Sista natten med gänget....

 
I går var sista dagen  som jag hade barnen här.... son, dotter och dotterson går på muren runt
hela stan.. det är en sån grej som man gör här... det var 30 grader varmt och tog ett par timmar... en tuff promenad..
 
 
Sen blev det lite mer avslappnat... med lunch på stranden... sol o bad !!
 
 
 
Och här solar sonen... i rosa kaninhatt och varför stenarna ligger där har jag ingen aning om....
 
 
Och så till slut... sista natten med gänget... på takterrassen.... champagne o hämtmat och
charader  som var av det tokiga slaget.... vad säger ni om " Ägg som puttrar i en stekpanna" eller " Gud som styr världen"  !!??
 
Tack alla barn för så många skratt och tokigheter !!
 
I morse gav sig tjejerna och barnbarnen iväg kl 4.30 och sen klockan 8.30 var det sonens tur
Så nu är jag ensam i paradiset... nåja.. ensam och ensam... det finns ju massa folk runt mig  men i alla fall!!
 
Kram & kärlek
 
1 Jossan:

skriven

Phu! Nu hänger tvätten på tork och snart är den klar!

Jag hade också känslan att han inte bara hörde av sig pga jobbet utan annat. Jag är nyfiken om det kan hända något där.

Jag längtar efter hus såå mycket.

Tror du det kommer dröja mer än 2 år innan jag kommer hitta någon som jag kan dela ett hus med. Jag känner mig så avundsjuk på mina vänner som både har kärleken, fast jobb och hus.. Vill också ha detta snart.

Jag har iallafall tagit tag i skolan så jag kan få fast jobb... Nu är det bara kärleken och huset..

Kommer det snart?

Snart är det dags för ett träningspass

Kram

Svar: Visst kommer det... helt säkert och ingen tvekan... kram:)
Esmaralda

2 Shirin:

skriven

Härliga bilder!!

Es, hur ser kärleken närmaste tiden ut? Någon särskilt att hålla utkik för?
Något ska tydligen vara på väg.. och jag längtar

Kramar

3 Skorpan:

skriven

Vilken promenad i den hettan! Blir svettig av bara tanken ;). Stenarna var ju för hot stone massage förstås :D. Lekarna du nämnde har jag aldrig hört om, men jag är ju mindre ”lekig” av mig. Tror du njuter av att få vara ensam :), o ja, ensam o ensam, på stan finns alltid folk.

Själv önskar jag att jag hade sällskap, urbota trist att var ensam. Nu får han väl ändå råka på mig, karln ;). Men när?
Kram Skorpan

4 Shirin:

skriven

Härliga bilder!!

Es, hur ser kärleken närmaste tiden ut? Någon särskilt att hålla utkik för?
Något ska tydligen vara på väg.. och jag längtar

Kramar

Svar: Jag ser inget mer exakt tyvärr.. men visst är något på väg.. kram:)
Esmaralda

5 Leden kvinna:

skriven

Hej Esmaralda.
Javisst nu får du tillfälle att bekanta dig med okända människor. Kanske det kan bli något intressant möte.

Es, jag gick genom stan och jag får sådan fruktansvärd ångest när jag ser alla med sina familjer och partner. Jag går där igenom själv och så var det sist jag bodde i denna stad också. Jag fick en ännu större rädsla ångest om det kanske ska vara så att jag är själv såhär flera år till?

Är det ens möjligt att jag träffar en partner/ kärlek under tiden jag bor här?
Kram

Svar: Ångest gör det bara värre... ta för dig lite mer istället.. skaffa vänner.. aktiviteter... din partner kommer dyka upp ... kram :)
Esmaralda

6 Michaela:

skriven

Puh vad varmt det ser ut! Men blir glad av att se hur härligt ni har det :) Trött på jobbet och ser fram emot några dagars ledighet. Blir det tyst nu? Kram

7 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att bli anställd inom kort? I så fall hur länge ska jag vänta? Vad tycker chefen om mig? Kram Mojgan

Svar: Jag ser en anställning för dig men inga detaljer.. kram:)
Esmaralda

8 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att bli anställd inom kort? I så fall hur länge ska jag vänta? Vad tycker chefen om mig? Kram Mojgan

9 Lilly:

skriven



Finns det Något som jag bör vara uppmärksam på esmeralda?

10 Helena Ir:

skriven

Glada skratt..vad annars :)!
Glad för er skull..

Gå runt muren..något som jag gärna gjort..även i värme..bara för att kunna skryta lite.. :)

Känner mig avslappnad..min dotter har hjälpt mig att fixa med tv-boxen, som nu ska in i mitt rum..inget jag så gärna gör!..orkar liksom inte..Det blev ett glas bubbel på det! Sånt blir jag glad av!!

Tack för alla bilder..så kul att följa din resa..och ser även framemot MG;s och din väns ankomst..

Kram :)

11 F.u:

skriven

Hej esmeralda undrar om det finns något meddelande ifrån andra sidan till mig kram

12 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag mötte på en man en gammal bekant idag, jag hälsade i förbifarten. Jag får alltid lite ångest när jag ser honom. Det hände lite tråkiga saker med hans kompisgäng för flera år sedan.

Tror du de/ han har en negativ syn på mig?
Pratas det om mig?
Kram

Svar: Det fanns en kort period när det nog pratades lite men det blev aldrig nån stor snackis och idag pratar ingen.. kram :)
Esmaralda

13 Fiffi:

skriven

Kommer vi arbeta med det vi gör länge till?
Finns det något erbjudande på väg?

Svar: Ja något kommer dyka upp och det ser inte ut att vara långt borta.. kram
Esmaralda

14 Sus:

skriven

Hej
Så mysigt...
Vad kommer...
Love sus

15 Mirre :

skriven

Hej Es,
Imorse åkte jag hem ifrån F, jag vet inte varför riktigt men jag känner mig lite ledsen och nere. Det var andra gången vi träffades och mysigt var det, dock tror jag inte någon av oss har "riktiga" känslor för varandra men gillar ändå varandras personer..
Undrar dock varför jag känner såhär, trodde jag skulle känna mig empowered som sist..Men nej :( ser du något om vår framtid tillsammans, kommer vi träffas igen eller vad kommer hända mellan oss?
Massa kramar❤

16 Maloue:

skriven

Ser så underbart ut, härligt ni haft det:)

Här är det med soligt och fint väder,fast inte lika varmt som ni har det:(

Ser du hur stor cahansen är att jag möter min kärlek till sommaren?
kram

Svar: Runt 50 % ser det ut att vara.. kram :)
Esmaralda

17 Vi:

skriven

Hej Esmaralda.
Fina bilder och roligt ni verkar ha tillsammans.

Es, jag vill inte tvinga honom att vara med mig. Jag har blivit förvirrad av hans beteende ibland då han visat mer intresse ibland och ibland avvikit. Men när jag väl har frågar har ju svarat för det mesta varit Nej. Han kanske helt enkelt inte tycker att jag är så fabilus just för honom. Ser han ut att faktiskt inte vilja vara med mig? Kommer han stå fast vid det i grunden?
Kram

18 Mashol:

skriven

Hej Esmaralda,
Kommer jag att byta till något jobb som jag trivs med? eller fortsätter med den som jag håller på?

Svar: Du kommer byta så småningom.. kram
Esmaralda

19 Dunegull:

skriven

Handlar motgångarna om mitt ex eller är det fler nya så att säga. Blev lite orolig =(
Har blivit för mkt för mig med allt.

20 Catarina:

skriven

Så mysigt ni haft det 💕 förstår att det kommer kännas lite tomt. Blir skoj när lille MG kommer på besök..
Jag känner mig så orolig o som jag tappat fotfästet för ett tag, kommer det vända för mig snart el nån lösning i sikte? Tacksam för svar. Ha det gott. Kram 💕

21 Misstjejen:

skriven

Hej

Så hoppas att jag gör rätt att skicka iväg en mejla till honom och kommer han vilja samarbeta och prata med mig?

Ha det bra

22 Virrhönan:

skriven

Så jäkla härligt, lite svettigt att promenera på muren men strandhänget är ju helt outstanding! Önskar jag var i dina skor nu så jag kunde njuta av en veckas ensamtid, det hade jag definitivt behövt! Här har varit småkyligt idag men solen skiner och jag har varit ute och krupit i buskar och snår och tyvärr fått plocka några fästingar efter det, avskyr dom krypen.
Igår fick jag en avläsning, kan du känna in om jag kan tro på det jag fick höra om kärleksbekymret och mej? Men även han sa att vi har ett förflutet tillsammans och att vi dras till varann...ser du några fysiska mötet oss emellan?
Ha en trevlig söndagkväll, kram☀️🌷

23 Sus:

skriven

Hej
Skulle behöva något possitivt...
Händer det något snart?
Love sus

Svar: ja, fast det kommer inte av sig själv... kram :)
Esmaralda

24 K:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något umgänge mellan honom och mig i sommar?
Kram

25 S:

skriven

Hoppas du kan svara mig, vad menar han med att vi ska ta det lugnt? Är han ärlig med vad han känner för mig? Min känsla säger något annat men är det för att jag har svårt att lita på någon?

Kram

Svar: När han vill ta det lugnt betyder det att han backar lite,.... jag tror ni behöver ett öppet och ärligt snack.. kram :)
Esmaralda

26 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som att dem kommer att flytta ihop nu?
Kram

27 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Förlåt att jag frågar detta igen, men jag får liksom inte ihop det,
Ser der ut som om det går framåt i deras relation?
Kommer de att flytta ihop nu?
Kram

28 F.u:

skriven


Hej esmeralda undrar om det finns något meddelande ifrån andra sidan till mig kram

Svar: Ja någon vill att du ska se öppna ögonen och se dina möjligheter och dem tillvara... det finns mycket kärlek i detta budskap.. kram :)
Esmaralda

29 Lilly:

skriven


Finns det Något som jag bör vara uppmärksam på esmeralda?

30 Kram:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om partnern, kärleken jag kan träffa kan vi i samma stad som jag gör nu?
Kram

31 <3:

skriven

Hej kära Es är det mycket alkohol kring M som hans psyke blir lite konstigt av ?
Kram

32 Susanne Amalia :

skriven

Skönt att ha skratt omkring sig.. Glada skratt är livsförlängade... 💕
Njut av värme och glädje..
Kram 💕

Svar: Ja, skratt är så viktigt.. kram :)
Esmaralda

33 Helen:

skriven

Hej
Så gott att ha umgåtts med dina barn, vilken lycka.
Vill inte störa dig nu när du kanske kopplar av
Har en fundering, hur känner du att det blir med man , o att planera gemensamt inför framtiden. Borde vi väl ha gjort efter så många år 🙂 Ibland tror jag det funkar ibland inte,

Svar: Det känns som om det finns ett hinder ni behöver ta er över.. ta tag i det... det finns en chans att det kan lyckas.. kram:)
Esmaralda

34 S:

skriven

Tack för svar. Jag hoppas att han vill ha ett öppet och ärligt snack.
Kram! Och ha det bra.

35 B:

skriven

God kväll / morgon.. skulle precis sova då jag fick världens läskigaste känsla om min nya tjejkompis, slog ner som en blixt från ovan.. känns nästan som att jag har att göra med en narcistist / psykopat.. är livrädd för tillfället :( inbillar jag mig eller känns det som att det stämmer? Tack.. och kram.. ☘️❤️

36 Anna:

skriven

Hej,
När tar mitt liv en vändning?, jag ser verkligen inte ljuset i tunneln, har tappat livsglädjen,jag vill ha ett nytt jobb och träffa kärleken. Varför händer det aldrig något

Med vänlig hälsning Anna


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: