Den stora dagen.....

 
Här har vi  femåringen som är riggad för kalas !!!
 
 
 Redan när bordet dukades och kalashatten åkte fram så blev MG alldeles tossig... han sprang i hasorna på mig och skrek och sen ut i stugan för att hämta mormor och ut på kontoret för att hämta pappa !!   Hela tiden vilt skrikande.
 
 Och sen.. när han lyftes upp på stolen då visste han... att NU ÄR DET DAGS !
 
 
Bara kolla blicken.... äntligen prisesstårta och  det var ett helt år sedan sist....
 
 
Och att få sitta med vid bordet och äta PÅ RIKTIGT.... det är lyckan !!
 
 
En redig hög med presenter.....
 
Ett pipdjur av bra kvalitet... en Donut för hundar...lite torkad lever...två skivor korv och mormors favoritgodis!
 
Varenda paket öppnas omsorgsfullt
 
 
Tratten och allt elände med den är glömt för stunden...
 
 
Och till MG:s glädje stannar mormor i flera dagar..  och när hon åker hem till sitt så kommer storebror och besöker över helgen...  och har säkert med en lite senkommen present.... det är som  att fylla år i flera dagar.. myser MG !!
 
OCH SÅ TACKAR HAN ER ALLA FÖR DE FINA  GRATTISHÄLSINGAR SOM NI SÄNT HONOM !!
 
Kram & kärlek
1 Michaela:

skriven

Ååh vilken underbar läsning! 💕

Jag vet inte vad som har hänt med min Frans. Han har blivit helt vild efter saltbadet för 2 v sen :) Han hoppar ur BH:n flera gånger om dagen och rör på sig under natten. Betyder detta ngt? Kram

Svar: Han jobbar för dej... och det med besked.. kram :)
Esmaralda

2 Johan:

skriven

Hej Esmaralda,

Stort grattis till den fyrbente jubilaren :)

Kan ett lån-byte av lägenhet vara bra? Isåfall kan jag under en tid låna lägenhet av en kille på Lidingö och han låna min lägenhet i Malmö. Vi tar med oss våra möbler när vi byter. Jag vill ju helst bo mer centralt än så i Stockholm, så min känsla är inte jättebra. Jag kommer dock inte att byta bort min lägenhet i Malmö mer än under en tid och det innebär ju att jag får flytta vidare här i Stockholm sedan.. Jag är tveksam..Skulle bli väldigt tacksam om du kan säga något om detta.

Än en gång tack för den fantastiska seansen!

Kram, Johan

Svar: Läget är akut och då får det bli en akut lösning... du köper dig därigenom lite tid.. och tid behöver du så att det kan ordnas mer varaktigt... kram o lycka till :)
Esmaralda

3 <3:

skriven

Godmorgon kära Es och MG. Vilket kalas och så fin han är i kalashatten. Fint som snus ska det va.
MG och min lilla hund har nog lika goa "mammor" som är lite små tokiga ibland som ordnar hundkalas.
Trivs inte riktigt i min lägenhet ser du någon flytt inom den närmsta tiden ?funderar att riva ut köket men kanske ingen idé om jag vill ha något annat egentligen ? Ibland tror jag att flytten kommer ske när jag hittar min soulmate.
Blev lite ledsen inatt vaknade och tittade på alla kort med honom och läste igenom sms och mejl. Hållt distans och inte svarat honom ngt eftersom det varit en del otrevliga sms. Var bara snälla sms igår att han hade tagit ner månen åt mig och att han vill att vi ska bli en liten familj. Tror ändå att jag gjorde rätt och att det kommer bli svårt att vara vänner. Borde jag svara honom något känner mig så elak mot honom ?
Kram

Svar: Gör du klart och var tydlig.. mer kan du inte göra... kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej


Finns det något som jag kan gör att var här och lyssna eller något annat grund av J han att han har var mår dålig i några dagar så prata om han negativ hela tiden mot mig och finns det något som jag kan gör?


Ska jag ber någon om hjälp och vet inte vem är personen som han vill prata?


Hoppas att jag kan hitta något lösning genom få din svaret.


Ha det bra

Svar: Det känns som du gjort och gör vad du kan.. nu är det upp till J själv.. kram :)
Esmaralda

5 Sus:

skriven

Hej
Kul med kalas...
Grattis.....
Är det någon idé att gå på intervjun för jobbet jag har blivit kallad till?
Eller slösar jag bara min tid?
Kan jag få jobbet?
Love sus

Svar: Ja du har en chans så gå du på intervjun.. bättre att ta chansen än att lägga sig platt direkt... kram o lycka till :)
Esmaralda

6 Dagen:

skriven

Men vilken sötchock💕🐶.. hans blick är obetalbar😄😂🤣!!
Sker något speciellt i mitt liv under hösten? Flirt, romance? Kram

Svar: Ja, visst kan det bli en flirt.. absolut.. kram :)
Esmaralda

7 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Oh vad härligt att han fick en bra dag. Ja kolla blicken, och han är ju så duktig som sitter still på sin stol. Mycket gott och det ska han ha!

Innan det här året börjat så önskade jag att tre saker skulle ske det här året. Än så länge så har inget uppfyllt, kommer något eller några utav dessa tre saker hinna uppfyllas?
Ser du om det fasta jobbet du sett för mig eller kärleken kommer först?
Kram

Svar: Det kommer vägar som leder mot dina olika mål och när vägarna kommer ska du se dem och gå händelserna till mötes...jag ser positiva händelser framöver.. dock inte om kärlek eller jobb kommer först.. kram :)
Esmaralda

8 J:

skriven

Hej Esmaralda och MG.
Sötaste bästa Mg, tur vi har dig i vår bloggfamilj.

Es, jobbet jag var på intervju på, ser det tveksamt ut om jag får det? Eller kan jag få det jobbet?
Kram

Svar: Chansen finns...runt 55-60 %.... kram :)
Esmaralda

9 Virrhönan:

skriven

God morgon!

Ha ha ha den blicken!!! Vilket kalas. MG måste vara världens lyckligaste hund och sen dessutom ha mormor hos sej och sen storebror, lyckans vovve..

Es, jag gnager sönder mej själv av alla funderingar över dessa papper. Varför ska jag skriva på nåt som jag inte ha gjort. Detta är bara en misstanke står det på pappret men jag har ju inte gjort nåt, fattar ingenting. Kommer det att tas itu med eller rinner det ut i sanden? Jag bryter snart ihop...:-(

Svar: Kanske du ska ta ett steg till och ta tag i det.. reda ut lite mer så gott det går och sen när du vet att det inte går mer.. då lämnar du det bakom dig. kram :)
Esmaralda

10 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag är så impad och inspirerad av era födelsedagar!!

Jag fick erbjudande om en fast tjänst på minst 3h/vecka. Men mer timmar kommer tillkomma.
Ska jag ta denna tjänst?
Kram

Svar: Känner du att du vill så ska du ta chansen.. kram :)
Esmaralda

11 FS:

skriven

Så kul med kalas! Hälsa grattis från mig också :)

Nu var det väldigt längesedan jag var här på bloggen och jag ber om ursäkt för det. Men jag lever äntligen livet och jag mår bra vilket jag inte gjort på länge. Men tro inte att jag glömt dig Es! Jag kommer börja att kolla till bloggen igen.

Jag passar på med att ställa en fråga .Kan du möjligvis se om vi får uppleva glädjen av ett litet barn snart? Kan du se mig gravid inom ett år eller så?

Hoppas du hadt en bra sommar. Krsm

Svar: Härligt att du är på gång med ditt liv :) Ett barn kommer.. kram :)
Esmaralda

12 Noll:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han känslor för mig?🌸
Kram

13 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag tänker på den bröst operation jag vill göra nästan varje dag. Det kanske är ytligt av mig? Men jag drömmer om det.
Dröjer det länge innan jag kommer att kunna göra den?
Kram

14 Smöla:

skriven

Nämen Gud va roligt för MG! Å vilken blick 😳😅
Kommer det att lösa sej för mig ekonomiskt? Känns som jag är i en kris just nu...
Lever min talisman än? Känner inte riktigt att vi synkar..

Svar: Talismanen kämpar på.. lite i motvind kanske men han försöker för fullt.. kram
Esmaralda

15 Ghostwriter :

skriven

Grattis till vovven!



Ja nu känns det mycket bättre, och eländet som hänt nyligen blev som en riktig små sak i rymden, men knappt ens det. Jag har fått tre jobb och jag undrar om jag lyckas få ihop alla? Att jag hinner med tiden och att jag har kul och det går bra på alla dessa jobb?!

Nu vänder det känns det som! Yey!!




Kram!

16 Skorpan:

skriven

Festligt 🎂!
Förstår att Mannabonne blev till sig av glädje, så många presenter.. Älskar också presenter.

Det går lite framåt på jobbet, äntligen, men känns ändå tungt. Är bytet verkligen långt borta Es? Fick dom en positiv bild av mig under intervjun o kan dom tänkas välja mig?

Nu sätta brev i kuvert, tur jag inte behöver slicka dom 😉...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

17 AnnaK:

skriven

Syns att någon älskar prinsesstårta 😊 Härligt kalas 👌🏻

Snart dags för egen födelsedag! Åren går så fort och det känns lite som att livet bara passerar. Vad är det för fel på mig egentligen som bara givit upp vad det tycks 🤔 Kvicknar förhoppningsvis till en dag innan allt är försent!

Nähä......slut på rasten! Bara jobba vidare trots kropp och själ skriker efter sömn 😊

Kram 😊

Svar: Ja du kommer in i en ny andning.. när du skapar förändring.. kram :)
Esmaralda

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Sån sötnos ,sitta så fint vid bordet Visar inte Moses att MG får sitta vid bordet ...tror inte han skulle ha det bordsskicket Mg har ...
Härligt att storebror kommer hem ...för firas det ska han "vår" bulldogskontrollant ...hoppas han snart slipper tratten för gott .

Här längtas det efter yngsta studenten ...trodde han skulle komma hem till sin födelsedag...men inte då...jaja så småningom längtar väl även en utflugen son hem...

Kram Anki med flock

Svar: Ja ibland blir det sådär men hem kommer de alltid så småningom:) Kram
Esmaralda

19 Helena Ir:

skriven

Så fint kalas för dig MG..och så gott med tårtan..för att inte tala om alla paket! Där hade du det bra!

Det var kul att få se :)

Jag kämpar med mig själv..och hör dig säga,Esmaralda..-Du kämpar inte förgäves! Tänk vad ord kan fastna i huvudet !

Ha en bra dag!

Kram :)

Svar: Ja exakt så säger jag... styrkekram får du också :)
Esmaralda

20 hg:

skriven

Hej!
Grattis MG!!
Kommer dem svara på mejlet? Och blir det positivt svar?
Kram!

21 HS:

skriven

Grattis MG!

Hon har flyttat tillbaka till Europa och vill att vi ska åka och hälsa på varandra. Kommer hon att dra upp samma elände som förra gången?

Kram

22 <3:

skriven

Vilket redigt ljus på tårtan 🎂.
Kan du se något om Julia varför hon är som en igel med blufffakturan. Ger hon sig nu eller kommer hon dra detta till tingsrätten?
Så mycket tid och onödig energi detta tagit för mig. Min advokat har bestridit fjärde gången nu.
Kram

23 jinnie_k:

skriven

Min pojkväns bekant/kompis har manipulerat honom under många år, så till den gräns att han inte äns ifrågasätter vad hon säger. Hon styr honom i mångt och mycket och jag undrar hur mycket hon styr min och min pojkväns relation. Han verkar inte ha något filter på vad som är bra och dåligt när det gäller henne. Jag får ofta höra; hon säger, hon tycker, hon vill, hon säger att jag inte får.. osv. När ska han vakna upp och inse att hon manipulerat honom? Jag orkar inte med att hon ska ha sånt inflytande och han vill inte lyssna på mig när jag ber honom tänka själv.

24 Nettan:

skriven

Vilket härligt kalas för bästa MG!
Grattis grattis!

Idag börjar jag jobba på ett till ställe med samma uppgifter som jag gjort innan, spännande och nervöst! Kommer det folk på mya och gamla stället? Spännande.

Slutat på kontorsjobbet som gav stress och illamående. Jobben jag har nu är timlönsjobb men jag älskar jobbet. Inte lika bra betalt men jag mår bättre.

Kram

25 Ludia💕:

skriven

Hej
Härligt för MG
Har en som fyller 13 år snart.
Ska på intervju imorgon och det är bara på timmar det gäller ska man ta det ekonomiskt vet man inte hur mycket det blir varje månad eller ska jag vänta på ett annat jobb tycker du?
J har inte hört av sig heller om något med uppdelning av hus eller något.
Och varför han inte gör det vet jag inte vore väl skönt för honom med om det blev klart för han med eller vet han inte hur han vill ha det ?
Vet varken ut eller in längre
Lydia💕

26 Ghostwriter:

skriven

Jag har fått tre jobb och jag undrar om jag lyckas få ihop alla? Att jag hinner med tiden och att jag har kul och det går bra på alla dessa jobb?!

Nu vänder det känns det som! Yey!!




Kram!

27 Linnean 🌸:

skriven

God Morgon!
Men så fin fest för MG!! Hans blick på tårtan är obetalbar! Så fin han är med strut på lilla hjässan. Prinsesstårta...Mm!!
Här har den omtalade Katten jobbat hårt i morse, för att få mig ur sängen. Först liggande på mig och högt spinnande. Hjälpt inte! Då satte han sig på sängbordet och tuggade på mina hörlurar. Övergick till att tugga lite på och slänga mina ankellänkar i golvet. Det blev "FY" Då hoppade han upp på hyllan över sängen och tuggar högt på stråna i en vas och kikar ner på mig då och då. Sen kastar han sig rakt ner i sängen och tar en promenad över mig. Ja, ja...han vann! Jag steg upp! Livet med katter! 😀 En liten fråga åxå...ser du mig m gips på hö ben? 😏 Hälsenan som jävlas igen och lång väntetid till proffsen.
Ha en fin dag och ta på flytväst för vi ska visst få mängder av regn! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Så är det.. om de där djuren verkligen vill något.. så vinner de :) Kram :)
Esmaralda

28 CR:

skriven

Grattis till Mannabonne Glenn i efterskott!!
Underbar läsning :)

Kommer min talisman
hjälpa mig med något
speciellt snart?
Lever han?

Kram till dig och
Mannabonne Glenn

Svar: Talismanen lever och verkar och MG skickar stor puss :)
Esmaralda

29 åsa:

skriven

Hej E!!
Åh vad underbart ni gör det för honom.
Hade en häst svarten va hans namn o gjorde också så med presenter . krans om halsen . men han fick ju inte sitta på en stol som Mannborn. det fick bli i hagen . Men ändå. Härligt med djur.

Jag har blivit så tom av att inte hitta det jag vill gör . jag vill men ingen energi o jag har lagt ner mkt jobb i sommar på par stora arbeten . Är det ett viloläge . el ska jag bara vänta in så kommer det ? Har sökt många jobb men inget händer ? Hoppas du kan ge mig något svar som stillar mina funderingar. kram Åsa

Svar: Det kommer att lossna.. ha lite is i magen och gör det bästa av situationen under tiden.. kram :)
Esmaralda

30 lars:

skriven

Grattis MG. Va gott Princesstårta

31 k:

skriven

Hej

hihi Grattis till sötnöten :)

ser du om vi kommer att förlova och/eller gifta oss snart ?

Kram
K

32 ThereseC:

skriven

Åh grattis till MG!
Vilken lycka att få äta prinsesstårta vid bordet 😀.
Pappas hund fick alltid leverpastej. Första gången hade vi satt ett ljus i. Men Mitzie åt upp ljuset också!

Jag är jättetrött och igår gick skrivandet väldigt trögt. Dessutom regnar det och jag har ingen lust att sätta mig eftersom det var så motigt igår.
Som tur är så är jag van att skriva så jag vet att det kommer svackor ibland och det är då man bara måste hålla i och sätta sig vid skrivbordet dag efter dag så att inspirationen vet vart den ska hitta en när den vill komma tillbaka.

Kram ThereseC

33 Helena Ir:

skriven

Det visste jag väl :) Tack !

Kram :)

34 Dunegull:

skriven

Grattis MG!

Vilken lycka att han får omge sig med så fina personer!

Svar: Han blev såååååå glad :)
Esmaralda

35 Mannen Anonym denna gång:

skriven

Flirtar mannen med andra eller är denne förtjust i mig så denne struntar i de andra "på det sättet"?


Tacksam för svar
Kram

36 Fanny2:

skriven

Han är för söt! 😍 Klart att mormor och storebror hälsar på då. Sött födelsedagskort mormor hittade... Och vad gott med tårta, det syns att han älskar tårta.

Kram

Svar: Ja, det är den absoluta favoriten :) Kram :)
Esmaralda

37 Susanne Amalia :

skriven

Du är så fin i hatten MG. Nu fattar inte EllaBella varför ni delar av en bit av tårtan ge honom hela.. Tårtan 🎂. Grattis en gång till till MG.. 💕

Funderingar.. Var tog han vägen? ALEX kökschef som skulle ha kontakt med Cornelis.. Har han läst och fått alla betyg och intyg? Funderar han?? Tycker han om de han har fått?

Fråga finns det något intresse kvar för Cornelis. Kom han att jobba i Sälen år..

Magiskt vad Gabbe jobbar jag är så tacksam.. Glad är jag... I morgon blir det kirurgen kalesen bara kom helt magiskt. I Farsta sa de att det var normalt om man hade systor och hål i diafragman efter operation.. På SÖS sa de att det var allvarligt och ville operera omgående.
Samma kropp samma åkomma och så olika behandlingar...

Sedan ska jag umgås med en vän i dag.. Fika mysa och.. Så får vi................... se goda vibrationer.. 💕

Nu önskar vi er en härlig dag i dimman.. Och regnet.. 💕 kramar 💕


38 Mim:

skriven

Hej!

Vilken blick MG har måste skratta han ser verkligen rolig ut.

Känner mig orkeslös och nere. Blir det bättre snart??

kram

Svar: Det blir bättre.. jag lovar... planera in lite positivt och roligt för dig.. kram :)
Esmaralda

39 Skorpan:

skriven

Es, en fråga, vad tror du det beror på att du vissa gånger ser ungefärliga procenter när det gäller att få ett jobb t ex o andra gånger inte? Inte meningen att du ska se?
Kram Skorpan

Svar: Ja, så kan det vara... det brukar finnas en mening.... och kommer ingenting till mig direkt här så jobbar jag inte på det... som jag ibland kan göra under en omfattande seans... kram :)
Esmaralda

40 ThereseC:

skriven

Hej igen!
Tänk att skrivinspirationen hittade mig med en gång jag satte mig.
Jag fick skrivet en hel del 😀. Kul!
Kram ThereseC

Svar: Härligt :) Ibland blir det så ! Kram :)
Esmaralda

41 Lotta S:

skriven

Ha ha, den blicken!
Känner mig mycket mer harmonisk just nu trots den svåra tiden, verkligen oväntat. Blev en viktig fas för mig, tydligen. Har nästan bestämt mig med jobbet också. Ser du Es något som kan ge ytterligare skjuts framåt?

Svar: Du går på rätt väg.. fortsätt lyssna av dig själv bara.. kram :)
Esmaralda

42 Nollan:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det kärlek till mig nu i höst?💕 Kan det bli den riktiga kärleken?
Kram

43 Under utveckling:

skriven

Hi hi. Jag tror bestämt Mannabonne haft en av sina bästa dagar i livet 🎂

För egen del är jag glad att jag kan analysera energisvackor och känslorna bättre och mer realistiskt. Så glad att jag jobbar på det och att det ger resultat :)

På tal om energi. Ser du något kul på ingång i höst för mig?

Kramar

44 ah:

skriven

älskar marie-helen mig på riktigt

45 Tisa:

skriven

Oh, fina MG

Jag har börjat bli så glömsk. Det har inget med sömnen att göra, jag sover bra. Men hjärnan känns dov på något sätt. Nästan som om jag bara ser tankarna virvlar runt, som att allt som sker och sägs inte riktigt finns, som om jag inte hinner med. Jag känner mig seg, allt jag gör går långsamt. Jag är så trött. Ser/ känner du något kring detta?

46 MalinS :

skriven

Stort grattis på din dag MG. Du verkar väldigt lik min hund, han älskar också tårta och andra godheter.

Ezmaralda, ditt rum blev riktigt fint, vad duktig du är på inredning, jag har inredningsambitioner och idéer men de sträcker sig inte tillräckligt långt för att fullfölja dom.

Snart är semestern slut och åter till vardagen nästa vecka. Det blir en tuff höst och vinter som väntar men håller med i dina senaste inlägg om att ta kontroll över sitt eget liv och kämpa sig upp.

Har drömt om min pappa och känner att han försöker förmedla något via drömmen för jag får en sån glädje varje gång jag drömmer om han, som om han går med mig. Saknar honom så fruktansvärt mycket.

Har också tänkt på dig men från ett själviskt perspektiv. Tänkt på vad vi läsare och kunder ska göra eller vända oss till när du inte längre finns kvar bland oss? Det är ju en daglig rutin att läsa din blogg. Vem ska man beställa seanser från som är genuina?
Det är ju väldigt själviskt men ändå. Det går inte beskriva känslan av att invänta svar på seansbeställningar eller när man ställt en fråga här på bloggen.

Hoppas innerligt du finns med oss så länge som möjligt :)

Fick du tag i den vita virkade mattan du letade?

Kram

Svar: Ja, din pappa kommer så ofta och besöker dig och med så stor kärlek att jag förstår att du känner av och blir glad :) Just nu tänker jag att det kanske blir för mycket med just den mattan... lite veligt här alltså :) Kram :)
Esmaralda

47 Lotta:

skriven

Stort grattis Mannabonne Glenn och hoppas du får äta många princesstårtor framöver :)

Svar: Han hälsar och tackar och skickar puss :)
Esmaralda

48 Sängsåsare:

skriven

Halloj Esmaralda

Imorse vaknade jag av att jag höll om mig själv... Jisses vad jag behöver en härlig man nu. Ser du om jag får ligga i rätt famn snart om han är redo.

Mg är ju världens charmigaste!

Grattiskramar i efterskott
och kram på er andra med :-)

Svar: Rätta famnen kommer.. inte ännu.. men snart nog.. kram :)
Esmaralda

49 Mimi:

skriven

Så söt han han är och sitter så fint på stolen med:) Grattis Mg så fint ni gjort för honom <3

Ps:Hur blir hösten för mig?
kram

50 Louise:

skriven

Grattis MG. Hoppas du hade en jättefin dag <3

Japp det blev strul med min VFUförskola min handledare har inte hört av sig till min lärare och nu mejlade min lärare och frågade om jag kunde tänka mig byta förskola. Det blir min 6:e i ordningen i så fall. Men det är inga problem med mig bara det är i mitt område.
Makens praktikplats försvann vilket betyder att de måste fortsätta leta praktik till honom. Han måste ju komma ut och jag hoppas han får ett jobb på firman som han får praktik på.
Jag hoppas att jag blir klar med mina praktiker detta året.
Jag hade planerat att vara klar i slutet av november för att kunna få börja jobba i december eller januari.
Blir jag G i mina två praktiker och kommer jag få ett jobb efter dessa?

Ha en fin dag trots regnet och tacksam för svar.
Kramar

51 Camilla:

skriven

Vad jag blev glad av dessa foton, MG med tårtan... Härligt. Grattispuss på nosen åt 5-åringen från mig. Kram

Svar: Jättetack o stor puss från MG :)
Esmaralda

52 Ghostwriter :

skriven

Flirtar mannen med andra eller är denne förtjust i mig så denne struntar i de andra "på det sättet"?


Tacksam för svar
Kram

53 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer det vara helt avslutat mellan han och mig nu framöver? Och kommer någon annan istället?
Kram

54 Grethe:

skriven

*Synger*🎶🎵🎼🎤
"Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg skal vi GRATULERE"!!! ✨🎇🎊🎉🎈🎁🎆
GRATULERER MED DAGEN KJÄRE SÖTE MG!!!!✨🎈🎉🎊
Bursdags-kleeeeemz fra Cookie o Grethe 💖💗💙💟💕💜💓💞💝💘

55 Susanne Amalia :

skriven

Dessa goda vibrationer fortsätter och jag är så tacksam .. bara njuter och lever <3 önskar dig en underbar dag .. kramisar ... med fantastiska upplevelser ...

Svar: Kram tillbax :)
Esmaralda

56 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Kram Skorpan

57 Lycka:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om jag gifter MIT inom 3 år?
Stor kram till dig o mg💕

58 åsa:

skriven

Hej igen E!
Tussen tack för ditt svar tidigare idag.
Kändes både lugnare o tryggt med det svaret.
Ja då gör jag så .
Kram både till dig o Mannborn
Åsa

59 Fråga?:

skriven

Hej Es

Ser du något spännande som sker i höst??
kram

60 Djurnördig:

skriven

..😍😍
Hur härlig får man bli!
Min lille katt fick samma treatment.
Flaggstången hissades sist.
De är värda det bästa 😉.

Befinner mig i en energisvacka förtillfället.
Något kul inslag/detalj som poppar upp snart trots allt?

Kram kram!

61 Mind:

skriven

Hahahaha, jag döööör. Hans blick är obetalbar :D
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: