Kräftan....

 
En helt underhar liten kräftskiva och jag lyckades  undvika  de dåliga kräftorna och vaknade hyfsat  pigg och intakt i morse !! Lite snapsar, öl och vin till trots.
 
 
Och jag tackar brorsan och hans goa  särbo för en underbar kväll !!
 
Kram & kärlek
1 F:

skriven

Härligt med kräftskiva..hur ser hösten ut för mig.

2 Silla:

skriven

Hej Esmaralda.
Oh trevligt!
Lycka dig att ha så mycket trevliga människor omkring dig.

Kan jag få honom tillbaka att jag känner att han är kär och bryr sig igen? Tycker han om mig mer än vän?
Kram

3 Sus:

skriven

Hej
Gott,gott....
Var också på skiva....
Trevligt....
Måndag i morgon...
Love sus

Svar: Ja, en ny vecka med nya möjligheter.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Mums, ser gott ut o vad bra att du inte fick några dåliga kräftor denna gång Es ;). Själv har jag ätit kräftor senast på förra årtusendet :D.

Drog till skogs o hurraa, en ficka full med trattkantareller gör mig. Tror bestämt att det blir svampsås till grisnacken imorgon...

På tal om imorgon, kan det finnas en risk för missnöje blan "konsertdamerna" Es? Det hela blev så råddigt till sist... Förhoppningsvis får jag lön imorgon, fastän listan inte hittas?! Jösses, är jag alls på räty jobb, det undrar jag?

Ha en trevlig kväll..
Kram Skorpan

Svar: Kantareller.. så gott !! Ge jobbet en tid till innan du fattar några beslut, det känns som ett bra råd.. kram :)
Esmaralda

5 Smöra:

skriven

Hej Esmaralda.
Det står still för mig. Kommer inte vidare. Kommer jag att börja prata med en intressant man snart som KAn leda till förhållande?
Går jag in i ett förhållande inom ett år? Kommer de hålla?
Kram

6 Ellis:

skriven

Så mysigt ni har det, fina bilder:) Har bara ätit skaldjurssoppa med lite kräftor i:) jag måste pröva kräftor någon gång med ser så gott ut

Es hur blir hösten?
kram

7 Erika:

skriven

Hej! Tror du jag träffar min soulmate i år?

8 Helena Ir:

skriven

Och ni ser så goa och glada ut båda paren..för att inte säga hur bra ni ser ut att passa ihop!
Ni blev glada i hatten :)

Kram :)

Svar: Jajamän.. visst blev vi det :) kram :)
Esmaralda

9 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Vad mysigt ni verkar ha haft det! Blev det snaps visor också?

Jag har en fråga gällande N. Jag är lite förvirrad. Då det har varit andra som kör hans skåpbil har jag kollat lite vem som äger skåpbilen och i slutet på april stod det en ny ägare och två veckor senare stod det en annan ägare. Om det nu inte är N som äger skåpbilen, varför plockar den nya ägaren inte bort hans jobb dekal på skåpbilen när dom åker runt i den? Eller är det såna som verkar arbeta med honom? Men varför ägarbyte? Eller är det fler som är delägare i bilen? Ser du något om detta? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

10 <3:

skriven

Vad cool du ser ut med kräftan i munnen kära Es 🦂. Blev så glad ikväll H en ytlig bekantskap ringde och verkligen peppade mig att jag tagit rätt beslut med saker sista tiden. Pratade bort flera timmar kändes det som på nolltid. Vi är nog lite lika ändå hon och jag med relationer och män. Tror absolut att hon menade väl och vill vara min vän ?
Kram

11 Fians:

skriven

Å vad gott!
Detta är på något sätt en avslutning på sommaren/hösten när värmen finns.
En undran om ditt svar fr gårdagen...
Är detta mannen som bodde här innan mig el är det en släkting till mig?
Budskapet undrar jag över för varför skicka mig pipdoft el tobak just nu?
Kram :-)

12 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag behöver prata massa engelska imorn? Det är en av de grejerna jag är mest nervös för 😐

Kram och kärlek.

Svar: Det kommer gå bra... kram
Esmaralda

13 JustMe:

skriven

Hej!

Ser ut som ni har en mysig kväll😃

Om jag skickar ett sms till honom, får jag då ett svar?

Kram!

14 JustMe:

skriven

Hej!

Ser ut som ni har en mysig kväll😃

Om jag skickar ett sms till honom, får jag då ett svar?

Kram!

15 F.u:

skriven

Kommer min dröm gå i uppfyllelse. Kram

16 A:

skriven

Hej Es

ser du något bra som händer mig i höst?
kram

17 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste verkligen veta,är något inom kärlek påväg? kommer jag gå in i ett förhållande snart? Eller finns risken att jag blir själv?
Kram

18 Nollan:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han kär i henne?🌸
Kram

Svar: Känslor finns men jag ser inte hur starka.. kram
Esmaralda

19 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han känslor för mig?
Kram

20 Signe:

skriven

Hej kära Ez!

Orolig. Klarar jag utbildningen? Får jag jobb med det jag läser?

Kram 🌸

21 Go:

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker han jag är jobbig när jag skriver till honom? Gillar han det? Eller blir det störande för honom?
Kram

22 Resa:

skriven

Hej Es

Se du mig resa till Las Vegas och Disneyland den närmsta framtiden?
kram

23 Helen:

skriven

Satt nyss o kika i en tråd på FB.
Helt plötsligt så var det ett foto , det var som att se sig själv eller syster men många år yngre
Hon var från en helt annan del av landet lite osäker , hon kan ha kommit från annat land när man såg namnet
Känns nästan lite konstigt att tycka att man nästan se sig själv som yngre

24 Milla:

skriven

Kräftor är gott, har inte ätit några än o vet inte om det blir några heller.
Jag undrar hur mötet på jobbet kommer gå, måndag morgon, jag är orolig för mannen, o vår chef är lite instabil. Ser du ngt, kommer det gå bra, el inte?

25 Anna.L:

skriven

Jag känner mig lite illa till mods angående honom. Känns som vi tagit stor distans från varandra, från att ha varit vänner på sociala media är vi inte det på någon alls. Jag har inte avbrutit någon vänförfrågan (medvetet) så är det han som försöker signalera mig något?
(Genom att avbryta all kontakt)

Det vi har haft är en flört för ca två år sedan, då jag som är reserverad tog distans, kände mig inte redo för kärlek vid den tidpunkten, var för bekväm och osäker. Nu i efterhand har jag mognat men vi har inte prata. Jag är inte personen som naturligt tar kontakt. Men vill aldrig ha sårat honom, han omöjlig att glömma konstigt nog. Trots att vi bara möttes en sådan kort period skapades känslor inombords...
Kram!

26 Carolina:

skriven

Hej!

Kvinna här som saknar kärleken från en man, kommer jag nånsin att hitta den, hur, och var?
Kommer min psykiska hälsa att bli bättre, bli av med mina rädslor?

Mvh Carolina


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: