STORHEALING PÅ DISTANS !!!!!

Nu är det  dags för STORHEALING PÅ DISTANS  !!

 

På  TORSDAG kväll, den  26/4 går det av stapeln

Klockan 20-21

 ........................

 

Kostnaden är 100 kronor per person.

Kan  du  inte aktivt delta i healingen – så finns det god chans att den verkar i alla fall

OM du vill så kan du ge bort en healing till någon i din närhet som behöver extra energi 

......................................

 

 

Så här gör du:

 

Swisha 100 kr till: 123 597 9752

Eller

 sätt in 100 kr på  plusgirokonto:

1354552-0  till  Framtid & Rågivning/WIDA

 

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN: SE89 9500 0099 6042 1354 5520

BIC/SWIFT: NDEASESS

.......................................

 


 Maila mig sedan och ge mig tre mantraord eller tre meningar som beskriver vad du vill uppnå med din healing.

När jag svarar på detta mail – så ger jag dig mer exakta instruktioner hur du kan  samarbeta under distanshealingen

Du skickar ditt mail till:  [email protected]

 

 

Vi är många mediala här på bloggen.. och när vi alla går samman så händer ofta rent magiska ting… det här är en healingarnas healing… som  går utanpå allt annat !!

 

Du kan anmäla dig/ betala fram till klockan 17.00 på  torsdag

 

Alla hälsas varmt välkomna

Massa kärlek och stora kramar

1 Cecilia:

skriven

Lyckans alla som kommer delta. Tyvärr försöker jag spara pengar till resan som kommer. På tal om resan, jag läste nu att hotellet kräver kreditkort vid betalning.. jag har bara ett vanligt bankkort.. Funkar det iaf tror du? Kramar och hoppas du inte känner du allt för ensam i värmen, hade gärna joinat dig.

2 Maggan:

skriven

Tänkte just att när blir det healing?😁.. detta ser jag framemot ..👍
Var finns kärleken?!?Lever han ett aktivt liv? Kram

Svar: ja du är så välkommen att delta.... han lever aktivt och är igång.. kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Näe tiden är dålig för mig, kan inte virvla o på annanstans då healingen går av stapeln, då skulle jag knappast knna av nåt alls. O tiden healingen hålls, är den samma som svensk tid? Finns ju andra som befinner sig i andra tidszoner ;).

Har drömt om fakturering o då gäller det uppdraget jag åtog mig att sköta, verkar tydligen stressa mig, fastän jag inte tycker att det gör det?! Konstig stresspetter jag är. Måste börja programmera mina drömmar på kvällen, vill drömma om romantik o sex o varför inte se mannen också ;). Hur ser han egentligen ut, lång o muskulös, kort o inga muskler? Mörk/ljus...

Behöver visst ta mig i nackskarven idag o göra nåt här hemma o gå på gym. Det har barkat nerför gällande maten o gymmandet, aj aj... Kanske kommer bättre tider ;).

Hejar på dig o ditt dagliga tränande Es!
Kram Skorpan

Svar: Jadå, det är svensk tid.. jag har samma tid här som ni har hemma ! Och du, bättre tider kommer.. väldigt mycket bättre.. kram :)
Esmaralda

4 Michaela:

skriven

Skall försöka vara med! Åkte på jobba ikväll också. Fattas personal. Hans blick visade på intresse i fredags. Uppfattade jag rätt? Snygg var han i alla fall :) Kram

5 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Sommriga härliga bilder på dina ungar och en hot spådam ! Sån härlig familj ni är ,förstår att det blit tomt nu. Ska bli roligt att se vad MG tycker om ditt smultronställe.

Såg Sädesärlan och det är ett riktigt nu är det vååår tecken <3
Gick en kvälls P var nästan hemma när vi fick vända för två stoora älgar stod på fotbollsplan och käka på slyet som dragits ihop till Majbrasan...bara att gå tillbaka samma väg ...blev nästan mörkt..

Ha en underbar Jordens dag <3

Kram anki med flock

Svar: Ja, MG laddar allt han kan inför resan... härligt med vårtecken... själv älskar jag alla fladdermöss som flyger över huvudena på oss när vi om kvällen sitter på takterrassen :) kram :)
Esmaralda

6 <3:

skriven

Hej kära Es ser restaurangplanerna bra ut och blir av. Blev ett helt annat läge nu med två andra krögare. Kanske borde ta chansen ändå?
Kram

7 Rosa:

skriven

Jag minns den första storhealingen jag var med på. Jag kände sån energi efter den. Och efteråt där jag satt utomhus sent på hösten kom det en fjäril och satte sig på mig, trots kylan och mörkret. Det kändes verkligen magiskt. Är tveksam om jag kan på torsdag även om jag är i väldigt stort behov av det nu.

Jag träffar en underbar man nu och undrar om han känner att det blir Vi på riktigt?

Kram

Svar: Det KAN bli ni... möjligheten finns.. men du märker snart vartåt det drar.. kram :)
Esmaralda

8 Maja:

skriven

Hej!

Kan healingen användas som hjälp/energi för allt?

Jag är så stressad nu när sommaren närmar sig med stora steg.

Jag inser att det kommer bli rent av omöjligt att låta sonen gå kvar på skolan här i England. Vår ekonomi kommer försämras och även om jag jobbar heltid funkar det inte.

Ser du hur detta kommer att gå? Ska jag börja arbeta för att han byter skola?

Kram

Svar: Ja man kan använda helingen på det sätt man själv vill. Blir det skolbyte så tror jag faktiskt att det blir bra i alla fall.. kram
Esmaralda

9 Sus:

skriven

Hej
Pax ....
De behövd här....
Hoppas på lite styrka....
Vad ska jag göra...
Love sus

10 Mim1:

skriven

Hej!

Händer det något snart som för mig närmare ett nytt jobb?? Orkar inte inte sitta ensam på dagarna längre.

kram

11 Kicki 🌞:

skriven

Denna gång ska jag vara med. Läser om healing lite då och då men jag har inte med hjärnan begripigt hur det kan gå till. Så jag har hoppat över att delta alla gånger erbjudandet kommit upp. Men denna gång ska jag vara med och se vad som händer? Jag vet inte ens vad som KAN hända 😁!

Snor hela huvudet och och jag halvligger framför Nyhetsmorgon med en kaffe. Sol ute i dag. Inte lika många strålar som hos dig iof men många för fortfarande vintriga norrland!

Kram 🌷!


Svar: Bra.. var du med... och se hur det känns.. somliga känner väldigt mycket.. andra inte så mycket men det kan komma en boost också efter ett tag... krya på dej nu.. kram:)
Esmaralda

12 Helena Ir:

skriven

Häftigt med många healingkrafter samtidigt..!

Säkert tomt efter barnen..kanske har du lite plock och jobb idag..eller så blir det en vilodag i solen..

Ser du om min son har tankar på mig?

Tränade och promenerade igår..så idag hjälper jag dottern med att packa..

Må så gott!

Kram :)

Svar: Ja tomt är det... o jag fixar lite smått... städar undan... ja sonen har tankar på dig.... kram :)
Esmaralda

13 Jennifer:

skriven

Hej. Låter härligt med storhealing, synd att healing inte fungerar på mig, skulle verkligen behöva lite extra energi och kraft. Kram

14 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda!

Kan du se något angående mitt eventuellt nya jobb t.ex om det är en stor arbetsplats eller bara något annat??

Kram

15 Rebecca:

skriven

Åh jag funderar på att vara med :) Ska de tre mantraorden vara ord man vill uppnå med healingen?

En till fråga, har han uppmärksammat mig? Tycker att jag är söt eller så? kram

Svar: Ja exakt.. det man vill uppnå. Han tycker att du är söt.. kram
Esmaralda

16 Fanny2:

skriven

Anmäler mig så fort jag kommit på mina mantraord. 😊

Vad tyst det måste ha blivit i lägenheten nu när sällskapet har åkt hem. Tror MG kommer att ha mycket att berätta när han kommer med din vän. Det blir kul att läsa om vad han hittar på i Dubrovnik efter sin hårda träning hemma.

Vågar man hoppas på något positivt den närmaste tiden? Allt känns så trist just nu. Jag är medveten om att det kommer bättre tider men det känns så långt dit... Kanske behöver lite healing trots allt.

Kram

Svar: Ja, MG är verkligen taggad inför resan !! Jag tror bestämt att något positivt är på väg o kommer snart.. kram
Esmaralda

17 Dunegull:

skriven

Kan nog behövas för mig.
Ser du ngt positivt fram över för mig? Ngt jag kan se fram emot? Eller kommer det fler motgångar tro?

Kram

Svar: Det blir en och annan motgång men det positiva kommer bli betydligt starkare.. kram
Esmaralda

18 Ullegull:

skriven

Åh, äntligen healing! Ska hjälpa svägerskan att flytta men får försöka komma hem i tid :-)

Fråga; kan du se något om när jag finner nytt arbete? Söker, men får noll respons. Blir lite avundsjuk när mitt syskon får jobb på jobb serverat utan någon utbildning över grundskolan och jag får kämpa trots 4 år på universitet...

19 Jossan :

skriven

God morgon!

Solen skiner men jag ska tvätta! Saknar verkligen att bo i hus! Hoppas jag kommer göra det inom 2 år! Det är mitt mål.

Jag är nyfiken. Hör han av sig bara för jobbet eller är det för att han vill ha kontakt med mig?

Kram

Svar: Det ser ut att vara båda delar... kram
Esmaralda

20 AnnaK:

skriven

Ska nog göra ett försök och vara med igen trots att jag är dålig på att ta emot......skam den som ger sig! Kanske går att få sig en boost av något bra.

För ca 17 år sen tappade jag jättemycket hår och det blev riktigt glest. En hel del växte tillbaka men som innan blev det inte och sen dessa har jag stora nojjor och hårkomplex. Tycker inte ens om att nån rör i håret. Får du upp nåt om hur jag kan förbättra hårkvalitén med kosttillskott eller nåt eller hur jag kan sluta fred med mitt hår och sluta vara så medveten om det. Skum fråga men vad tusan 😂 Är en jättestor grej för mig.

Kram 😊

Svar: Ja även om man har svårt att ta emot så kan det slå till rejält när man som minst anar det !! vad det gäller håret så ser jag ingenting medialt kring detta.. men det finns olika medel och olika vitaminer... så jag hoppas att någon i bloggfamiljen har råd att ge..,.
Esmaralda

21 Linda:

skriven

Hej!
I fredags så fick jag veta att mon chef vill att jag har nya arbetsuppgifter i höst. Det är ju positivt att hon tror på mig men jag trivs som det är. Kan du se hur det kommer att bli i höst? Undrar även över kärleken har varit ensam i snart 7 år.
Kram Linda

Svar: Väljer du att ta emot nya arbetsuppgifter så känns det som om det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

22 Muminmmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Mycket intressant! Var länge sedan jag var med på healing nu.

Hur ser det ut med kärleken i sommar?
Kram

Svar: Något KAN ske.. kram :)
Esmaralda

23 F:

skriven

Vilken helg vi haft , jösses jag är helt slut i kroppen och förkyld igen. Kommer jag fixa denna sommaren esmeralda.

Svar: Du fixar det... du blir starkare.. kram :)
Esmaralda

24 Shirin:

skriven

Åh healing hade varit bra just nu, hakar kanske på.

Es, vad ser du kring min stora kärlek? Hur/när möts vi eller något som utmärker honom?

25 Ängsel:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag känner mig lite ängslig idag. Har inte hört av honom alls på några dagar eller att jag ”känner” honom omkring mig.
Ser Jag ut att finnas ”runtomkring” honom i tanken? Verkar han vilja någonting med mig?
Kram

26 Filifjonkan:

skriven

Ja, det kanske är dags att vara med igen, det var ett tag sen sist jag var med på healingen. Kanske får fart på stagnerande energier. Vad tror du Es, finns det fortfarande kraft kvar i min Shanti?
Har laddat den lite nu och då. Tänkte stoppa undan den, men då kändes det som den blev "sur", alltså det fanns ett motstånd.

Ha en härlig söndag
Stor kram

Svar: Det finns inte samma kraft förut i Shantin men hon kämpar på....och därför blev hon lite sur när du tänkte stoppa undan henne.. kram
Esmaralda

27 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att spendera tid tillsammans med honom där i sommar?
Kram

28 Shirin:

skriven

Åh healing hade varit bra just nu, hakar kanske på.

Es, vad ser du kring min stora kärlek? Hur/när möts vi eller något som utmärker honom? Vad som helst ❤️❤️

29 Solen:

skriven

Tjoho 🎉
Stordistans here I come! Jag funderar på om mannen med stort m är redo nu? Om du ser.

Kram och njut av ensamtiden där borta. Tomt men välbehövligt ibland :)

30 Lilly:

skriven

Finns det Något som jag bör vara uppmärksam på esmeralda?

31 EPM :

skriven

Åh vad bra! Lägligt med healing, klart jag är med.

Hur ser det ut med kärleken nu...?
Trött på drama

Kramar

32 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag vet inte varför det känns svårt ibland?

Ser det ut som att jag kommer att hitta någon där det bli ett ömsesidigt klickande där det blir ett förhållande?
Kram

33 Skorpan:

skriven

Tack Es :).
Kom på att äldsta ska göra lumpen nästa sommar, hmm, orättvist mot honom då om andra kommer sig ut o reser? Vill vara en rättvis mamma!
Kram Skorpan

34 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att bli anställd inom kort? I så fall hur länge ska jag vänta? Vad tycker chefen om mig? Kram Mojgan

35 Anonym:

skriven

Hej har jag chans tror du att få pengar från fonden jag sökt?
Kram

36 Dunegull:

skriven

Handlar motgångarna om mitt ex eller är det fler nya så att säga. Blev lite orolig =(
Har blivit för mkt för mig med allt.

37 K:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att ”hänga” något med honom i sommar?
Kram

38 Vitlilja:

skriven

Kan det bli någon resa eller kärlek i sommar?

39 Erika.F:

skriven

Har Swishat 100:-Mailat mina mantra-ord.
Den här gång vill jag verkligen var med. :)

Kram.

Svar: Jättebra.. och du är så välkommen.. kram :)
Esmaralda

40 Helena Ir:

skriven

Tack Esmaralda!
Hoppas det mest är åt det positiva hållet..

Här blev vi lite trötta..måste ta en paus..vi går ut en stund..

Kram :)

41 SOL:

skriven

Fasan alså! Jeg blir så usikker på min kollegas stadige invitasjoner hit og dit. Også før han ble singel drev han på, hva er det han holder på med egentlig?
Min erfaring tilsier at menn som forsøker å få en kvinne på tomannshånd, inviterer på båttur, hjem til seg når fruen er borte, bytur med overnatting er interessert i mer enn kameratskap, men han sier "neeida,det er ikke sånn, du må ikke bli skremt" og så ler han !???? Fatter ingenting jeg...også fordi jeg er god venn med hans x-fru, eller holder-på-å-bli-x-fru!

Svar: Du har rätt i din tanke... det här blir för mycket och jag tror du vinner på att backa.. kram :)
Esmaralda

42 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att bli anställd inom kort? I så fall hur länge ska jag vänta? Vad tycker chefen om mig? Kram Mojgan

43 Sherin:

skriven

Hej Es! Hur ser kärlekslivet ut närmaste tiden? Något särskilt att hålla utkik för?
Du har tidigare sett att något kan ske/vara på väg❤️

44 Browallia:

skriven

Jag är helt tom på energi och skulle behöva en påfyllning. Det gick inte så bra förra gången som var min första distanshealing. Jag kan tänka mig göra ett nytt försök, vad tror du?
KRAM

Svar: Ingen gång är den andre sig lik... ibland kan det bli hur bra som helst och ibland inte... det eror som regel på hurpass man kan slappna av och öppna upp... kram
Esmaralda

45 Catarina:

skriven

Åh vad bra det ska jag försöka vara med på. Få saker är så välgörande som healing.
Jag hoppas det löser sig snart med en flytt framöver. Pratade med några grannar o det visar sig att nästan alla vantrivs här lika mycket som mig, både med bostaden o området men ingen kunde sätta fingret på varför. Själv får jag otroligt negativa o lite skrämmande energier av området. Jag biter ihop o kämpar framåt mot en flytt. Finns det nån lösning i sikte? Tack om svar finns. Kram 💕

46 Hoppas:

skriven

Hej!

Dröjer det länge innan jag får jobb blir det innan vintern??

kram

47 Lillan:

skriven

Jag är med:)

Ser du någon varning för mig Es.. eller ett viktigt meddelande från andevärlden som är till mig?
kram

48 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Även om kärleken inte kommer från min stad, kan han bo här i samma stad?
Kram

49 Uppgiven:

skriven

Hej!

Ledsen, uppgiven, arg. Känns som om jag kommit till en punkt då jag känner att nu måste det bara hända något jag har fått nog. Ser du om det blir någon bra förändring snart helst mycket snart???

Kram

Svar: Ja gör ett nytt och viktigt val.. fatta ett beslut och sedan vänder det mot det bättre.. kram:)
Esmaralda

50 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Jag drömde en sån märklig dröm. Jag hade flyttat in i ett rum där det bodde en läskig Main Coon-katt. Den ägde reviret och kunde vara vild och rivas. Men den accepterade mig. Sen var det en massa saker som hände i och runt rummet. Jag skulle dra upp rullgardiner men fick bara upp två av tre eftersom den tredje låg bakom en taggbuske och dessutom vaktades av katten. Kaninen kunde jag inte släppa ut hur som helst eftersom katten kunde jaga den. Men jag kunde ju inte ha kaninen instängd dygnet runt så jag funderade på en lösning. Jag hamnade mitt i en nedförsbacke och halkade ner i en isbana och kunde inte stanna där jag skulle och när jag skulle upp för backen igen halkade jag ner och när jag tillslut lyckades ta mig upp hamnade jag mitt i nåt slags träsk med skelett. Allt detta var förstås väldigt motigt och jobbigt och jag fick frågan om jag ville flytta. Men det ville jag inte. Jag var missnöjd med platsen jag hade hamnat på och rummet och katten och oron för kaninen. Men trots det kändes det som om det här var en plats som hade potential att utvecklas till något där jag skulle trivas riktigt bra. Konstigt för det fanns egentligen inget jag gillade där.
Jag fattar inte vad den står för.

Kram ThereseC

Svar: Drömmen står för utveckling och problemlösning - det ser ut som om du går in i en sådan fas... kram :)
Esmaralda

51 Sus:

skriven

Hej
Kollar en gammal status ....
Vad vill han nu?
Love sus

52 Jossan:

skriven

Phu! Nu hänger tvätten på tork och snart är den klar!

Jag hade också känslan att han inte bara hörde av sig pga jobbet utan annat. Jag är nyfiken om det kan hända något där.

Jag längtar efter hus såå mycket.

Tror du det kommer dröja mer än 2 år innan jag kommer hitta någon som jag kan dela ett hus med. Jag känner mig så avundsjuk på mina vänner som både har kärleken, fast jobb och hus.. Vill också ha detta snart.

Jag har iallafall tagit tag i skolan så jag kan få fast jobb... Nu är det bara kärleken och huset..

Kommer det snart?

Snart är det dags för ett träningspass

Kram

53 Anna:

skriven

Ja, äntligen !!!

54 Moi:

skriven

Hej Es

ser du något bra som kommer hända mig?
kram

55 PiaS:

skriven

Hej Es,

Jag vill vara med på storhealingen 😊. Prövade förra gången, då du var i NY. Hoppas det går ännu bättre denna gång 🙏🏻.
Har swishat och mailat.

Sommaren verkar verkligen har kommit dig i Dubrovnik ☀️.

Solen skiner här uppe i norr med, men inte riktigt lika varmt. Jag har haft en helg på beachen dock med träning. Finns en person i träningsgruppen som jag tycker är intressant...undrar vad han tänker om mig?

Ha en fortsatt skön söndag!
☀️😊

Kram PiaS

Svar: Välkommen till healing.. snart kommer ett personligt mail till dig :) Han tänker positiva tankar om dig.. kram
Esmaralda

56 studenten:

skriven

Hej Es

Ser du hur min nästa arbetsplats ser ut?
kram

57 Loressa:

skriven

Hej Es
Ser du vad min nästa pojkvän jobbar inom eller har för hobbies:)?kram:)

58 Kalle:

skriven

Finner jeg en ny dame som liker å reise å er gjerne kraftig stor eller lten


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: