Jag glömde ju....

Jag glömde ju visa er det viktiga hörnet i mitt rum... där talismaner och annat magiskt samlats..
 
En go kväll önskar jag er
 
Kram & kärlek
1 Milla:

skriven

Hej, fint hörn. Är det särskilt magiskt när man har talismanerna där osv.
Vad är det med min exmake egentligen, han vill alltid göra så man ska känna sig fel o misslyckad fast det är han som gjort fel.

2 undrar:

skriven

Jättefint är det<3

undrar om ekonomin lättar för mig snart?
kram

3 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag kommer hitta min plats på jobbet? Just nu känns de som jag ska vara expert på något jag inte är.

Kram och kärlek.

4 Sus:

skriven

Hej
Mys hörna....
Fint....
Love sus

5 Jessica:

skriven

Hej Es,
Ser du om jag och min tjejkompis kommer bli sams imorgon?
Kram

6 JustMe:

skriven

Kommer jag få ett svar på smset jag sände till honom?

Kram!

7 Tingeling :

skriven

Åh vad fint 😊

Bröt ihop härom dagen, troligen mest av trötthet. Kört på non stop i flera dagar. Men jag tycker verkligen om mitt hem! Känner på mig att jag kommer trivas här!

Och jobbet går bra. Tvivlar på min förmåga. Och tvivlar över lag. Men är väl för att jag inte är på helt rätt plats. Men det "duger" i några år till ☺

Inom vilket område jobbar han med? Träffar jag han i jobb sammanhang? ☺

Trevlig torsdag kväll!

Kram!

8 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Oh mysigt, fint!!
Har jag chans att få fast anställning med mer procent på det jobbet jag precis börjat på nu?
Tycker de jag är för påstridig med att jag vill ha pass?
Kram

9 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser oss flytta utomlands kram

10 Skorpan:

skriven

Ett hörn fyllt med energi..

Här sitter jag o väntar på födelsedagsbarnet o gästerna är hemma hos oss o väntar 😱. Inte min dag idag?! Fel brev for ibäg till medlemmarna o det var ju vissa snabba att påpeka.. Men jag hade gåsfjädrar. 😉..

Helg snart, nåt kul på kommande?
Kram Skorpan

11 Mg:

skriven

Hej!
Kommer dem svara på mejlet? Blir det positivt svar?
Kram!

12 Natan:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du kärleken är nära?
Skulle vara så mysigt att ha någon hemma..
Kram

13 F.u:

skriven

Fint du har fått det esmeralda, du borde blivit inredare😊

Hur ser det ut framöver för mig, kommer jag kunna uppfylla min dröm.kram

14 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Mysigt som vanligt!!
För några månader sedan när jag fick min seans så såg du att han inte visste vad han ville med mig.
Hur ser det ut nu? Vilket håll vill han att det går åt? Skilda väger eller återförening?
Har han känslor?
Kram

15 Helena Ir:

skriven

Det är fint! Så ljust och fint..
Säkert bra energier också :)

Ser du något positivt hända snart?

Kram :)

Svar: Får en stark positiv känsla... ja något bra sker.. kram
Esmaralda

16 Elsa:

skriven

Så himla fint rum! Det ser riktigt mysigt och harmoniskt ut 😍 Tror du Es att jag kommer ha fått lite nya vänner som jag kan vara med på min stora dag? Känner mig så sviken av två vänner som jag umgåtts mycket med att jag känner mig osäker på om jag ens vill ha med dom. Men jag hoppas att jag kan få andra fina vänner tills dess som kan tänka sig dela dagen med mig.

17 W:

skriven

Ett väldigt fint rum har du fått till :)

Kram

18 AnnaK:

skriven

Så fint 👌🏻

Det där sexet? Är det måntro långt bort i framtiden? Stiltje på den fronten med....

Kram 😊

Svar: Tradigt är det... men sex kommer... känns inte som det ska dröja så länge.. kram
Esmaralda

19 Chanser - Ghostwriter :

skriven

Ska jag gå på alla intervjuer jag får fast jag redan har massa jobb?

Är dessa jobb jag har de rätta eller är det meningen att jag ska välja något mer rätt och ta bort något av de jag har?



Kram,
Fint hemma har du!



Svar: Ja, det ser ut som om det kommer något som passar dig extra bra... håll ögonen öppna.. kram
Esmaralda

20 Little miss piggy:

skriven

God kväll Es!
Gud vad mysigt! Tycker hela ditt sov/arbetsrum är så mysigt. Svårt att lämna det, det förstår jag.

Ser du någon flirt eller någon form av intimt under hösten? Tusen tack i förhand! Kram 🐷

21 jessica:

skriven

Hej Es,
Ser du om jag och min tjejkompis kommer bli sams imorgon?
Kram

22 mee:

skriven

Hej Es

Ser du något kul som händer mig i höst?
kram

23 Noj:

skriven

Hej Esmaralda.
Är jag i en kärleksrelation snart?
Kram

24 A:

skriven

God kväll fina du :)

Kommit igång med träningen o det känns så jäkla härligt :) är själv bland alla, känner nästan ingen där o utmanar mig verkligen med att gå dit när jag kan o inte har killarna och det är så skoj :)

Nu är resan till London bokad för mig o brorsan. Ska bli så härligt att komma iväg bara han o jag. Va så längesedan vi gjorde nått tillsammans. Hoppas vi reder ut det o att vi slipper oroligheter.
Fotbollsmatch är inbokat med :)

Kram på dig 💕

25 Mou:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har en känsla att han är deppig, kan det stämma? Vet han vad han vill med mig?
Kram

26 Rädd:

skriven

Hej E!

För en stund trodde jag hade hittat hem jobbmässigt, men idag känns allt annorlunda. Är fet här rätt arbetsplats för mig eller är S ett bättre allternativ?

Kram och kärlek.

27 F:

skriven



Hej esmeralda undrar om du ser oss flytta utomlands kram

28 Helena Ir:

skriven

Från hjärtat Tack! <3

Kram <3

29 Tjeh:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om han fortfarande "är"med henne?
Kram

30 Khaleesi:

skriven

Är jag dömd att leva ensam eller kommer jag finna kärleken på nytt?

31 Kär❤️:

skriven

HejEsmaralda.
Är kärleken nära?
Kram

32 Browallia:

skriven

Vad mysigt och ombonat ditt rum blev 😍😍😍 Delar din smak och inspireras. 👍👍Mannen jag träffar ska hjälpa mig att piffa till det här hemma, han är min egen "Ernst" 😉

33 Signe:

skriven

Hej!
Min talisman har varit fantastisk! Hjälpsam, vad gäller dotter o annat personligt. Vad ser du framöver, om äktenskapet? Maken krånglar och är osäker , och då svarar jag med samma mynt...
Önskar fin kväll.
Kram ♥️

34 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Låter bra det.....börjat glömma bort vad det är för nåt nästan 😜 Pinsam fråga egentligen men men.

Kram 😊

35 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon ... är uppe innan du har hunnit släppa i
väg morgonbloggen .. Nu till huset ... och möta sotaren ... jag är modig och stark... har dragit en sköld runt omkring mig ... här kommer ingen in... håll nu en tumme att det går bra .. vet att jag frågade i går men jag har ju lite erfarenhet av detta hus och vill inte ha några demoner i min sfär .. kramar <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: