Vindsvarelserna kommer ner på besök....

I går kväll  knackade  våra vindsvarelser på vindsdörren  i hallen och ville komma ner till oss och visst fick de det.

 // Vindsfönstret//

 Varsågoda och kom, sa vi och sen tänkte vi inte så mycket mer på den saken.

Men hela kvällen kände vi ju att det var lite mer trängsel både i vardagsrum och kök. 

Särskilt kunde jag förnimma en storvuxen och lång kvinna som svepte förbi i lång kjortel,.. man kände vinddraget och hon hastade fram och tillbaka.  

 // Kanske kan någon av er förnimma den aktivitet som pågär här innanför fönstret?//

Nettan hade det lite mer besvärligt för det var  ett litet  oknytt som skojade med henne hela kvällen och krafsade henne på tårna och  nafsade lite lätt.  

När hon slog sig ner i soffan med filten om fötterna så dröjde det inte länge förrän den åkte av. 

//Vindsdörren //
 

Någon fanns kvar på vinden… det kunde vi höra… någon som inte hörsammat eller som inte ville hörsamma vår inbjudan och det känns som om det var  lika bra att detta stannade kvar däruppe.

Och nej, vi gick aldrig upp och tittade efter.  Vindsdörren är ju  ju låst och ingen nyckel finns... men dörrar och nycklar är ju ingenting som vindsvarelserna bryr sig om eller behöver.

Om någon vill bli lämnad ifred så ska man respektera detta ! 

Någon  fick för sig att gå ut och stängde inte ytterdörren efter sig.. och i köket rustades det till lite fest… och ärligt talat så blev lite trötta av allt detta ståhej. 

Vi  funderade på att be dem gå en trappa upp igen och hem till sitt men nej, så oartig kan man ju inte vara när man själv bjudit in. 

De fick hållas med sitt  och framemot klockan 12 gick vi och la oss. 

Jag pluggade in öronpropparna, spelade lite spel på mobilen en stund och så släckte jag.

Vips for dörren upp och in kom två riktiga hunkar så jag försökte hosta upp mig en aning… det är ju inte varje dag  man får sånt sängkammarbesök… och vips blev de till två små tomtegubbar som skrattade glatt och for ut genom dörren igen.

Utan att stänga den. Suck.

  Sen somnade jag i alla fall.

 

Och nu på morgonen fanns det inga spår av våra gäster… inte mycket mer än osthyveln som vi hittade i soffan och en bag in box vin på golvet...

 

Som sagt… sista dagen idag…. Och ikväll klockan 17-20  tar Nettan emot på telefon.. tre frågor för  100 kronor så passa på och ring…swisha 100 kr innan du ringer till 070 6661570… Nettan hälsar er alla så hjärtans välkomna..

 

Kram & kärlek

1 Tingeling :

skriven

Tack! Och tack så mycket för healingen igår. Känner mig fortfarande lugn och pigg, så jag tog nog emot ☺ dem här healingarna är guld värda.

Oj ost och vin festade dem på 😁 Eller så gick det så vilt till att saker flög omkring 😄

Kram!

Svar: Javisst tog du emot !! Ja vete 17 hur de partajade men spåren fanns kvar !! :) Kram :)
Esmaralda

2 Mim1:

skriven

Hej!

Ser du om det händer något bra snart eller blir någon bra förändring i vardagen??

Kram

3 <3:

skriven

Vad det händer grejor älskade Es.
Har jag något att förlora om går på dejt med L ? Flera av mina kompisar dejtar flera stycken och testar. Man kanske kan göra så...
Kan du se något kring LE ?
Kram

4 K.K:

skriven

Gud vad häftigt att få vara med om detta och att kunna känna det ni gör. Lyckos er som har den gåvan. ❤

Svar: Ja det är speciellt !! Kram :)
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Näe, nu vill jag också börja känna och se mera, hur göra? Kul att läsa om vad ni är med om, varje gång ni är ute o reser händer det ju en massa.

Har försökt googla gällande swish från utlandet men har inte hittat något, så det går tydligen inte. Inga tre frågor då...
Kram Skorpan

Svar: Jomen så klart ska du få det.... du kan bara föra över pengarna till personkonto: Swedbank , Cl 8214 konto: 99330997082. Bic/Iban: SWEDSESS , SE 92 8000 0821 4993 3099 7082... och du är så välkommen med dina tre frågor hälsa Nettan !
Esmaralda

6 Helena Ir:

skriven

Så spännande med huset och dess invånare,lite skojfriska har de varit! Kanske är det så att de också haft en trevlig vecka..för hur många har bjudit in dom,som ni gjort! :)

Vi hittade ett ställe att resa till..Rhodos blev det.där ska jag fira när jag fyller jämnt! Men det blir inte förrän nästa sommar!..Många var nog sugna på att resa,för det vi tänkte först som avresedag,det försvann i ett nafs.
Rhodos där var jag på slutet av 80 talet..reste ensam den gången. Och hade så skoj,,träffade många trevliga människor på den resan. Flirtar blev det också :)
Så nu är jag mer mogen..och resevalet/platsen något lugnare..men hoppas vi får skoj ändå. Jag reser med min yngsta,hon som gillar det där med resandet också.
Jag gillar det också..men tänk om man slapp flyga..lite småskraj,är jag ju inför det. Men jag vill ju resa..finns inget alternativ för mig! Och resa ska jag göra..så länge ekonomin tillåter.. :)

Ha en fin sista dag!
Kram :)

Svar: Blir en härlig födelsedag på Rhodos ! Flyget kommer gå hur bra som helst - oroa dig inte.. kram
Esmaralda

7 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Känner mig känslomässigt ut form. Har sån extrem svår pms och funderar på att söka hjälp för det. Men är osäker på om det är det. Ser du om det är något annat? Har svårt att identifiera känslorna som kommer, svårt att resonera och tänka logiskt.
Vad ser du?
Tack!

8 Ghostwriter :

skriven

Igår bestämde jag mig för att försöka delta i healingen (sända energi till alla och hjälpa dig, jag var själv inte den som skulle bli healad). Jag såg massa ljus och jag fick en bild där vi stod i ring. Läste ditt inlägg om healingen, där du också säger att du valde just att stå i ring.


Lyckades jag delta och hjälpa till? Jag kan iallafall hoppas detta för jag ville verkligen hjälpa! Om inte så gjorde du förmodligen ett toppen jobb som alltid :)



Kram

Svar: Härligt att du kände ringen !! Och du tog emot.. förvalta det väl ! Du hjälpte till så bra... kram :)
Esmaralda

9 A.:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har fått en svullnad kring naveln , kommer det att lägga sig eller är det något bestående?
Kram

10 Michaela:

skriven

Bokade resan 14-15/10 igår så hoppas att jag kommer iväg nu och att det blir bra. Lite nervöst att ge sig ut på vift och kliva ur sin comfort zone. Kram

11 EPM:

skriven

Vilken baluns!
De är kanske inte så vana att bjudas in nuförtiden, passade väl på att ha en ordentligt trevlig kväll och natt ☺️

Ser du nåt om min flytt, har anmält intesse på två lägenheter men oroar mig över ekonomin...?

Ser du nåt om när denna situation är förbi för mig och J så att vi kan få varandra på riktigt?

Kramar

Svar: Ja en av lägenheterna har du en riktigt god chans på... kram :)
Esmaralda

12 AnnaK:

skriven

Tack för healing igår. Kunde inte vara med aktivt då jag var hos mina föräldrar då. Satt och åt efterrätt precis då. Fick plötsligt låten Shiny Happy people i huvudet under timmen och det var en trevlig stämning hos mina föräldrar just då iaf. Hoppas jag fick nån släng av sleven iaf 😊 Kanske var mig du såg med de svarta glasögonen 🤓

Vilket ståhej ni verkar ha haft hos er 😊 Lite nyfiken hur en sån sak hade uppfattats av en "vanlig" icke medial person? Hade hen inte märkt nåt alls eller hade det varit obehagliga saker som dörrar som öppnats, ljud från vinden mm? Spökerier helt enkelt.

Kram 😊

Svar: Du fick en rejäl släng av sleven :) en icke medial hade nog kunnat uppfatta en del... mer som en känsla... och naturligtvis de rent faktiska fenomenen med öppna dörrar osv.. kram :)
Esmaralda

13 Milla:

skriven

Hej, så spännande att läsa om allt ni känner ser o hör. Förstår inte hur ni kan allt.
Det känns som om den här mannen som jag träffar, vi kommer bara närmare varandra, vi kan prata om allt känns det som, skratta ihop, han är intelligent, förvisso speciell. Vi gillar att vara nära varandra. Hur blir det mellan oss i framtiden o det är ju så att han lever med en annan, komplicerat, men säger att han inte älskar henne. Ser du ngt om det....

Svar: Nja.. jag tror inte att han bestämt sig.. du bör dra en gräns... det kommer snart en tid när du känner att han måste fatta beslut och detta ska du vara tydlig med gentemot honom.. kram :)
Esmaralda

14 Filippa:

skriven

Hej jag har drömt några nätter om att jag gråter i sömnen och ibland vaknar jag av att kudden är dygnblöt va betyder den drömmen?

Hur går det för min bästa kollega?

Kram

15 Helena Ir:

skriven

Jag upptäcker att jag ser bättre när jag tittar på huset från mobilen..så när det gäller den översta bilden,huset. Då ser jag en man som syns i fönstret till höger,det fönstret som är bara två fönsterrutor. Det fönstret till vänster,där jag ser jag en liten flicka i rutan längst ner till höger..finns nog hur mycket som helst,om man studerar riktigt noga. Så nog har ni gott om besökare :)

Kram :)


Svar: Ja herregud ja, det är trångt på vinden... och även i huset i övrigt.. kram :)
Esmaralda

16 Juva:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du p kontaktar mig igen? En kille jag hade kontakt med tidigare. Är han intresserad och kommer det finnas en chans för oss?
Kram

17 Skorpan:

skriven

Hej Es!
Du svarade mig att " Jag tror du får en tanke på att göra något och ta tag i och lev den tanken när den kommer.." och det har jag nu delvis gjort, bokat en resa :) med något annorlunda program. Ser du om programmet kommer att ordna sig? Kunde inte boka det via nätet nämligen...
Kram Skorpan

Svar: Jo jag tror det kommer bli bra.. kram :)
Esmaralda

18 AnnaK:

skriven

Tycker det ser ut som att någon står och kikar mellan gardinerna. Kan ju likaväl vara nån möbel eller nåt som skymtar.

Kram 😊

Svar: Eller så ser du det som inte alla ser...kram :)
Esmaralda

19 F:

skriven

Hej esmeralda hur ser nästa år ut? Kommer vi behöva jobba som vi gör nu?

20 Hmm:

skriven

Vad har folket i denna stad för uppfattning om vårt ställe?

21 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jag hoppas det går vägen..
Kram Skorpan

22 Ghostwriter:

skriven

Åh vad glad jag blir att jag kunde hjälpa till på healingen!! Hoppas det var okej att delta för att hjälpa till!



Stor kram :)

Svar: Absolut.. det kom alla till gagn.. kram :)
Esmaralda

23 J:

skriven

Hej Esmaralda!
kan du se när min man S kommer?
Kram

24 Madde :

skriven

Haha va roliga dom är! Dom måste ha roat sig rejält med tanke på vinet.

När vi va på besök så satt jag i erat sovrum och väntade. Och de va något som fångade mitt intresse. Krafsade ljud kom i från en dörr, Jag fick ingen obehag känsla utan mer en känsla av något busigt. Sen när min vän frågade om ni sov där inne så säger Nettan att du sover där inne och pekar mot de jag trodde va en garderob. Jag vågade inte säga vad jag hade hört för då hade min vän utrymt huset! 😂

De va riktigt roligt att träffa er och spännande att veta att jag utstrålar en stark energi som jag inte hade en aning om. Dolda talanger kanske.

Svar: Det var roligt att ha dig här på besök :) Och att du kunde ta in och höra och förnimma, det förvånar mig inte alls.. du har en stark vilade förmåga som trots att den vilar gör sig påmind ibland.. och denna förmåga kan du öppna upp en dag om du vill ! Så visst har du en hel del dolda talanger.. ta hand om dej nu o stor kram :)
Esmaralda

25 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda trie du jag får sålt minagamla lLP skivor i sa? Kram 😃

26 Hedwig:

skriven

Till ANKI med flock,

Anki, vilket fint blogg du skrev igår! Jag tycker också mycket om vargar (har till och med en bild på en varg i mitt sovrum..) och förstår inte alls att människor är så rädda för dem. Visst kan de vara farliga främst för husdjur, men jag anser att kamphundar, som det även i Sverige finns massor av, är minst lika farliga. Jag håller tummarna att den vackra vargen får finnas kvar och att folk ändrar sin attityd gentemot vargar som i Rumänien där även bönder lär ha accepterat vargar som en del av naturen som vi ska vara rädda om.

27 Temperamentsfull blondin:

skriven

Bag in box på golvet.. Jo jo.. Jag siar med mina osynska ögon en glasklar partynatt för den osynliga delen av sällskapet!

Härligt med lite energier.. I rätt doser förstås.. 😊

Min inredningsbesatthet har börjat igen.. Bygger små kollage över datorn och har mig.. Vad tror du om nästa flytt Es.. Blir det lägenhet solo eller i sällskap?

Ha en go söndag.. Kramis!

Svar: Ja för jag kan göra helt för er som kanske tänker i vissa banor att nej, jag och Nettan partade inte skallen av oss... med osthyvlar i soffan och vi låg inte på golvet och sörplade ur baginboxen...och fick tidernas minnesförlust nu på morgonen... :) Jag ser någon annan i anslutning till nästa flytt.. antingen flyttar ni tillsammans eller så träffas ni kort efter din flytt.. kram :)
Esmaralda

28 Lotta:

skriven

Tack för healingen igår. Läste att det var en del som frös. Det gjorde jag också i början och jag tänkte på att bli uppradad i en ring. I slutet rös jag till också....Annars kände jag inget speciellt, men idag är jag avslappnad och glad :)

Kram Lotta

Svar: Ja du rös och frös eftersom vi var utomhus... och ringen stämmer så väl... du tog emot så ta hand om energierna.. kram :)
Esmaralda

29 Hönan:

skriven

Haha de där hunkarna lät ju inte helt fel, sånna energier skulle jag gärna ta emot ;) Man kan ju undra vad osthyvel hade för sig i soffan :P

Drömmen jag hade inatt, den med spindeln jag hjälpte till att ta bort som sen fastnade på mig, fanns det något budskap i den drömmen?
Den andra där vi var utanför Max handlade nog mest om mina egna tankar tror jag.

Kram

30 Pöm:

skriven

Hej!
Har precis kommit hem från ett sök utan resultat. Så min fråga är: Kommer han att hittas? Isf var och i vilket skick?

Svar: Jag är så ledsen men jag ser ingenting kring detta... jag har svårt för att leta upp helt enkelt.. kan någon annan hjälpa ? Kram :)
Esmaralda

31 Milla:

skriven

Hej,
den här healingen, kommer den verka i ett längre skede liksom, jobba i några dagar för mantraorden man skickad in, är nyfiken bara så man är uppmärksam.
Så intressant, men den här mannen då, han älskar/tycker om mig fast han lever med en annan, han ljuger inte/hittar på där? Funderar bara på det.
Regnig söndag i dag här på ön.

Svar: Healingen kan verka så olika.. det skiljer sig från person till person.... nej jag tror inte han ljuger om att han känner starkt för dig.. men annat kanske du ibland får ta med en nypa salt.. kram :)
Esmaralda

32 Bruten kärlek - Ghostwriter:

skriven

Min föredetta,
vad känner han egentligen om mig?
Jag är så sjukt sårad över vad han gjorde mot mig.
Men det som sårar än mer är att han redan sagt det starka ordet, som om de gått 1 år från att han lämnade mig och inte 2 månader.

Säger han så till henne för att försöka glömma mig eller är han så barnslig att han inte kan skilja på kär och älska..

Jag känner ju honom, men,
menar han det han säger till mig?


Kram

33 Ghostwriter:

skriven

Säger han så till henne för att försöka glömma mig eller är han så barnslig att han inte kan skilja på kär och älska..

Jag känner ju honom, men,
menar han det han säger till mig?


Kram

34 Mimi:

skriven

Hej Es
ser du något riktigt bra som är på väg att hända mig?
kram

35 Virrhönan:

skriven

Det är ju skithäftigt att även vindsfolket festar till det, och ordentligt dessutom. Hade däremot blivit galen om nån hade kittlat mej under fötterna! Men vad dom kommer sakna er, de har nog tyckt om ert sällskap. Kan ni inte ställa nåt utanför vindsdörren innan ni åker?
Ser du något speciellt kring HAN, hur går tankarna? Virrig som mej och tankarna åt mitt håll eller nåt annat? Vi har ju kul när vi ses och han gillar nog det han ser..?
Njut av sista kvällen. Kram

Svar: Bra ide att lämna en lite present efter oss,, vi får fundera ut något !! Visst gillar han det han ser men han är sån som kan ta lite tid på sig.. kram :)
Esmaralda

36 Dina :

skriven

Jag hade dött rakt av 😰😰😰

Svar: :)
Esmaralda

37 Anki:

skriven

God eftermiddag

Tack Hedwig ! visst är hon fin vargflickan <3

Es o Nettan invånarna i huset stortrivs i ert sällskap ,åååh vad jag skrattade åt dina "hunkar" Es, sån härlig humor dom har Fast pilla på tårna kunde väl dom låta bli ,-)

Vill prova 3 frågor av Nettan och min mobil krånglar ggrr...så om jag inte får den att swicha använder jag kontot på swedbank om det går bra ?

Kram Anki med flock

Svar: Jajamän det går så bra.... hälsar Nettan... kram :)
Esmaralda

38 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något kring detta, Möter jag kärleken medan jag bor i hemstaden? Även om han råkar vara från annan stad..
Kram

Svar: När du möter kärleken så sker det i Sverige men jag ser ingenting närmare.. kram
Esmaralda

39 Borrbytjärn:

skriven

Nu är klockan snart 17 och jag ska ringa Nettan.

40 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han några känslor alls för mig?
Kram

41 K:

skriven

Hej Esmaralda.
Var det henne han skulle träffa ikväll och därför hade bråttom hem men skylde på annat?
Hur stor är möjligheten att de blir dem i en seriöst förhållande som
det ser ut nu?
Kram

Svar: Ja jag ser ju att han tänker en hel del på henne.. kram :)
Esmaralda

42 mee:

skriven

Hej Es

ser du något bra på väg?
kram

43 Louise:

skriven

Idag har jag varit på Mobilia med lilltjejen. Hon fick en ny pyjamas, mat på BK,en labyrint pysselbok,nya vantar och vi som bara skulle köpa present till maken.
Ska snart fixa tacos till middag.

Funderar mycket på vad jag gör för fel på mina VFUperioder eftersom jag måste tenta om hela tiden.
Visserligen kan jag ta tag i det som jag behöver och bli godkänd och jag vet att jag kommer klara det.
Min undran är bara om jag hamnar på en bra förskola med en bra handledare och att jag klarar båda praktikperioderna.
Söker ju jobb hela tiden nu som börjar i januari/februari och då hopas jag att jag är klar med mina praktiker.

Hur kommer det gå för min make? Hans utbildning tar slut på fredag och han har inte varit ute på praktik alls eller har fått något jobb. Utbildningen var bara ett skämt.
Kommer han få jobb inom snar framtid inom måleribranchen? Han själv är tveksam.

Tacksam för svar. Kramar.

Svar: Just att det ofta blir fel.. är något som du måste prata med handledaren om... verkligen.. och be att handledaren är rak och tydlig gentemot dig. Det känns som om handledare inte alltid är riktigt tydliga och ärliga men detta ska du kräva. Då först spårar du in på en rätt väg för du kommer kunna ta till dig vad som sägs. Vilken härlig dag för din fina lilla tjej o dig på Mobilia och hon blev ju glad över det hon fick :) Kram :)
Esmaralda

44 Lilla stjärna...:

skriven

Nu har jag ringt Nettan och hon svarade så snabbt och bra. Kan man ringa ingen och ställa tre frågor till ?

Svar: Jajamän visst kan du ringa igen , säger Nettan :) Kram
Esmaralda

45 Mimi1:

skriven

Hej!

Jag ser någon i vindsfönstret. Någon som kikar mellan gardinerna i nedre delen av fönstret. Kanske inbillning.

Vågar jag hoppas på att Hösten/Vinter kommer med något som får mig att må bra och trivas bättre med livet?

Kram


Svar: Nejdå inte är det inbillning inte.. kram :)
Esmaralda

46 Jollan:

skriven

Hej E.
Brukar han tänka på mig?
Kram

47 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad kan du se om min kommande kärlek? Sker det snart tro?
Kram

48 Fråga?:

skriven

Hej Es

När vänder det till det bättre?kram

49 Ghostwriter :

skriven

Vad tycker min fd om mig, vill bara veta vad han tänker inget utöver.


Kram

50 S:

skriven

Hej.
Är jag betydelse full för honom?
Skulle han bli bekymrad om jag träffade någon annan och försvann?
Kram

51 Barbro:

skriven

Hej!

Jag med ser någon som kikar ut genom vindsfönstret i nedre rutan i gardin skarven.😉

Min pappa är ju väldigt medial o såg mycket förr. Var som en film sa han då han blundade. Vill liksom inte säga att han är medial inte lätt för en 80+ o förstå sånt. Har varit lugnt nu några år. Men då dom satte in Litium igen nu mot hans Bipoläritet så här han börjat drömma o veta saker igen.

Ökar Litiumet hans medialitet?

Kram Barbro

52 Anonym:

skriven

Hej kära Es,

Är det verkligen slut denna gången? Vi tycks gå ifrån varandra för att hitta tillbaka, men jag börjar bli väldigt trött på det, känslomässigt och psykiskt!
Jag vill ha annat i livet samtidigt som jag inte vill leva utan honom.
Varför är det såhär mellan oss? Varför ska våra 3 underbara barn få lida!?

Mitt hjärta och inre är i sorg!

53 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du när i tiden vi kommer få en liten till?

Kram och kärlek.

54 Boudica:

skriven

Ojdå ni bjöd viss in dem till fest ;)
Var de lugnare idag?
Saknades må tro nå treo's denna morgon? ;D

Missade healingen denna gång, men skulle behövas, massa plugg, och idag flög nån märklig trötthet över mig, känner mig tung å slö. Och inte utesluta irriterad med.

Vad jag inte kan sluta fundera över är dessa kommande förändringar på jobbet, är det något som är positivt eller dåligt för mig? Själv kan jag inte lista ut det!
Nog detta grubblande som stör min sömn och mående.
Ser du kanske något om hur denna förändring kommer påverka mig framåt i tiden?

KRAM! Här ska kycklingen åka på spisen, för lite middag och sedan dags för mera plugg. Kanske sörpla i mig en kaffe nånstans med ;)

55 Anki:

skriven

Go´kväll

Tack Nettan för den trevliga pratstunden >3 <3 <3
Ska bli spännande att se vad mina frågor leder mig ,fick riktig ståpäls av ett svar !
Jag får gästblogga om det... när slår in !

Tack för allt ni gör för oss bloggläsare !

Kram Anki "vargflickan" med flock

56 Madeleine :

skriven

Hej ez!

Jag bråkade med min mamma precis och hon sa att jag är sur och otrevlig så det är därför ingen vill umgås med mig.
Tycker hon verkligen det eller hon sa så för att hon var arg?
Älskar inte min mamma mig längre?

Tycker det var väldigt hårda ord som hon sa och jag skulle aldrig få för mig att säga så till min dotter.

57 Vän:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag skulle gå ut med en vän igår. Men jag orkade verkligen inte, jag var så trött. Men jag gillar henne och vill ha kvar henne som vän. Jag föreslog en annan helg vi kunde gå ut och hon svarade då att hon skulle kolla upp det. tror du hon blev sur? Kommer vi umgås igen?
Kram

58 Blomman:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han låta mig vara nu som jag bad om? Accepterade han det jag skrev?
Kram

59 ..:

skriven

Eftersom ja e döv då kan hon ej svara på frågor genom sms o förslog att jag skriver här till dig istället så hoppas ja att du svarar på mina 3 frågor. Kommer jag gifta mig o när? Kan min framtida kille redan teckenspråk eller är han döv? Kommer jag få barn och hur ser han ut?

60 AnnaK:

skriven

Mimi 1....ser precis samma 😊

Kram 😊

61 ..:

skriven

Eftersom ja e döv då kan hon ej svara på frågor genom sms o förslog att jag skriver här till dig istället så hoppas ja att du svarar på mina 3 frågor. Kommer jag gifta mig o när? Kan min framtida kille redan teckenspråk eller är han döv? Kommer jag få barn och hur ser han ut?

Svar: Du kommer att gifta dig.. jag ser inte när.. jag ser en man med i alla fall hörselskador men troligtvis inte döv... han kan teckenspråk.. och ja, mest troligt får ni barn.. kram
Esmaralda

62 ..:

skriven

Är du typ på hundra procent säker på att det kommer hända? annars hur mycket procent säkert?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: