För trångt att ta sig in ?

Med tanke på att jag & Nettan far till Ullareds tassemarker på måndag....dock inte för att shoppa !!
 
 
 
I kväll är två  ting... dels fyller min vän år och det ska vi fira i familjen.... Mannabonne Glenn är redo för han har  fått syn på de inslagna paketen... och i hans hundhjärna är det HANS paket och nu ligger han i startgroparna för att få öppna dem och börja kalaset....lite besviken blir han nog men jag tror att husse säkert behöver lite paket-öppnar-hjälp !!
 
Och så är det Idol... YAY...  
 
Känns som att vi intar tårtan lagom till Idol......
 
Kram & kärlek och ha en bra början på helgen !
 
1 Mimi:

skriven

Gtattis till din vän:)

Ser du mig med en ny kärlek snart?
kram

2 Skorpan:

skriven

:D just fen typ sv humor som går hem hos mig. Gissar att ksrln har samma sorts humor?! Annars får han ju skämmas å mina vägnar ;).

Shoppade loss lite idag, lönedag, o det var väl det då ;), julklappar. Kul med paket för vännen o gissar att tårtan kommer att vara mycket smarrig.. MG får väl lite också:). Trevlig Idolkväll.
Kram Skorpan

Svar: Jadå exakt samma humor och många glada skratt :) Kram
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Låter som en toppen kväll,för er alla!

Själv har jag haft en väldigt bra dag..!

Kram :)

4 H:

skriven

Hej

Har jag någon beundrare?
kram

5 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Weeehyy låter som en toppen kväll, ska nog också se idol

Tror du något inom kärlek sker innan årets slut ? så jag Slipper kolla själv varje kväll;)
Kram

6 Silla:

skriven

Hej Esmaralda
Trevlig kväll de är du värd:)

Är han kär i henne?
Kram

7 Sus:

skriven

Hej
Ha de bäst med kalasandet.....
Hur får jag till det....
Love sus

8 ängeln:

skriven

Oj åka till Ullared utan att shoppa, det kallar jag starkt :) Jag har börjat att gå en medial kurs och det känns jättebra! Även fast det kom upp obehagliga händelser från min barndom... Hur kan det komma sig att jag både kunde se och höra andliga saker under kursen som jag inte kan hemma annars? Det känns som om jag är långt efter de andra i den andliga utvecklingen men det känns ändå så rätt och jag är så lycklig! Kram och ha en skön tid i stugan!

Svar: Nej du är inte långt efter någon annan så tänk inte ens tanken.. kram :)
Esmaralda

9 Tingeling :

skriven

Grattis till din vän!! 🎈

Ska också kolla på idol.

Kram!

Svar: Kram :)
Esmaralda

10 Virrhönan:

skriven

Ja må han leva uti hundrade år🎂🎉 o MG kan väl få vara med på ett hörn ändå....
Haha trångt kan det va lite överallt, så och i Ullared, men liiite shopping blir det väl i Ullared ändå? Här blir det lite vin ikväll, har smällt i mej massa chips och ångrar mej djupt...tankarna flödar, hur går tankarna hos han? det har hänt så mycket på sistone.
Ha en fortsatt trevlig kväll o grattis till vännen🎉

Svar: Jodå en tur inom butiken lär det allt bli :) Han tänker också men har inga beslut fattat... kram :)
Esmaralda

11 Pi:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns jag i f:s tankar? Finns någon annan i hans tankar ?
Kram

12 Mikael:

skriven

Detta Ullared, nån gång kanske man får uppleva vad det är för något haha

Idol säger du, nä ta ut hunden i parken och gymmet blir det.

Kram
Mikael

Svar: Och det låter också hur gott som helst :) Kram :)
Esmaralda

13 W:

skriven

Hurra för din vän som fyller år idag för han ser så go och glad ut :)

Kram till den som vill

Svar: Tackar :)
Esmaralda

14 Phy:

skriven

Hej Esmaralda.
Blev min arbetsgivare sur för att jag sa att jag behövde vara ledig lite ibland?
Kram

15 Browallia:

skriven

Tack för ett gott skratt innan det är dax att sova 🤣

16 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Kram Skorpan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: