så söt!! Kreativt, har för mig att du sagt att dottern din sminkar.!

Es, har P kvar intresse för mig? Kommer det bli något mer mellan oss?
Kram

Svar: Hon syr och fixar och målar och tecknar o sminkar o gör allt möjligt !! Hon har fått kreativiteten i familjen !! Känns inte som om det blir något mer seriöst med P.. kram
Esmaralda

23 <3:

skriven

Vilken härlig läskig bild. Vilken fin halloween sminkning top notch 🎃 örhängerna gillade jag. Skulle passa till min nya sammetsklänning.
Har mitt ex F förlåtit mig för mitt snedsteg när vi var ihop ? Han har varit så gullig sista tiden och hört av sig och frågat hur det är med pappa. Saknar lugnet ibland med honom. Är så kluven har tackat nej när han frågat om jag ska hälsa på. Tänker att det är att slösa bort tid när du inte ser honom som min soulmate. Borde kanske ge oss en ärlig chans.
Blir lika förvånad varje gång han hör av sig till mig. Vad tror du kära Es ?
Kram

Svar: Du ska göra precis som du känner för !! Kram :)
Esmaralda

24 Jula:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det någon kärlek för mig i år?
Kram

25 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Killen som ville komma hut ikväll, hade han seriösa avsikter? Jag föreslog en annan dag.
Tror du det kan bli kärlek med någon utav de killarna jag pratar med nu?
Kram

26 Ghostwriter:

skriven

Gjorde jag ett bra intryck på mannen och de andra och kommer han vilja ses igen?
Är han den mannen du kunde se som jag skulle möta och de skulle vara magiskt? För så kändes det iallafall!

Kram :)

27 Lana:

skriven

Hej Esmaralda.
Denna unge är otroligt söt. Dessutom modig och påhittig.

Hur stor är chansen det blir seriöst mellan de?
Kram

28 Life:

skriven

Hej Es

Ser du någon stor förändring komma?
kram

29 Hmm:

skriven

Hur stor är chansen att jag är gravid nu ❤

30 CA:

skriven

Hej
Ozzys styling är helt fantastisk.
Jo jag funderar på att åka iväg den 5-8 januari men har någon ett bra förslag till mig, då jag inte kan bestämma mig eller förstå vad som skulle vara roligt att se.
Ska snart se "Så mycket bättre", vilket är ett favo program.
Kram

31 Tingeling :

skriven

Såg läskig ut först! Men sen tittade jag närmare och tyckte det snarare var väldigt snyggt, väldigt fin sminkning, tänk om man ändå var duktig på sånt där! Blev jättebra. Jag gillar halloween, tycker den är väldigt rolig högtid. Gillar även alla helgona. Tyvärr ska min dotters förskola inte ha halloween fest i år, jag blev besviken! Ville ju klä ut min dotter till häxa! Har börjat pynta redan nu hemma med halloween grejer men till nästa år ska jag ha mycket mer!

Vill göra nåt roligt godis med halloween tema, någon här som har tips?

Snart Så mycket bättre. Kul! Har kommit ifatt min trötthet lite, dock tror jag att jag börjar bli förkyld.

Trevlig fredag kväll!

Kram!

Svar: Då får du kurera dig så förkylningen kommer av sig... kram :)
Esmaralda

32 Sus:

skriven

Hej
Vad tycker folk om mig?
Love sus

33 Mikael :

skriven

Känner sminkös från True Blood, Ozzys sminkös platsar där!

Kram
Mikael

Svar: Ja, hon är ruggigt duktig :) Kram :)
Esmaralda

34 Browallia:

skriven

Wow! Vilken karismatisk vampyrprinsessa =)

Svar: Ja, eller hur !!! :)
Esmaralda

35 Ghost w:

skriven

Gillar han mig för han visar både och

Kram

36 Asamaria:

skriven

Min man har tappat bort sitt pass, och ska flyga imorgon.
Snälla vart ? Vart finns det!!?
Sista gången han såg det var på bordet i arbetsrummet.
Stor kram💕

37 Anna:

skriven

Den pojken kommer långt!
Kommer jag nånstans med min stora kärlek? Finns ingen som han men vi lever i olika världar.
Blir det någon förändring nån gång?
Blir det vi?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: