Tolkningen....

 
Ni som inte sett... måste ju dela mig mig av detta hallelujamoment ... Chris som sjunger Imagine.. ja, det är så man får ståpäls !!  Man undrar bara hur han lyckats gömma sig hela tiden fram tills nu ? Oavsett hur det går för honom i Idol så  är ju hans framtid säkrad !! 
 
Kram på er igen :) 
1 Smöla:

skriven

Ja herregud, jag älskar kläfford, har plöjt igenom alla låtar han gjort i sitt kök! Så grym, å som du säger...han blir stjärna i vilket fall!
Ser du om nån stjärna i himlen har nåt specifikt budskap till mig förutom kärlek?

Svar: En speciell resa kommer att ske för dig... lite utöver det vanliga känns det som... kram :)
Esmaralda

2 Skytten:

skriven

Hej!
Kommer det någonsin bli en fungerande situation i min arbetsgrupp?

Svar: Med hjälp kan det bli bättre men inte 100 % bra... ser ut att det finns speciellt en som stör.. kram :)
Esmaralda

3 <3:

skriven

Hej kära Es var i ett litet dilemma där jag nu tog modet till mig att ta upp en del saker som inte riktigt är ok i en förening hur en viss person agerat med pengar. K kommer säkert bli väldigt fientlig och sur på mig att jag ställt dessa frågor. Detta ska tas upp på ett styrelsemöte i oktober. Fick det svaret igår men man vet aldrig. Var det fel av mig att ta upp att det bör vara någon form av redovisning och demokrati vad som ska göras med pengar en grupp får tillsammans. I det här fallet har K bestämt allt. Tror inte hon riktigt varit ärlig hela vägen och sett till att få mycket gratis till sig själv är min misstanke rätt ?
Kram

4 S:

skriven

Åh han va så bra guud<3

Es, är det henne han har känslor för?
Kram

5 Del i fancluben:

skriven

Vilken pipa !!!

Behövs inget synsk öga för att förutspå hans karriär inte.

Goa Ez ser du något kul på ingång för mig? Just nu lite låg rent energimässigt.

Kramen :-)

6 JK:

skriven

Skall kolla på klippet nu

Undrar vad du kan se om min nästa kärlek och hur vi möts?
kram:)

7 Sorgsen - Ghostwriter:

skriven

Kommer jag få hjälp med mat, räkningar och hyra från soc eller ser det ut som jag måste ta lån för dessa månader tills lönen kommer ordentligt... Har ställt frågan några gånger, men testar igen. Blir jättearg för att de som ska hjälpa till inte gör det, de verkar ju bara vilja hjälpa hopplösa fall som inte gör annat än lever på dom. Medans jag bara hamnat snett och verkligen kämpar för att vara en del av samhället och ge tillbaka!!

Hoppas du kan svara,
jag blir orolig och vet inte vad jag sa ta mig till.


KRam

8 Tingeling :

skriven

Visst är han fantastisk! Igår när han sjöng i idol så rös jag. Man liksom försvinner in i låten på nåt sätt.

9 Orolig mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
På fredag är det bestämt att barnets pappa ska hämta sonen på förskolan för första gången. kommer det gå bra? Kommer sonen ta det bra? Eller blir det förvirrande för honom?
Kram

10 Drutten :

skriven

Hej Ez! Ja vilken röst han har.

Trots förkylning så känns det mycket bra i livet just nu. Hoppas så att håller i sig för detta är något alldeles extra.

Kram

11 Nolla :

skriven

Såg denna stjärna första gången på tv i går och herrejissus vilket röst!!! Jojamen hans framtid är säkrad! Jag vill iallafall höra mycket mer från honom, o ja det är så man får ståpäls.
Es, tycker F är lite konstig mot mig, är han kär i K?
Är det på grund utav henne som han är såhär?
Kram

12 Helena Ir:

skriven

Jag följer inte Idol..men har ändå råkat se Cristoffer..och han är skarp!

Kram :)

13 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,

Nu har det fallit på plats inom mig att jag räcker till mer än väl i mitt jobb och det finns flera som tycker jag gör det bra- vilket ger mig stor glädje såklart. Däremot när det kommer till anställningen så är det ju virrigt på ett onödigt sätt, orsakat av min chef. Han verkar inte ha så bra koll på det han gör alls... och jag får mig en släng av den bristande kollen. Det är så tråkigt när det äntligen känns som att jag är på rätt ställe så ska han stå och paja det... har haft nog med trassel i jobbet känner jag. Ordnar det till sig detta? Kram från mig :)

14 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag kommer vara kvar på den här arbetsplatsen ett längre tag? Kommer jag "hitta hem" arbetsmässigt här?

Kram och kärlek.

15 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Herregud vad ska jag göra? Jag försöker att få honom och förstå, vad håller jag på med egentligen?
Är han omogen tro?
Kram

16 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur blir hösten ekonomiskt för mig? Blir det fattigt?
Kram

17 Linda N:

skriven

Visst är han grym! Han har funnits i mitt flöde på Insta i två års tid. Njuutning!

18 Susan:

skriven

Ja vilken gudagåva att få en sån röst😊 ska bli spännande att se hur det går i fortsättningen👍

Kul idé det där med minskamidjemåttetgruppen på fb, lycka till! Här kämpas det oxå, går lite trögt emellanåt men det går framåt😉
Kram

19 Anna E:

skriven

Ouff ja han är så bra! 😊 undra om jag hade lyckats komma med i idol?

20 💑:

skriven

Hej Es

Hur ser min blivande ut?
kram

21 Greta:

skriven

Hej!
Är i val&kval..vilken mäklare ska jag välja? Killen eller tjejen?

22 Daniel:

skriven

Hej esmaralda !

Kommer Antonia vara gift om 5 eller 10 år ? Kanske tidigare.. Hur ser hennes kärlek ut. Vill att hon ska vara lycklig

Kommer vi att träffas igen i en ännu längre framtid ?

Mvh Daniel


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: