Premiär....

 
Mannabonne Glenn vill dela med sig av  sitt premiärdopp hemma i Sverige -  som skedde
alldeles nyss !!
Han tränar inför  att simma med kroatiska svanar !!
 
Han skickar massa pussar till er alla och meddelar att ikväll ska han och pappa  grilla
tyska korvar  och med lite tur och mycket tjat så får han kanske en slurk öl också...
 
1 Tingeling:

skriven

Han är nog först i Sverige med att bada! Söt 😊 Å andra sidan har vi 26 grader här nu. Jag älskar det. Folk är ute och folk är glada och UTE framför allt. Som att allt vaknar till liv. Även människorna 😉 jag och dottern har varit på stan efter jobbet. Ätit sushi och plockat blommor. Kom nyss hem. Och nu käkar vi chips och tittar på Bolibompa. Hade egentligen velat vara ute hela kvällen. Men det kommer. När min dotter blir större.

Trevlig fredag!

Kram!


Svar: Vilken härlig dag för er... och alla andra hemma i Sverige som längtat efter värme och sol... kram :)
Esmaralda

2 Catarina:

skriven

Härligt MG 👍🐾 passa på o njut av premiärdoppet.
Jag undrar om det Löser sig för min ekonomiska situation på något sätt..? Det är mycket med det jordiska som man brukar säga. Ha det gott 💖 kram

3 Helena Ir:

skriven

Nog får du smaka en slurk ök,MG..
När katten är borta(mamma) dansar råttorna på bordet (MG)

Varmare bad väntar nog på honom ..

Kram :)

4 Gunilla i Oxd:

skriven

Åh va mysigt!
Heja Manna Bonne☀️☀️☀️

Här i Oxelösund är det rena rama sommaren!!!

Shit va härligt, fredag o nu ett glas bubbel o sen grillat!!!☀️ 🍾🥂

Man känner livet i sig, som Abbes pappa sa!!!❤️❤️❤️

Njut du med, så härligt att ha du har ungarna hos dig!!! 🌟❤️

I helgen ska jag knåpa ihop lite funderingar till dig ..

Kram Gunilla i Oxd☀️

5 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Heja Mg.
Låter som en trevlig kväll är planerad!

Jag tänkte häromdagen att jag önskar att sonen ska få bo i hus ganska snart då han kan gå ut fritt på tomt och utegård. Det skulle göra så gott i hjärtat.
Idag när han gick förbi ett hus hade han sagt till mormor, där jag bo och då är han 2 år.

Ser du om vi bor i hus inom 1-3 år?
Kram

6 Skorpan:

skriven

Ja vad härligt! Hur månne de lokala svanarna tar emot Mannabonne? Ampra eller snälla? Kanske bäst att hålla sig på torra land...

Här blev det också så varmt så jag kunde sitta ute på terassen o njuts av solen. Efter en färd till köpcentret, där jag stötte på min vän, indrar om han gillade det han såg ;), är jag hemma igen o sks inta lite mat o dryck framför tvn. Så syndigt ;) o härligt. Sen blir det sängen i tid så jag kommer mig iväg i tid till mässan..
Trevlig kväll!
Kram Skorpan

7 Maloue:

skriven

Ser härligt ut mannabonne njut<3 underbart väder vi haft det idaghar precis kommit hem efter en långpromenad:)

Ser du hur jag kommer möta min nästa kärlek`?
kram



8 Tisa:

skriven

Åh, vädret har varit så skönt idag! :)) Jag tog en långpromenad med en vän och bara njöt av värmen. Har det varit varmt hos dig med, Es?

Hur kan jag samla energi? Jag blir trött så fort, även om jag har trevligt och så. Psykiska ohälsan är boven.

9 CA:

skriven

Hej
Du är verkligen duktig på att komma på ämnen att skriva om, medeltiden , jätteroligt att läsa om men inte roligt att leva då men det har väl jag gjort också fast jag ingenting kommer ihåg.
Nu har jag tackat nej till intervjun på tisdag, tänker att jag ligger lågt ett tag, får se vad som händer :o) vilken velig maja jag är.
Trevlig helg Kramar

10 EPM:

skriven

Mys! Den killen vet hur man tar vara på livet.
Troligen premiärbad här i morgon...
riktigt varmt nu ju!

Kan jag lita på att J verkligen lämnat..?
Jag vill bara bli glad igen, det är svårt då andra grumlar min självbild. Det är svårt att skilja känslor och förnuft åt efter ett tag, även om jag vet att jag ansvarar för min egen lycka och jag vet vem jag är😔

Kram

11 Rebecca:

skriven

Är han intresserad av mig? 🌼eller i alla fall uppmärksammat mig? 🌷kram!

12 Mikael:

skriven

Vad härligt!

Kram
Mikael

13 Mee:

skriven

Läste nyss att Avicii är död,så ung:(må han vila ifred<3

14 S:

skriven

Underbar bild! ♡

Går jag vidare från båda mina relationer? Känns som att jag är så skör och samtidigt lätt för att falla för käleken nu. På gott och ont. Känns som att jag förälskat mig i en som inte var tänkt för mig...

Kram

15 Rädd:

skriven

Hej Es

Finns det någon varning till mig?
kram

16 Kalle:

skriven

Blir jeg på ny senere med en storbrystetkvinne på min alder å leve med

17 Kalle:

skriven

Blir jeg på ny senere med en storbrystetkvinne på min alder å leve med


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: