Sista dagen....

 
Hallå.. här är jag... som viftar i bakgrunden !!
 
I dag är barnens sista dag här och i morgon reser de hem..... väldigt tidigt... och herre jävlar så tomt det kommer att bli !!
 
 
 
Här har vi spåkärringen på takterrassen.. vi tog ett glas champagne innan vi  gick ut för middag på stan...
 
Mina tre goa ungar..... tack för besöket..... så roligt vi haft !!
 
 
Läsglasögon på & djup för sjunken i menyn.. det blev lasagne...
 
 
På champagnebaren....
 
 
Mer champagnebar... det har liksom varit ungarnas andra hem  😅
 
 
 
Under dagen hanns det också med bad och sol....
 
 
Syskontrion :)
 
Nu  kommer jag vara solo fram till fredag.... då kommer sambon och Mannabonne Glenn !
De kör hemifrån på torsdag och övernattar längs vägen nånstans.... kul ska det bli !!
 
Tack mina goa ungar för allt skoj vi haft och för alla skratt och alla tokigheter !
 
Kram & kärlek
1 Kulla:

skriven

Vilken underbar syskontrio, och vilken vacker bild på allas våran egen superwomen i energipåfyllnad💕👍🌟.
Kommer det att bli ögongodis och flirt på kryssningen?!? Kram

2 Alie:

skriven

Så härligt och mysigt ni haft tillsammans..
och nya gäster på gång.. inte en lugn stund för sig Es 😉
Här skiner solen och värmen trycker på, ljuvligt! ☀️
Hela stan lever upp..

Ser du om min utbildning kommer starta till hösten?
Kram :)

3 Mn:

skriven

Lycklig familjen🤗
Ska vi vara tillsammans igen?

4 Skorpan:

skriven

Ser så underbart ut.
Ni är ett härligt gäng o du en underbar mamma o mormor!
Får hoppas en själv får nåt liknande till stånd med egna barn, nångåmg. Bara ekonomin som sätter lite käppar i hjulet... Alltid den, märkligt.
Njut av sista kvällen tillsammans!
Kram Skorpan

5 EPM :

skriven

Åh så härligt ni verkar ha haft!
Hoppas de får en bra hemresa😊

Jag är så trött på att alltid vara där för folk och ställa upp men aldrig få samma stöd tillbaka då jag behöver...

Nä, nu blir det lördagkväll och häng på min soliga balkong, eller ”balle” som vi säger 🤪
Kram

6 EPM :

skriven

Åh så härligt ni verkar ha haft!
Hoppas de får en bra hemresa😊

Jag är så trött på att alltid vara där för folk och ställa upp men aldrig få samma stöd tillbaka då jag behöver...

Nä, nu blir det lördagkväll och häng på min soliga balkong, eller ”balle” som vi säger 🤪
Kram

7 Maloue:

skriven

Så fina bilder på familjen ser så härligt ut<3

undrar om det finns någon hälsning till mig från andra sidan?
kram

8 Tingeling:

skriven

Vilka fina bilder och fin bild på dig! Ni är väldigt lika, allihop ☺😊

9 Bluesky:

skriven

Hur kan jag berätta om mina känslor? Vet inte hur jag ska säga det. Vill inte att det ska ses som patetiskt eller konstigt...

10 Helena Ir:

skriven

Underbart med skoj och tokigheter..glimten i ögat har de alla tre! Båda döttrarna påminner om dig i utseende,en något mer..
Jag förstår din känsla för barnen..det käraste man har!

Champagnebaren låter som ett ställe som jag vill bo nära :)

Jag klarar mig alltid ekonomiskt,alltid gjort..även på väldigt småmedel ..Lite trist är det ändå..funderar på om jag blir något rikare någongång..Kanske inte rik..men ändå med bättre ekonomi.??

Kram :)

11 Jodå:

skriven

Hej Esmaralda.
Jätte fina ungar, riktigt snyggt sminkade alla tre girlsen:)

Jasså inte visste jag att du var sambo;)

En fråga, Har saknat honom nu ett par dagar... Kommer han att visa mer intresse för mig? Finns känslor och intresse för mig fast isåfall så det kan utvecklas och bli något? Annars är det inte så intressant.. även om jag gillar honom. Kommer han visa mer intresse för mig?
Kram

12 Ännu en stjärna...:

skriven

Ännu en stor svensk musikstjärna har släckts idag. Tim eller Avicii som han också hette på scen. Blott 28 år....

Jag som har haft min tonår och nattklubbstid under hans glansår känner mig tagen idag....

Hoppas han mår gott nu och vet om alla minnen han skapat 💗

Njut av er sista familjekväll Esmaralda! Sticker in en fråga om närmaste tiden. Om du ser något kring den. Kramar :)

13 Sus:

skriven

Hej
Så fina barn..,,
Hur gåt de för mig....
Love sus

14 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Roligt och minnesvärt o trevligt har ni haft.
Du är lyckligt lottad som får umgås med din familj på dina resor.
Att de har möijlighet att komma😊

MG kommer nog att vara överlycklig när han får återse dig 😊
Behöver han några speciella vaccin för att komma?

Undrar om vår kommande hund kommer att få resa med oss eller blir den hemma o väntar?

Ha en fin lö !
Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Rabiesvaccin o nåt annat som jag inte minns vad det är !! Somlig resor har du med hunden men inte på alla.. kram :)
Esmaralda

15 Lenafena:

skriven

Så fina barn! Och du är själv jättevacker där du står på terassen. Riktigt het!!!!! Tack att du delar på fin blogg. Du är riktigt inspirerande. Kram- är så tacksam att du finns!!!! Du sa att något kul inträffar snart för mig.... SPÄNNANDE!!!!!! Behöver lite roliga nyheter snart. Snyggt solbränd är du med!!!!!

Svar: Tack snälla :) kram
Esmaralda

16 Esset:

skriven

Oj så snygg bild på dig! Den nya bakgrunden på bloggen 😉 Jag undrar hur livet ser ut framåt sensommaren om du ser något?

Kramar!

17 <3:

skriven

Så fint kort på spåtanten. Du passar i hängande örhängen.
Blir restaurang planerna bra och av ? Blev ett helt annat läge nu. Lite sugen att hoppa på tåget. Vad tror du kära Es ?
Kram

18 Mia:

skriven

Fina barn du har :-) Det är alltid jobbigt att skiljas från barnen när de varit på besök...lika roligt som det är när de kommer, lika tomt blir det när de åker.
En fundering såhär på lördagskvällen. Kan man längta så mycket efter kärleken att den inte kommer eller fördröjs? I hjärtat längtar jag varje dag, men jag sitter ju inte passivt och väntar för det. Men ibland hör man ju såna där uttryck....längta inte för mycket....som jag ibland nästan tycker får motsatt effekt. För om man tänker att man INTE FÅR tänka på det, då tänker man ju nästan mer...som en slags ond cirkel. Jag tror det är lite åldersstress i mitt fall också.....är ju snart 50 och blir inte yngre. Kram :-)

19 G.H:

skriven

Vilken härlig resa <3
Blir verkligen så glad av att få hänga med på dina resor! Och familjeäventyr:)

Kram:)

20 Isa:

skriven

Hej,
Ni ser ut att ha haft det fantastiskt bra! Härligt med sol, värme och glad familj.

Appropå glad familj, min son Hugo (11,5 år) är ledsen och mår inte alltid bra. Vi har anmält honom till en annan skola. Är det bäst att byta trots att han inte har några kompisar där?

/Isa

21 Lillan:

skriven

Fina bilder på er:)

Ser du hur jag möter kärleken?kram:)

22 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att bli anställd inom kort? I så fall hur länge ska jag vänta? Vad tycker chefen om mig? Kram Mojgan

23 Tisa:

skriven

Jag är på sjukhuset nu pga mitt psykiska mående. Det var en läkare som alltid skickade hem mig efter 48h oavsett hur jag mådde, denna gång har han slutat. Om jag säger till den nya läkaren att jag verkligen inte mår bra och att jag är så jävla trött på detta ostabila mående, får jag stanna kvar då?

Svar: Det ser jag ingenting om... men det är viktigt att du kräver behandling... kram o stort lycka till nu !!
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: