1 m:

skriven

Hej

Vi har pratat en tid om att förlova oss men det blir liksom aldrig av.. vill att han ska fråga..

Kommer det att hända eller rinner det ut i sanden bara ?

2 Lilly :

skriven

Hej esmeralda ser du om det finns något meddelande ifrån andra sidan till mig.kram

3 Lili:

skriven

Haha du är rolig du underbara Esmaralda!

Gillar han mig? Tycker han jag hör av mig för mycket? Blir för mycket?
Ska jag se framåt utan honom?
Kram

4 Sop:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du han känner att jag börjar gå vidare?
Kram

5 Ghostwriter2:

skriven

Kommer jag kunna ta lån så jag kan lösa min krissitation.. och skulle du kunna rekomendera något bra sätt att göra detta på (som är bra för just mig.) Kan du inte se sätt, kanske du kan säga ja eller nej på om det är genom min privata bank eller genom andra banker.

'''
Killen på samma buss imorse och på samma jobb, vad tycker han om mig? Har jag misstolkat blickarna och lyhördheten jag lägger märke till minsann

KRAM

6 N:

skriven

Hej kära Esmaralda.
Jag bor i lägenhet. Möter jag kärleken medan jag bor i den lägenhet jag bor i nu?
Kram

Svar: Tveksamt.... troligtvis sker det efter en flytt men jag är osäker.. kram
Esmaralda

7 <3:

skriven

Go kväll till dig med kära Es.
Vilket radar par på klippet 🐶
Ser du någon resa till värmen för mig snart ?
Är det rätt tid att överraska familjen med en resa utomlands med tanke på pappas hälsa ?
Kram

Svar: Ja en resa blir det snart men just nu känns det som om pappa behöver vila.. kram
Esmaralda

8 Heaven:

skriven

Hahah älskar de klipp du lägger ut es!

Min fråga är om du ser kärleken komma inom snar framtid och om du ser något signalement om personen?

Kram fina es!

Svar: Det lär inte dröja så länge innan du möter en glad och positiv flirt.. kram
Esmaralda

9 sherie:

skriven

Hej Es

kommer jag få det bättre ekonomiskt snart?
kram

10 Little miss piggy:

skriven

Hej Es!
Undrar bara hur stor chans är det att jag flyttar nästa år? Tacksam för svar! Kram 🐷

11 Browallia:

skriven

🤣🤣🤣🤣

12 Razawa :

skriven

Hej bästa Esmaralda
Jag o maken har nu sakta börjat "försöka" bli gravida 🙈 känns så nervöst men samtidigt spännande. Är så ivrig och förväntansfull för när stickan ska visa positivt:) ser det ut att dröja tills vi blir gravida?

Kram

13 Blomman:

skriven

Hej Esmaralda.
Får du någon känsla angående om det kommer att dröja innan mötet med kärleken sker?
Kram

14 Bussen :

skriven

Killen på samma buss imorse och på samma jobb, vad tycker han om mig? Har jag misstolkat blickarna och lyhördheten jag lägger märke till minsann

KRAM


Tack för tidigare svar,
är glad att du kan hjälpa.

15 Lilly:

skriven


Hej esmeralda ser du om det finns något meddelande ifrån andra sidan till mig.kram

16 AnnaK:

skriven

Vilken rolig liten figur 😂 Hunden alltså!

Alltså du har sett giftermål för mig, hus och ev byte av jobb. Är 41 år nu och inte alls på en plats i livet där det skulle kunna vara möjligt något av det. Kommer jag alls dit? Klart så kan man ju gifta sig när man är 75 också så ingenting är ju omöjligt 😜

Kram 😊

17 Jessica:

skriven

Hej Es,

kan du se om han gillar mig?
kommer det bli något mellan oss?
Och kommer det vara han som tar första steget?
Kram:)

18 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Får du en känsla om det kommer dröja innan jag är i ett förhållande och träffar kärleken?
Kram

19 Sola:

skriven

Hej Esmaralda.
Har jag körkort då jag möter kärleken?
Kram

20 Hope:

skriven

Hej,

vill så gärna resa, kommer jag att få med mig mannen jag har i mina tankar?

21 Erika:

skriven

Hej! När jag kom hem idag såg det ut som att någon varit inne i lägenheten. nu känner jag mig lite rädd. Tror du någon varit i min lägenhet?

22 ❤️:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har en hel del jobb inbokat framöver. Kommer jag hitta någon kärlek innan jul verkar det vara någonting med kärlek då?
Blir jag själv länge till...?
Kram

23 Milla:

skriven

Kul!
Är orolig för min vän o kollega, kommer han sluta älta om den där grejen med tjejerna på jobbet o släppa, gå vidare....
Vore bra, men verkar sitta hårt.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: