Amazing...

 
NU önskar jag er alla en riktigt go start på helgen.... här ska vi   sätta oss ute   i våra fötöljer på trädäcket och ta oss en god drink.... det är ju nästan sommarväder.... sen blir det lammspett... och en bra film
Får ta det lugnt idag och ladda upp inför kräftskivan i morgon
 
Stor kram & massa kärlek
1 Mmmm:

skriven

Hej Esmaralda.
Det låter otroligt trevligt!!här blir det en lugn kväll idag. Ska nog sätta på en film. Är lite frusen och tog en brownie, mumsigt, ibland får man unna sig!

Es, ser du om han kan ändra sig och kommer vilja vara med mig och sonen igen? Kanske han saknar oss? Och kommer vilja vara med oss? Att vi blir en familj?
Kram

2 Karin:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag skrev grattis till en killes mormor, hon hade kommenterat alla inlägg men mitt gillade hon bara.
Tycker hon något illa om mig? Eller har åsikter om att jag gjort fel eller vad tror du?
Kram

3 Änglar är gudomliga❤:

skriven

Hej Fina!
Hur mår du? Hur mår MG? ❤
Så mycket knivar i mitt hjärta på kort tid från flera håll. Inte mycket geist här men hoppas det känns bättre snart.
Undrar lite över medaljongen jag köpte från dig, vet att du skrev att den kan hjälpa till så att det som händer inte blir lila tungt.
Funderar lite på om den hjälper mig alls eller om jag ska rena den el något?? Kanske vill du skicka energi till den el liknande?
Ha en fin kväll.
Kram

4 Skorpan:

skriven

Fotbollsmatch med myggor o jag ;D. Inga singelpappor här inte ;). Var är dom?Synd.. Njut av värmen..
Kram Skorpan

5 Virrhönan:

skriven

Ja tänk att det blev så skönt väder till slut. Ska själv slå upp mej ett glas vin och njuta av helgen men jag håller mej inne, är lite frusen och trött😴
Denna vecka har varit helt galen, hoppas på bättring. Tack Es för alla svar jag fått på alla enformiga frågor...kan ju inte sluta förundras över snyggingen och hans charm, han är farlig, undrar bara om han kommer försöka med nåt nu, sätter han ser på mej gör mej knäsvag...☺️
Njut av era lammspett och den goda drycken och framförallt det sköna sensommarvädret. Kram💕

6 S:

skriven

Mums så mysigt ni skall ha det:)

ser du någt kul som väntar mig?
kram

7 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Det blir fasligt mörkt fort nu för tiden.. men ni kanske sitter under lampor och värme.
Blir han glad när jag skriver att jag tycker om honom? Eller tror du han backar mer då?
Kram

8 Flytt?:

skriven

Så otroligt duktig tjej<3

Es ser du flytt för mig snart?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: